p بهترین استراتژی بازاریابی اینستاگرام (کاملا عملی) در 2022
بهترین استراتژی بازاریابی اینستاگرام

بهترین استراتژی بازاریابی اینستاگرام

اینستاگرام
دوشنبه - ۱۴ تیر ۰۰

اینستاگرام با توانایی خود در ایجاد اینفلوئنسرها ، گالری های پست های مورد علاقه کاربر ، ارائه استوری ها ، حلقه ها ، نمودارهای خرید و بسیاری موارد دیگر ، به سرعت در حال تبدیل شدن به بستر اجتماعی مورد علاقه همه است.

این بدان معناست که استراتژی بازاریابی اینستاگرام نیز در برنامه تبلیغات هر برند مهم شده است.

آنها می توانند با تصاویر متحرک ، تصاویر تخیلی و چرخش های خلاقانه بازی کنند ، زیرا همه آنها منجر به نرخ تعامل بالا می شود.

بیایید البته محبوب ترین نوع محتوا را که این روزها ویدیو است فراموش نکنیم.

به خصوص در سال گذشته که زندگی خود را در سراسر اینترنت جابجا کردیم ، نمی توان انکار کرد که این افزایش محتوای تصویری سیل شبکه های اجتماعی به طور قابل توجهی در اینستاگرام نیز برجسته است.

چگونگی و انتخاب بهترین استراتژی بازریابی در اینستاگرام

بنابراین ، بیایید بفهمیم که چگونه یک استراتژی بازاریابی موثر در اینستاگرام ایجاد کنیم که به رونق کسب و کار شما در بازار امروز کمک کند.

بیشتر بخوانید: مهمترین نکات در هنگام افزایش فالوور

1. یک نمایه اینستاگرام چشم نواز ایجاد کنید و بیوگرافی خود را بهبود ببخشید

اولین قدم این است که مطمئن شوید نمایه شما برای تجارت و مخاطبان شما بهینه شده است.

نمایه نام تجاری اینستاگرام شما باید فقط داستان مارک شما باشد. خیلی رسمی نباشید ، خوش مشرب و دوستانه باشید.

یکی دیگر از جنبه های اساسی که باید بر روی آن تمرکز کنید ، بیوگرافی اینستاگرام شما است. CV باید در عین حال جالب و آموزنده باشد.

باید بتواند پیروان را به خود جلب کند. شما باید کاربران اینستاگرام را متقاعد کنید که افزودن شما به دنبال کنندگان اینستاگرام آنها باعث افزایش محتوا و ارزش فیدهای آنها خواهد شد.

در اینجا مشخصات اینستاگرام Sue B. Zimmerman است.

اگر برای اولین بار در نمایه او باشید ، فوراً خواهید فهمید که چه نوع محتوایی را ارسال می کنید ، چه چیزهایی یاد خواهید گرفت و آیا می خواهید او را دنبال کنید یا نه.

یک نمایه اینستاگرام چشم نواز ایجاد کنید و بیوگرافی خود را بهبود ببخشید

بیوگرافی اینستاگرام شما تنها مکانی است که می توانید یک لینک قابل کلیک اضافه کنید ، بنابراین حتماً پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید.

پیشنهاد عالی: معایب و مزایای ربات فالوورگیر اینستاگرام

2. با برچسب گذاری در سایت خود ، یافتن تجارت خود را آسان کنید

تجارت شما باید بصورت آنلاین و آفلاین در دسترس باشد.

اینجاست که برچسب سایت به شما کمک می کند آدرس صحیح خود را تعیین کنید.

برچسب مکان به شما این امکان را می دهد تا با سهولت یافتن شما در جستجوی اینستاگرام هنگامی که افراد در نزدیکی شما هستند ، می داند کجا شما را پیدا کند و در معرض دید بیشتری قرار می گیرد.

با برچسب گذاری در سایت خود ، یافتن تجارت خود را آسان کنید

حتما بخوانید: انواع راه‌های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

3. یک فید زیبای اینستاگرام ایجاد کنید که با هویت برند شما همسو باشد

ایجاد یک نمایه زیباشناختی ممکن است مشکل باشد ، اما هنوز هم یک استراتژی اساسی اینستاگرام در سال 2021 است و مشاغل اکنون باید از این مرحله صرف نظر کنند.

تصاویر محصولات سهم بزرگی در خرید آنلاین دارند و بستر بصری اینستاگرام می تواند این قدرت را چندین برابر کند.

لحن و شخصیت برند خود را در فیدهای خود بگنجانید.

ارزش برند را اضافه کنید ، از سبک نام تجاری خود لذت ببرید. و مهمتر از همه ، صادق و انسانی باشید.

یک مطلب کاربردی: آموزش و ترفندهای استوری اینستاگرام

4- با زیرنویس ها خلاقیت به خرج دهید

زیرنویس های خلاقانه و تازه اینستاگرام برای جذب مشتری کلیدی است. اما اضافه کردن زیرنویس به عکس یا فیلم خود همیشه آسان نیست.

در مطالعه ای که اخیراً انجام شده، متوجه شدیم که زیرنویس تا 10 کلمه باعث افزایش جذابیت در اینستاگرام برای مشاغل می شود ، به ویژه هنگامی که با پست های اسلایدی ترکیب شود.

با زیرنویس ها خلاقیت به خرج دهید

حتما مطالعه کنید: تفاوت فالوورهای فعال و فالوور غیرفعال

5- روی مخاطب مورد نظر تمرکز کنید

بدانید چه چیزی مخاطب مورد نظر شما را در مورد محصول یا نام تجاری شما جذب می کند و آن را در بیو اینستاگرام آنها منعکس کنید.

در کیفیت پست ها و پیام های خود مصالحه نکنید ، از این سیستم عامل برای نزدیک کردن مخاطبان خود با مکالمات درباره ارزش ها و چشم اندازهای مشترک استفاده کنید.

6. درباره استراتژی های رقبا تحقیق کنید

می توانید رقابت خود را مطالعه کرده و ببینید چه چیزی در اینستاگرام تبلیغ می کنند.

    آیا آنها برای محصولات یا خدمات خود به محتوای تولید شده توسط کاربر اعتماد می کنند؟ چه نوع محتوایی را در اینستاگرام ارسال می کنند؟

    معمولاً چقدر؟

    استراتژی هشتگ آنها چیست؟

بینش جدیدی از آنچه رقبا انجام می دهند و روش های جدید برای بهبود استراتژی بازاریابی خود دریافت کنید.

با استفاده از ابزارهایی مانند Socialinsider ، رقبای خود را در اینستاگرام مطالعه کنید و ببینید از چه استراتژی هایی برای جلب نظر مشتریان خود استفاده می کنند.

درباره استراتژی های رقبا تحقیق کنید

7. از هشتگ های استراتژیک استفاده کنید

هشتگ های اینستاگرام برای کاربران استفاده می شود تا محتوایی را که جستجو می کنند دنبال کنند.

شما باید از هشتگ های خود به صورت استراتژیک استفاده کنید تا کاربران بیشتری بتوانند پست های شما را هنگام جستجو پیدا کنند.

در اینجا برخی از روش هایی وجود دارد که به شما کمک می کند از هشتگ های اینستاگرام بیشترین بهره را ببرید:

    حداقل 2-8 هشتگ در هر پست قرار دهید.

    هشتگهایی را انتخاب کنید که معمولاً و به طور مکرر جستجو می شوند.

    هشتگ هایی را وارد کنید که منحصراً مربوط به مخاطبان خاص باشد - ممکن است کلیک ها کمتر باشد ، اما کیفیت بالا خواهد بود.

    در مورد یک کمپین تجاری یا هشتگ ، هشتگ های مارک دار ایجاد کنید.

    برای پیاده سازی نام تجاری خود در یک منطقه محلی ، هشتگهای مبتنی بر مکان را انتخاب کنید.

    دریابید که استفاده از هشتگ در زیرنویس یا در نظر اول بهتر است.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل بازاریابی اینستاگرام

 

8- پست های دایره ای بیشتری ایجاد کنید

طبق مطالعه تکامل مشارکت در اینستاگرام ، متوجه شدیم که ارسال های بخشنامه منجر به افزایش میزان تأثیر در اینستاگرام می شود.

پست های چرخ فلک راهی عالی برای به نمایش گذاشتن یک محصول یا ویژگی تجاری جدید ، اشتراک گذاری با تیم و غیره است.

می توانید در یک پست مدور حداکثر ده عکس یا فیلم اضافه کنید ، بنابراین حتماً برای برجسته سازی پیام نام تجاری خود از همه آنها استفاده کنید.

پست های دایره ای بیشتری ایجاد کنید

بیشتر بخوانید: چگونه در صفحه اکسپلورر اینستاگرام دیده شویم

9. داستان های جالب اینستاگرام ایجاد کنید

استوری اینستاگرام محبوب ترین ویژگی در اینستاگرام هستند.

اگر بتوانید روایت ها را به هویت نام تجاری خود متصل کنید ، به طور خودکار باعث می شود مخاطب شما از نظر احساسی با شما ارتباط برقرار کرده و به محتوای پست شما معنی دهد.

داستان هایی که می گویید کمک زیادی به ایجاد وفاداری به برند می کنند.

اما در عین حال ، بیو اینستاگرام شما باید نشان دهنده هدف و تصویر شرکت شما (و نام تجاری شما) باشد زیرا باعث ایجاد یکنواختی می شود.

با GIF بازی کنید ، به داستان های خود موسیقی اضافه کنید ، از افراد نام ببرید ، هشتگ اضافه کنید و غیره

برخی از ویژگی های داستان های جدید می توانند به پل ارتباطی بین شما و مخاطبانتان کمک کنند و یکی از این ویژگی ها قطعاً ویژگی نظرسنجی است.

مردم به طور فزاینده ای از رویکرد فروش سخت خسته شده اند ، بنابراین متناسب سازی پیام ها با نیازها و علایق آنها بیش از هر زمان دیگری مهم است.

و روش ساده برای انجام این کار این است که با کمک نظرسنجی ها از آنها سال کنید. با ارسال سوالات واضح و دقیق نظرات خود را جویا شوید.

این در حالی است که باعث می شود مخاطبان شما مستقیماً با تجارت شما ارتباط برقرار کنند به شما در بهبود محصولات کمک می کند.

10. از جذاب ترین پست های اینستاگرامی خود آگاه باشید

همیشه داده ها را بررسی کنید تا ببینید نوع محتوای اینستاگرام برای مخاطبان شما بیشتر جالب است.

بازگشت به منظور بررسی ابزارهای تجزیه و تحلیل خود و یافتن پیوند بین موفقیت آمیزترین پست های خود ، راهی آسان برای دیدن آنچه پیروان شما دوست دارند ، است.

اشتراک گذاری از ویژگی های اینستاگرام است ، بنابراین از داشتن فالوورهایی که می توانند شما را به مسیر درست هدایت کنند ، بهره مند شوید.

آخرین افکار

سرانجام ، خارج از چارچوب فکر کنید! با خیال راحت چیزهای جدید را امتحان کنید ، اما از نیازهای مخاطب خود آگاه و آگاه باشید.

الگوریتم اخبار همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به طور مداوم در حال تغییر است.

بنابراین هر آنچه هفته گذشته برای شما کار کرده احتمالاً هفته بعد برای شما مفید نخواهد بود. مطمئن شوید که از آخرین تحولات مطلع هستید.

شما باید نکاتی را در ذهن داشته باشید ، مانند محتوای مارک تجاری ، تصاویر با کیفیت بالا ، محتوای تولید شده توسط کاربر ، پست های دوستانه و جذاب و موضوعات پرطرفدار.

راهنمای فوق قطعاً به موفقیت استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما کمک خواهد کرد.

 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید