5 دلیل نتیجه ندادن تبلیغات در اینستاگرام

5 دلیل نتیجه ندادن تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام
دوشنبه - ۰۴ مرداد ۰۰

تبلیغات در اینستاگرام بسیار مهم هست و بدون تبلیغات موفقیت در اینستاگرام برای مدت طولانی هم بسیار سخت خواهد بود.

جز اینکه بتوانید با یک محتوای بسیار بسیار جذاب و وایرال شدن آن توسط خود کاربران اینستاگرام، معروفیت پیچ خود را بالا ببرید.

مطمئنا برای شما سؤال بوده هست که چرا تبلیغات ما در اینستاگرام نتیجه نمی‌گیرد؟

در این مقاله از سایت فالوور  5 دلیل اینکه چرا و چه کاری باید در مورد آنها انجام دهید را بررسی خواهیم کرد.

تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند فروش زیادی ایجاد کند. شما برای انجام این کار باهوش هستید.

اما شاید نکاتی باشد که از انها اطلاع کافی ندارید. یا اینکه تبلیغ‌کنندگان در اینستاگرام به شما نمی گویند.

با این حال، تبلیغات در اینستاگرام پیشنهادی کمی متفاوت از تبلیغات در سایر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است.

با وجود کاربران زیادی که در این فضای اجتماعی حضور دارند، هرلحظه شما می‌توانید تعداد زیادی به فالوورهای پیچ اینستاگرام خودتان اضافه کنید.

البته راه‌های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام کم نیست و شما باید تمام آنها را یاد بگیرید تا بتوانید با جذب فالوور علاقه‌مند، فروش خوبی را برای تجارت خود داشته باشید.

اینکه چگونه بتوانید در مجمع فعالیت‌های اینستاگرامی خودتان موفق شوید می‌توانید از بخش آموزشی سایت فالوور مطالب بسیار زیاد و حرفه‌ای را یاد بگیرید.

چرا تبلیغات در اینستاگرام خود را ارائه نمی‌دهید

به بحث اصلی خودمان یعنی اهمیت تبلیغات در اینستاگرام و چرا نباید به هر قیمتی بوده کلانی برای آن پرداخت کنیم، می‌پردازیم.

بعد از مدتی فعالیت و تبلیغ در فضای این شبکه اجتماعی بسیار معمول است که کسب‌وکارها متوجه می‌شوند تبلیغات در اینستاگرام آنها موفقیت‌آمیز نیست.

خبر خوب این است که این دلیل نمی‌شود که اینستاگرام برای تجارت شما اشتباه است. می‌توانید تبلیغات در اینستاگرام خود را اصلاح کرده و درآمد موردنظر خود را به‌دست آورید.

در اینجا دلیل عدم موفقیت تبلیغات در اینستاگرام و تکنیک‌های خاص موفقیت در آن را خواهیم گفت.

چرا تبلیغات در اینستاگرام خود را صحیح ارائه نمی‌دهید

اولین چیزی که باید در هنگام بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام خود بررسی کنید این است که مطمئن شوید در واقع به مخاطبان هدف شما رسیده است.

اگر تبلیغات خود را بارگذاری کنید، اما هزینه تبلیغات شما صفر نشان داده نمی‌شود یا برداشتی وجود ندارد، ممکن است تبلیغات شما به کاربر علاقه‌مند شما نمایش داده نشود.

رایج‌ترین موضوعات، موضوعات مربوط به انتخاب مخاطب و هدف قرار دادن آن است.

بیشتر بخوانید: بهترین ایده های موضوعات برای اینستاگرام

گزارش‌های دریافتی از پیج های تبلیغ‌کننده خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که مخاطب مناسب را انتخاب کرده‌اید.

همچنین بررسی کنید که پیچ موردنظر در اینستاگرام به عنوان کانال تبلیغاتی فیک تنظیم نشده باشد.

با این کار اکثر مشکلات تبلیغات اینستاگرام برطرف می‌شود.

هنگامی‌که تبلیغات شما به نمایش درآمد و از بودجه شما استفاده شد، وقت آن است که تبلیغات خود را مؤثر قرار دهید.

در اینجا بزرگ‌ترین اشتباهات تبلیغاتی اینستاگرام آورده شده است.

 بزرگ‌ترین اشتباهات تبلیغاتی اینستاگرام

1. با اینستاگرام مانند هر کانال بازاریابی دیگر رفتار کنید

این مسئله شماره یک تبلیغات در اینستاگرام است.

مانند تلویزیون یا رادیو نیست که در آن مردم تبلیغات را با محتوا مخلوط می‌کردند. تبلیغات آشکار در اینستاگرام کاربران را اذیت می‌کند.

در اینجا اصول ایجاد تبلیغات غیرتهاجمی اینستاگرام در فیدهای اینستاگرام افراد وجود دارد:

خلاقیت اینستاگرام بستری برای به اشتراک‌گذاری استوری ها، عکس‌ها و فیلم‌ها است.

تبلیغات آشکار به کاربران نشان می‌دهد: "این یک تبلیغ است و آن را نادیده می‌گیرند". سپس آنها به سمت پایین اسکرول می‌کنند.

تبلیغات خود را طوری ایجاد کنید تا مانند مطالب اینستاگرام با محتوای سرگرم‌کننده، جالب یا الهام‌بخش به نظر برسد.

فوکوس نوری اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. این یعنی تعداد زیادی متن برای کاربران اینستاگرام خسته‌کننده است.

متن را در تبلیغات در اینستاگرام خود به حداقل برسانید و کپشن ها را مختصر قرار دهید.

نکته: برند و لوگو تا زمانی که صریح نباشد خوب است. برند و لوگوی خود را کوچک نگه دارید تا در چهره افراد یا قسمت‌های مهم عکس یا ویدیو ظاهر نشود.

ویدئو: این یکی بسیار ساده است، از فیلم‌ها استفاده کنید. کاربران به فعالیت اشتراک‌گذاری ویدیوهای اینستاگرام تعامل بسیار خوبی دارند، بنابراین شما نمی‌خواهید این موارد را از دست بدهید.

چه کاری باید انجام دهید: به فید اینستاگرام خود نگاه کنید و مجموعه‌ای از تبلیغات را ایجاد کنید که از نظر نوع پست و ساختار بصری، بهترین نوع خبر و تبلیغ ما بر اساس علاقه‌مندی کاربران به نوع موردعلاقه پست‌های شما را نشان می‌دهد.

پیشنهاد عالی: راهنمای کامل بازاریابی در اینستاگرام

2. از تبلیغاتی که فاقد داستان هستند استفاده کنید

بهترین نوع تبلیغ در اینستاگرام مربوط به داستان‌گویی است. تبلیغات ثابت با یک تصویر ثابت و فراخوانی که می‌گوید "این را بخر!" آنها هیچ ترغیبی برای کاربر ندارند.

تبلیغاتی که داستانی را بیان می‌کنند، محتوایی را که کاربران برای اینستاگرام به آن می‌آیند منتقل می‌کند: استوری  (به همین دلیل به آنها "داستان‌های اینستاگرام" گفته می‌شود، درست است؟).

اگر تبلیغات شما داستانی باشد، در محیط اینستاگرام احساس طبیعی  بودن خواهد داشت و مردم از شما برای فالوو کردن و سپس خرید تشکر می‌کنند.

چه کاری باید انجام دهید: تبلیغاتی در مورد پاسخ دادن به سؤالی که مشتریان هدف شما می‌پرسند ایجاد کنید.

راه های تبلیغات موثر در اینستاگرام

3. تمرکز بیش از حد بر روی تبدیل کاربر به فالوور

تمرکز بر روی تبدیل در تجزیه‌وتحلیل خود چیز خوبی است.

اما تمرکز بیش از حد بر روی تبدیل‌ها هنگام ایجاد تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند به تبدیل کاربر به فالوور شما آسیب برساند.

فهمیدیم تبدیل‌ها نقطه مهم تبلیغات است. اما اگر به صورت مکرر در تبلیغات خود از کاربران بخواهید که پیچ شما را فالوو و سپس محصولات شما را خرید کنند، نتایج معکوسی خواهد داشت.

اما شما نمی‌خواهید مخاطبان اینستاگرام شما بفهمند که آنها شما را برای تبدیل تعقیب می‌کنند.

در صورت تمرکز بر ارائه ارزش - سرگرم‌کننده، الهام‌بخش و طنزگونه - هنگام ایجاد تبلیغات، در واقع بیشتر تبدیل خواهید داشت.

چه کاری باید انجام دهید: همیشه دعوت به عمل و روشی را برای مشتریان بالقوه در نظر بگیرید تا گام بعدی را در روند خرید بردارند.

4. غفلت از جامعه خود

در اینجا دو روش مؤثر برای تبلیغات در اینستاگرام آورده شده است:

  •     محتوای ایجادشده توسط کاربر
  •     بازاریابی تأثیرگذار

این روش‌ها نتیجه می‌گیرند. زیرا نشان می‌دهد برند تجاری شما تمایل به شرکت در جامعه اینستاگرام را دارد.

همچنین این روش‌های آسان را برای تعامل با نام تجاری شما و ارتقا ارزش برند خود در اختیار مردم قرار می‌دهد.

محتوای تولیدشده توسط کاربر و بازاریابی تأثیرگذار، برند شما را به عضوی از جامعه اینستاگرام تبدیل می‌کند تا یک فالوو کردن اجباری.

چه کاری باید انجام دهید: هشتگی با نام تجاری ایجاد کنید که کاربران شما هنگام ارسال عکس از محصول یا نام تجاری شما بتوانند از آن برای نشان دادن استفاده کنند.

این عکس‌ها را مجدداً در استوری خود بازنشر دهید تا تبلیغات را به حتی به مشتریان خود هم اطلاع دهید.

حتما بخوانید: آموزش و ترفندهای استوری اینستاگرام

5. ارسال تبلیغات بدون پیشنهاد

حتی وقتی بهترین روش های تبلیغات را در اینستاگرام انجام می دهید ، باز هم کاربران اینستاگرام همچنان شما را به عنوان تبلیغ کننده می شناسند و ذهن کاربران به آنها می گوید پست شما تبلیغات است.

بنابراین ، به کاربران برای عدم توقف در تبلیغ خود پاداش دهید. باید یک دعوت به اقدام در تبلیغ خود قرار دهید تا آنها علاقمند به ادامه دادن فرایند مدنظر شما شوند.

برای افرادی که روی تبلیغات شما کلیک می کنند تخفیف در نظر بگیرید. با ارائه این تخفیف فقط در اینستاگرام ، انحصار ایجاد کنید.

هر چند در اینجا مراقب باشید.

چندین تبلیغ ایجاد کنید. جایگزینی بین تبلیغات با پیشنهادات و تبلیغات بدون پیشنهاد.

در غیر این صورت ، شما به کاربران عادت می دهید تا پیشنهادهای شما را نادیده بگیرند. 

اگر فقط بعضی اوقات پیشنهادها و تخفیف‌ها را کاربر ببیند، از آنها تبدیل بیشتری دریافت خواهید کرد.

چه کاری باید انجام دهید: به یک چهارم تبلیغات خود پیشنهادی با تخفیف اضافه کنید و آنها را در زمان خاصی ایجاد کنید تا کاربر تحت‌فشار برای تبدیل قرار بگیرد.

اگر این موارد را با تبلیغات در اینستاگرام خود اصلاح کنید، متوجه می‌شوید که تبلیغات در اینستاگرام شما شروع به نمایش می‌کند.

بنابراین تبلیغات در اینستاگرام خود را به خوبی بررسی کنید. شما یک نتیجه نهایی خواهید داشت.

ما منتظر نظرات شما در مورد این مطلب خواهیم بود.

هنگامی‌که تبلیغات خود را بهبود بخشیدید، برگردید و یک نظر بگذارید تا به ما بگویید که چقدر ROI خود را بهبود داده‌اید!

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید