p چگونه برند خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم + 24 نکته مهم
چگونه برند خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم + 24 نکته مهم

چگونه برند خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم + 24 نکته مهم

اینستاگرام
پنجشنبه - ۲۳ دی ۰۰

اگر به دنبال ایجاد یک حضور آنلاین منسجم هستید که مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند، برند اینستاگرام شما باید در اولویت باشد.

تقویت برند اینستاگرام شما می‌تواند به هدایت استراتژی تولید محتوا شما کمک کند و به شما در ایجاد یک فید اینستاگرام زیباتر کمک کند.

بیایید در مورد اینکه چرا برندسازی در مورد پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام اهمیت دارد و چگونه می‌توانید مطمئن شوید که نمایه شما ظاهر و احساس قوی دارد، بیشتر بدانیم.

مزایای برندسازی در اینستاگرام

هنوز در اینستاگرام فروش خوبی را تجربه نکرده‌اید؟ نگران نباشید.

اجازه دهید برخی از مزایای کلیدی برندسازی در اینستاگرام و اینکه چرا می‌خواهید یک حضور آنلاین شگفت‌انگیز و منسجم ایجاد کنید، به شما معرفی کنیم.

ایجاد اعتمادسازی در بین فالوورها

هنگامی‌که یک فید اینستاگرامی با طراحی و نظارت حرفه‌ای ایجاد می‌کنید که با صدای برند و دستورالعمل‌های طراحی مطابقت دارد، اعتماد بیشتری از طرف فالوورهای خود به‌دست می‌آورید.

وقتی به‌دقت در مورد محتوایی که به اشتراک می‌گذارید فکر می‌کنید و ظاهر و گرافیک آن با وب‌سایت و سایر پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی شما مطابقت دارد، مخاطبان شما می‌توانند متوجه شوند.

آنها از این ثبات و این واقعیت که می‌توانند برند شما را از طریق محتوای شما تعریف کنند، احساس رضایت می‌کنند.

شناخت برند ایجاد کنید

وقتی نام تجاری اینستاگرام شما با برندسازی کلی شرکت شما همسو باشد، مخاطبان شما می‌توانند در مورد محتوای شما در چندین پلتفرم اطلاعات کسب کنند.

استفاده از یک طرح رنگی و فونت ثابت در گرافیک برند شما راهی عالی برای کمک به مخاطبان شماست، تا بتوانند فوراً متوجه شوند که آیا یک پست از کسب‌وکار شما آمده است یا خیر.

اجازه دهید از اکانت "نان پانرا" به‌عنوان مثال استفاده کنیم. ترکیب رنگ سبز-قهوه ای و فونت برند sans serif در گرافیکی، مانند تصویر زیر فوراً قابل‌تشخیص است.

مزایای برندسازی در اینستاگرام

تولید ترافیک

در حالی که اینستاگرام فقط به این دلیل محبوب است که به کاربران اجازه می‌دهد ترافیک را به یک لینک در به یو خود ارسال کنند، این بدان معنا نیست که شما فقط برای قرار دادن یک لینک از آن استفاده کنید.

شما باید به‌طور مرتب جاهایی را که پیوند مخاطبان شما را هدایت می‌کند، تغییر دهید، چه یک پست وبلاگ جدید باشد یا یک صفحه فرود که می‌خواهید تبلیغ کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از سایت‌هایی مانند Bitly یا Rebrandly لینک‌های برند ایجاد کنید.

چگونه یک برند در اینستاگرام خود قرار دهیم

اکنون‌که می‌دانید چرا این می‌تواند ابزار قدرتمندی برای حضور در اینستاگرام شما باشد، بیایید به چند نکته استراتژی بازاریابی اینستاگرام در مورد تقویت برند بپردازیم.

چگونه می‌توانید برند خود را در اینستاگرام تقویت کنید؟

همه‌چیز در مورد ظاهر و احساس فید، صدای برند شما، و انواع محتوا و مفاهیم مشابهی است که برند را تشکیل می‌دهند.

اصول برندسازی پروفایل اینستاگرام

وقتی صحبت از برندسازی در رسانه‌های اجتماعی به میان می‌آید، باید چندین چیز را در نظر بگیرید.

ابتدا لوگو و عکس روی اکانت شما (در صورت وجود) باید در سراسر صفحه یکسان باشد، تا به شناسایی فوری برند کمک کند.

وقتی نوبت به پروفایل اینستاگرام شما می‌رسد، ممکن است احساس کنید که چیزهای زیادی برای شخصی‌سازی ندارید، به‌جز محتوایی که در فید و استوری‌های خود آپلود می‌کنید.

با این حال، مواردی مانند تصویر پروفایل، نام کاربری، به یو و نکات برجسته استوری اینستاگرام شما، هنوز باید مشخص شوند.

نگاهی بیندازید که چگونه شمع‌های Paddywax به زیبایی با هویت بصری برند خود هماهنگ می‌شوند، که استوری آنها را در مثال زیر برجسته می‌کند.

چگونه یک برند در اینستاگرام خود قرار دهیم

رنگ‌های پاستلی ظاهر و حسی منسجم ایجاد می‌کنند، که با لوگوی آنها مطابقت دارد.

شما می‌توانید کاری مشابه رنگ‌های برند خود انجام دهید. یا می‌توانید از نمادها، تصاویر گرافیکی و موارد دیگر استفاده کنید.

محتوایی با ظاهری مشابه ایجاد کنید

بهترین راه برای شروع استراتژی برندسازی اینستاگرام خود، این است که به محتوایی که ایجاد می‌کنید نگاه کنید.

بهترین استراتژی را ارائه دهید تا مطمئن شوید که محتوای شما ظاهر و احساسی مشابه در سراسر صفحه دارد.

چند راه مختلف برای انجام این کار وجود دارد، اما بیایید ابتدا در بخشی از فید StoriesEdit در اینستاگرام مثالی بزنیم.

برندینگ در اینستاگرام

فید آن‌ها از فناوری مسدودکننده رنگ استفاده می‌کند، جایی که آنها روی یک رنگ برای ۹ عکس تمرکز می‌کنند و سپس به رنگ بعدی می‌روند.

در بالا، می‌توانید بخشی از طیف رنگ صورتی برند آنها را مشاهده کنید.

ایده‌های دیگر عبارت‌اند از:

  •     از تم رنگین‌کمان یا ombre در فید اینستاگرام خود استفاده کنید.
  •     برای تمام محتوای خود به یک رنگ فوکوس بچسبید.
  •     افکت یا فیلتر ویرایش عکس موردنظر خود را پیدا کنید و از آن برای همه عکس‌های خود استفاده کنید.
  •     یک سبک با گرافیک و تصاویر در سراسر فید خود ایجاد کنید.
  •     شبکه‌ای را در جایی که تصاویر شما حاوی عناصر همپوشانی هستند قرار دهید.

نوع محتوایی را پیدا کنید که بیشترین ارتباط را با برند شما دارد و شروع به تولید محتوا در اطراف آن کنید، تا ببینید آیا برای مخاطبان شما مفید است یا خیر.

لحن و صدای برند خود را مشخص کنید

شخصیت برند شما چیست؟ چگونه آنها در کپشن های شما نظر می‌دهند؟ بهتر از این، چگونه به مخاطبان خود هنگام ارسال نظر یا ارسال پیام، پاسخ می‌دهید؟

یک مثال عالی از صدای ثابت برند که باید در مورد آن صحبت کنیم از " Frank Body" می‌آید. در زیر به پست اینستاگرامی تولد 7 سالگی آنها نگاه کنید.

لحن و صدای برند خود را مشخص کنید

" Frank Body" به خاطر صدای برندش از منظر اول شخص شناخته‌شده است. این محصول برای خود صحبت می‌کند و نامی برای این استراتژی نامتعارف در جامعه بازاریابی و برندسازی ایجاد کرده است.

در حالی که ممکن است صدای برند شما چندان پررنگ نباشد، باید سطح شوخ‌طبعی، شخصیتی، زبان عامیانه و سایر ویژگی‌هایی را تعیین کنید.

یا شاید برای برند شما، لحن حرفه‌ای تر مانند «دوستانه، مفید و آموزشی» بهتر با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

در هر صورت، مطمئن شوید که صدای برند خود را روی کاغذ بیاورید تا هرکسی که حضور آنلاین برند شما را مدیریت می‌کند، بداند چگونه به آن نزدیک شود.

بیشتر پست کنید

در حالی که نمی‌خواهید در طول روز فید فالوورهای اینستاگرام خود را با پست‌های جدید خراب کنید، زیاده‌روی نکنید.

در همین حال می‌خواهید یکپارچگی را حفظ کنید تا به‌طور منظم در فیدهای فالوورها ظاهر شوید و آنها همچنان با محتوای شما درگیر شوند.

ایده خوبی است که یک بار در روز در حساب اینستاگرام برند خود پست بگذارید و به‌راحتی می‌توانید از مقاله بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام استفاده کنید تا به شما کمک کند زمان‌های بهینه برای اشتراک‌گذاری مطالب خود را پیدا کنید.

همچنین می‌توانید محتوای فید خود را با استوری‌های اینستاگرام تکمیل کنید، که با ظاهر و احساس برندی که ایجاد کرده‌اید مطابقت داشته باشد، تا به حفظ برند شما در بالای علایق و افزایش علاقه به فید شما کمک کند.

دستورالعمل‌های برند اینستاگرام را برای تیم خود سازماندهی و روشن کنید

مهم‌ترین توصیه برای اطمینان از اینکه اینستاگرام به برند شما وفادار می‌ماند، ایجاد یک راهنمای سبک رسانه اجتماعی برای شرکت و تیم‌های بازاریابی شما است.

اینجاست که می‌توانید طرح‌های رنگی، فونت‌ها، دستورالعمل‌ها، صدای برند، پیشنهادات گرافیکی و موارد دیگر را کنار هم قرار دهید.

دستورالعمل‌های برند هنگام کار با یک تیم ضروری است و همچنان حضور آنلاین خود را به‌صورت یک برند به‌صورت منسجم حفظ کنید.

24 نکته برای ساختن برند خود در اینستاگرام

24 نکته برای ساختن برند خود در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از مهیج‌ترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد برند برای کسب‌وکار شماست. این پلت فرم بسیار قابل مشاهده است و با سرعتی خارق‌العاده در حال رشد است.

تا سال 2021، نزدیک به دو سوم از کاربران تلفن‌های هوشمند از اینستاگرام استفاده خواهند می‌کردند.

نرخ تعامل هر فالوور در اینستاگرام برای برندهای برتر 58 برابر بیشتر از فیس‌بوک و 120 برابر بیشتر از توییتر است.

برندسازی در شبکه اینستاگرام

در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ایجاد یک برند قوی در اینستاگرام استفاده کنید:

1. یک نمایه ایجاد کنید

شما باید یک پروفایل تجاری جداگانه در اینستاگرام ایجاد کنید که محتوای مرتبط با تجارت شما را پست کند.

افزودن یک تماس برای اقدام با یک پیوند در به یو برای بازدید از وب‌سایت، صفحه فرود یا صفحه تماس با هدف شما مفید است.

شما باید ارزش پیشنهادی اصلی کسب و کار خود را در رزومه اینستاگرام نمایش دهید.

استفاده از کلمات کلیدی یا هشتگ های جستجو در به یو اختیاری است. زیرا در نتایج جستجوی اینستاگرام در نظر گرفته نمی‌شوند. به‌عنوان مثال:

چگونه در اینستاگرام برندسازی کنیم

2. سایر حساب‌های اجتماعی را پیوند دهید

می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود را به سایر حساب‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر، فلیکر و رددیت بازنشر دهید.

می‌توانید این حساب‌ها را به حساب اینستاگرام خود پیوند دهید و از طریق اشتراک‌گذاری ساده در این حساب‌ها، به پست‌های اینستاگرام خود دسترسی بیشتری داشته باشید.

3. منظم باشید

مانند هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری، شما باید به صورت روزانه در اینستاگرام پست بگذارید، تا مطمئن شوید که دنبال کنندگان شما فعالانه در کار شما مشارکت می‌کنند.

همچنین می‌توانید حساب اینستاگرام خود را در کانال‌های دیگری، مانند فیس‌بوک و توییتر تبلیغ کنید تا فالوورهای بیشتری در آن داشته باشید.

4. با اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید

این یکی از محبوب‌ترین استراتژی‌ها برای تبلیغ کسب‌وکار شما در اینستاگرام است.

باید اکانت های اینفلوئنسر را در پلتفرم جستجو کنید که فالوورهای بیشتری دارند.

مطمئن شوید که این افراد متعلق به حوزه کار شما هستند.

 شما باید با آنها تماس بگیرید تا بررسی کنید که آیا آنها مایل به "لایک کردن" کار شما در نمایه خود هستند یا خیر.

بسته به تعداد فالوورهایی که دارند ممکن است این کار را بدون هزینه انجام دهند. همچنین ممکن است با مبادله‌ای مواجه شوید که در ازای آن حساب آنها را تبلیغ می‌کنید.

این موضوع یکی از بهترین استراتژی های رشد اینستاگرام هست که در قالب یک مطلب جامع در سایت فالوور، به‌صورت کامل توضیح داده شده است.

در اینجا لیستی از بهترین اینفلوئنسرهای جهانی اینستاگرام در سال 2021 آورده شده است.

استفاده از هشتگ در برندسازی اینستاگرام

5. استفاده از هشتگ

هشتگ گذاری در اینستاگرام بهترین راه برای به‌دست آوردن ترافیک جستجو در اینستاگرام است.

برای بهبود دیده شدن پست‌های خود، لازم نیست بیش از 3-5 هشتگ در عنوان پست خود استفاده کنید.

می‌توانید هشتگ‌های محبوب را در Websta بیابید، اما فقط در صورتی از آنها استفاده کنید که مرتبط با کسب‌وکار شما باشند.

عبارات کلیدی مرتبط را به ابزار اضافه کنید تا ببینید چقدر محبوب است و سپس انتخاب عاقلانه‌ای داشته باشید. به‌عنوان مثال:

برند سازی با هشتگ

6. عکس‌های حرفه‌ای

اینستاگرام یک رسانه بصری است و کیفیت عکس‌های شما نقشی حیاتی در توسعه شهرت مطلوب برند شما دارد.

شما می‌توانید در حین اشتراک گذاری عکس محصول در صفحه اینستاگرام خود، یک عکاس حرفه‌ای استخدام کنید.

از عکس‌های استوک خوش‌ذوق، مانند عکس‌های Unsplash، می‌توان برای اشتراک‌گذاری پست‌های جذاب مرتبط با کسب‌وکار شما نیز استفاده کرد.

از فیلترهای عکس اینستاگرام برای شیک جلوه دادن عکس‌های خود حتماً استفاده کنید.

می‌توانید به پست‌های رقبا نگاه کنید تا بفهمید کدام فیلترها بهتر عمل می‌کنند. اندازه استاندارد یک تصویر مربع برای یک پست در اینستاگرام 1080 پیکسل در 1080 پیکسل است.

۷- فالوورهای بیشتری به‌دست آورید

با تعامل با آنها می‌توانید فالوورهای واقعی هدفمند بیشتری را در حساب اینستاگرام خود به‌دست آورید. شما باید حساب‌هایی را در حوزه فعالیت خود پیدا کنید.

اینها ممکن است کسانی باشند که رقابت شما را دنبال می‌کنند یا فقط پیش‌بینی می‌کنند.

شما باید این اکانت ها را دنبال کنید، پست‌های آن‌ها را لایک کنید و روی آن‌ها نظر بدهید و آن‌ها را در پست‌های خود تگ کنید.

برگزاری مسابقات در برندسازی

8. برگزاری مسابقات

مسابقات اینستاگرام روشی مفید برای بهبود سطح تعامل بین فالوورهای شماست.

شما باید یک هشتگ برای مسابقه ایجاد کنید و سپس از شرکت‌کنندگان بالقوه بخواهید عکس‌های چشم‌نواز را با استفاده از هشتگ همراه با یک نظر منحصربه‌فرد آپلود کنند.

چند برنده را انتخاب کنید و جوایزی را که معین کرده‌اید را حتماً به آنها بدهید.

اینها می‌توانند چیزهای خوبی مانند لیوان‌های قهوه، محصولات برند شرکت شما یا هر چیزی که گروه هدف شما مفید می‌داند باشد. به‌عنوان مثال:

برچسب مکان در برندسازی

9. استفاده از برچسب‌گذاری جغرافیایی

اینستاگرام به شما امکان می‌دهد مکان عکس‌های خود را به پست‌های خود اضافه کنید.

می‌توانید از این ویژگی برای برچسب‌گذاری مکان رویدادی که کسب‌وکارتان در آن شرکت می‌کند یا سازمان‌دهی می‌کند، استفاده کنید.

این ویژگی همچنین به نمایش وب‌سایت تجاری شما کمک می‌کند.

همچنین می‌توانید شرکت‌کنندگان در مسابقه را تشویق کنید که از این ویژگی در مورد مسابقاتی که در محل کار شما برگزار می‌شود استفاده کنند.

برندینگ اینستاگرام و تیزر تبلیغاتی

10. یک تیزر تبلیغاتی بسازید

می‌توانید با اضافه کردن پست‌هایی که فقط اشاره‌ای به اتفاقات آینده دارند، هیجان را در مورد مسابقات، رویدادها یا راه‌اندازی محصولات آتی برانگیزید.

می‌توانید از فالوورهای خود بخواهید که حدس بزنند تا تعاملی پیرامون یک رویداد خاص ایجاد کنند.

این تاکتیک برای ایجاد سروصدا در میان مشتریان و فالوورهای بالقوه، در زمان انتشار یک محصول جدید بسیار مفید است.

11. برای پست‌های خود برنامه‌ریزی کنید

به‌راحتی می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود را برای بعداً برنامه‌ریزی کنید. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا انتشارات را از دسکتاپ خود منتشر کنید.

می‌توانید به‌صورت رایگان از این ابزارها استفاده کنید. حتماً تحلیل کنید که کدام زمان پست بیشترین دسترسی و تعامل را دارد تا بتوانید برنامه‌ریزی خود را در آینده بهبود بخشید.

12. ویدیوها را پست کنید

اینستاگرام محدودیت طول ویدیو را از 15 ثانیه به 60 ثانیه افزایش داده است.

شما می‌توانید با افزودن ویدیوهای مربوط به خدمات خود از این ویژگی استفاده کنید.

اینها می‌توانند از ویدیوهای مقدماتی گرفته تا فیلم‌های تبلیغاتی یا آموزش‌ها را شامل شود.

اطمینان حاصل کنید که کیفیت ویدیو خوب است و از نظر بصری برای گروه هدف جذاب است.

13. تصاویر را در سایت قرار دهید

می‌توانید با استفاده از این تکنیک، تصاویر اینستاگرام را به وب‌سایت یا وبلاگ خود اضافه کنید.

این عکس‌ها را می‌توان از حساب کاربری یا حساب‌های فالوور شما اضافه کرد.

می‌توانید ورودی‌های مسابقه را که توسط شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشته شده‌اند، در صفحه فرود جداگانه «نمایش مسابقه» قرار دهید.

ویدیوهای اینستاگرام خود را در وب‌سایت خود قرار دهید و بازدیدهای آنها را بهبود بخشید.

14. کمپین‌های پولی را اجرا کنید

برای شروع اجرای کمپین‌های پولی در اینستاگرام، می‌توانید به‌راحتی حساب اینستاگرام خود را در سایت‌های مختلف و حتی کسب‌وکارهای مرتبط با برند خودتان به اشتراک بگذارید.

کمپین‌های پولی می‌توانند به شما کمک کنند تا یک پایگاه فالوور خوب بسازید که بتوانید در حساب خود مدیریت کنید.

15. محتوای تقویم

هنگام ارسال پست در اینستاگرام باید یک تقویم محتوا داشته باشید.

می‌تواند بر اساس رویدادها و جشن‌های رایج در زمینه شما باشد.

همچنین می‌توانید تبلیغات مبتنی بر محصول را بر اساس نیازهای تجاری، اضافه کنید.

16. از استوری اینستاگرام استفاده کنید

استوری های اینستاگرام از استوری های اسنپ چت الهام گرفته‌اند.

این ویژگی به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و فیلم‌های موقت را به پروفایل خود اضافه کنید.

این استوری ها به مدت 24 ساعت قبل از ناپدید شدن به دنبال کنندگان شما نشان داده می‌شوند.

شما می‌توانید فیلترهایی را به استوری های خود اضافه کنید و با مخاطبان خود به شیوه‌ای منحصربه‌فرد، تعامل کنید.

17. از اعلان‌ها استفاده کنید

اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که اگر شخصی در شبکه شما پستی اضافه کرد، اعلان دریافت کنید.

شما می‌توانید از این برای تجارت خود برای تعامل با حساب‌های خاصی که تعداد فالوورهای زیادی دارند استفاده کنید.

تنها کاری که لازم است انجام دهید، این هست که اعلان‌های پست را در نمایه آنها روشن کنید.

18. دایرکت اینستاگرام

با استفاده از این قابلیت می‌توانید به‌طور همزمان به حداکثر 15 نفر از فالوورهای خود پیام مستقیم ارسال کنید.

می‌توانید یک عکس یا ویدیوی 15 ثانیه‌ای برای انتقال پیام خود قرار دهید.

با استفاده از این ویژگی می‌توانید فعال‌ترین دنبال‌کنندگان را انتخاب کنید و برای آن‌ها پیشنهاد یا تبلیغ محصول ارسال کنید.

این ویژگی همچنین می‌تواند برای دستیابی به مشتریان بالقوه، برای یک سایت خاص مورداستفاده قرار گیرد.

از ظاهر شدن به‌عنوان یک هرزنامه اجتناب کنید. فقط با کاربرانی که علاقه فعالی به کسب‌وکار شما دارند از این ویژگی با دقت استفاده کنید.

19. یک راهنمای سبک کاری ایجاد کنید

ایجاد یک راهنمای سبک کاری در هنگام ساختن یک نام تجاری در هر پلتفرمی مهم است. در مورد اینستاگرام هم همین‌طور.

راهنمای شما باید قوانینی را در مورد پالت رنگ، استفاده از لوگو، طراحی تصویر، استفاده از فونت، کپشن ها و هشتگ‌ها تنظیم کند.

در صورت استفاده مکرر از ویدئو، راهنمای پست‌های ویدئویی نیز می‌تواند گنجانده شود. این به ایجاد ثبات در پست‌های شما کمک می‌کند که تصویر برند شما را افزایش می‌دهد.

20. اندازه‌گیری و تجزیه‌وتحلیل

شما باید بازاریابی اینستاگرام خود را تجزیه‌وتحلیل کنید تا بفهمید چه محتوایی برای مخاطب هدف شما بهترین است.

این به محتوای شما کمک می‌کند تا آن را برای مخاطبان شما مرتبط‌تر و جذاب‌تر کند.

می‌توانید از ابزارهایی مانند Simply Measured، Iconosquare و Sprout Social برای ردیابی معیارهای موردنظر خود استفاده کنید.

با استفاده از این ابزارها، می‌توانید زمان‌هایی که پست‌هایتان بهترین عملکرد را دارند، نرخ تعامل، تجزیه‌وتحلیل فالوور و موارد دیگر را تجزیه‌وتحلیل کنید.

یکی از قسمت‌های مهم این بررسی‌ها، تجزیه‌وتحلیل هشتگ در اینستاگرام هست، که در هنگام شروع کار در این شبکه اجتماعی بسیار مهم هست.

21. خلاق باشید

اینستاگرام پلتفرمی است که به شما کمک می‌کند تا برند خود را به شکلی بصری به نمایش بگذارید که مشتریان بالقوه را جذب کند.

می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف، پست‌های خود را خلاق‌تر کنید، مانند افزودن نقل‌قول‌ها به‌عنوان پوشش عکس، استفاده از فیلترهای عکس، نشان دادن میزان مصرف محصول خود، برجسته کردن مشتریان یا کارمندان فعلی، استفاده از الگوهای رفتاری خنده‌دار، افزودن ویدیوهای کار اداری زنده و موارد دیگر.

تنوع بخشیدن به محتوای خود به این روش به شما کمک می‌کند تا ارتباط شخصی با شبکه خود ایجاد کنید و فالوورهای بیشتری جذب کنید. به‌عنوان مثال:

داشتن استراتژی محتوایی برای برندینگ اینستاگرام

22. نفروشید

شما باید از طریق پست‌های جالب برای برند خود جذابیت احساسی ایجاد کنید.

به عبارت دیگر، شما باید روی استراتژی کشش به‌جای استراتژی فشار تمرکز کنید.

پست‌ها و عکس‌های شما به‌جای ارائه یک تبلیغ فروش، نیاز به ایجاد جاه‌طلبی برای محصولات و خدمات شما دارند.

23. به نظرات کاربران پاسخ دهید

برخی از دنبال کنندگان شما همیشه در افزودن و تعامل با پست‌های شما فعال‌تر خواهند بود.

پاسخ دادن به نظرات مثبت و منفی به شما کمک می‌کند تا با فالوورهای خود رابطه برقرار کنید، تصویر برند خود را تقویت کنید و آن را قابل اعتمادتر کنید.

24. بروز باشید

شما باید در جریان آخرین تحولات پلتفرم اینستاگرام باشید. وبلاگ اینستاگرام را دنبال کنید تا در مورد ویژگی‌های جدید و آینده که می‌تواند به شما در بازاریابی موثرتر کسب و کارتان کمک کند مطلع شوید.

با حضور بیشتر کاربران اینترنت به موبایل، اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های رسانه اجتماعی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

این پلتفرم سطح بالایی از تعامل را برای برندها فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد داستان برند خود را به روشی منحصربه‌فرد بسازید.

فرصت را از دست ندهید. از همین امروز شروع به تبلیغ برند خود در اینستاگرام کنید

امروز با استفاده از این نکات و تاکتیک‌ها، برند خود را در اینستاگرام تقویت کنید. سپس، شروع به ایجاد یک جامعه بزرگ‌تر، ایجاد ترافیک و درآمدزایی با تبلیغات اینستاگرام کنید.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید

یوسف آقایی بیلوردی