چگونگی انتخاب موضوعات جذاب برای پیج اینستاگرام

چگونگی انتخاب موضوعات جذاب برای پیج اینستاگرام

اینستاگرام
شنبه - ۲۹ خرداد ۰۰

ایده های عالی موضوعات برای پیج اینستاگرام باعث تبلیغ برند شما و جذب کاربران شما می شود. 

یکسری پست در حالی که به آنها چیزی نمی دهد تا اینکه به آنها کمک کند، اما به خاطر جذابیت بالا احتمال زیاد دارد تا با دیگران به اشتراک بگذارند.

این به صورت عادی برای ارسال هر عکس یا فیلم به صورت روزانه کافی نیست. 

شما باید خود را از بقیه جدا کنید و به کاربران خود محتوای منحصر به فرد و خلاقانه بدهید که آنها نمی توانند به جای دیگری بروند.

این مطمئنا باید از روی خلاقیت شما باشد. به خصوص میدانید که در اینستاگرام بیش از 95 میلیون عکس و فیلم هست که هر روز ارسال می شود. 

بنابراین چه چیزی می توانید هر روز در اینستاگرام ارسال کنید تا دنبال کنندگان شما را به خود جلب کند؟

ما لیستی از 15 ایده خلاقانه و جذاب برای موضوعات اینستاگرام را جمع آوری کرده ایم. 

بزرگ یا کوچک بودن برند شما در اجرای این ایده ها برای پیج اینستاگرام هیچ فرقی نمی کند. 

هر زمان که برای موضوعات پیج اینستاگرام خود به ایده نیاز دارید ، از این لیست استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش و ترفندهای ناب استوری اینستاگرام

15 ایده خلاقانه برای ارسال اینستاگرام

در زیر لیستی از 15 ایده خلاقانه برای موضوعات پیج اینستاگرام آورده شده است.

به یاد داشته باشید: برای ارسال هر ایده در این لیست تحت فشار نباشید.

1. از کاربران سوال کنید

سوال از کاربران در استوری اینستاگرام

پرسیدن سوال فرصتی ایجاد می کند تا کاربران شما بتوانند نظرات و عقاید خود را در مورد هر موضوعی به اشتراک بگذارند.

این بینش کاربر می تواند به شما کمک کند در آینده محتوای بهتری ایجاد کنید.

اگر سوال درست را بپرسید حتی ممکن است به شما کمک کنند تا ایده های جدیدی در مورد محصول ارائه دهید.

به عنوان مثال ، اگر مشاغل مربوط به آموزش تناسب اندام را دنبال کنید ، ممکن است بپرسید "چه چیزی در ورزشگاه شما را ناراحت می کند؟" پاسخهایی که کاربران شما به شما می دهند به شما کمک می کند تا تعداد زیادی محتوای جدید تهیه کنید. 

از محصولات جدید ، پست های اینستاگرام گرفته تا موارد دیگر.

بیشتر بخوانید: چگونه بازدید کنندگان واقعی استوری را افزایش دهیم

2. تولید آموزش سریع و کاربردی

تولید آموزش سریع و کاربردی

بازاریابی دیجیتال خوب ، یک محتوای ارزشمند و جذاب را در اختیار بینندگان و خوانندگان قرار می دهد. 

این یکی از دلایل حضور کاربران در شبکه های اجتماعی است.

پست های اینستاگرام تقریباً در هر موضوعی به برند ها فرصت می دهند نکات سریع را ارائه دهند.

به عنوان مثال در پیج های بدنسازی ، مربی تناسب اندام به کاربران خود نشان می دهد که چگونه یک حرکت عالی را انجام دهند.

همچنین می توانید این مفهوم را در حساب اینستاگرام آشپزی مورد علاقه خود مشاهده کنید. 

این دستورالعمل های خوشمزه همراه با یک عکس شگفت انگیز از غذا را می توانید مشاهده کنید که به کاربران خود ارائه می دهد.

3. به پشت صحنه کسب وکار خود بروید

به پشت صحنه کسب وکار خود بروید

آیا راهی عالی برای موقعیت سازی نام تجاری خود می خواهید؟ فقط به کاربران خود نشان دهید که در دفتر شما چه می گذرد. 

با اطلاع دادن به کاربران خود از آنچه در پشت صحنه می گذرد ، به آنها کمک می کنید تا از لحاظ احساسی در شرکت شما همراه شوند.

یا یک عکس از چهره های دوست یا کارمند خوابیده را بعد از یک جلسه سخت و دشوار ساعت 6 غروب روز دوشنبه بگیرید. 

نکته مهم اینجاست که باید قسمت سرگرم کننده محل کار خود را نشان دهید.

این می تواند از کارمندان شاغل در دفتر کارشان هم باشد.

نگاهی به اطراف دفتر یا محیط کاری خود بیندازید. از خود بپرسید ، "چگونه می توانم در مورد این محل کار برای کاربران خود حرف بزنم؟"

پیشنهاد عالی برای شما: نکات مهم در هنگام افزایش فالوور

4. روش کار AMA

AMA به معنی "از من هر چیزی بخواه" است. AMA فرصتی عالی برای تعامل مستقیم با کاربران خود است. 

همچنین می تواند راهی برای به اشتراک گذاشتن تخصص شما در مورد هر موضوع مرتبط با برند شما و ایجاد تعامل باشد.

این ساده است: یک پست ایجاد کنید که از کاربران خود سوال می کند و در زیر نظرات ، شروع به پاسخ دادن به آنها می کنید. 

کاربران شما ممکن هست هر سوالی را چه خوب و چه بد بپرسند ، اما شما مجبور نیستید به هر سوالی پاسخ دهید.

این ایده موضوع برای پیج اینستاگرام به خصوص اگر یک فدر تأثیرگذار باشید ، یا اگر شرکت شما یک متخصص در زمینه کاربران پیج اینستاگرام دارد بسیار عالی است.

5. اشتراک افکار ارزشمند در تخصص شما

اشتراک افکار ارزشمند در تخصص شما

به اشتراک گذاشتن تخصصتان راهی عالی برای ایجاد نام تجاری خود به عنوان منبع اصلی ایده ها و روندهای عالی است.

متخصص حوزه اغلب به صورت توصیه های عالی ، یادداشت های داغ ، یا درس هایی در مورد یک موضوع ارائه می شود.

در این صورت به اشتراک گذاشتن آن ، کاربران شما برند شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد و مرتبط مشاهده می کنند. این برای تعامل و اصالت برند عالی است.

به عنوان مثال ، کارشناس امور مالی و توسعه شخصی اغلب به اینستاگرام می رود تا یک درس یا آموزش خاص و ضروری را با کاربران خود به اشتراک بگذارد. 

کاربران با این کار می دانند که به او می توانند به عنوان منبع دانش مالی شخصی اعتماد می کنند.

اگر شما یک رهبر فکر نیستید  هیچ اشکالی ندارد. با ارائه روشهای زیر می توانید ایده های عالی را از رهبران اندیشه برای خوانندگان پیج اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

6. مصاحبه با یک متخصص حوزه کاری و یا کارشناس

مصاحبه با یک متخصص حوزه کاری و یا کارشناس

به اشتراک گذاشتن ایده از مبتکران و متفکران برجسته در زمینه شما ، به کاربران شما کمک فوق العاده می کند. 

اگر نام بزرگی را در صنعت خود انتخاب کنید ، یک پست اینستاگرام می تواند طرفداران جدیدی را جذب کند و تعامل بیشتری ایجاد کند.

برای این کار نیازی نیست که یک رهبر فکر در مقابل دوربین تلفن خود داشته باشید. 

می توانید گزیده ای از پادکست یا مصاحبه را که با آنها انجام داده اید به اشتراک بگذارید.

با اینکار یک پست خلاقانه در اینستاگرام به دنبال کنندگان خود ارائه می دهد.

پیشنهاد عالی برای شما: سایز استوری و افزایش تعامل با کاربران

7. عبور از پستهای عادی

عبور از پستهای عادی

الگوهای رفتاری و چالش ها راه های بسیار خوبی برای افزودن سرگرمی و اهمیت به برند شما هستند.

یک مثال عالی چالش درپوش بطری در بالا است. که امروزه در اینستا بسیار پرطرفدار شده است.

سعی کنید در مورد پستهایی که می تواند به کسب وکار شما مرتبط باشد و در سطح بالایی دنبال کننده دارد ، پست جذاب بگذارید.

اما حتما باید از مواردی که ممکن است به شما آسیب برساند یا اینکه به برند شما آسیب برساند ، اجتناب کنید. 

همچنین می توانید یک الگوی رفتاری خنده دار را به اشتراک بگذارید یا یک لگو و انیمیشن را برای خود بسازید. 

اگر تصمیم به انجام کار دوم دارید ، بهتر است از خوب بودن آن اطمینان حاصل کنید. 

در غیر این صورت وقتی یک برند سعی می کند با روندهای اخیر ارتباط برقرار کند ممکن است با شکست بدی روبرو شود.

یک مطلب کاربردی: تکنیک و ترفند سریع آهنگ در استوری اینستاگرام

8. محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

یک روش مطمئن برای جلب نظر کاربران خود در حالی که قصد قدردانی از آنها دارید ، به اشتراک گذاشتن محتوایی است که خودشان ساخته اند.

مخصوصاً اگر پروژه هایی را که آنها با استفاده از محصول شما به پایان رسانده اند به نمایش بگذارد.

مثال خوب Adobe است. آنها اغلب طرح ها ، عکس ها و پروژه های دیگری را که کاربران با نرم افزار ویرایش خود به پایان رسانده اند ، به اشتراک می گذارند.

اپل همچنین با پست های #ShotOnAnIphone که کاربران را ترغیب می کند عکس ها و فیلم های آیفون خود را با استفاده از هشتگ در Instagram به اشتراک بگذارند ، کار بزرگی انجام می دهد.

جذب انبوه پست ها و تعامل با کاربران شما روشی آسان برای ایجاد محتوا برای ایده موضوعات پیج اینستاگرام برند شماست.

9. یک کلاژ (پازل) عکس ایجاد کنید

یک کلاژ (پازل) عکس ایجاد کنید

این سرگرم کننده است و افراد بسیار کمی در ایستاگرام از این روش بخاطر سخت بودن آن استفاده می کنند. اما کشیدن آن کمی سخت است.

با استفاده از تک تک پست های اینستاگرام ، یک تصویر بزرگ در صفحه پروفایل اینستاگرام خود ایجاد کنید. 

آن را به عنوان یک ایده جذاب موضوع پیج اینستاگرام در نظر بگیرید. البته نباید از این روش زیاد استفاده کنید.

اغلب برای سرگرمی یا معرفی محصول و یا خدمات خاصی که در آینده قرار هست رونمایی شود استفاده می کنند.

مثال  پست زیر نشان می دهد که چگونه می توان از پستهای اینستاگرام برای ایجاد تصویری از محصول خود استفاده کرد.

برای شروع ، از یک برنامه مانند Layout از اینستاگرام یا برنامه ای مانند Photoshop برای گرفتن عکس استفاده کنید و آن را به تصاویر جداگانه برای ارسال برش دهید. 

سعی کنید کار با فتوشاپ را در اندازه مبتدی رو به متوسط یاد بگیرید ، زیرا بسیار برای جذاب کردن تصاویر پیج شما کاربردی هست.

10. از هشتگ روزانه استفاده کنید

از هشتگ روزانه استفاده کنید

هشتگ های روزانه هشتگهایی هستند که به روزهای خاصی از هفته اختصاص دارند. راهی عالی برای ایجاد تعامل با کاربران خود.

آنها همچنین مقدار بسیار زیادی از ایده های محتوای اینستاگرام را ارائه می دهند که می توانید از آنها استفاده کنید. 

این خیلی جذاب هست. در واقع ، در اینجا هشتگ های روزانه جذابی وجود دارد که می توانید از آنها برای ارسال های اینستاگرام خود استفاده کنید.

هر بار که با استفاده از هشتگ روزانه و خاص یک پست ارسال می کنید ، این فرصت را دارید که به سمت جدیدی حرکت کنید و خود را به مخاطبان گسترده تری که در اینستاگرام حضور دارند ، نشان دهید.

در مورد هشتگ گذاری اینستاگرام سعی کنید اطلاعات و تجربیات بیشتری کسب کنید.

استفاده از هشتگ به شما کمک می کند که:

افزایش تعامل داشته باشید.
کاربران خود را افزایش دهید.
آگاهی از برند شما را بهبود می بخشد.

11. اشتباهات خود را به اشتراک بگذارید

 اشتباهات خود را به اشتراک بگذارید

آیا راهی عالی برای واقعی سازی برند خود می خواهید؟ انسانها کامل نیستند. از اعتراف به شکست های عجیب و غریب خجالتی نباشید.

در صورت شکایت از شرکت شما یا ارسال ایمیل عصبانی به مشتری در مورد سفارش ناموفق ، لازم نیست جزئیات روند دادرسی را به اشتراک بگذارید. 

درعوض ، اتفاقات ناگواری را که ممکن است در اطراف محل کار شما رخ دهد نشان دهید و فقط کافیست کمی آن را بزرگتر و با جزییات بیشتری توضیح دهید!

شاید شما یک باشگاه بدنسازی داشته باشید. تصاویر یا ویدیوی کوتاه آن دسته از افرادی که لوازم بدنسازی را در جای خود قرار نمی دهند را نشان دهید.

یا شاید شما صاحب یک آژانس بازاریابی هستید. خبرنامه ای را که با اشتباه تایپی ارسال کرده اید نشان دهید که چقدر از آن ناراحت هستید.

با این حال ، مهمترین چیز این است که از اشتباهات خود عبور کرده و سپس نشان دهید که چگونه آنها را اصلاح کرده اید. 

تنها در این صورت است که می توانید ضمن پیروی از برند خود ، اعتماد خود را با کاربران خود جلب کنید.

12. قبل و بعد بدهید

 قبل و بعد بدهید

عکس های قبل و بعد از آن تأثیر واقعی برند شما را به کاربران شما نشان می دهد. 

بینندگان دقیقاً نحوه تغییر و سود کسب و کار شما را در این صورت می بینند ، که برای تعامل و ایجاد مخاطب بسیار مناسب است.

این تصاویر نیز در انواع مختلف وجود دارد. شما می توانید قبل و بعد از لوگوی شرکت خود نشان دهید که چگونه در طول زمان تغییر کرده است. 

تصویری از دفتر قدیمی و جدید خود را نشان دهید ، یا می توانید تصویری از تعداد کارمندانی که در طول سال ها به تیم خود اضافه کرده اید نشان دهید.

البته ، اگر محصول یا خدمتی برای ارائه دارید ، می توانید آن را با عکس های قبل و بعد نشان دهید. 

خلاقیت های زیادی برای این نوع ایده موضوعات پیج اینستاگرام وجود دارد.

13. پست متقاطع از سایر شبکه های اجتماعی

برای زمانی است که شما از سایت های دیگر رسانه های اجتماعی مانند YouTube یا Twitter محتوایی می گیرید و سپس محتوا را در اینستاگرام قرار می دهید.

این به صورت عکس صفحه از توییت یا بارگذاری مجدد عکس یا فیلم از YouTube یا Facebook است.

به طور مثال ، توییتی را در اینستاگرام منتشر کنید و لینک توییتر خود را در قسمت پروفایل قرار دهید. 

این یک روش معمول است که توسط افرادی که هم در توییتر و هم اینستاگرام اکانت و کاربران زیادی دارند ، استفاده می شود.

14. action shot را به اشتراک بگذارید

action shot را به اشتراک بگذارید

یک راه عالی برای نشان دادن شرکت شما این است که به کاربران خود نشان دهید که سخت در حال کار کردن هستید. 

این می تواند به کاربران شما بینش خوبی در مورد چگونگی ایجاد نام تجاری شما در ایجاد محصولات و خدمات عالی بدهد.

آیا شما یک مربی تناسب اندام هستید؟ تصویری از کار با مشتری بگیرید.

آیا شما صاحب کافه هستید؟ ویدیویی از کافه خود تهیه کنید که دارای یک لاته عالی است.

15. با استفاده از اینفلوئنسر ، محصول خود را نشان دهید

آیا تا به حال ندیده اید که یک صنعت تأثیرگذار یا اینفلوئنسر از محصول یا خدمات خود استفاده می کند؟ 

عکس ها و فیلم های آنها را به عنوان یک پست در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

این ایده ارسال اینستاگرام کار و زمان بیشتری نسبت به برخی دیگر خواهد داشت. 

اما اینفلوئنسر مارکتینگ راهی عالی برای ساختن نام تجاری خود با تکیه بر اثبات در شبکه اجتماعی است. 

وقتی افرادی که مخاطبان شما را می شناسند و با آنها در ارتباط هستند ، از محصولات و خدمات شما استفاده می کنند ، در نتیجه به جذب افراد بیشتر به سمت برند شما کمک می کنند.

این بسیار برای برند شما ارزشمند خواهد بود.

جمع بندی

برخی از ایده های موضوعات پیج اینستاگرام را برای استفاده در کنار سایر کانال های اجتماعی خود قرار دهید.

این ایده ها را دنبال کنید و با توجه به حوزه کاری خودتان حتما از آنها استفاده کنید. 

برندهای بزرگ و بلاگرها از این ایده ها بخوبی برای برندسازی در اینستاگرام کمک میگیرند و بازخوردهای بسیار خوبی هم دارند.

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید