p چگونه با فالوور بیشتر فروش بیشتری در اینستاگرام داشته باشیم؟
فالوور اینستاگرام و کمک به موفقیت و فروش بیشتر پیج اینستاگرام

فالوور اینستاگرام و کمک به موفقیت و فروش بیشتر پیج اینستاگرام

اینستاگرام
یکشنبه - ۲۹ فروردین ۰۰

آیا می‌دانید بیش از 80٪ اکانت ها در اینستاگرام حداقل یک کسب‌وکار را فالو می‌کنند؟

این به‌تنهایی باید شمارا وسوسه کند که ببینید اینستاگرام چگونه می‌تواند برای شرکت شما، کسب‌وکار شما و برند شما مفید باشد.

اما موفقیت در اینستاگرام به چیزی بیشتر از عکس نیاز دارد. شما باید کسب‌وکار خود را با یک هدف تجاری مرتبط کنید و افراد مناسب را برای تعامل جذب کنید.

هرچند اینستاگرام به‌عنوان یک شبکه اجتماعی سرگرم‌کننده و اجتماعی در ابتدا راه‌اندازی شد.

اما تردیدی نیست که امروز بالغ‌بر 100 ها میلیون کاربر فعال این شبکه اجتماعی به یکی از اصلی‌ترین قطب های استراتژی‌های کسب‌وکار تبدیل‌شده است.

این نکته اهمیت کسب درآمد از اینستاگرام و ایده‌های فروش بیشتر، را بهتر نشان می‌دهد.

اینستاگرام به‌عنوان یک نرم افزار جهانی بسیار پرطرفدار بوده و روزبه‌روز در حال بزرگ‌تر شدن است، قشر عظیمی از جمعیت میلیونی اینستاگرام را هم ایرانیان تشکیل می‌دهند.

به همین جهت بسیاری از افراد از اینستاگرام برای معرفی خود یا کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند و به همین علت افزایش فالوور برایشان اهمیت خاصی پیداکرده است.

شاید در مورد افرادی که فقط در عرض چند روز، هزاران فالوور به دست آورده‌اند، شنیده باشید.

حقیقت غم‌انگیز این است که همه این‌ها فالوورهای واقعی نیستند.

برخی از افراد فالوورهای خود را از وب‌سایت‌های نامطمئن خریداری می‌کنند یا از ربات‌ها برای افزایش اینگیجمنت، تعامل و فالوور استفاده می‌کنند.

اگر از اینستاگرام برای کسب‌وکار استفاده می‌کنید، شما باید به دنبال جذب فالوورهای واقعی و باکیفیت باشید.

فالوورهای واقعی و باکیفیت که دارای تعامل واقعی با پیج شما باشد، به موفقیت و فروش بیشتر کسب‌وکار شما کمک می‌کنند.

اما فالوورهای فیک به یک دلیل ساده به شما کمک نمی‌کنند، چون آن‌ها هرگز مشتری واقعی نخواهند شد.

برای رشد، موفقیت و افزایش فروش در اینستاگرام، باید افراد واقعی و علاقه‌مند به محتوای شما که واقعاً مربوط به تجارت شما هستند را جذب کنید.

برای انجام این کار، شما می‌توانید 3 کار را انجام دهید:

1- برای دیگران دلیل بیاورید که چرا باید شمارا فالو کنند.

2- با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید.

3- از وب‌سایت مطمئن فالوور واقعی و باکیفیت خریداری کنید.

به خواندن این مقاله ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه می‌توانید این کارها را انجام دهید.

جمع‌آوری فالوورهای واقعی به‌منظور ایجاد مشتری، نیازمند پشتکار و خلاقیت و درکی از اجتماعات اینستاگرام است.

 

چرا فالوور اینستاگرام مهم است؟

داشتن فالوور زیاد برای اکثر افراد در اینستاگرام امری مهم تلقی می‌شود، زیرا هستند افرادی که عاشق مشهور شدن و برند شدن هستند یا کسانی که کسب‌وکار تجاری در اینستاگرام دارند و برای بهتر دیده شدن، برای آگاهی از برندشان، برای افزایش شهرتشان، برای موفقیت و فروش بیشتر به فالوور زیاد نیاز دارند.

اینستاگرام محیطی را فراهم کرده برای ثبت لحظات خاص و تعامل با دیگران اما این نرم‌افزار برای صاحبان مشاغل هم این امکان را فراهم کرده است تا فرصت تبلیغ محصولاتشان و معرفی کردن خود در طیف وسیع‌تری را داشته باشند.

استفاده از این نرم‌افزار برای تبلیغ تجارت و یا برند شما فرصتی مناسب و به‌صرفه و آسان است. اینستاگرام برای تبلیغات آنلاین پتانسیل بسیار بالایی دارد.

در اینستاگرام با ارسال عکس و ویدئو می‌توانید مردم را نسبت به کالاها و خدماتی که ارائه می‌دهید، آگاه کنید.

به کاربران نشان دهید که چطور کالا و خدمات شما مفید است و چطور می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

همچنین می‌توانید از اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید.

اگر شرکت و یا سازمان شما به‌صورت داوطلبانه به مؤسسات خیریه کمک می‌کند عکس و فیلم‌هایش را ارسال کنید تا کاربران ببینند که شرکت شما به‌غیراز فروش کالا و یا ارائه خدمات چطور به جامعه کمک می‌کند.

درست مثل شبکه‌های اجتماعی دیگر فرصت‌های تبلیغاتی بزرگی در اینستاگرام وجود دارد.

چطور فالوور اینستاگرام به یک پیج برای موفقیت و فروش بیشتر کمک می‌کند؟

جذب مشتریان داخلی و خارجی تنها از طریق اینستاگرام امکان‌پذیر است

تفاوتی ندارد که شما برای فروش محصولات و خدمات خود به دنبال مشتریان داخلی یا مشتریان خارجی هستید، یا هر دو.

چراکه اینستاگرام تابع مکان نیست و با استفاده از این ابزار قدرتمند مجازی، می‌توانید به خیل عظیمی از مشتریان در تمامی کشورهای دنیا دسترسی داشته باشید.

حسن اینستاگرام نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی این است که اولاً در دسترس همگان قرارگرفته است. دوما کار کردن با آن بسیار ساده است.

و سوم اینکه به‌راحتی می‌توانید با تولید محتوای متنی، گرافیکی، تصویری و یا ویدئویی پیام‌های مختلف را به مخاطب خود انتقال دهید.

فالوور اینستاگرام نقش بسیار مهمی در موفقیت برندها و کسب‌وکارها و یا حتی پیج های شخصی دارد.

درواقع برای اینکه بتوانید در بازاریابی در اینستاگرام موفق باشید باید افزایش فالوور اینستاگرام و جذب آن را هدف قرار دهید.

مسیری که افزایش فالوور در بازاریابی و فروش بیشتر شما باز می‌کند را در هیچ روش دیگری نمی‌توانید پیدا کنید.

 

فالوورهای اینستاگرام در نقش مشتریان بالقوه هستند

فالورهای اینستاگرام به‌عنوان مشتری بالقوه در نظر گرفته می‌شوند.

اساساً فالوورهای بیشتر به معنای مشتری بیشتر هستند و این امر شانس شما برای فروش را افزایش می‌دهد.

فالوورها بازاری هستند که مشاغل کوچک برای شروع موفقیت خود به دنبال آن هستند.

مشاغل کوچک برای موفقیت در اینستاگرام از استراتژی‌های بازاریابی برای به دست آوردن هرچه بیشتر فالوور استفاده می‌کنند.

زیرا آن‌ها می‌دانند که هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشند، می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند.

فالوورهای اینستاگرام به توسعه روابط تجاری کمک می‌کنند

فالوورهای اینستاگرام می‌توانند به شما در ایجاد روابط در دنیای تجارت اینستاگرام کمک کنند.

هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، کسب‌وکار شما قابل‌اعتماد و دارای اعتبار بیشتری خواهد بود.

از این گذشته، هیچ‌کس نمی‌خواهد با حسابی که فقط چند دنبال کننده دارد تعامل کند. چه کسی می‌داند قابل‌اعتماد هستند یا خیر؟

اگر آن‌قدر خوش‌شانس باشید که افراد مشهور را به‌عنوان بخشی از فالوورهای خود در اختیار داشته باشید، برای تصویر برند شما معجزه می‌کند.

افراد مشهور در لیست فالوورهای مشاغل کوچک، بازدید طرفداران را به وب‌سایت این شرکت هدایت می‌کنند، که این به معنای محبوبیت، شهرت بیشتر و البته فروش بیشتر است.

فالوورهای اینستاگرام سبب جذب فالوورهای جدید می‌شوند

داشتن فالوور های زیاد باعث می‌شود که روزبه‌روز بر تعداد فالوور هایتان افزوده شود.

زیرا این امر بر کسی پوشیده نیست که افراد وقتی به صفحه اینستاگرامتان مراجعه می‌کنند.

اول نگاهی به تعداد فالوور هایتان می‌کنند.

با بالا بودن تعداد فالوورهای شما، نسبت به شما کنجکاو می‌شوند و ترغیب می‌شوند که شمارا فالو کنند.

از طرفی فالوورها تمایل دارند پست‌هایی را که دیده‌اند به اشتراک بگذارند، در مورد محصولاتی که دوست دارند استوری اینستاگرام بگذارند و توجه دایره کوچک فالوورهای خود را جلب کنند و تجربه خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

بنابراین این برای شما چه معنایی دارد؟

خوب، اگر پیج شما به‌اندازه تجارت شما فریبنده، هیجان‌انگیز و جالب است، به‌احتمال‌زیاد فالوورهای شما از طریق روش‌های مختلف فالوورهای خود را ترغیب می‌کنند.

در حقیقت این امر زمانی می‌تواند محقق شود که کمپین‌های تبلیغاتی جذاب یا مسابقات را برگزار کنید.

 

داشتن فالوور زیاد باعث مشهور شدن پیج اینستاگرام شما می‌شود

اگر شما از اینستاگرام درست استفاده کنید، موقعیت خوبی را برای تجارت خود ایجاد می‌کنید.

زیرا این اینستاگرام است که شمارا به مردم معرفی می‌کند و در داشتن مشتری‌های زیاد کمکتان می‌کند.

داشتن فالوور زیاد یعنی داشتن مشتری زیاد و مشتری زیاد یعنی فروش بیشتر و این مهم‌ترین نکته در یک کسب‌وکار است.

با داشتن فالوور زیاد باعث می‌شوید تجارتتان مشهور شود زیرا هرکسی که صفحه اینستاگرام شمارا مشاهده کند با دیدن تعداد فالوورهای شما در نگاه اول به این نتیجه می‌رسد که محصولات و خدمات شما خوب و باکیفیت هستند.

با داشتن فالوور های زیاد در اینستاگرام مشهور می‌شوید و دیگران خودبه‌خود برای دیدن تصاویر و محتوای بیشتر شمارا دنبال خواهند کرد.

افزایش کسب درآمد از طریق تبلیغات

وقتی فالوورهای شما زیاد باشند می‌توانید تبلیغات بگیرید و به کمک تبلیغات، پول زیادی را کسب کنید.

بسیاری از افرادی که در اینستاگرام فالوور های بالایی دارند برای فروشگاه‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها و... تبلیغات انجام می‌دهند و کسب درآمد می‌کنند.

فالوورهای زیاد به تبلیغ برند شما کمک می‌کنند

فالوورهای شما وقتی هشتگ ها، پست‌ها، داستان‌ها و تصاویر محصولات شمارا به اشتراک می‌گذارند یک موقعیت عالی را برای شما فراهم می‌آورند.

به‌عبارت‌دیگر، اگر فالوورهای شما، شعار، کاتالوگ یا اصول تجارت شمارا دوست داشته باشند، عالی عمل خواهند کرد.

حال تصور کنید که گروه بزرگی از فالوورها از این رفتار تقلید کنند و این یعنی موفقیت فوری و بزرگ برای برند شما!

ایجاد تغییرات

با داشتن فالوور زیاد می‌توانید باعث ایجاد تغییرات مهم شوید و تأثیرات خوبی را ایجاد کنید.

سازمان‌های مردم‌نهاد، بهزیستی، NGO ها وقتی فالوورهای بالایی دارند، تأثیرات بیشتری روی جامعه می‌گذارند.

به شما کمک می‌کند راه موفقیت خود را پیش‌بینی کنید

اینستاگرام روش‌های زیادی را برای ابراز پسندیدن و دوست‌نداشتن فالوورها در نظر گرفته است.

برای مشاغل، این عالی است! ازآنجاکه می‌دانید کدام‌یک از محصولات شما محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه دارند، به شما کمک می‌کند برای انتخاب آینده خود پیش‌بینی بهتری داشته باشید و همچنین به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که چگونه منابع خود را برای افزایش درآمد تنظیم کنید!

این یک استراتژی عالی بازاریابی و تجزیه‌وتحلیل برای برنامه‌ریزی بهتر کسب‌وکار است.

 

انواع استراتژی‌ها برای افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام همانند سایر شبکه‌های اجتماعی کار ساده‌ای نیست.

میلیون‌ها نفر از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند، و همه دارای سلایق و علایق متفاوتی هستند.

اینکه بتوانید کاربر اینستاگرام را متقاعد کنید که پیام‌ها و محتوای شمارا مشاهده کنند، کار واقعاً دشواری است.

حتی بزرگ‌ترین پیج های اینستاگرام نیز هنوز به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستند.

افزایش فالوور پیج اینستاگرام نیاز به مداومت و پشتکار زیادی دارد.

بسیاری از کسب‌وکارها میلیون‌ها تومان خرج توسعه پیج اینستاگرام خود می‌کنند تا بتوانند فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشند.

این فالوور واقعی و فعال اینستاگرام است که با تعامل و مشارکت‌هایی مانند افزایش لایک عکس اینستاگرام، افزایش ویو کلیپ اینستاگرام، افزایش کامنت پست اینستاگرام و غیره باعث می‌شود تا محبوبیت پیج بالاتر رود.

که نه‌تنها موجب می‌شود کار جذب فالوور راحت‌تر شود، بلکه به‌عنوان یک پیج محبوب در اینستاگرام شناخته می‌شود.

و این محبوبیت و شناخت است که باعث ویوی بیشتر پست‌های او در اینستاگرم می‌گردد.

بااین‌حال افزایش فالوورهای واقعی و باکیفیت اینستاگرام غیرممکن نیست.

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین سایز استوری اینستاگرام

شما می‌توانید استراتژی‌هایی که در ادامه این مقاله آمده است را دنبال کنید و بهترین استراتژی را متناسب با اهداف پیج و برند خود استفاده کنید.

1- حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید

وقتی برای افزایش فالوور اینستاگرام برنامه‌ریزی می‌کنید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید، بهینه کردن صفحه اینستاگرام کسب‌وکارتان است.

توضیحات صفحه اینستاگرام برند خود را مانند صفحه اصلی وب‌سایتتان ببینید. با انجام این کارها شما یک صفحه موفق در اینستاگرام خواهید داشت.

بدون یک عکس پروفایل و توضیحات مناسب برند، بدون یک آیدی مناسب، بدون درج اطلاعات تماس و … افراد چطور برند شمارا تشخیص دهند؟

شاید تعجب کنید، ولی خیلی از برندها به طور کامل فراموش کرده‌اند که باید در مورد کسب‌وکار خود توضیح دهند، آن‌ها تنها یک لینک به صفحه وب‌سایت خود درج کرده‌اند و توقع دارند افراد بدون شناخت آن‌ها روی لینک کلیک کنند.

اگر می‌خواهید افراد روی لینک شما کلیک کنند، پس بهتر است ابتدا خود را به‌خوبی معرفی کنید و در ادامه آن‌ها را تشویق به کلیک کنید.

اینکه چه لینکی را قرار دهید کاملاً به استراتژی بازاریابی اینستاگرامی شما بستگی دارد.

برخی لینک صفحه اصلی وب‌سایت را قرار می‌دهند و برخی دیگر به صفحه خاصی که برای کاربران اینستاگرام مناسب است لینک می‌دهند و برخی دیگر به صفحه‌ای که به‌طور اختصاصی برای کاربران اینستاگرامشان طراحی کرده‌اند.

درنهایت سعی کنید که آیدی و نام کسب‌وکار شما خیلی طولانی نباشد و نوشتن آن نیز راحت و ساده باشد و به‌گونه‌ای نباشد که هر کاربر نام شمارا به روش خودش بنویسید.

به‌طور خلاصه آیدی و نام کوتاه، ماندگار در ذهن و با قابلیت تایپ و جستجوی راحت داشته باشید و سعی کنید از اعداد و کارکترهای خاص در آیدی اینستاگرام خود استفاده نکنید.

 

2- محتوای باکیفیتی ایجاد کنید که فالوورهای واقعی را در اینستاگرام جذب کند

قبل از اینکه دوربین خود را بردارید، باید فکر کنید و بدانید که از پیج اینستاگرام خود چه انتظاری دارید و چه نتایجی می‌خواهید کسب کنید.

اگر می‌دانید که به چه چیزی می‌خواهید برسید، پس می‌توانید خود را برای موفقیت تنظیم کنید و پیشرفت خود را بسنجید.

اما قبل از انجام این کار، باید مطمئن شوید که مشخصات و بیوگرافی اینستاگرام شما کامل است

بدانید که می‌خواهید به چه چیزی برسید

بیایید به اهداف برگردیم. برای موفقیت کسب‌وکار شما در اینستاگرام، باید اهداف خود را فقط به یک یا دو هدف محدود کنید، اما آن‌ها را مشخص کنید.

در اینجا چند نمونه از چگونگی تنظیم هدف اینستاگرام شرکت شما آورده شده است:

مثال: من از اینستاگرام استفاده می‌کنم تا:

•    بازدید وب‌سایت من، 20٪ افزایش پیدا کند
•    ماهیانه 300 مشترک جدید ایمیل به دست آورم
•    فروش محصول را 15٪ افزایش دهم
•    برای محصول جدید 150 پیش سفارش دریافت کنم.

وقتی فهمیدید اهداف شما چیست، می‌توانید در نظر بگیرید که چه نوع محتوایی این اهداف را پشتیبانی می‌کند.

به‌عبارت‌دیگر، چه نوع عکس‌هایی را باید پست و استوری کنید؟

اگر محتوای شما خیلی تصادفی باشد، مردم برای فالو کردن شما ارزشی پیدا نمی‌کنند.

اما اگر محتوای شما استراتژیک باشد، فالوورهایی را جذب می‌کنید که می‌توانند به شما در پیشرفت کارتان کمک کنند.

3- برای بیان داستان خود از عکس استفاده کنید

ساده‌ترین کار این است که از عکس افرادی استفاده کنید که باعث ایجاد احساساتی شخصی نسبت به کسب‌وکار شما می‌شود.

ترفند این است که عکس‌هایی را که پست می‌کنید به هدف خود پیوند دهید.

با ترکیب این دو مورد باهم، عکس‌های شما یک داستان تصویری به دنبال کنندگان شما می‌دهند و پیامی را که می‌خواهید از آن بگیرند، منتقل می‌کند.

اگر هدف شما استخدام کارمندان جدید است، می‌توانید عکس‌هایی با محوریت افراد را نشان دهید که کارکنان خوشحال را در عمل نشان می‌دهد.

اگر هدف شما افزایش فروش است، می‌توانید عکس افرادی را که از محصولات شما استفاده می‌کنند به اشتراک بگذارید.

همچنین می‌توانید عکس‌های متمرکز بر محصول را انتخاب کنید.

به‌عنوان‌مثال، اگر هدف شما این است که با برانگیختن علاقه به خصوصیات فنی محصول خود، فروش را پیش ببرید، می‌توانید عکس‌هایی از پشت‌صحنه مراحل تولید خود یا ابزارهایی که در کار خود استفاده می‌کنید، ارسال کنید.

همچنین می‌توانید از تصاویر متنی برای به اشتراک گذاشتن پیام‌های اصلی استفاده کنید.

نقل‌قول‌ها بسیار ترجیح داده می‌شوند.

بنابراین، اگر هدف شما ایجاد وفاداری یا نشان دادن اعتبار است، می‌توانید نقل‌قول‌های الهام بخشی را که با نام تجاری شما، توصیفات مشتری یا آمارهای گیج‌کننده ذهن شما، مطابقت دارد، به اشتراک بگذارید.

هدف قرار دادن حداقل یک یا دو عکس در هرروز و در صورت امکان، حداقل یک فیلم است.

مهم نیست که چه نوع عکس‌هایی را برای به اشتراک گذاشتن انتخاب کنید، عکس‌های اصلی، ضروری هستند.

به‌عنوان یک پلت فرم به اشتراک‌گذاری عکس، افراد در اینستاگرام انتظار دارند پست‌های شما اصیل باشند و کپی تصاویر موجود در گوگل و سایر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی نباشند.

4- برای افزایش فالوور اینستاگرام یک تصویر منسجم ارائه دهید

مانند استراتژی محتوای خود، شما همچنین به سازگاری بصری در آنچه به اشتراک می‌گذارید نیاز دارید تا به محتوای خود ظاهری منسجم بدهد تا برند شمارا حرفه‌ای نشان دهد.

فیلترهای عکس اینستاگرام را امتحان کنید تا کیفیت عکس‌هایی را که می‌گیرید افزایش دهید.

اگر فیلتر موردعلاقه خود را پیدا کردید، به‌طور مرتب از آن استفاده کنید تا جلوه‌ای زیبا به عکس‌های شما بدهد.

به همین ترتیب، استفاده از یک رنگ و یک نوع فونت را برای نقل‌قول‌ها در نظر بگیرید، یا کارمندان خود را مجبور به ژست گرفتن به روش مشابه کنید، یا همیشه وسایل یا لوگوی یکسانی را در عکس‌های خود ارائه دهید.

این‌ها همه روش‌هایی است که باعث می‌شود نام تجاری شما برای فالوورهای اینستاگرام شما به‌یادماندنی شود، یکی یا دو مورد مناسب برای برند خود انتخاب کنید و آن‌ها را آزمایش کنید.

 

5- برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام کپشن های خوب بنویسید

هنگامی‌که عکسی برای اشتراک‌گذاری دارید، به کپشن نیاز دارید که باید توصیفی و جذاب باشد و فراموش نکنید که بهترین اطلاعات را ابتدا قرار دهید تا بلافاصله در فید فالوورهای شما دیده شود.

هشتگ ها نیز مهم هستند، هشتگ ها در اینستاگرام نسبت به توییتر یا فیس‌بوک بیشتر اهمیت دارند و شما باید کمی متفاوت از آن‌ها استفاده کنید.

هشتگ ها را به‌عنوان یک سیستم کاتالوگ برای افرادی که هنوز با آن‌ها تعامل ندارید، در نظر بگیرید.

اگر آن‌ها به دنبال محتوایی مانند محتوای شما باشند، آن‌ها چه کلماتی را سرچ می‌کنند؟

خود را جای آن‌ها قرار دهید و لیستی از هشتگ های مرتبط ارائه دهید که کشف مطالب شمارا برای آن‌ها آسان می‌کند.

6- حضور برندتان در اینستاگرام را اعلام کنید

قطعاً برند شما در خارج از اینستاگرام نیز مخاطبانی دارد، مثلاً بازدیدکنندگان سایتان، مشترکین ایمیل شما، دنبال کنندگانتان در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و..

یکی از بهترین روش‌های افزایش فالوور این است که در تمامی دیگر رسانه‌های خود اعلام کنید که در اینستاگرام حضور دارید و مزیت دنبال کردن صفحه شما در اینستاگرام چیست.

مثلاً در وب‌سایت خود بخشی برای آخرین پست‌های اینستاگرام داشته باشید تا کاربران متوجه حضور شما و تا حدی محتواهای شما در اینستاگرام بشوند.

یادتان باشد که تنها نباید از آن‌ها درخواست کنید که شمارا در اینستاگرام دنبال کنند، بلکه باید به آن‌ها دلیلی برای دنبال کردنتان ارائه دهید.

و بهترین دلیل این است که محتواهای مفید و متفاوت از دیگر رسانه‌های خود منتشر کنید، در غیر این صورت دلیل ندارد که مخاطبان توییتر شما یا بازدیدکنندگان سایتتان در اینستاگرام نیز شمارا دنبال کنند.

7- جذب و افزایش فالوور اینستاگرام از راه تبلیغات

یکی از متداول‌ترین راه‌های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام برای کسب‌وکارهای بزرگ و افراد دارای شرایط مالی مناسب، استفاده از تبلیغات است.

در تبلیغات محتوایی تولید می‌شود که مخصوص انتشار در سایر شبکه‌های مجازی و یا پیج های اینستاگرام است.

تبلیغ در پیج اینستاگرامی که دارای مخاطب و فالوور بسیار زیاد اینستاگرام باشد باعث می‌شود پیج شما بیشتر دیده شود.

معمولاً صاحبین پیج مبالغ زیادی را دریافت می‌کنند که پیج شمارا معرفی و از فالوورهای خود بخواهند شمارا فالوو کنند.

در این شرایط هزینه حرف اول را می‌زند و هر چه بیشتر پول تبلیغات بدهید، فالوور واقعی و فعال بیشتری به دست خواهید آورد.

بازهم در این روش افزایش فالوور خیلی با سرعت زیادی اتفاق نمی‌افتد و بازهم به بازه زمانی حداقل، چندماهه نیاز است.

 

8- افزایش فالوور با استفاده از ربات اینستاگرام

در مقاله قبلی درباره معایب و مزایای استفاده از ربات فالوورگیر اینستاگرام صحبت کردیم. ربات اینستاگرام یک نرم‌افزار تحت وب است که در زمان فعالیت خود به جذب فالوور می‌پردازد.

ربات اینستاگرام درواقع پنلی دارد که در آن تعیین می‌کنید که چه نوع فالوور، چه تعداد، با چه سرعت، چند فالو و یا آنفالو و در چه محدوده زمانی و مکانی برای شما انجام شود.

با روشن شدن ربات، تمامی افرادی که در تعاریف شما قرار دارند مورد هدف ربات قرار می‌گیرند.

کم‌کم شناسایی و با ایجاد تعامل با آن‌ها، کاربران ترغیب به فالو بک و یا مشاهده و لایک پست‌های شما می‌شوند.

انتخاب ربات اینستاگرام اهمیت زیادی دارد زیرا اگر مناسب نباشد نه‌تنها برای شما فالوور غیرفعال می‌آورد، ممکن است پیج شمارا به خطر بیندازد و باعث مسدود شدن پیج شما شود.

اما استفاده از ربات اینستاگرام هم نمی‌تواند در زمان شما صرفه‌جویی کند.

ربات هم برای جذب فالوور و افزایش فالوور واقعی شما اگر حتی به‌خوبی هم انتخاب‌شده باشد به زمان نیاز دارد.

یعنی شاید یک ماه و یا 2 ماه برای رسیدن به میزان فالوور هدف باید زمان داشته باشید.

9- خرید فالوور اینستاگرام

یکی از تکنیک‌های افزایش فالوور اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام است. بسیاری اعتقاددارند خرید فالوور اینستاگرام درست نیست. اما آیا این واقعیت دارد یا خیر؟

خرید فالوور اینستاگرام دو حالت دارد. اول خرید فالوور غیرفعال و دوم خرید فالوور فعال اینستاگرام.

در هر دو حالت، شما با پرداخت هزینه‌ای تعداد مشخصی از فالوور را خریداری می‌کنید.

فالوور خریداری‌شده در بالای پیج اینستاگرام شما به‌صورت یک عدد نمایش داده می‌شود.

خرید فالوور بدون تردید و خارج از تمامی ایده‌ها و نظرات، تأثیر زیادی روی برند سازی و بازاریابی شما دارد.

کاربران اینستاگرام اولین کاری که در زمان بازدید پروفایل اینستاگرام شما انجام می‌دهند، مشاهده تعداد فالوور پیج اینستاگرام شما است.

این کار یک تأثیر روانی زیادی دارد که باعث اعتماد کاربران به پیج شما می‌شود.

این اعتماد اغلب باعث افزایش فالوور پیج می‌شود. این حالت هم برای خرید فالوور فعال و حقیقی اینستاگرام و هم خرید فالور غیرفعال و فالوور فیک اتفاق می‌افتد.

اما اگر خرید فالوور فعال انجام داده باشید تعامل و رتبه پست‌ها و پیج را هم بالا می‌برد.

منظور اینکه باعث می‌شود تا تعداد دفعات بازدید پست توسط یک کاربر یا پروموشن و تعداد نفراتی که به‌صورت کلی از پست بازدید می‌کنند را افزایش می‌دهد.

افزایش تعامل باعث می‌شود پست ارتقا پیدا کند. ارتقا پست اینستاگرام تعداد دفعات نمایش دادن پست را افزایش می‌دهد. و هر چه افزایش بازدید داشته باشید پست شما بیشتر ارتقا پیدا می‌کند.

نهایتاً اگر محصول و یا خدمتی را عرضه می‌کنید، با این روش هزاران و یا میلیون‌ها بازدید را تجربه خواهید کرد. و هزاران نفر را برای فالو کردن پیج اینستاگرام خودتان ترغیب می‌کنید.

 

مقایسه خرید فالوور اینستاگرام با افزایش فالوور از راه‌های دیگر

روش‌های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. فعالیت توسط خودتان به‌صورت تمام‌وقت و متمرکز، استفاده از ربات اینستاگرام و یا روش‌های تبلیغاتی.

تمامی این روش‌ها هم فالوور واقعی را می‌تواند برای شما به همراه داشته باشد. هرچند در این روش‌ها هم احتمال جذب فالوور غیرفعال هم هست.

نکته مهمی که در این روش‌ها وجود دارد میزان هزینه‌هایی است که باید انجام شود.

قاعدتاً برای جذب فالوور فعال اینستاگرام از طریق بازاریابی و یا سرمایه‌گذاری‌های دیگر مانند تعامل با اینفلوئنسر ها باید میلیون‌ها تومان هزینه کنید. یعنی بالغ‌بر 70 تا 80 میلیون تا صدها میلیون تومان.

بصورت عادی و با روش‌های معمول باید مدت‌زمان بسیار طولانی وقت صرف کنید و کمتر نتیجه بگیرید.

و برای استفاده از ربات، هم باید هزینه کنید و هم کمی زمان و صبر نیاز دارید.

درهرصورت خرید فالوور طی کردن مسیر به‌صورت یک‌شبه است.

نمی‌توان منکر این موضوع شد که فالوور فعال خریداری‌شده شاید کمتر از سایر فالوورهای فعال با شما تعامل داشته باشد.

اما درهرصورت نتیجه خیلی قوی‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

رشد پیج به‌یک‌باره افزایش می‌یابد و بازدید و جایگاه پیج فوق‌العاده بالاتر می‌رود.

نهایتاً در بازاریابی و فروش خیلی سرعت بالاتری پیدا خواهید کرد.

بهترین استراتژی که شما می‌توانید از آن بهره‌برداری کنید تا تعداد فالوور های زیادی را داشته باشید خرید فالوور می‌باشد.

صرف‌نظر از اینکه شما به‌تازگی اکانت اینستاگرام خود را ساخته‌اید یا تعداد کمی فالوور دارید این بهترین استراتژی خواهد بود.

تعداد فالووری که شما خریداری می‌کنید به شما کمک می‌کند تا محبوبیت خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

بهترین پیشنهاد برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

درصورتی‌که نیاز فوری به فالوور اینستاگرام دارید و قصد توسعه صفحه خود را با سرعت و کیفیت مناسب دارید سایت فالوور پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید با کمترین هزینه و در کمترین زمان و با اطمینان خاطر از خدمات سایت فالوور استفاده کنید.

اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی اینستاگرام هستید و می‌خواهید سریع‌تر تعداد فالوورهای اولیه خود را افزایش دهید حتماً از خدمات سایت فالوور استفاده کنید.

برای ورود به قسمت فروشگاه این سایت روی “خرید فالوور اینستاگرام” کلیک کنید.
 

نتیجه‌گیری

بدون تردید تنها راه موفقیت در استراتژی‌های کسب‌وکار و رسیدن به فروش، بازاریابی و یا تبلیغات موفق در اینستاگرام، داشتن فالوور زیاد است.

برای داشتن فالوورهای زیاد، باید به فکر استفاده از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام بود.

با افزایش فالوور اینستاگرام می‌توان به‌راحتی به جامعه بسیار زیادی دسترسی داشت. با تبلیغات، بازاریابی و غیره برند سازی کرد و فروش بیشتر را تجربه کرد.

در میزان اهمیت فالوور اینستاگرام همین بس که هر چه تعداد فالوور های شما بیشتر باشد، میزان اثربخشی تبلیغات شما نیز بیشتر خواهد شد.

وقتی شما در محیط اینستاگرام فعالیت‌های تجاری دارید، ارتباط با مشتریان می‌تواند در افزایش میزان محبوبیت برند تجاری شما مؤثر باشد این به این معنا است که هر چه از فالوور های بیشتری بهره‌مند باشید می‌توانید نسبت به خواسته‌ها و نظرات آن‌ها به‌واسطه کامنت ها و لایک هایشان مطلع شوید و با کیفیت پاسخ‌گویی، میزان اثربخشی صفحه اینستاگرام خود را در بهبود کسب‌وکارتان مشاهده کنید.

راه‌های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد.

برای افزایش فالوور می‌توانید با ارسال پست عکس‌های جذاب و زیبا و یا فالوو کردن، تگ کردن دیگران و یا حتی درج کامنت به میزان فالوور های خود بفزایید.

اما باید بدانید این روش افزایش فالوور، میزان تعداد فالوور را به‌سرعت زیاد نمی‌کند و شمارا در طول زمان به هدف افزایش تعداد فالوور می‌رساند و این برای یک حرکت مانند تجاری نمی‌تواند مفید باشد.

پس راه دیگر برای افزایش فالوور، خرید فالوور است. فالوور های خود را خریداری کنید.

کاربران پس از مشاهده صفحه اینستاگرامی شما به تعداد فالوور ها توجه خواهند نمود و اینکه تعداد آن‌ها زیاد باشد موجب ترغیب کاربران شده و توجه بیشتری به محتوای صفحه اینستاگرامی شما خواهند داشت.

پکیج‌های مختلفی از افراد مختلف اقدام به فروش فالوور می‌نمایند.

در خرید فالوور محدودیت وجود ندارد اما باید با توجه به امنیت و اعتبار آن‌ها پرداخت را انجام دهید.

سایت فالوور یک سایت مطمئن برای خریداری فالوور باکیفیت اینستاگرام است.

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید