p بهترین استراتژی های رشد پیج اینستاگرام برای برندسازی شما
برندسازی با استراتژی های رشد پیج اینستاگرام

برندسازی با استراتژی های رشد پیج اینستاگرام

اینستاگرام
سه شنبه - ۱۸ آبان ۰۰

خیلی از افراد علاقه دارند تا بتوانند در مدت‌زمان کمی پیشرفت پیچ اینستاگرام خود را شاهد باشند.

اما بعد از گذشت زمانی کوتاه متوجه می‌شوند که انجام این کار به‌راحتی اتفاق نمی‌افتد.

گرچه جذب مشتری در اینستاگرام سریع‌تر و راحت‌تر از وب‌سایت هست، اما بدون برنامه دقیق و بی‌نظم بودن در آن، هیچ موفقیت خوبی را رقم نخواهد زد.

برای افزایش فالوور واقعی و رشد پیج اینستاگرام، نیاز به داشتن استراتژی و ارائه محتوای بسیار باکیفیت با قابلیت ایجاد تعامل و ترغیب فالوورها به سمت پیج شما هست.

اما چگونه بتوانیم این کار را انجام دهیم، سؤالی هست که تمام پیج های اینستاگرامی بعد از عدم موفقیت، از خودشان می‌پرسند و به دنبال راه‌حل جامع و واقعاً عملی برای رشد پیج اینستاگرام خود هستند.

اگر واقعاً قصد دارید تا به‌صورت جدی وارد اینستاگرام شوید و برنامه مناسبی برای جذب فالوور داشته باشید، ما تمام تکنیک‌ها و روش‌هایی که موفق‌ترین پیج های اینستاگرام، با انجام دادن آنها به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کرده‌اند را به شما به‌صورت رایگان آموزش خواهیم داد.

امروزه اینستاگرام، خیلی سریع به بهبود الگوریتم‌های خود و معرفی ویژگی‌های جدید ادامه می‌دهد.

این موضوع مطلبی را برای کسب وکارها روشن می‌کند، که باید با در زمان‌های خاصی، تغییر در استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را پیش‌بینی کنند.

چگونه باید یک اکانت اینستاگرام موفق داشته باشیم؟

با آزمایش و ترکیب استراتژی‌های جدید برای بهبود و پیشرفت اکانت اینستاگرام.

خدماتی که از طریق خرید لایک و خرید فالوور باعث رشد می‌شوند، در حالی که برخلاف سیاست‌های سرویس اینستاگرام هستند.

در صورت استفاده نادرست از این تکنیک‌ها، ممکن هست که به برند شما آسیب برساند. حتماً در این مورد تجربیات خوبی کسب کنید.

به همین دلیل است که برندها به یک استراتژی برای رشد عالی پیج خود در اینستاگرام نیاز دارند.

چه چیزی باعث پیشرفت و رشد پیج اینستاگرام را می‌شود؟

در ابتدا این موضوع، با تعداد فالوورهایی که دارید و به‌دست می‌آورید شروع می‌شود.

اما برای به‌دست آوردن فالوورهای جدید، باید تعامل در حساب خود با کاربران و تکنیک‌های جدید را بهبود دهید.

برند خود را به نمایش بگذارید و محتوای باکیفیت با شانس تعامل ایجاد کنید. در غیر این صورت، چرا شخص جدید دیگری شما را دنبال می‌کند؟

اگر رشد شما راکد است یا می‌خواهید استراتژی‌های خود را جذاب‌تر کنید، توصیه می‌کنیم این نکات را در پیج خود یک‌بار هم که شده تست کنید.

1. ثبات داشتن در اینستاگرام کلید موفقیت است

باید مطمئن شویم که در ابتدای فعالیت و برنامه‌ریزی، اصول اولیه را یاد بگیریم و به آنها عمل کنیم.

" هیچ‌وقت نباید تمام تخم مرغ‌های خود را داخل یک سبد قرار دهیم"، یعنی برای رشد یک پیج اینستاگرام و ویروسی شدن  نباید به یک نوع پست تکیه کنیم.

در تمام حساب‌ها اکثر پست‌ها وایرال نمی‌شوند، به این معنی که شما باید راه بهتری برای نمایش پست‌های خود در مقابل مخاطبان هدف خود پیدا کنید.

به برنامه زمان‌بندی ارسال، تعداد ارسال و کیفیت محتوا نگاهی بیندازید. چه کارهایی را به خوبی انجام می‌دهید و در چه زمینه‌هایی به بهبود نیاز دارید؟

 رشد پیج اینستاگرام

در تحقیقات سالانه که انجام شده است، در مورد بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام، متوجه شدند که حدود ساعت 9 تا 11 صبح، بهترین زمان در همه صنایع است.

اگر هرگز به دنبال بهترین زمان‌ها برای ارسال پست نبوده‌اید، این محدوده‌های تاریخ، مکان خوبی برای شروع هستند.

برای جزئیات بیشتر، خودتان می‌توانید بهترین زمان‌ها برای انتشار انواع مقاله بر اساس صنایع خود را بررسی کنید.

زیرا بهترین زمان برای ارسال پست در هر صنعتی، به‌احتمال زیاد متفاوت است.

وقتی به دنبال پست‌های مکرر و مداوم برای رشد پیج اینستاگرام خود هستید، زمان‌بندی صحیح ارسال پست، می‌تواند باعث صرفه‌جویی در زمان شود.

پست کردن به‌صورت مداوم این انتظار را برای دنبال کنندگان شما ایجاد می‌کند که مشتاقانه منتظر پست بعدی باشند.

برندهای بزرگ چندین بار در روز پست می‌گذارند. در حالی که مشاغل کوچک ممکن است فقط چند بار در هفته پست کنند.

هر برنامه‌ریزی ارسال پست که دارید، فقط مطمئن شوید که یک برنامه ثابت برای تعیین انتظارات با مخاطبانتان است.

درنهایت، ثبات در کیفیت محتوا بسیار مهم است. این روزها سروصدای زیادی در فیدهای اینستاگرام وجود دارد و باید متمایز شوید.

عکس‌های پایین لیست اکانت شما دیگر به‌اندازه کسانی که محتوای جالب و جدید خود را ایجاد می‌کنند، به افزایش فالوور اینستاگرام کمک نمی‌کند.

2. در تولید محتوا و تنوع محتوا سرمایه‌گذاری کنید

اشتراک‌گذاری دیگر محدود به پست‌های موجود در فید نیست.

اینستاگرام اکنون معیارهایی را برای انواع محتوای جدید مانند استوری، بازدید از قسمت‌های IGTV و لایو در نظر گرفته است.

با تنوع روزافزون انواع محتوا، فرصت‌های بیشتری برای افزایش نرخ تعامل و درنتیجه رشد پیج اینستاگرام شما وجود دارد.

اگر فقط پست‌های فید ایجاد کرده‌اید یا به‌طور پراکنده استوری ارسال می‌کنید، توصیه می‌کنیم برای نشان دادن به فالوورها که شما برنامه‌ریزی محتوا دارید، به چند استوری در هفته پایبند باشید.

با روش‌های مختلف برای استفاده از استوری به‌عنوان راهی برای افزایش فالوورهای اینستاگرام، این فرصتی است که ببینید چه چیزی در بین مخاطبان شما بیشتر حس تعامل را ایجاد می‌کند.

در تولید محتوا و تنوع محتوا سرمایه‌گذاری کنید

یک مثال خوب از تنوع محتوا، یک استوری جذاب همانند عکس بالا از یک شیرینی‌پزی است که کیک‌های کوچک را به دوربین اضافه می‌کند یا برای سلفی، کیک را جایگزین چشم می‌کند.

کیک کوچک نمایش محصول اصلی این برند است. این مورد باعث می‌شود که مردم هنگام استفاده از محصولات این شیرینی‌پزی، آن کیک کوچک را می‌شناسند.

همچنین این فروشگاه شیرینی‌پزی، می‌تواند استوری‌های تگ گذاری شده کاربر را نیز در استوری‌های خود بازنشر کند.

نمی‌توان به‌اندازه کافی بیان کرد، که محتوای باکیفیت و ارسال مداوم برای رشد حساب چقدر مهم است.

زمانی را صرف یادگیری نحوه گرفتن عکس‌ها و فیلم‌های بهتر کنید، یا با یک آژانس محتوای شبکه اجتماعی، یا عکاسان و فیلم‌برداران مستقلی را استخدام کنید، تا در انجام این کار بزرگ اما مهم کمک کنند.

3. تخفیفات و مسابقات را انجام دهید

عموم مردمی که همه ما هر روز با آنها صحبت می‌کنیم حتی خود ما، تخفیف‌ها و پیشنهادات رایگان را دوست داریم و بدون در نظر گرفتن پیشرفت‌های جدیدی که در رسانه‌های اجتماعی پدیدار می‌شوند، هیچ‌وقت این هیجان تخفیف و رایگان بودن، تغییر نمی‌کند.

اما آنچه بازاریابان برای تعامل در تبلیغات محصولات یا خدمات و هر چیز دیگری پست می‌کنند، همیشه آن چیزی نیست که مصرف‌کنندگان می‌خواهند.

این تفاوت، نشان می‌دهد که بازاریابان فرصت‌های پنهانی که برای افزایش فروش و تعامل فالوورها وجود دارد را به خوبی نمی‌شناسند.

تخفیفات و مسابقات  در رشد اینستاگرام

طبق گزارشاتی که وجود دارد، مشخص شد که 72 درصد از مصرف‌کنندگان از برندها می‌خواهند، تا تخفیف یا فروش در رسانه‌های اجتماعی ارسال کنند.

اما در آن‌سو کاملاً برعکس، تنها 18 درصد از بازاریابان معتقدند که تخفیف‌ها چیزی است که ما در رسانه‌های اجتماعی به آن نیاز داریم.

این عدم ارتباط در انتظارات بین 2 طرف، به این معنی است که فضایی برای رشد وجود دارد تا به مشتریان آنچه می‌خواهند داده شود.

برای افزایش فالوورها و افزایش حضور برند خود در اینستاگرام، مسابقات و تبلیغات برگزار کنید.

برای علاقمند کردن فالوورهای خود و هر برند دیگری که با آنها شریک هستید، و همچنین تگ کردن دوستان توسط فالوورهای خود، در جهت افزایش بازدید پیج، باید یکسری هدایا تعیین کنید.

سعی کنید هدایای خاصی در زمان‌های مختلف ارائه کنید، مثلاً ماهانه یا فصلی.

فالوورهای شما به‌احتمال زیاد به تعامل با شما علاقه‌مند خواهند بود و مشتاقانه منتظر هدایای بعدی هستند.

4. پلت فرم مشترکی را ارتقا دهید

پلت فرم مشترکی در رشد پیج اینستاگرام

خود را تنها در اینستاگرام منزوی نکنید. هرچند وقت یک‌بار در مورد اکانت اینستاگرام خود در سایر شبکه‌های اجتماعی خود صحبت می‌کنید؟

بسیاری از افراد دارای چندین حساب اجتماعی هستند و همه پلتفرم‌های مختلف دارای نقاط قوت منحصربه‌فردی هستند.

بنابراین می‌توانید با برجسته کردن حضور اینستاگرام خود در مکان‌های مختلف، به مخاطبان مختلف دسترسی پیدا کنید.

فالوورها را در کانال‌های اجتماعی دیگر به پروفایل اینستاگرام خود برای پیشنهادات یا محتوای اختصاصی هدایت کنید.

همچنین می‌توانید از پلتفرم بصری دیگری مانند پینترست برای گسترش دسترسی به محتوای اینستاگرام استفاده کنید.

باید سعی کنید تا شبکه‌های ارتباطی خود را گسترش دهید، زیرا این موضوع می‌تواند در تعمال مخاطبان شما بسیار تاثیرگذار باشد.

به‌غیراز رسانه‌های اجتماعی، فضاهای دیگری نیز برای برند شما وجود دارد تا بتوانید از آنجا به‌طور طبیعی، فالوورهای اینستاگرام شما را افزایش دهد.

کسب وکارهای بزرگی با استراتژی‌هایی همانند: افزودن دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی برجسته در خبرنامه ایمیل، پاورقی وب‌سایت و تبلیغات دیجیتال بزرگ، همگی نمونه‌های خوبی از تبلیغات بین پلتفرمی هستند.

یک گزینه‌ای که بسیار کم از آن استفاده شده است، این هست که در حالت آفلاین می‌توانید حساب اینستاگرام خود را به بنرها و تبلیغات موجود در فروشگاه اضافه کنید.

تبلیغات کوتاه مانند "فالوورهای اینستاگرام 5٪ تخفیف دریافت می‌کنند!" و یک کد QR سفارشی، ممکن است مشتریان فعلی را وادار کند که فوراً شما را دنبال کنند. زیرا اکثر مردم، موبایل هوشمند دارند و مطمئناً اینستاگرام در گوشی آنها نصب شده است.

5. تبلیغات افزایش محبوبیت پیج اینستاگرام با کمک اینفلوئنسرها

درحالی‌که بازار اینفلوئنسرها در چند سال گذشته رشد کرده است، هنوز راه‌هایی وجود دارد که بودجه‌های اجتماعی در همه اندازه‌ها استراتژی اینفلوئنسر را ترکیب کنند.

میکرو اینفلوئنسرها کسانی هستند که فالوورهای کمتری دارند. اما اغلب مخاطبان مناسب‌تر و هدفمند دارند.

تبلیغات افزایش محبوبیت پیج اینستاگرام با کمک اینفلوئنسرها

اکثر اینفلوئنسرها جایگاه‌های ویژه‌ای دارند و اغلب مایلند با برندهایی کار کنند که با ارزش‌های آنها همسو هستند.

کار با اینفلوئنسرها، به‌ویژه اینفلوئنسرهای بزرگ و کوچک، باعث ایجاد اعتماد در شرکت شما می‌شود.

وقتی آنها درباره برند شما صحبت می‌کنند و برای فالوورهایشان پست می‌گذارند، حساب اینستاگرام شما به‌طور طبیعی با کمک آنها رشد می‌کند.

اینکه چرا تبلیغات نتیجه نمی دهد دلایلی دارد. دانستن دلایل نتیجه ندادن تبلیغات در اینستاگرام بسیار مهم هست.

6. زمان و تعداد اشتراک‌گذاری پست را افزایش دهید

یکی از ثابت‌شده‌ترین راه‌ها برای رشد پیج اینستاگرام، مشارکت فعال در حساب کاربری خود است.

به‌طور مثال: برای گذاشتن نظرات در مورد پست‌های دنبال کنندگان، پاسخ به سؤالات و ارسال مجدد محتوای تولیدشده توسط کاربر وقت بگذارید.

ایجاد چت و گروه‌های چت کوچک برای ارتباط فالوورها با یکدیگر بخشی از ایجاد جامعه اینستاگرام شماست.

اگر بتوانید روابط عمیق‌تری را فراتر از رقابت‌ها و تبلیغات شرکتی برای فالوورهای خود ایجاد کنید، به‌احتمال زیاد فراتر از تمام رقبای خودتان در فضای رسانه‌های اجتماعی، فالوورهای وفادار بیشتری به‌دست خواهید آورد.

یکی از بهترین روش‌ها برای این کار، استفاده از لایو اینستاگرام هست. اکثر مردم در لایوها حضور دارند. 

مخصوصاً اگر یک برند یا اینفلوئنسر، لایوی را برگزار کند.

تجزیه‌وتحلیل رشد اینستاگرام

 چرا باید تعامل و محتوای خوب را در اولویت قرار دهید؟

یک مطالعه اخیر نشان داده که وقتی مشتریان احساس می‌کنند با یک برند مرتبط هستند،

68 درصد آن برند را به یک دوست توصیه می‌کنند و بیشتر از 76 درصد، احتمال دارد که محصولات آن برند را نسبت به یک رقیب بخرند.

برای عملی کردن این موضوع، روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید آزمایش کنید.

ازجمله لایک کردن یا پاسخ دادن به انواع بازخوردهای مشتری و نشان دادن شخصیت و صدای برندتان از طریق استراتژی محتوای خود.

افزایش پست‌ها و تعامل همیشگی با مشتریان، یک استراتژی بلندمدت است که به رشد حساب شما در طول زمان کمک می‌کند.

اما روابطی که از این طریق ایجاد می‌شوند، به یاد ماندنی‌تر و قوی‌تر از تعاملات یک‌باره هستند.

همه‌چیز را با تجزیه‌وتحلیل رشد اینستاگرام جمع کنید.

راه‌های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام به‌صورت طبیعی و با کمک خرید فالوور وجود دارد.

استفاده از استراتژی‌های رشد پیج اینستاگرام، مانند ایجاد طیف گسترده‌ای از محتوا و ایجاد روابط با مشتریان، می‌تواند نتایج قابل‌اعتمادی به همراه داشته باشد، که می‌تواند به شما کمک کند، تغییرات الگوریتم را بسیار بهتر از حساب‌هایی که به تاکتیک‌های اسپم متکی هستند، برای خود استفاده کنید.

همان‌طور که از این استراتژی‌ها استفاده می‌کنید، تجزیه‌وتحلیل اینستاگرام خود را بررسی کنید تا ببینید چگونه حساب شما در حال رشد است.

اگر در روزهای خاصی اتفاقات خو و یا بدی وجود دارد، ببینید چه نوع محتوایی پست شده است و مردم چگونه به آن واکنش نشان می‌دهند.

این به شما این امکان را می‌دهد تا در مورد تاکتیک‌هایی فکر کنید که بهترین عملکرد را داشتند و استراتژی خود را در آینده اصلاح کنید.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید

دسته بندی ها
جدیدترین مقالات