p تنها راهنمای موردنیاز برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام
تنها راهنمای موردنیاز برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

تنها راهنمای موردنیاز برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام

اینستاگرام
شنبه - ۰۳ اردیبهشت ۰۱

اینستاگرام می‌تواند بسیار رقابتی باشد، به‌خصوص اگر در تلاش برای توسعه حضور برند خود و بهبود فالوورهای خود در روزهای اولیه کاری خود هستید.

کسب‌وکار شما با داشتن بیش از 40 میلیون کاربر ماهانه، الگوریتم فوق‌العاده زیبا و پروفایل‌های هوشمند و امکانات فراوان، نمی‌تواند قدرت عظیم اینستاگرام را در زمینه بازاریابی نادیده بگیرد.

ما این راهنمای گام‌به‌گام را، برای به‌دست آوردن فالوورهای جدید و افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام ایجاد کرده‌ایم.

ما دقیقاً به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید کسب‌وکار خود را از دیگران در اینستاگرام متمایز کنید.

علاوه بر این، یاد خواهید گرفت که حضور برند خود را برجسته کنید و فالوورهای بیشتری به‌دست آورید. بنابراین از این پس می‌توانید هوشمندانه‌تر کار کنید.

خواندن این وبلاگ را تا پایان ادامه دهید، تا بینش‌ها و استراتژی‌های جدیدی را برای دستیابی به فالوورهای هدف خود و دستیابی به گروه‌های مخاطبان دست‌نخورده در اینستاگرام بیاموزید.

پتانسیل بازاریابی اینستاگرام در آمار

ما می‌دانیم که اینستاگرام برای بازاریابی مهم است، اما تا چه اندازه می‌توان از ان کمک گرفت؟

بیشتر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نرخ تعامل کمتر از 0.1 درصد را برای برندها گزارش کرده‌اند. با این حال، اینستاگرام از همه آنها بهتر عمل می‌کند.

طبق نظرسنجی Forrester در سال 2014، نرخ تعامل در اینستاگرام برای مشاغل، 58 برابر بیشتر از فیس بوک بود.

راهنمای افزایش فالوور اینستاگرام

علاوه بر این، آمارهای بیشتری وجود دارد که برای دستیابی به دامنه کامل بازاریابی اینستاگرام باید از آنها آگاه باشید:

    کاربران اینستاگرام روزانه به‌طور متوسط 53 دقیقه را در این پلتفرم سپری می‌کنند.
    اینستاگرام جایی است که 83 درصد از کاربران می‌گویند: پیشنهادات تجاری جدیدی را کشف کرده‌اند.
    روزانه 500 میلیون نفر از استوری های اینستاگرام بازدید می‌کنند.
    هر روز بیش از 100 میلیون ویدیو و عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود.
    پست‌های ویدیویی اینستاگرام بیشتر قابلیت تعامل را دارند.

اعدادی مانند این را نمی‌توان به‌راحتی نادیده گرفت یا رد کرد. اما این فقط یک آمار از میانگین جهانی است.

به همین دلیل است که برای افزایش فالوور اینستاگرام خود در سال 2022 باید نکات زیر را با دقت بخوانید.

راهکارهایی برای افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2021

ایجاد، حضور در اینستاگرام و جذب فالوور، در مدت‌زمان کوتاهی (حداقل به‌طور طبیعی) آسان نیست.

این یک روش خسته‌کننده و زمان‌بر است، اما با کمی راهنمایی، ممکن است زودتر از مزایای آن بهره مند شوید.

این وبلاگ حاوی تمام دستورالعمل‌هایی است که ممکن است در هر زمان نیاز داشته باشید. بنابراین از همین‌الان برنامه‌ریزی کنید و شروع کنید!

از ابزار برنامه‌ریزی اینستاگرام استفاده کنید

برای افزایش تعداد فالوورهای خود در اینستاگرام، باید محتوای باکیفیت را در تمام پست‌های پروفایل خود ارائه دهید.

با این حال، تولید محتوا به‌سادگی کافی نیست. شما همچنین باید از فرآیند برنامه‌ریزی انتشار پست خود استفاده کنید.

استفاده از زمان‌بندی پست اینستاگرام را در نظر بگیرید، تا پست‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید و استراتژی خلاقانه خود را روی یک آزمایش خودکار تنظیم کنید تا بتوانید انرژی خود را در قلمروی ناشناخته برای بازاریابی اینستاگرام هدایت کنید.

می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود را از یک داشبورد یکپارچه از چندین حساب رسانه اجتماعی تنظیم، سازمان‌دهی و زمان‌بندی کنید.

وارد پروفایل اینستاگرام شرکت خود شوید، یک پست اینستاگرام جدید، هشتگ های مرتبط، یک کپشن به پست خود و برچسب جغرافیایی اضافه کنید. در نهایت، پست خود را برای انتشار برنامه‌ریزی کنید.

با انجام این کار، می‌توانید با برنامه‌ریزی پست‌های خود به‌طور معمول با مخاطبان خود در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید، که به افزایش تعداد فالوورهای شما در طول زمان کمک می‌کند.

اولویت دادن به کیفیت بر کمیت

طبق توصیه‌های کلی اینترنت، شما باید حداقل یک تا سه بار در روز در اینستاگرام پست بگذارید. اما، ممکن است این استراتژی ایده آل برای برند شما نباشد.

در حالی که آگاهی از برند مهم است، در آینده ممکن است فالوورهای شما پست‌های مکرر شما را به‌عنوان هرزنامه ببینند و ممکن است وسوسه شوند که شما را لغو دنبال کنند.

دوم، اگر چندین بار در روز شروع به ارسال پست کنید و سپس کاهش پیدا کنید، نرخ تعامل ممکن است بر جمعیت هدف شما تأثیر بگذارد.

اگر نمی‌توانید هر روز محتوای باکیفیت تولید کنید، زمان آپلود باید کاهش یابد.

معمولاً بهتر است هر هفته چند پست با کیفیت بالا بارگذاری کنید، تا اینکه تعداد زیادی پست با کیفیت پایین منتشر کنید و فالوورها را دلسرد کنید.

از Instagram Analytics استفاده کنید، تا ببینید کدام پست برای فالوورهای شما و همچنین الگوریتم اینستاگرام گزینه خوبی است.

همچنین می‌توانید از تبلیغات اینستاگرام برای تبلیغ پست‌های با تبدیل بالا استفاده کنید، با یک تماس برای اقدام برای بازدید از پروفایل خود و رفتن به وب‌سایت خود.

یک هشتگ برنددار ایجاد و استفاده کنید

هشتگ های شخصی یا برنددار، به شما این امکان را می‌دهند که بهترین محتوای خود را به‌طور مؤثر سازماندهی کنید.

این به زمانی کمک می‌کند که یک دنبال کننده بالقوهریال شما را از طریق یک برچسب بسیار تخصصی کشف کند.

آنها پس از دیدن محبوب‌ترین پست‌های شما به‌احتمال زیاد شما را فالوو می‌کنند.

برای درک بهتر این مفهوم می‌توانید به هشتگ (ضمیمه‌شده با رنگ قرمز) در تصویر زیر مراجعه کنید.

یک هشتگ برنددار ایجاد و استفاده کنید

شما باید برندسازی را برای تمام ابتکارات بازاریابی اینستاگرام خود در نظر بگیرید.

این یک جایگزین ارجح در شرایط خاص است، زیرا به نظر می‌رسد کمتر تهاجمی نسبت به استفاده از چیزی منحصربه‌فرد برای کسب‌وکار شما، مانند نام شرکت شما، باشد.

هشتگ خود را به‌صورت متقابل تبلیغ کنید

خیلی خوب است که برای کسب‌وکار به‌طور مثال، فست فود خود یک هشتگ #frankiesfries ایجاد کردید، اما چه کسی می‌داند چه کسی ممکن است از هشتگ شما برای ارسال محتوایی درباره شما استفاده کند؟

بنابراین، نه تنها باید مطمئن شوید که هشتگ شما در نمایه شما هایلایت شده است، بلکه باید اطمینان حاصل کنید که از هشتگ ها به‌صورت آفلاین استفاده می‌کنید و همان‌طور که توضیح داده شد، بر روی آگهی‌ها، بروشورها، رسیدهای رسمی، تبلیغات چاپی، تگ‌های خرده‌فروشی و رویدادهای مرتبط چاپ می‌شوند.

هشتگ خود را به‌صورت متقابل تبلیغ کنید

اگر کار شما در رادیو یا تلویزیون نمایش داده شده می‌شود، از مجری برنامه و بینندگان خود بخواهید که از هشتگ شما در پروفایل رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنند.

کانال‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین خود را با قرار دادن هشتگ خود در سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت رسمی و ایمیل مستقیم خود یکپارچه کنید.

فقط امیدوار نباشید که روزی فالوورهای بالقوه شما او را در اینستاگرام پیدا کنند. فعالانه برای محبوبیت تلاش کنید!

برای صنعت خود هشتگ انتخاب کنید

ممکن است بخواهید فالوورهایی را جذب کنید، که واقعاً به آنچه انجام می‌دهید و آنچه ارائه می‌دهید علاقه‌مند هستند.

کلمات خجالت‌آور که مختص کسب‌وکار شما نیستند، باعث می‌شود که تعداد دنبال کنندگان کمتری داشته باشید.

بنابراین، باید هشتگ هایی را در پست‌های خود بگنجانید که مخاطبان موردنظر شما به‌صراحت آن‌ها را جستجو می‌کنند.

هرچه دقیق‌تر باشید، علاقه واقعی شما به بازدیدکنندگانی که جذب می‌کنید بیشتر می‌شود و احتمال اینکه آنها به فالوورهای دائمی شما تبدیل شوند بیشتر می‌شود (هشتگ زیر را بررسی کنید).

علاوه بر این، استفاده از برچسب‌های خاص‌تر، تعداد رقبا را کاهش می‌دهد که برای جذب فالوورهای شما با برند شما رقابت می‌کنند. در نتیجه انتخاب و دنبال کردن نمایه شما آسان‌تر خواهد بود.

برای صنعت خود هشتگ انتخاب کنید

بیشتر اوقات، هشتگ های کمپین توسط فالوورهای شما تأیید می‌شود، که به‌نوبه خود توجه فالوورهای آنها را به خود جلب می‌کند.

اگر آنها منافع و چشم‌انداز اصلی شرکت شما را به اشتراک بگذارند، ممکن است شما را نیز دنبال کنند.

از هشتگ های بیهوده و بدون تبدیل اجتناب کنید

هدف شما جذب فالوورهایی است که پست‌هایی مانند پستهای شما را دنبال می‌کنند، و ممکن است در آینده به مشتریان تبدیل شوند.

برخی از هشتگ های محبوب و پرطرفدار وجود دارند که ممکن است به شما کمک کنند تا فالوورهای زیادی به‌دست آورید، اما نه آن گونه که می‌خواهید یا نیاز دارید.

مهم است که بدانید آنها چه هشتگهایی هستند تا بتوانید از آنها فاصله بگیرید و مخاطب واقعی بسازید. برخی از این موارد که ما از آنها به‌عنوان "هشتگ های بیهوده" یاد خواهیم کرد، به شرح زیر است:

#follow #pleasefollowme #followback #follow4follow (#f4f)

این هشتگ ها یا همانند آنها در پست‌ها، لایک ها و کامنت ها هرگز نباید استفاده شوند. بله، ممکن است از این طریق چند فالوور به‌دست آورید، اما از نظر کیفیت، در حد یک شوخی هست.

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، هشتگ های بهتری برای جذب فالوور در رسانه‌های اجتماعی وجود دارد.

یک بیوگرافی جذاب بنویسید

بیوگرافی شما اولین جنبه‌ای است که بازدیدکنندگان هنگام بازدید از نمایه شما با آن مواجه می‌شوند.

بنابراین، بسیار مهم است که تأثیر اولیه خوبی بر روی مخاطبان فعلی و آینده خود داشته باشید. برای اینکه مردم واقعاً شما را در اینستاگرام دنبال کنند، باید یک بیوگرافی جالب ایجاد کنید.

با کنار گذاشتن موارد ضروری، مانند اطلاعات تماس و لینک وب‌سایت، باید شعار برند خود را نیز به شیوه‌ای سرگرم‌کننده در میان بگذارید.

تعریف ساده نوع کسب‌وکار شما کمکی به برجسته شدن شما نخواهد کرد. شما باید به مصرف‌کنندگان دلیلی برای تعامل و دنبال کردن برند خود بدهید.

در مثال زیر، یک شرکت تجهیزات ماجراجویی، نمونه‌ای از بیوگرافی عالی اینستاگرام را ارائه می‌دهد، که در تصویر زیر قابل مشاهده است.

یک بیوگرافی جذاب بنویسید

یک هویت برند شخصی در اینستاگرام ایجاد کنید

بعد از بیوگرافی، نکته بعدی که بازدیدکننده پروفایل شما متوجه می‌شود، فید اینستاگرام شما است.

علاوه بر این، تصوری که مشتریان از اسکرول کردن در نمایه شما دریافت می‌کنند، برای ارزیابی اینکه آیا برند شما را دوست دارند یا نه؟

همچنین حفظ ثبات در سبک پست پروفایل، پالت رنگ، لحن صدا و غیره بسیار مهم است. زیرا اینها عناصری هستند که هویت برند شما را مشخص می‌کنند.

و این باید به گونه‌ای انجام شود که هرکسی که پست‌های آینده شما را می‌بیند، فوراً آن را با برند شما یکسان می‌کند.

در اینجا یک نمونه از یک برند با معرفی یک هویت برند بسیار متمایز و واضح، آورده شده است.

یک هویت برند شخصی در اینستاگرام ایجاد کنید

در گفتگوها شرکت کنید

بیایید از این واقعیت غافل نشویم که اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که در آن می‌توانید با افراد جدیدی آشنا شوید و با کسانی که علایق مشابه شما دارند تعامل کنید.

می‌توانید مکالمات خود را با لایک کردن و نظر دادن در مورد پست‌های مرتبط با موضوع نمایه خود شروع کنید.

به‌عنوان مثال، اگر یک سبک زندگی سالم یا یک رژیم غذایی جزئی پیشنهاد می‌کنید، افرادی را که در مورد آن صحبت می‌کنند پیدا کنید. سپس سعی کنید به‌طور معمول با آنها ارتباط برقرار کنید.

از نظرات برای قدردانی از پست‌های دیگران استفاده کنید و نظرات خود را در مورد مطالبی که آنها پست کرده‌اند بیان کنید.

یکی دیگر از راه‌های عالی برای مکالمه و ایجاد ارتباط، استفاده از DM اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد با سایر فالوورها و سایر کاربران اینستاگرام چت کنید.

در گفتگوها شرکت کنید

به همین ترتیب، اگر هر یک از مشتریان شما نظری در مورد پست شما گذاشت، حتماً به‌سرعت به آنها پاسخ دهید. به‌عکس زیر دقت کنید.

در گفتگوها شرکت کنید

پروفایل خود را متنوع کنید

ایجاد یک حساب کاربری باز، در دسترس و متنوع اینستاگرام فقط یک گزینه مدیریت نیست، بلکه راهی برای افزایش تعامل، قدرت شبکه و تعداد فالوورها است.

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید حساب اینستاگرام خود را جامع‌تر و در دسترس‌تر کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که شروع کنید!

پروفایل خود را متنوع کنید

اولین و ساده‌ترین مرحله این است که شروع به اضافه کردن زیرنویس به ویدیوهای اینستاگرام خود کنید.

ساختن محتوای خود بدون صدا آسان است. زیرا 40 درصد از ویدیوهای اینستاگرام بدون صدا تماشا می‌شوند.

این باید به شما ایده کافی بدهد، که چرا زیرنویس‌ها در ویدیوها نوید دسترسی و تعامل بهتر را می‌دهند.

زیرنویس‌ها، نه تنها برای افرادی که می‌خواهند بدون صدا تماشا کنند مفید است، بلکه برای کسانی که مشکلات شنوایی دارند نیز ضروری است.

2020 همچنین شاهد یک تغییر پارادایم بزرگ بود، زیرا شرکت‌ها و تأثیرگذاران مسئولیت عدم نمایندگی خود را در بازاریابی پذیرفتند. و تا سال 2021، ارزش تنوع به‌شدت افزایش یافته است.

اگر برندها با ارائه‌دهندگان محتوای متنوع‌تر همکاری نکنند یا از نگرانی‌های اجتماعی حمایت نکنند، ممکن است دسترسی به مخاطبان بزرگ‌تری را که ممکن است از محصولات و خدمات آنها حمایت کنند، از دست بدهند.

در واقع، 74 درصد از مشتریان می‌خواهند که شرکت‌های موردعلاقه‌شان در مسائل کلیدی اجتماعی موضعی قوی داشته باشند.

با انجام این کار، به انسانی کردن کسب‌وکار شما، افزایش وفاداری به برند و در نهایت، گسترش فالوورهای شما کمک می‌کند!

پست‌ها و استوری های خود را تگ گذاری جغرافیایی کنید

آیا از این واقعیت آگاه بودید که می‌توانید، پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام خود را با افزودن موقعیت مکانی خود به آن‌ها قابل کشف‌تر کنید؟

یک "برچسب مکان" که به‌عنوان برچسب جغرافیایی نیز شناخته می‌شود، به جایی که شما هستید یا جایی که فیلم یا عکس گرفته‌شده است، اشاره دارد.

علاوه بر این، به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را دسته‌بندی کنید و در عین حال تمام محتوای آن وب‌سایت خاص را برچسب‌گذاری کنید.

بنابراین، اگر یک کسب‌وکار کوچک هستید، می‌توانید از برچسب‌گذاری جغرافیایی برای کمک به افراد، در یافتن مکان فروشگاه و دنبال کردن شما در اینستاگرام استفاده کنید.

سایت‌ها استوری، فید و هشتگ مخصوص به خود را دارند، که می‌توانید با قرار دادن برچسب سایت در استوری های خود، آنها را اضافه کنید.

برای روشن شدن موضوع، می‌توانید نگاهی گذرا به پست‌هایی بیندازید، که هنگام جستجوی مکان در اینستاگرام، ظاهر می‌شوند.

پست‌ها و استوری های خود را تگ گذاری جغرافیایی کنید

فید اینستاگرام خود را در وبلاگ شرکت خود قرار دهید

اگر یک وبلاگ تجاری یا شخصی دارید، می‌توانید آن را با فید معمولی اینستاگرام خود ترکیب کنید.

فرض کنید یک وبلاگ در مورد لوازم جانبی مد روز دارید. می‌توانید وبلاگی در مورد بهترین اکسسوری هایی که مردان می‌توانند در کمد لباس خود قرار دهند ارسال کنید.

سپس می‌توانید پست‌های اینستاگرام را انتخاب کنید، که شامل تصاویر مجزا از محصولات شما، یا مجموعه‌ای از قطعات انتخاب‌شده است که به خوبی با هم همخوانی دارند.

فید اینستاگرام خود را در وبلاگ شرکت خود قرار دهید

در مرحله بعد، ممکن است بخواهید به وب‌سایت اینستاگرام بروید، به‌حساب کاربری خود بروید، روی پست موردنظری که می‌خواهید درج کنید، سپس آیکون «…» و در نهایت روی «Embed» کلیک کنید. سپس URL را در قسمت کد پست وبلاگ خود قرار می‌دهید.

فید اینستاگرام خود را در وبلاگ شرکت خود قرار دهید

افراد بیشتری به‌مرور زمان، وبلاگ شرکت شما را می‌خوانند و تمایل بیشتری به بررسی حساب اینستاگرام شما خواهند داشت.

قابل درک است که این یک تلاش طولانی‌مدت است. به‌خصوص اگر در حال حاضر هیچ ترافیکی در وبلاگ شما وجود نداشته باشد.

با این حال، قرار دادن پست‌های اینستاگرام شما از همان ابتدا، شانس شما را برای دیده شدن افزایش می‌دهد.

این کار را فوراً شروع کنید، و باید شاهد افزایش تعداد فالوورهای خود باشید.

با اینفلوئنسرها همکاری کنید

دریافت درخواست از یک اینفلوئنسر اینستاگرام، برای افزایش فالوور واقعی یکی دیگر از روش‌های جذب فالوور در اینستاگرام است.

اگر اینفلوئنسری که قصد همکاری با آن را دارید تعداد فالوورهای زیادی داشته باشد، ممکن است مایل باشند که شما را تبلیغ کنند که در نتیجه فالوورهای بیشتری، برای حساب شما و احتمالاً فروش بیشتر خواهد داشت.

اطمینان حاصل کنید که در قرارداد یک بند وجود دارد که مانع از ارائه ترافیک فیک توسط اینفلوئنسر شود.

هنگامی که هجوم ناگهانی فالوورهای فیک اینستاگرام به  حساب شما وارد می‌شود، خطر حذف اکانت خود را دارید. این چیزی است که هیچ‌کس نمی‌خواهد.

اگر می‌خواهید فالوور واقعی در اینستاگرام داشته باشید، اینفلوئنسری را که با آن کار می‌کنید دعوت کنید تا حساب کاربری خود را به‌ویژه از طریق استوری‌های اینستاگرام خود جذب کند.

بازدیدکنندگان باید ابتدا صفحه شما را دنبال کنند تا داستان برند شما را ببینند. اطمینان حاصل کنید که چند روز قبل از توسعه خود به مخاطبان خود اطلاع دهید.

هدایای معمولی را اضافه کنید

هدیه دادن یکی دیگر از استراتژی‌های عالی برای به‌دست آوردن فالوورهای جدید در اینستاگرام است.

اگر هدایای تکراری را در حساب خود سازماندهی کنید، دسترسی بسیار بیشتری خواهید داشت. این به مردم امکان می‌دهد شما را در اینستاگرام و در نتیجه در سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی دنبال کنند.

اگر مخاطبان هدف شما محدود است، می‌توانید هدایای خود را در گروه‌های بسته خاصی در دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی (مانند فیس‌بوک) تبلیغ کنید.

اگر هدف شما افزایش فروش است، هدایا ممکن است به خوبی آنها را بهبود نبخشد.

با این حال، اگر هدف شما به‌دست آوردن سریع فالوورهای جدید در اینستاگرام است، این تکنیک می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

با شخصیت‌های معتبر در زمینه کاری خود همکاری کنید

شما می‌توانید با نام‌های شناخته‌شده در زمینه کاری خود همکاری کنید، تا آنها در مورد محصولات مختلف برای کسب‌وکار شما بنویسند.

اگر مخاطبان کافی ندارید، این یک راه عالی برای به دست آوردن فالوورهای جدید است.

اگر به‌تازگی شروع به‌کار کرده‌اید، امکانات رایگان می‌تواند به شما کمک کند فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به‌دست آورید.

با این حال، اگر آن را اغلب تکرار کنید، ممکن است نوع مخاطب موردنظر خود را به‌دست نیاورید.

آیا می‌توانم بفهمم چه کسی حساب اینستاگرام من را تحت تعقیب قرار می‌دهد؟

متأسفانه، اینستاگرام روشی ذاتی برای تشخیص افرادی که پروفایل اینستاگرام شما را مشاهده کرده یا شناسایی حساب اینستاگرامی که بدون دنبال کردن حساب شما از صفحه شما بازدید کرده است، ندارد.

اینستاگرام به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد و به هیچ‌کس اجازه نظارت بر بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام خود را نمی‌دهد. در نتیجه، ردیابی یک حساب اینستاگرام غیرممکن است.

میکرو اینفلوئنسرها در اینستاگرام چه کسانی هستند؟

این یک زیرمجموعه بسیار تخصصی از اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی با تعداد فالوور است که در دسته 1000 و 10000 دنبال کننده قرار می‌گیرد.

اینفلوئنسرهای کوچک گاهی اوقات به‌عنوان جایگزینی قانونی بهتر برای اینفلوئنسرهای بزرگ‌تر دیده می‌شوند، زیرا آنها اغلب به‌عنوان حساب‌های شخصی با محوریت یک علاقه منحصربه‌فرد واقعی شروع می‌شوند.

چگونه می‌توان در اینستاگرام پول دریافت کرد؟

در حال حاضر، چهار راه اصلی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد که در زیر لیست شده است:

    به‌عنوان یک تأثیرگذار برای انتشار محتوای حمایت‌شده برای برند کار کنید.
    به‌عنوان یک بازاریاب وابسته به فروش محصولات دیگران در نمایه خود کمک کنید.
    نکات و تبلیغاتی را که ممکن است به شما در کسب درآمد از اکانت خود کمک کند بررسی کنید.
    کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید و محصولات خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارید.

اما نیازی به گفتن دوباره نیست، ابتدا باید تعداد فالوورهای قوی ایجاد کنید تا هر یک از تکنیک‌های درآمدزایی فوق مؤثر باشد.

جمع‌بندی نهایی

دنیای پس از همه‌گیری کرونا در 2021 فرصت‌های زیادی را برای شرکت‌ها فراهم کرده است، تا حضور برند خود را در اینستاگرام گسترش دهند و با به‌دست آوردن فالوورهای بیشتر درآمد خود را افزایش دهند.

بیش از هر چیز دیگری، به یاد داشته باشید که محتوای باکیفیت و تعامل مداوم، بزرگ‌ترین عواملی هستند که به شما کمک می‌کنند فالوورها و برند خود را افزایش دهید.

این نکات را دنبال کنید تا به‌سرعت تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های زمان‌بندی و تجزیه‌وتحلیل ابزارهای که قبلاً در وبلاگ ذکر شد، حتماً مطالب ما را دنبال کنید.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید