افزایش بازدید کنندگان واقعی استوری اینستاگرام

افزایش بازدید کنندگان واقعی استوری اینستاگرام

اینستاگرام
جمعه - ۲۸ خرداد ۰۰

اینستاگرام در زمینه بازاریابی یک بستر قدرتمند است. علاوه بر این ، Stories چارچوبی ساده و در عین حال موثر برای ارائه اطلاعات ارزشمند و صادقانه به مخاطبان شما ارائه می دهد ، اطلاعاتی که در آن دستکاری نشده است و از هر لحاظ درست است.

اگرچه این ویژگی مستقیماً از Snapchat کپی شده است ، اما به سرعت به یکی از ساده ترین و سریع ترین روش ها برای انجام بازاریابی محتوای تصویری ، بیان یک استوری جذاب و افزایش تعامل با کاربران تبدیل شد.

بنابراین بیایید به برخی از قدرتمندترین استراتژی هایی را که به شما در ساختن یک برند تجاری شخصی / تجاری کمک می کنند ، مرور کنیم و همچنین می توانیم بگوییم که چگونه استوری اینستاگرام می تواند استراتژی بازاریابی محتوای موجود را تکمیل کند.

تکنیکهای رایگان افزایش بازدید استوری اینستاگرام

1. انواع مختلف محتوا را ایجاد و منتشر کنید

تقویم سرمقاله هنگام انجام استوری اینستاگرام یک امر ضروری است. زیرا به شما کمک می کند مطالب خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی بهتر به معنای تجربه کاربری بهتر برای کسانی است که حساب شما را دنبال می کنند. زیرا آنها می دانند چه زمانی چه انتظارات جدیدی از شما داشته باشند.

این نشان می دهد که شما می دانید چه کاری را باید انجام دهید و استوری های شما درباره آنچه که هستید و آنچه می خواهید به آن دست پیدا کنید کمک کننده است.

یکی از بهترین کارها برای جذاب کردن استوری، استفاده از بکگراندها و پس زمینه های جذاب برای حوزه کاری شما هست.

ساخت پس زمینه برای استوری برای کسانی که زمان کافی ندارند و یا تخصص کافی ندارند بسیار دشوار هست.

شما می توانید از بکگراند یا پس زمینه آماده مرتبط با حوزه کاری خودتان استفاده کنید.

البته در سایت فالوور شما می توانید از خدمات استوری ساز که بسیار جالب و حرفه ای هستند استفاده کنید و بازدید استوری خودتان را بالاتر ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام

چه چیزی باید ارسال کنید؟

هر چیزی که می توانید در استوری های خود گروه بندی کنید: عکس ، فیلم ، ورزش ، غذا ، نظرسنجی و ... .

شما محدود به ارسال حداکثر 100 استوری در 24 ساعت هستید ، بنابراین این را بخاطر بسپارید.

عکس ، فیلم و بومرنگ سه گزینه اصلی هستند. می توانید هرکدام از آنها را انتخاب کنید و در صورت تمایل می توانید آنها را ترکیب کنید.

چگونه بهترین مطالب را برای استوری اینستاگرام مشخص کنیم؟

چگونه بهترین مطالب را برای استوری اینستاگرام مشخص کنیم؟

پاسخ تا حد زیادی به استراتژی اینستاگرام و البته مخاطبان شما بستگی خواهد داشت.

با این حال ، بهترین راه برای ارزیابی نوع محتوایی که باید ارسال کنید ، از طریق Instagram Insights است.

مجموعه داده های آماری ارائه شده توسط Instagram Insights ، کار شما را راحت کرده و به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

Instagram Insights اطلاعات مفیدی از جمله:

    تعداد پاسخهایی که به یک استوری دریافت کرده اید ، خواه عکس ، ویدئو یا بومرنگ باشد.

    تعداد کلیک بر روی استوری بعدی که توسط یک حساب دیگر ارسال شده است.

    تعداد کلیکهایی که برای پیوند دریافت کردم در یک استوری اضافه شد.

    تعداد حسابهای منحصر به فردی که استوری شما را مشاهده کرده اند ، " reach " نامیده می شود و ممکن است یکی از مهمترین آماری باشد که دریافت می کنید.

    شمارش کلیک برگشتی ، که نشان می دهد چند نفر بر روی صفحه کلیک کرده اند تا دوباره عکس / ویدیو / بومرنگ را که قبلاً ارسال کرده اید ، مشاهده کنند.

    تعداد کلیکهایی که کاربران برای خروج از استوری شما انجام داده اند.

پیشنهاد ویژه: نکات مهم در هنگام افزایش فالوور

چگونه آخرین عکسهای فید خود را Stories کنیم

چگونه آخرین عکسهای فید خود را Stories کنیم

چرا به جای ایجاد عکس و فیلم جدید ، باید دوباره محتوای خود را به اشتراک بگذارید؟

فرض کنیم شما در حال اجرای یک کمپین تبلیغاتی هستید. شما آن را از طریق پستی در فید خود به مخاطبان خود اعلام کرده اید و طی چند روز آینده می خواهید این موضوع را به مردم یادآوری کنید.

این کار را می توانید چندین بار با Stories و بازی با تصاویر و اضافه کردن چیز جدید به آنها ، مانند هشتگ جدید ، تایمر شمارش معکوس یا چند تگ سرگرم کننده انجام دهید.

بیشتر بخوانید: ایفلوئنسر مارکتینگ چیست

روند خلاقیت

استوری ها بیشتر به خلاقیت و کمتر به طراحی می پردازند. با این حال ، اگر به نام تجاری خود اهمیت می دهید ، باید در جلوه دادن حرفه ای به استوری های خود سرمایه گذاری کنید.

ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در سرعت بخشیدن به روند طراحی کمک کند و همچنان جلوه حرفه ای مورد نظر شما را به اسلایدها ارائه دهد.

Bannersnack ، Canva و Adobe Spark سه ابزار مفیدی هستند که ما در مورد طراحی آنلاین توصیه می کنیم.

2. از ابزارهای استوری برای تعامل با فالوورهای خود استفاده کنید

استوری ها یک ویژگی عالی برای تعامل با مخاطبان شما هستند. با استفاده از Stories می توانید از طریق نظرسنجی ، سوالات ، اسلایدهای ایموجی و انواع تگ ها تعامل را افزایش دهید.

نظرسنجی ها

نظرسنجی ها

نصب و لذت بردن از کار با آن بسیار آسان و به شما کمک می کند اطلاعات مهم و ارزشمندی را از مخاطبان خود دریافت کنید. در اینجا مثالی آورده شده است که توسط Social Bakers ارائه شده است:

چرا نظرسنجی ها انتخاب خوبی هستند؟

از طریق نظرسنجی ها ، می توانید به افراد اجازه دهید در مورد برخی از جنبه های محصول یا خدمات شما تصمیم بگیرند ، به سوالات پاسخ دهند و در عین حال ، درباره ترجیحات خود در مورد موضوعات خاص بیشتر بدانند.

همچنین می توانید از نظرسنجی ها و سایر تگ های مشابه استفاده کرده و با استفاده از خلاقیت خود آنها را ترکیب کنید.

با Insta Stories بازی ایجاد کنید

با Insta Stories بازی ایجاد کنید

تعداد زیادی بازی وجود دارد که می توانید از طریق استوری اینستاگرام با مخاطبان خود بازی کنید. منظور ما از بازی های ویدیویی سنتی نیست.

بلکه در عوض به نوع جدیدی از تعامل گفته می شود که فقط ابزارها و تصاویر می توانند ایجاد کنند. بسیار جالب و از همه جذاب تر است.

به عنوان مثال ، می توانید به افراد اجازه دهید در مورد یا مسئله خاصی رأی دهند و از آنها بخواهید فرآیند خاصی مانند تصویر زیر طی كنند.

نکته مهم در این مرحله یافتن ابزارهای کاملی است که می توانید از آنها استفاده کنید و برای ایجاد یک سوال خوب که مخاطبان می توانند به آن پاسخ دهند ، الهام بخش باشید.

حتما بخوانید: چگونه افزابش فالوور به فروش اینستاگرام کمک می کند

سایر گزینه های مهم تگ که می توانید انتخاب کنید:

تگ سوال

تگ سوال

به شما امکان می دهد مخاطبان را بیشتر مجذوب خود کنید و به آنها فرصت دهید از شما در مورد موضوعات مرتبط با کار شما سوال کنند. برای سوالات می توانید از Stories استفاده کنید و پاسخ های خود را از طریق این کانال ارسال کنید. با این حال ، پیشنهاد می کنیم کاربرانی را که با آنها تعامل دارید تگ گذاری کنید. این امر شانس آنها را برای بازنشر مطالب شما افزایش می دهد.

شمارش معکوس

شمارش معکوس

این ویژگی بسیار مفیدی است هنگامی که شما در حال معرفی یک محصول یا خدمات جدید یا فروش بزرگ هستید. همچنین می تواند در طول مسابقات به مخاطبان شما یادآوری کند که چه مدت زمانی برای ورود به آنها باقی مانده است.

شکلک کشویی

شکلک کشویی

این گزینه عالی دیگری است که می توانید برای افزایش تعامل مخاطبان استفاده کنید. می توانید هر سوالی بپرسید و سپس با استفاده از اسلایدر پاسخی سریع و قابل مشاهده از طرف کاربران دریافت کنید.

حتما بخوانید: افزایش فالوور اینستاگرام با تولید محتوای جذاب

3. کشف محتوای جدید

استوری ها بهترین مکان برای ارسال تیزر هستند. شما می توانید با ارسال یک سری عکسهای نیمه رونمایی شده مخاطب خود را با محتوای جدید شگفت زده کنید.

کشف محتوای جدید

این یک کار مشترک و ساده برای یک طراح باتجربه است ، اما در مورد بقیه چطور؟

خوب ، IG Stories به شما امکان می دهد با کمترین تلاش و تنها در چند ثانیه این کار را انجام دهید. چطور؟

ابتدا عکس خود را بارگذاری کنید. بعد ، با استفاده از انتخابگر رنگ ، رنگی را انتخاب کنید و روی قلم نقاشی ضربه بزنید. 
آن را روی صفحه نگه دارید و قسمت بزرگی از تصویر خود را رنگ آمیزی کنید (در حالت ایده آل ، بیش از 50٪). 
در مرحله بعد ، تصویر را ذخیره کرده و به عنوان اولین اسلاید استوری منتشر کنید. 
در آخر ، با استفاده از ابزار پاک کن مقداری رنگ را برای اسلاید بعدی پاک کنید و این کار را تکرار کنید تا زمانی که تصویر نهایی را بدون گرافیک منتشر کنید.

یک مطلب کاربردی: تکنیکهای رایگان افزایش فالوور اینستاگرام

4. یک پیشنهاد محدود ایجاد کنید

مردم تخفیف را دوست دارند و می دانند چگونه خوب و بد را تشخیص دهند. چه فروش باشد ، چه تخفیف بزرگ و چه هدیه رایگان ، می توانید آن را از طریق استوری اینستاگرام تبلیغ کنید.

با IG Stories چه چیزی را می توانید تبلیغ کنید؟ در اینجا برخی از بهترین مثالها برای الهام گرفتن از شما آورده شده است:

1)  تخفیف و تبلیغات

1) تخفیف و تبلیغات

در اینجا دو نمونه از دو شرکت آورده شده است که تخفیف / تبلیغات خود را از طریق اینستاگرام تبلیغ می کنند: Shein and Dolls Kill:

2) هدایا

هدایا

آیا می خواهید یک جایزه عالی به مخاطبان خود اهدا کنید؟ آیا قصد دارید نتایج اجرایی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود اجرا کنید؟ اگر بله ، پس می توانید به راحتی از طریق استوری اینستاگرام این کار را انجام دهید.

5. از تگ های مکان استفاده کنید

با تگ های مکان ، می توانید فقط با یک جمعیت خاص و فقط با آن گروه کار کنید. بنابراین ، می توانید مبارزات بازاریابی خود را بهتر استراتژیک کنید و اطمینان حاصل کنید که افراد مناسبی را برای تجارت خود هدف قرار داده اید. البته اگر مشاغل محلی داشته باشید و جهانی نباشید.

دوم  اینکه به افراد از آن گروه هدف اجازه می دهد تا شما را راحت تر پیدا کنند. گاهی اوقات افراد از یک سایت خاص آن سایت خاص را با تگ جستجو می کنند تا ببینند افراد یا شرکت های دیگر چه چیزی را ارسال می کنند.

در اینجا یک مثال ساده از یک استوری موثر  IG با تگ سایت آورده شده است:

از تگ های مکان استفاده کنید

6. از هشتگ استفاده کنید

هشتگ ها در استوری های اینستاگرام بسیار مهم هستند ، زیرا می توانند قابلیت مشاهده برند شما را افزایش دهند و به شما کمک کنند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. هشتگ ها فقط به صورت تگ یا متنی که روی خود تصویر قرار گرفته است در دسترس هستند. برای حفظ قابلیت خواندن استوری IG خود ، شما باید هدف خود را با استفاده از چند هشتگ تنظیم کنید تا بتوانید همچنان بر روی تصویر تمرکز کنید.

در عین حال ، مهم است که هشتگ هایی را که می خواهید با پست های خود استفاده کنید ، هوشمندانه انتخاب کنید. می توانید هشتگی با مارک تجاری انتخاب کنید که مخاطبان شما بتوانند هنگام تعامل با شما از آن استفاده کنند یا می توانید از هشتگ هایی که از قبل در صنعت شما محبوب هستند استفاده کنید.

در اینجا یک مثال عالی از نایک آورده شده است:

 از هشتگ استفاده کنید

7. یک لایو هفتگی انجام دهید

لایو در دو سال گذشته موفقیت چشمگیری داشته است. آنها در یوتیوب و فیس بوک در دسترس هستند و در راه جایگزینی نمایش های تلویزیونی سنتی هستند. وقتی میزبان یک لایو هستید ، می توانید از دوستانی که می خواهند به پخش شما بپیوندند درخواست دریافت کنید.

علاوه بر این ، هر بار که یک لایو را میزبانی می کنید ، می توانید افراد دیگری را نیز مایل به پیوستن کنید.

برای هر یک از این اعلان ها در بخش نظرات اعلانی دریافت خواهید کرد.

یک لایو هفتگی انجام دهید

8- از ویژگی حالت نوشتن برای داشتن یک استوری متعادل استفاده کنید

از استوری ها و پست های اینستاگرام می توان برای انتشار اطلاعات استفاده کرد. با وجود این واقعیت که این پلتفرم معمولاً برای نمایش استفاده می شود ، اگر هر از چند گاهی محتوای فقط متن را منتشر کنید ، می تواند به استراتژی بازاریابی شما کمک کند.

Create Cultivate مثال خوبی در این مورد است ، مانند استوری های مبتنی بر متن.

برای اینکه اسلایدهای استوریی هنگام ارسال پیام های متنی بهتر به نظر برسند ، مهم است که به خوانایی آنها اضافه کنید. و ساده ترین راه برای این کار استفاده از ویژگی همترازی متن موجود در اینستاگرام است.

از ویژگی حالت نوشتن برای داشتن یک استوری متعادل استفاده کنید

9. قدرت اشتراک مجدد را اجرا کنید

شما احتمالاً محتوای زیادی دارید که قبلاً به روش های دیگر یا سیستم عامل های دیگر به اشتراک گذاشته اید. همچنین ، ممکن است محتوای زیادی وجود داشته باشد که افراد دیگر شما را به اشتراک گذاشته و شما را تگ گذاری کرده باشند. می توانید از همه این منابع استفاده کرده و برخی از بهترین قطعات خود را در استوری اینستاگرام دوباره بازنشر کنید.

بگذارید داده های فوق را فقط در چند جمله توضیح دهم.

بیایید بگوییم شما یک کاربر دیگر را در استوری خود تگ گذاری کرده اید. آنها می توانند همچنان محتوای شما را در استوری های خود تگ گذاری و به اشتراک بگذارند. بسیاری از شرکت ها و متخصصان این کار را انجام می دهند. پادکسترها ، به ویژه ، به استراتژی خود در مورد درخواست از طرفداران خود برای نشان دادن محتوای خود در Stories معروف هستند.

نکته: شما توانید در هر اسلاید از استوری خود حداکثر 10 نفر را تگ گذاری کنید. از این عدد به روشی کارآمد و زیباشناختی استفاده کنید.

قدرت اشتراک مجدد را آزاد کنید

جمع بندی

از طریق این مقاله ، سعی شده است بهترین راهکارهایی که می توانید برای افزایش مخاطبان خود در اینستاگرام با Stories استفاده کنید ، برای پیدا کردن روش های جدید و بهبود یافته برای استفاده از این ویژگی و افزایش نظرات شما ، به طور خلاصه بیان شود.

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید