در سراسر جهان بیش از 1 میلیارد کاربر در اینستاگرام وجود دارد. بیش از 500 میلیون نفر از آنها هر روز از اینستاگرام استفاده می كنند و به طور متوسط 95 میلیون عکس و فیلم در روز به اشتراک می گذارند.
اینها تعداد زیادی است. و مهم نیست مخاطبان شما چه هستند. سن ، جنس ، شغل ، هر کاری اطمینان حاصل کنید که از طریق اینستاگرام به آنها رسیده اید.
چگونه تجارت خود را در اینستاگرام تبلیغ می کنید؟
چگونه از 95 میلیون عکس دیگر که هر روز ارسال می شود ، متمایز می شوید؟
چگونه عکاسان غیرطراح و آماتور می توانند محتوای زیبایی در اینستاگرام ایجاد کنند؟
اینها همه سوالاتی است که ما دوست داریم در این راهنما به شما کمک کنیم به آنها پاسخ دهید.
اولین نکته: چرا از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنیم؟
اینستاگرام بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه دارد و پتانسیل زیادی برای بازاریابان دارد.
اما پتانسیل موجود در اینستاگرام بیشتر به رفتار کاربر مربوط می شود تا اعداد.
اینستاگرامرها دوست دارند با برند ها ارتباط برقرار کنند.
تحقیقات نشان می دهد که برند ها دارای چندین مزیت متمایز نسبت به شبکه هستند:
- در اینستاگرام ، برند ها با 4 درصد از کل دنبال کنندگان از تعامل منظم لذت می برند. در شبکه هایی مانند فیس بوک و توییتر میزان تعامل کمتر از 0.1 درصد است.
- 70 از کاربران اینستاگرام گزارش دادند که به دنبال برند تجاری در این سیستم عامل هستند.
- 62 از کاربران یک برند تجاری را در اینستاگرام دنبال می کنند.
- در مقایسه با 93 درصد بازاریابانی که از فیس بوک استفاده می کنند ، فقط 36 درصد بازاریابان از اینستاگرام استفاده می کنند.
ثابت شده است که شبکه های اجتماعی بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارند.
اگر بتوانید ترکیبی از محتوا را به درستی پیدا کنید ، مخاطبان شما آن را جذب می کنند و حتی از شما خرید می کنند.
بدون نیاز به هزینه زیاد یا تبلیغات فروش. این رویای بازاریابان است.
آنچه بازاریابان درباره اینستاگرام می گویند
اعداد و تحقیقات بیش از هر چیز عالی به نظر می رسد ، اما بازاریابان افرادی که از اینستاگرام برای تقویت نتایج تجاری استفاده می کنند چه نظری دارند؟
واقعاً در مورد این پلتفرم چه می گویند؟
مایک هیز ، مدیر بازاریابی دیجیتال در بن و جری: "از زمان راه اندازی ، اینستاگرام یک بستر عالی برای ارتباط با طرفداران ما و بیان بصری داستان ما فراهم کرده است."
جسیکا لوریا ، مدیر ارتباطات برند : "اینستاگرام یک بستر عالی ست. این به ما امکان می دهد نشان دهیم مردم قبلاً از محصولات ما استفاده می کنند و روش های جدیدی برای خوشبختی آنها الهام می گیرد."
راشل جو سیلور ، مدیر بازاریابی اجتماعی و استراتژی محتوا : "اینستاگرام یک موتور تعامل فوق العاده قدرتمند در میان مشتریان فعلی ما بوده است."
فرمول موفقیت بازاریابی در اینستاگرام
موفقیت تجاری و بازاریابی در اینستاگرام به موارد دیگری غیر از ارسال تصاویر زیبا بستگی دارد.
شما به این موارد نیز نیاز دارید:
- یک چشم انداز روشن و استراتژیک
- فرکانس ثابت
- آشنایی با مخاطبان خود
- سبک بصری روشن
وقتی این مواد را با هم ترکیب کنید ، اینستاگرام می تواند نتایج بزرگی را برای تجارت شما به دست آورد.
Madewell یک نمونه عالی از بازاریابی خلاق در اینستاگرام است.
این برند مد در اینستاگرام مخاطبان بسیار علاقمند خود را جمع کرده است (بیش از 700،000 فالوور و 7000 تا 10،000 لایک در هر پست).
این پلتفرم به یک کانال عمده بازاریابی برای آنها تبدیل شده است و آنها را قادر می سازد روزانه با هزاران مشتری بالقوه ارتباط برقرار کنند.
بنابراین چگونه Madewell و سایر برند های موفق در اینستاگرام برجسته می شوند؟
ما این راهنما را برای کمک به شما در ساختن استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود که مبتنی بر یک چشم انداز روشن و نتایج قابل اندازه گیری است ، قرار داده ایم.
پیشنهاد ویژه: اینفلوئنسر مارکتینگ چیست
نحوه ایجاد و طراحی بازاریابی اینستاگرام
چرا در اینستاگرام هستید؟ یک تا دو هدف اصلی را انتخاب کنید
چه در اینستاگرام کاملاً تازه وارد باشید و برای به اشتراک گذاشتن اولین پست خود آماده شوید یا از قبل تثبیت شده باشید و می خواهید حضور خود را در سیستم عامل تقویت کنید ، مهم این است که با در نظر گرفتن اهداف مشخص شروع کنید.
تعیین اهداف به شما کمک می کند استراتژی اینستاگرام خود را تعریف کنید و محتوایی ایجاد کنید که به شما در دستیابی به اهداف خود کمک کند.
در اینجا برخی موارد معمول وجود دارد که برند ها ، تیم ها و افراد تمایل به انتخاب دارند:
- محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید
- جامعه خود را بسازید
- آگاهی از برند خود را افزایش دهید
- فرهنگ و ارزشهای شرکت خود را به نمایش بگذارید
- برای مشتریان بالقوه تبلیغ کنید
- وفاداری به برند را افزایش دهید
- اخبار و به روزرسانی های شرکت را به اشتراک بگذارید
بهتر است یکی یا دو هدف برای نمایه اینستاگرام خود انتخاب کنید ، یا از لیست بالا یا یک هدف سفارشی به انتخاب خود.
برای کمک به تعیین اهداف مناسب برای شما ، بهتر است سوالات زیر را در نظر بگیرید:
- چرا از اینستاگرام استفاده می کنید؟
- چگونه اینستاگرام می تواند به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی کلی کمک کند؟
- چقدر زمان یا بودجه می توانید به اینستاگرام اختصاص دهید؟
- چگونه اینستاگرام چیزی متفاوت از سیستم عامل های دیگر به شما ارائه می دهد؟
در اینجا ، دو هدف اصلی برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود داریم.
هدف نهایی ما ایجاد و پرورش یک جامعه فعال از کاربران و طرفداران است.
برای اطمینان از رسیدن به این هدف ، ما هدف خاصی از کار کردن و برجسته کردن چهار تا شش نفر از اعضای بافر در هفته داریم.
اگر این کار را به مدت 52 هفته در سال انجام دهیم ، این بدان معناست که بین 208 تا 312 نفر با ما به صورت خصوصی ارتباط برقرار کرده ایم.
هدف دوم استراتژی بازاریابی اینستاگرام ما افزایش مداوم در هر پست است.
در حال حاضر ، میزان مشارکت ما (میانگین اشتغال در هر پست / تعداد دنبال کنندگان) حدود 1.75٪ است که کمی بالاتر از استاندارد صنعت است.
ما بر تولید محتوای با کیفیت بالا در اینستاگرام متمرکز هستیم تا میزان تعامل ما در این استاندارد یا بالاتر از آن باقی بماند.
مخاطبان شما در اینستاگرام چه کسانی هستند؟ در مورد جمعیت شناسی تحقیق کنید
بازاریابی عبارت است از رساندن پیام مناسب به افراد مناسب در زمان مناسب.
شناختن اطلاعات جمعیتی پلت فرم ، بخش مهمی از اطمینان از دستیابی به مخاطبان مورد نظر است.
Pew Research تجزیه و تحلیل جمعیتی اینستاگرام را منتشر کرده است و من می خواهم یافته های کلیدی را با شما در اینجا به اشتراک بگذارم.
یک مطلب کاربردی: چگونه با استوری اینستاگرام آهنگ اضافه کنیم
سن و جنسیت افراد اینترنتی در اینستاگرام
تقریبا نیمی از کاربران اینترنت در سنین 18 تا 29 سال (53٪) از اینستاگرام استفاده می کنند.
در اینجا تفکیک کامل گروه های سنی آورده شده است:
- 53% افراد 18 تا 29 ساله از اینستاگرام استفاده می کنند.
- 25% افراد 30-49 ساله از اینستاگرام استفاده می کنند.
- 11% افراد 50-64 ساله از اینستاگرام استفاده می کنند.
- 6% افراد بالای 65 سال از اینستاگرام استفاده می کنند.
همچنین ، تعداد کاربران اینستاگرام کمی بیشتر از زنان است:
- 29% زنان آنلاین از اینستاگرام استفاده می کنند.
- 22% از مردان آنلاین از اینستاگرام استفاده می کنند.
سایت کاربر اینستاگرام
- 28% از کاربران اینستاگرام در مناطق شهری زندگی می کنند.
- 26% از کاربران اینستاگرام در مناطق حومه شهر زندگی می کنند.
- 19% از کاربران اینستاگرام در مناطق روستایی زندگی می کنند.
جمعیت شناسی آموزشی اینستاگرام
- 31% از کاربران اینستاگرام برخی تجربه دانشگاه را دارند.
- 24% از کاربران اینستاگرام فارغ التحصیلان دانشگاه هستند.
- 23% از کاربران اینستاگرام فارغ التحصیلان دبیرستان یا کمتر هستند.
اطلاعات جمعیتی درآمد اینستاگرام
- 28% بزرگسالان کمتر از 30،000 دلار درآمد دارند
- 26% بزرگسالان بیش از 75،000 دلار درآمد دارند
- 26% از بزرگسالان 50،000 - 74999 دلار درآمد دارند
- 23% بزرگسالان 30،000-49،999 دلار درآمد دارند
اکنون که اهداف خود را در ذهن خود دارید و اعضای مخاطب خود را که در اینستاگرام فعال هستند می شناسید ، می توانید حضور خود را در اینستاگرام ایجاد کنید.
مرحله اول: نمایه خود را بهبود ببخشید.
چگونه نمایه اینستاگرام خود را بهبود بخشیم
نمایه اینستاگرام ما در واقع صفحه اصلی شما در سیستم عامل است.
به شما فضایی می دهد تا بتوانید کمی از اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید و همچنین به شما این فرصت را می دهد که کمی از وب سایت خود بازدید کنید.
در این بخش ، ما شما را راهنمایی خواهیم کرد که چگونه نمایه اینستاگرام خود را به حداکثر برسانید و تا آنجا که ممکن است از آن ارزش کسب کنید.
توضیحات شما
توضیحات شما برای برند شما بسیار شخصی است و آنچه برای اشتراک گذاری در اینجا انتخاب می کنید باید نماینده تجارت شما باشد و به کاربران خود نشان دهد که شما به عنوان یک شرکت چه کاری انجام می دهید.
بیشتر شرکت ها تمایل دارند که هر (یا هر دو) از موارد زیر را شامل شوند:
- نشان یا برند تجاری (به عنوان مثال "Just Do It" از نایک)
- خلاصه ای از اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید
برخی از برند های بزرگ نیز انتخاب می کنند که هشتگ نام تجاری را در بیوگرافی خود وارد کنند (به عنوان مثال نایک بسکتبال).
در اینجا چند نمونه آورده شده است:
Unbounce:
بسکتبال نایک:
Sheraton Hotels:
عکس پروفایل
عکس پروفایل شما یکی از مهمترین قسمتهای پروفایل اینستاگرام شما و بهترین راه برای نمایش برند شما در اینستاگرام است.
وقتی کسی یکی از پست های شما را مشاهده می کند یا بر روی نمایه شما کلیک می کند ، بسیار عالی است که برند شما فوراً شناخته می شود.
برای بسیاری از برند ها ، این به معنای استفاده از یکی از سه گزینه است:
- لوگو
- لوگو بدون کلمه
- کلمه برند
بیشتر بخوانید: مهمترین نکات هنگام افزایش فالوور در اینستاگرام
برخلاف بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر ، اینستاگرام به شما امکان اضافه کردن لینک به هر پست را نمی دهد.
در عوض ، شما فقط یک پیوند دریافت می کنید ، که پیوند موجود در نمایه شماست.
اگرچه حساب های دارای بیش از 10،000 فالوور نیز می توانند پیوندها را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارند.
اکثر شرکت ها تمایل دارند از این لینک برای بازگشت بازدید به صفحه اصلی خود استفاده کنند و این پیوند همچنین می تواند راهی اصلی برای هدایت بازدید از اینستاگرام به صفحات فرود کمپین یا محتوای جداگانه باشد.
گری واینرچوک در فید اینستاگرام خود این کار را به طرز بزرگی انجام می دهد.
هنگامی که او محتوای جدیدی را به صورت آنلاین ارسال می کند ، یک عکس یا ویدیوی مرتبط را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و پیوند موجود در بیوگرافی خود را برای بازتاب آن به روز می کند.
محتوا قلب اینستاگرام است. 95 میلیون عکس و فیلم به اشتراک گذاشته شده روزانه در سیستم عامل دلیل این است که بیش از 500 میلیون نفر هر روز برنامه را باز می کنند. و محتوا نیز باید در قلب استراتژی شما باشد.
اما در مورد چه چیزی باید ارسال کنید؟
قبل از اینکه حتی سبک بصری خود را در نظر بگیرید ، بهتر است یک دید واضح درباره نوع محتوای خود داشته باشید.
برخی از برند ها بر روی محصولات خود تمرکز می کنند.
به عنوان مثال ، مربیان و تجهیزات در حال اجرا Nike Running اغلب نقطه کانونی محتوای آنها هستند:
در حالی که برند های دیگر مانند WeWork بیشتر بر جامعه و فرهنگ خود تمرکز دارند:
در حقیقت استراتژی بازاریابی اینستاگرام ارسال مداوم محتوای با کیفیت بالا با هدف ساختن برند است و در عین حال برقراری ارتباط فردی با اعضای جامعه ما است.
شما باید کاملاً به قدرت تعاملات و ارتباطات فردی اعتقاد داشته باشید.
اینستاگرام یک رسانه عظیم برای محتوای کوتاه است ، اما محتوای طولانی و مرتبط نیز وجود دارد.
مخاطبان به خوبی به استوریهای احساسی دیگران واکنش نشان دادند.
در مورد استراتژی شما هیچ قانون سخت و سریع برای بهترین زاویه وجود ندارد. این قانون از مشاغل مختلف متفاوت است.
هدف این است که بر ایجاد محتوایی متناسب با مخاطبان و اهداف خود تمرکز کنید. این کار با شناسایی ارکان محتوای شما شروع می شود.
ارکان مطالب خود را بسازید
مبانی هر استراتژی بر پایه ستون ها یا مضامین جامع بنا شده است.
هر کسب و کار ، فارغ از اندازه ، صنعت یا مکان آن ، دارای محتوای بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن در اینستاگرام است خواه داستان هایی از کارمندان شما باشد ،
هم محتوای متمرکز بر فرهنگ و یا نمایش های نمایشی مبتنی بر محصول ، مجموعه وسیعی از فرصت ها و موضوعات مناسب برای فیلم ها و عکس های شما.
برخی از مثالهای اجزای محتوا شامل موارد زیر است:
- محتوای پشت صحنه
- محتوای ایجاد شده توسط کاربر
- پیشنهادات / مشاهده محصول
- آموزش (به عنوان مثال بهترین نکات در مورد شبکه های اجتماعی)
- تمرکز بر فرهنگ (نشان دادن جنبه انسانی شرکت شما)
- سرگرم کننده / سرگرم کننده
- داستان های مشتری
- تیم را بشناسید
- خریدهای اعضای تیم
حتما بدانید: آسانترین راه ها برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام
کاری که دوست داریم هنگام تعریف موضوعات انجام دهیم ، باز کردن یک دفترچه و بیرون ریختن برخی ایده ها است.
با برخی از ارزش های اصلی شرکت شروع کنید ، سپس هرچه به ذهنتان خطور می کند را خط بزنید.
از این یادداشت ها ، می توانید ایده پردازی برای ستون های محتوای اصلی خود را شروع کنید.
به عنوان مثال در در اینجا موضوعاتی وجود دارد که ما با آنها کار می کنیم:
- محتوای ایجاد شده توسط کاربر
- سبک زندگی بادیه نشینی دیجیتال
- بهره وری و انگیزه
3 برند موفق اینستاگرام و اساس محتوای آنها
1. Saturday Night Live
خوراک اینستاگرام Saturday Night Live روی دو رکن اصلی متمرکز است:
جذب طرفداران در پشت صحنه نمایش و به اشتراک گذاری کلیپ های اختصاصی.
وقتی طرفداران اینستاگرام را بررسی می کنند ، انتظار می رود که یک عکس یا فیلم پر از سرگرمی از ستاره های مورد علاقه خود را ببینند یا به آنچه در پشت دوربین می گذرد نگاه کنند تا این برنامه را به آنجا برسانند.
2. Fedex
خوراک FedEx شامل تصاویری است که براساس موضوع رانندگان تحویل ، کامیون ها و هواپیماها در طبیعت ارائه شده است.
آنها غالباً از عکسهایی استفاده می کنند که توسط کاربران نیز با آنها به اشتراک گذاشته شده است.
روشی عالی برای نگه داشتن طرفداران آنها در جستجوی عکسبرداری از اتومبیل های FedEx.
3. Oreo
Oreo محصول خود را در قلب محتوای اینستاگرام خود قرار داده و آنها موفق به انجام این کار به روشی بسیار سرگرم کننده و جذاب می شوند.
آنها اغلب از یک نسخه سرگرم کننده در درون تصاویر استفاده می کنند و از پس زمینه های جامد و پر جنب و جوش برای برجسته کردن پست های فید اینستاگرام خود استفاده می کنند.
چگونه استوری اینستاگرام در استراتژی محتوای شما قرار می گیرد؟
استوری اینستاگرام قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد عکس ها و فیلم هایی را که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند ، ارسال کنند.
روزانه بیش از 400 میلیون حساب از استوری استفاده می کنند.
محتوای استوری در حالت تمام صفحه است و می تواند با ابزارهای خلاقانه سرگرم کننده مانند برچسب ها ، شکلک ها و GIF بهبود یابد.
تحقیقات اینستاگرام نشان داده است که مردم به دو دلیل اصلی به استوری روی می آورند:
وقتی آنها می خواهند ببینند دوستان در حال حاضر چه کاری انجام می دهند ، پیشنهاد می کند که استوری به عنوان راهی برای نزدیک کردن مردم در زمان واقعی عمل می کند.
وقتی آنها می خواهند محتوای اصلی و فیلتر نشده را تماشا کنند. که می تواند به معنای لحظه های روزمره یا حتی "غیر لحظه ها" باشد.
برای برند ها ، این فرصت های زیادی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود از طریق روش های آموزنده فراهم می کند.
به عنوان مثال ، شما می توانید از استوری برای به اشتراک گذاشتن لحظات روزمره در کار استفاده کنید.
یا می توانید از استوری به عنوان راهی برای به اشتراک گذاشتن محتوای بیشتر تولید شده توسط کاربر با مخاطبان خود مانند Kettlebell Kings استفاده کنید:
آیا می خواهید بدانید که استوری چگونه کار می کند و چگونه شرکت شما می تواند استوری را به بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود تبدیل کند؟
حتما بخوانید: جدیدترین قوانین اینستاگرام
طرح محتوایی ایجاد کنید
7 کلید محتوای منسجم برای نتایج استثنایی
هنگامی که مضامین محتوای خود را در اختیار شما قرار داد (همیشه می توانید مضامین را آزمایش و تطبیق دهید تا ببینید چه چیزی بهتر جواب می دهد) ، وقت آن است که آنها را در یک برنامه محتوا قرار دهید.
طرح محتوای شما باید به شما کمک کند سبک و احساس زیبایی شناختی پست ها را همراه با تعداد دفعاتی که در اینستاگرام پست می کنید ، تعیین کنید.
بیایید با نگاهی به نحوه ایجاد راهنمای سبک اینستاگرام خود شروع کنیم.
1. راهنمای سبک
راهنمای سبک یکی از مهمترین قسمتهای هر استراتژی رسانه اجتماعی است. چرا آنها اینقدر مهم است؟
آنها از انسجام در همه کانالهای بازاریابی و در هر قسمت از محتوایی که تولید می کنید اطمینان حاصل می کنند.
راهنماهای سبک شامل تمام اطلاعات لازم برای یک محتوا از ابتدا تا انتها هستند ، از پس زمینه و طرح پست گرفته تا محتوا و هشتگ های همراه.
وقتی نوبت به اینستاگرام می رسد ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:
- تشکیل
- پالت رنگ
- خطوط
- فیلترها
- کپشن
- هشتگ
2. پیکربندی
منظور از ترکیب ، قرار دادن یا چیدمان عناصر یا مولفه های قابل مشاهده در یک اثر هنری است ، جدا از موضوع اثر.
هر بازاریاب یک عکاس حرفه ای نیست ، بنابراین ترسیم برخی از قوانین سریع آرایش می تواند عالی باشد.
این موارد می تواند مواردی از قبیل:
- رنگ زمینه خالص
- تمرکز اصلی تصویر بر روی قانون یک سوم تنظیم شده است
- فضای اضافی در بالا / پایین برای متن
امی نارنگی ، شرکتی که "یک قطعه شیرین زندگی" را از طریق طیف وسیعی از محصولات scrapbooking و خدمات سبک زندگی به اشتراک می گذارد ، نمونه ای عالی از سبک و ترکیب بصری واضح است.
انتشارات آنها اغلب دارای رنگ زمینه یا بافت جامد است که باعث می شود نقطه کانونی ترکیب به وضوح برجسته شود.
3. پالت رنگ
انتخاب یک پالت رنگ به شما کمک می کند تا خوراک شما ثابت و متمرکز باشد.
داشتن پالت رنگ نه تنها به معنای استفاده دقیق از این رنگ ها است بلکه به احساسات خوب ، سازگار و آشنا به پست های شما کمک می کند.
بسیار خوب است که پالت رنگی خود را مطابق با مناطق دیگر برند خود نیز داشته باشید.
فروتی ، بزرگترین برند فروش نوشیدنی های میوه ای هند ، از اینستاگرام برای نشان دادن شخصیت برند تجاری خود استفاده می کند.
بخش اساسی این زیبایی ، پالت رنگی پر جنب و جوش است که برند استفاده می کند:
در مقابل ، Everlane از پالت رنگ نرم تری در اینستاگرام استفاده می کند ، در حالی که ظاهر خاکستری / سیاه / سفید نام تجاری خود را حفظ می کند:
4. قلم و فونت ها
اگر قصد دارید نقل قول ها یا پوشش متن را بر روی عکس های اینستاگرام خود قرار دهید ،
باید سعی کنید با انتخاب همان فونت هایی که در وب سایت خود یا سایر مواد بازاریابی استفاده می کنید ،
فونت ها را با نام تجاری خود سازگار نگه دارید.
Headspace یک مثال عالی برای ثابت نگه داشتن قلم ها در میان پست ها است.
برنامه ذهن آگاهی به طور منظم پست های متنی را به اشتراک می گذارد و با رعایت فونت با سایر برندهای خود ، فالوورها می توانند فوراً محتوا را در فید خود تشخیص دهند.
5. فیلترها
فیلترهای اینستاگرام می توانند عکاسان آماتور را به عنوان یک حرفه ای حس کنند.
و اگر تجهیزات پیشرفته عکاسی یا نرم افزار ویرایش ندارید ، این یک روش عالی برای بهبود عکس ها فقط با چند کلیک است.
فیلترها می توانند ظاهر و احساس عکس یا فیلم را به شدت تغییر دهند ، بنابراین مهم است که فقط از چند مورد استفاده کنید که احساس می کنید بهترین نشان دهنده نام تجاری شماست.
به تعداد کمی که انتخاب کرده اید پایبند باشید. استفاده از یک فیلتر متفاوت برای هر پست باعث می شود یک فید اینستاگرام کمی ناهمگون شود.
بیشتر بخوانید: موفقترین استراتژی های اینستاگرام
6. در مورد آن نظر دهید
کپشن های اینستاگرام به 2200 نویسه محدود می شوند ، بعد از سه خط متن با یک بیضی کوتاه می شوند.
کپشن ها فرصتی برای ارتقا بیشتر محتوای شما هستند و روش های زیادی وجود دارد که برند ها از آنها استفاده می کنند.
برخی تصمیم می گیرند عنوان ها را به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاشتن استوری ها و میکروبلاگینگ ، دیگران با استفاده از آنها عنوان کوتاه و سریع به یک پست اضافه کنند و دیگران برای پرسش سوالات و تشویق پاسخ ها از نظرات استفاده می کنند.
امکانات بی پایان است. نکته مهم این است که اطمینان حاصل کنید که کپی با نام تجاری شما مطابقت دارد.
میل چیمپ به دلیل صدای برند منحصر به فرد خود شناخته شده است ، آنها حتی یک وب سایت اختصاص داده شده به آن دارند ، و لحن دوست داشتنی آنها به زیرنویس های اینستاگرام آنها نیز منتقل می شود.
Everlane یک بار دیگر مثالی عالی در مورد نحوه استفاده از نظرات در اینستاگرام است.
این برند از نظرات برای انتقال صدای خنده دار و آشنا استفاده می کند که خریداران می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.
به عنوان مثال ، در پست زیر (به اشتراک گذاشته شده در زمستان) آمده است: "در مورد چقدر سرما اکنون احساس می کنیم."
7. هشتگ ها
هشتگ ها به روشی استاندارد برای طبقه بندی مطالب در بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبدیل شده اند.
هشتگ ها به اینستاگرامرها اجازه می دهند تا محتوا و حساب هایی را که باید دنبال کنند ، کشف کنند.
تحقیقات انجام شده نشان داد که پست هایی با بیش از 11 هشتگ تمایل بیشتری به جذب تعامل دارند.
نکته برتر: اگر می خواهید از افزودن هشتگ زیاد به عنوان خود جلوگیری کنید ، می توانید هشتگ را به عنوان نظر اضافه کنید.
به عنوان مثال ، در زیر می توانید ببینید که چگونه Amy Tangerine هشتگ های اضافی به عکس در نظرات اضافه می کند:
وقتی صحبت از انتخاب هشتگ های مناسب برای محتوای شما می شود ، بهتر است تحقیق خود را انجام دهید
و متوجه شوید که هشتگ های موجود در بازار شما از کدام هشتگ ها استفاده می کنند و بیشترین فعالیت را دارند.
چگونه می توان بهترین فرکانس و زمان بندی را برای شما در اینستاگرام پیدا کرد
بهترین روش ها و نکات داده شده برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت شما
در مورد ثبات در شبکه های اجتماعی حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد.
سازگاری و تکرار ارسال می تواند به مخاطب شما کمک کند تا بفهمد چه زمانی محتوای جدیدی از شما انتظار می رود
و حفظ یک برنامه ثابت باعث می شود تعامل شما بدون هیچ گونه مشکلی بدون به روزرسانی به حداکثر برسد.
مطالعه انجام شده نشان داد که بیشتر برند ها روزانه در اینستاگرام پست می گذارند.
در واقع میانگین 1.5 پست در روز بود. این مطالعه همچنین نشان داد و این واقعاً جالب بود ، که هیچ ارتباطی بین افزایش دفعات و کاهش تعامل وجود ندارد ،
این بدان معنی است که برند هایی که بیش از دو بار در روز ارسال می کنند ، هیچ اثر سو مشاهده نکردند.
بهترین نکته ما در اینجا این است که هدف قرار دادن حداقل یک بار در روز در اینستاگرام و امتحان پست های اضافی برای یافتن آنچه برای شما بهتر است.
چه زمانی باید در اینستاگرام پست بگذارید؟
با تغییر اخیر اینستاگرام در جدول زمانی الگوریتمی ، زمان بندی اکنون یکی از عناصر بسیاری است که الگوریتم هنگام تصمیم گیری در مورد تعیین محتوای شما به آن توجه می کند.
به همین دلیل مهم است که در زمان هایی که محتوای شما بیشترین تعامل را دارد ، پست ارسال کنید.
نظر ما در اینجا این است که الگوریتم اینستاگرام ممکن است تعیین کند که این پست باید در نزدیکی بالای خبرهای دنبال کنندگان شما ظاهر شود.
بهترین روش ها برای اینستاگرام دست یافته است:
دوشنبه و پنجشنبه کسانی هستند که بیشترین مشارکت را دارند
بیشترین زمان اشتراکی روز 8:00 تا 9:00 صبح ET است
شاید بهترین کار این باشد که این بهترین روش ها را به عنوان راهنما و زمان آزمایش در نظر بگیرید.
زیرا بهترین زمان برای ارسال می تواند به طیف وسیعی از عوامل بستگی داشته باشد و از مشخصات به نمایه دیگر متفاوت باشد.
به عنوان مثال ، متوجه شدیم که بهترین زمان ما 11:00 صبح PST است.
چگونه می توان از ارسال مداوم در اینستاگرام اطمینان حاصل کرد؟
هنگامی که مضامین محتوای خود و تعداد دفعات ارسال آن در اینستاگرام را تعیین کردید ،
یکی از بهترین راه های اطمینان از پایبندی به استراتژی خود ایجاد تقویم محتوایی است که پیگیری کند که چه پست هایی به اشتراک گذاشته می شوند و چه زمانی.
API اینستاگرام هنوز به طور کامل برنامه ریزی را مجاز نمی داند ، این بدان معناست که شما نمی توانید پست ها را مستقیماً در اینستاگرام برنامه ریزی کنید.
برای ارسال مداوم پست با اینستاگرام ، می توانید از ابزارهایی مانند بافر کمک بگیرید.
نحوه کار آن در اینجا است:
- یک عکس زیبا پیدا کنید ، آن را ویرایش کنید و در بافر بارگذاری کنید. نظرات را با هشتگ ها ، نام ها و شکلک ها اضافه کنید. زمان مناسب را انتخاب کنید.
- در ساعت مقرر یک اعلان فشار روی تلفن ما دریافت کنید.
- اعلان را باز کنید ، گزینه Open in اینستاگرام را انتخاب کرده و پیش نمایش پست را انجام دهید.
- هرگونه ویرایش نهایی (فیلترها ، موقعیت جغرافیایی) را انجام دهید و از برنامه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
برای اینستاگرام با اضافه کردن یک پست از طریق بافر و داشتن یک یادآوری پنجره در تلفن کاربر هنگامی که زمان ارسال آن است کار می کند.
3 نکته برای کمک به افزایش رشد و تعامل شما
1. محتوای تولید شده توسط کاربر را در آغوش بگیرید
کاربران اینستاگرام محتوای بالقوه زیادی را برای تجارت شما فراهم می کنند.
سازماندهی محتوا از طرف پیروان شما می تواند به شما در ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش و درگیر کمک کند
و محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند مخاطبان شما را وادار کند تا روش های خلاقانه خود را برای تعامل با محصولات ، خدمات یا شرکت شما به اشتراک بگذارند.
2. برای تقویت تعامل ، برخی از چهره ها را در پست های خود قرار دهید
یک مطالعه ای که شده است ، میلیون عکس تصادفی در اینستاگرام را بررسی کرده و این دو اطلاعات واقعاً جالب را کشف کرده است. تصاویری که با چهره ارسال می شوند:
38 لایک بیشتر
32 نظر بیشتر
این همان کاری است که هاب اسپات در خوراک خود به خوبی نشان می دهد تا افراد پشت این شرکت را به نمایش بگذارد:
3. سعی کنید پست های اینستاگرام خود را با فیس بوک به اشتراک بگذارید
مطالعات در مورد بیش از 1 میلیارد پست فیس بوک از 3 میلیون صفحه برند نشان داد که عکس هایی که از طریق اینستاگرام به فیس بوک ارسال می شوند بیشتر از عکس های ارسال شده در خود آن هستند:
چگونه یاد بگیریم چه چیزی با بازاریابی اینستاگرام شما کار می کند
پیگیری عملکرد و نتایج شما برای هر استراتژی شبکه های اجتماعی ضروری است.
این امکان را برای شما فراهم می کند تا انواع محتوایی را که مخاطب شما بیشترین جذابیت را دارد رمزگشایی کنید و به شما امکان می دهد استراتژی خود را در حین پیشرفت اصلاح کنید.
توجه دقیق به رشد مخاطبان و تعداد لایک ها و نظراتی که پست های شما دریافت می کنند ، به شما سرنخ می دهد که چه چیزی کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد.
اگر می خواهید بیشتر جستجو کنید ، می توانید نرخ تعامل را برای هر یک از پست های خود تعیین کنید.
نحوه محاسبه میزان تعامل در اینستاگرام
نرخ تعامل با در نظر گرفتن تعداد پسندیدن + نظرات و تقسیم این تعداد بر تعداد دنبال کنندگان حساب شما در زمان ارسال محاسبه می شود.
این یک مثال است:
پست فوق 210 لایک و 8 نظر دریافت کرده است. در زمان انتشار ، 12343 دنبال کننده داشتیم. بنابراین میزان مشارکت به شرح زیر تعیین می شود:
210 (پسندیدن) + 8 (نظرات) = 218
218/12343 (دنبال کنندگان) = 1.76٪ میزان تعامل
بافر آنالیتیک برای اینستاگرام
بافر آنالیتیک به شما امکان می دهد معیارهای اصلی شبکه هایی مانند فیسبوک ، توییتر و اینستاگرام را بررسی کنید.
با استفاده از اینستاگرام آنالیتیک در بافر ، می توانید هر پست را براساس موراد خاصی مانند: محبوب ترین ، محبوب ترین نظرات و ... مرتب کنید.
همچنین می توانید در هر بازه زمانی سفارشی یا از پیش تنظیماتی مانند 7 ، 30 یا 90 روز را انتخاب کنید.
این یک روش عالی برای نظارت بر روند و عملکرد است.
بافر آنالیتیک همچنین می تواند به شما کمک کند تا میزان مناسب تعامل را پیدا کنید.
با عملکرد "ارسال در هر روز به علاوه پسندیدن" ، می توانید میزان تأثیر تعداد پست در روز بر پست خود را مشاهده کنید.
در اینجا یک عکس فوری از حساب وجود دارد:
علاوه بر این آمار ، می توانید از بافر برای اینستاگرام نیز استفاده کنید تا:
- ردیابی عملکرد نامه
- روندهای اینستاگرام را رصد کنید
- پیگیری نظرات و استفاده از هشتگ واستخدام
- اندازه گیری واکنش مخاطب
- گزارش از طریق چندین نمایه
تجزیه و تحلیل می تواند به شما کمک کند تا در مورد تأثیر مطالب ، برنامه و تعداد دفعات ارسال در اینستاگرام قضاوت کنید
و میزان تأثیر آن بر معیارهای مهم اینستاگرام مانند پسندیدن و دنبال کنندگان را بسنجید.
با پیشبرد استراتژی بازاریابی اینستاگرام ، متوجه برخی از روندها و انواع محتوا می شوید که به شما در رسیدن به اهداف کمک می کنند.
ایجاد کاربران وفادار و متعهد در هر کانال هرگز آسان نیست ، اما با رویکرد مناسب و تجربه کافی ، موفقیت را پیدا خواهید کرد که برای برند شما مناسب باشد.
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید