
آیا میخواهید برند خود را در اینستاگرام رشد دهید؟ آیا میخواهید انواع راههای افزایش فالوور در اینستاگرام را یاد بگیرید؟
از نکات این مقاله برای افزایش فالوور در اینستاگرام، ازجمله ، استفاده از هشتگ، برگزاری مسابقه و خرید فالوور واقعی و مواردی که باید پست کنید، استفاده کنید.
حتی اگر گزارش شود که رشد کاربران در شبکههای اجتماعی کاهشیافته است، باید خاطرنشان کرد در بین همه شبکههای اجتماعی، استفاده از اینستاگرام در رتبه اول ایران قرار دارد و بیش از 24 میلیون کاربر فعال دارد.
از یک میلیارد کاربر ماهانه اینستاگرام، 63٪ (حدود 63 میلیون) نفر هر روز بهطور متوسط 28 دقیقه اینستاگرام خود را چک میکنند.
500 میلیون نفر هر روز استوری اینستاگرام را مشاهده میکنند که یکسوم این افراد مربوط به کسبوکارها است.
به برندی که میخواهد با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند یا میخواهد فالوورهای واقعی خود را افزایش دهد، باید خاطرنشان کرد که کاربران زیادی در اینستاگرام منتظر ملاقات شما هستند.
آیا هنوز برای استفاده از پلتفرم اینستاگرام برای معرفی کسبوکارتان شک دارید و به دلایل بیشتری نیاز دارید؟!
اینستاگرام بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راهاندازی کسبوکار جدید است.
دارایی هر کسبوکار و برندی در اینستاگرام تعداد فالوورهایش است. پس فالوور در اینستاگرام خیلی مهم است.
البته داشتن فالوور های واقعی و علاقهمند به کسبوکار شما مهم است.
نکته کلیدی و مهم این است که مانند همه رسانههای اجتماعی، باید بدانید چگونه در اینستاگرام فعالیت کنید، چگونه فالوورهای واقعی را جذب کنید تا سریعتر به نتایج دلخواهتان برسید.
هیچچیز بهاندازه فالوور های واقعی مهم نیست. در این مقاله ایدههایی را با شما در میان میگذاریم تا بتوانید فالوورهایی که واقعاً عاشق کسبوکار شما هستند را پیدا کنید.
بنابراین با ادامه این مقاله همراه باشید تا با راههای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام و افزایش تعامل در این پلتفرم جهت موفقیت برندتان آشنا شوید.
اگر قصد دارید برای شروع کسبوکارتان فالوور اینستاگرام بخرید، بهتر است از یک سایت معتبر فالوورهای واقعی بخرید.
تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زیرا در انتهای این مقاله، یک سایت مطمئن برای خرید فالوور اینستاگرام به شما معرفیشده است.
1- برنامه داشته باشید و یک تقویم محتوایی پر از ایدههای عالی ایجاد کنید
هنگام نوشتن محتوا، ما بیشتر از ایدهها، روی چگونگی ارائه و نحوه بهینهسازی آنها تمرکز میکنیم.
وقتی عکس و فیلم را در اکانت اینستاگرام یک کسبوکار یا برند به اشتراک میگذاریم، تفاوتی نخواهد داشت.
وقت خود را صرف ایده پردازی و ایجاد محتوای هوشمندانه کنید که مطابق با فصول، تعطیلات، رویدادهای آینده کسبوکار شما و (مهمتر از همه) اهداف کلی بازدید و فروش شما است.
همچنان که ایدهها به ذهن شما خطور میکند، میتوانید بهصورت خودجوش انعطافپذیر باشید و پست ارسال کنید.
اما داشتن یک کتابخانه ایده و یک برنامه (آزمایشی) روند رشد شمارا تسریع میکند. بسته به شغل خود، میتوانید چندین بار در روز یا چندین بار در هفته پست ارسال کنید.
یک برنامه محتوای اینستاگرام تهیه کنید و به آن پایبند باشید.
2- فقط از تصاویر و فیلمهای باکیفیت استفاده کنید و مطمئن شوید که آنها در کانون توجه هستند
منظور از کیفیت بالا، عکسهای شفاف و بدون پیکسل است.
اینستاگرام یک بستر بصری است و جایی برای نمایش عکسهای تار و یا تصاویری که بخشی از تصویر نامشخص است، نیست.
خوب، نیازی به استاندارد BBC یا National Geographic نیست.
اما باید عکسها و فیلمهای شما در کانون توجه باشد.
محتوای کم کیفیت هیچ جذابیتی نخواهد داشت. حتی ممکن است برای برخی از فالوور های شما هزینه داشته باشد.
3- فیلترها و ابعاد مختلف را آزمایش کنید
چون شما یک کسبوکار هستید دلیل نمیشود که نتوانید با فیلترها سرگرم شوید و از ابعاد مختلف استفاده کنید.
برعکس، شما باید از فیلترها روی محتوای خود استفاده کنید.
هرچه عکسهای شما خلاقتر، بدیع و فریبندهتر باشند، احتمال اشتراک و فالو کردن اکانت شما بیشتر است.
میتوانید یکقدم جلوتر بروید و برنامههای ویرایش عکس را بارگیری کنید تا عکسهای خود را حتی حرفهایتر کنید. از گزینههای منظره و پرتره نیز استفاده کنید.
ابعاد را خودتان آزمایش کنید و ببینید چه چیزی بهترین نتیجه را برای شما دارد.
4- پروفایلتان را جذاب کنید
پروفایل اینستاگرام شما دقیقاً مانند ویترین مغازه است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد، مشتریها را فراری میدهید.
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بصری است و حرف اول و آخر در اینستاگرام را تصاویر میزنند.
باید تصاویر جذاب و خلاقانه تولید کنید و در پروفایلتان منتشر کنید.
طوری که در نگاه اول توجه افرادی که پروفایل شمارا چک میکنند، جلب کنید و تمایل پیدا کنند شمارا سریعتر فالو کنند.
پیج های زیادی وجود دارند که فقط به خاطر جذابیتشان، توسط افراد دنبال میشوند.
5- از یک تم جذاب برای پیج تان استفاده کنید
وقتی از گرافیک یا تم جذاب برای پیج خود استفاده میکنید یعنی به مخاطبان خود اهمیت میدهید و برایشان احترام قائل هستید.
سعی کنید از یکتم جذاب و گرافیک خوب در انتشار پستهای خود استفاده کنید. این موضوع بهطور مستقیم روی افزایش فالوور های پیج شما اثرگذار است.
تحقیقات نشان داده پیج هایی که از یک تم خاص یا گرافیک جذاب در پستهای خود استفاده میکنند تا 30% شانس خود را برای افزایش فالوور اینستاگرام ، افزایش میدهند.
6- تولید محتوای مستمر داشته باشید
یکی از مهمترین دلایل رشد پیج های اینستاگرامی تداوم در تولید محتواست. تولید محتوای مستمر باعث افزایش فالوور اینستاگرام در بلندمدت میشود.
اینکه به اینستاگرام ثابت کنید فعال هستید و فالوورهایتان همیشه منتظر انتشار محتوای شما هستند بسیار مهم است.
طبق الگوریتم جدید اینستاگرام اگر فعالیت شما در اینستاگرام مستمر باشد تعداد ریچ روزانه شما روزبهروز بیشتر میشود و همین باعث میشود پستهای شما بیشتر دیده شود.
این مسئله بهطور مستقیم روی دیده شدن پستهای شما در اکسپلورر اینستاگرام هم تأثیرگذار است.
سعی کنید حداقل روزانه یک پست در اینستاگرام خود منتشر کنید.
تقویم محتوایی داشته باشید و طبق اصولی که خودتان برنامهریزی کردید پستهای متنوع منتشر کنید.
البته این قضیه به حوزه فعالیت و رقبای شما نیز مربوط میشود.
اما بهطورکلی این روزها اکثر پیج های در حال رشد، روزانه حداقل یک پست را منتشر میکنند.
7- برای شناخت پرسونا مخاطبان خود از آنالیز اینستاگرام استفاده کنید
با داشتن یک اکانت بیزینسی در اینستاگرام که رایگان هم هست، به تجزیهوتحلیلهایی دسترسی پیدا خواهید کرد که نشان میدهد مخاطبان شما چه زمانی بیشترین فعالیت را دارند.
از این دادهها برای بهینهسازی برنامه ارسال پستهای خود استفاده کنید.
اینستاگرام همچنین به شما اطلاعاتی درباره سن، جنسیت و مکان مخاطبان میدهد، که میتواند نقطه شروع تحقیق شما درباره شخصیت مخاطبانتان باشد.
همیشه تحلیل رفتار کاربران باعث بهبود کیفیت کار شما میشود.
چه سایت داشته باشید و چه اینستاگرام باید همیشه از کمبودها و نیازهای کاربرانتان آگاه باشید.
به خاطر اینکه با بررسی رفتار کاربرانتان متوجه این میشوید که دقیقاً آنها به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال چه هستند.
در این صورت میتوانید محتوای تولیدی خود را بهبود ببخشید و همین باعث میشود در جذب فالوور برای پیج خود هم پیشرفت داشته باشید.
البته این مورد شاید بهصورت مستقیم روی افزایش فالوور اینستاگرام شما تأثیر نداشته باشد.
ولی همانطور که قبلاً اشاره کردیم افرادی شمارا دنبال میکنند که از پروفایل شما در نگاه اول خوششان بیاید.
8- کپشن حرفهای بنویسید
پستهایی که تعامل بیشتری در اینستاگرام دارند حتماً کپشن های تأثیرگذاری دارند.
با توجه به پستهایی که منتشر میکنید سعی کنید از کپشن خوب و مرتبط با آن استفاده کنید.
کپشن نوشتن پایین پستها سبب درگیری کاربر با پست شما میشود و این زمان توقف روی پستها قطعاً به نفع شماست.
اینستاگرام هم مطمئن میشود پستهایی که منتشر میکنید برای مخاطبانتان مفید بوده است.
9- محتوای سرگرمکننده تولید کنید
خیلی از افرادی که در اینستاگرام حضور دارند به دنبال سرگرم شدن هستند. در هر حوزهای که فعالیت میکنید میتوانید پستهای سرگرمکننده منتشر کنید.
در انتشار پستهای سرگرمکننده زیادهروی نکنید و سعی کنید از موضوع اصلی کاریتان فاصله نگیرید.
اگر بتوانید پستهای سرگرمکننده تولید کنید بهنحویکه نظر مخاطبانتان را جلب کند مطمئن باشید آنها نیز تمایل دارند تا پست شمارا با دوستانشان به اشتراک بگذارند.
همین موضوع باعث میشود فالوورهای شما بهمرورزمان بیشتر شود.
10- افرادی را که با نام تجاری شما ارتباط برقرار میکنند در عکسهای خود تگ کنید
راه دیگر برای شناخته شدن توسط افرادی که شمارا دنبال نمیکنند این است که اکانت های مربوطه را برچسبگذاری کنید یا تگ کنید تا در فیدهای تگ شده آنها نشان داده شوید.
اگر صاحب یک باشگاه تناسباندام هستید و بعد از کلاس زومبا عکس دستهجمعی میگیرید، تکتک کسانی که در عکس هستند را تگ کنید. در همه فیدهای تگ شده آنها نمایش داده خواهد شد.
فالوورهای آنها (برخی از کسانی که احتمالاً علائق مشابهی دارند) پست را میبینند و باشگاه شمارا کشف میکنند.
این استراتژی برای سایر برندها و اکانت های بیزینسی نیز استفاده میشود.
11- استفاده از هشتگ و منشن در استوری
سعی کنید در استوری های خود از هشتگ های مرتبط و منشن کردن افراد استفاده کنید. این کار باعث میشود استوری های شما بیشتر دیده شوند.
بهعنوانمثال اگر در استوری خود یکی از فعالان حوزه کاریتان را منشن کنید باعث میشود به پیج شما بیاید و شمارا فالو کند.
اگر فالو کند چون حوزه کاریش مرتبط با کار شماست ممکن است در لیست پیشنهادهای او قرار گیرید و همین موضوع باعث میشود فالوور های شما بهمرورزمان افزایش پیدا کند.
12- در قسمت بیو اینستاگرام از هشتگ برند استفاده کنید و فراخوان اقدام داشته باشید
یکی دیگر از راههای افزایش فالوور اینستاگرام این است که در قسمت بیو، هشتگ برند خود را قرار دهید و فراخوان اقدام داشته باشید و یک لینک قرار دهید.
بهعنوانمثال برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شما مراجعه کنند. این بخشی است که کاربران میتوانند با شما و برند شما آشنا شوند.
بااینحال، خواهش نکنید و ناامیدکننده به نظر نرسید. بهعنوانمثال، ننویسید "افرادی که مرا دنبال میکنند را دنبال نکنید"
شما میخواهید به کاربران اطلاع دهید که شما چه کسی هستید و چرا آنها باید شمارا دنبال کنند.
در صورت لزوم مطمئن شوید که این بخش بهروز شود. اگر در حال برگزاری مسابقه بودید، میتوانید آن اطلاعات را در Bio خود ذکر کنید.
13- در پستهای خود سؤال کنید و CTA ها را در آن بگنجانید
در پایان هر پست، یک فراخوان روشن برای عمل یا سؤالی با هدف افزایش مشارکت درج کنید.
CTA شامل مواردی از قبیل:
• بیشتر بیاموزید: لینک در بیو!
• اگر میخواهید فیلمهای بیشتری ازایندست را ببینید، دو ضربه سریع بزنید!
• ما را دنبال کنید تا هرگز بهروزرسانیها را از دست ندهید.
• همچنین میتوانید سؤالاتی بپرسید.
بیایید بگوییم، بهعنوانمثال، شما یک باشگاه یوگا دارید و یک فیلم ارسال میکنید که در آن یک معلم نشان میدهد که چگونه یک حرکت را انجام دهید.
در پایان ویدئو خود، میتوانید چیزی مانند این جمله بگویید "در قسمت نظرات به ما بگویید که میخواهید در ویدیوهای آینده چه حرکتی به شما آموزش داده شود؟"
این کار باعث میشود مخاطب شما فکر کند. نشان میدهید که واقعاً به آنچه مخاطب میخواهد، اهمیت میدهید و به شما ایده میدهد که در آینده چه چیزی ارسال کنید.
14- از طریق وبسایت و ایمیل خود به اینستاگرام لینک دهید
اگر وبسایت داشته باشید ایدههای خیلی خوبی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام تان وجود دارد.
وبسایتی که هرروز دارای بازدیدکنندگان جدیدی است، بهترین مکان برای تبلیغ پیج اینستاگرام تان است.
یکی از ایدههایی که میتوانید از آن در سایتتان استفاده کنید. قرار دادن بنر اینستاگرام تان در زیر تمام پستها است.
با این کار شانس بیشتری برای جذب فالوورهای جدید دارید.
چون مطمئناً افراد زیادی ممکن است از مقالات شما از طریق گوگل آشنا شوند و در این صورت با دیدن بنر اینستاگرام شما که باید جذاب هم باشد ترغیب میشوند تا حداقل یک بار از پیج اینستاگرام شما دیدن کنند.
سعی کنید حتماً در صفحه درباره ما و تماس با ما سایتتان، آدرس اینستاگرام تان را بهعنوان یکی از راههای ارتباطی قرار دهید.
چراکه این دو صفحه در هر سایتی جزء پر بازدیدترین صفحات سایت محسوب میشوند.
هرازگاهی سعی کنید از طریق خبرنامه ایمیلی سایتتان کاربرانتان را دعوت به فالو کردن پیج اینستاگرام تان کنید.
همیشه یک پیشنهاد ویژه و رد نشدنی لازم است تا به دعوت به اقدام شما پاسخ مثبت دهند. پس حتماً پیشنهاد ویژهای برای کاربرانتان در نظر داشته باشید.
شاید خیلی از اعضای سایت شما تا الان اینستاگرام تان را دنبال نکردهاند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیلهای ارسالیتان میتوانید اینستاگرام خود را به آنها بهعنوان یکی از راههای ارتباطی معرفی کنید.
همچنین در صورت فوروارد شدن ایمیلها توسط اعضایتان ممکن است افراد بیشتری با اینستاگرام شما آشنا شوند.
از یک افزونه برای ارسال مستقیم آخرین پستهای اینستاگرام به وبسایت خود استفاده کنید.
این میتواند یک روش عالی برای تبلیغ اکانت شما برای افرادی باشد که بهطور منظم از سایت شما بازدید میکنند و مشتریان شمارا ایجاد میکنند.
15- محتوای اینستاگرام خود را در فیسبوک و توییتر نیز ارسال کنید
ارسال محتوای اینستاگرام به فیسبوک و توییتر میتواند کاربران را به سمت پروفایل اینستاگرام شما سوق دهد.
کاربرانی که نمیدانستند شما در اینستاگرام هستید و شمارا در سیستمعاملهای دیگر دنبال میکنند، متوجه میشوند که شما در اینستاگرام نیز هستید.
زیرا در پست نشان داده میشود که از اینستاگرام به اشتراک گذاشتهشده است.
میتوانید برای همه پستها تنظیم کنید تا بهصورت خودکار به فیسبوک و توئیتر نیز ارسال شود، یا میتوانید این کار را بهصورت دستی برای پستهای انتخابشده، انجام دهید.
16- برای افزایش شناخت برند، مسابقات و کمپینها را اجرا کنید
پسازاینکه مدتی که در صفحه اینستاگرام خود فعالیت کردید و تعدادی فالوور را جذب کردید میتوانید مسابقات و کمپینهایی را برگزار کنید و این یکی دیگر از راههای افزایش فالوور پیج شما میباشد.
برگزاری مسابقات اینستاگرامی یکی از بهترین روشهای افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه خیلی از پیج های معروف و غیر معروف در اینستاگرام از این روش استفاده میکنند.
سعی کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیبکننده و باارزش برای برندگان مسابقه استفاده کنید.
هرچه جوایز برندگان ارزشمندتر باشد مسلماً افراد بیشتری ترغیب میشوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.
بهعنوانمثال، شما میتوانید با اجرای یک مسابقه در اینستاگرام، کاری کنید که مشتریان احتمالی به وبسایت شما مراجعه کرده و محصول خود را بفروشید.
یا میتوانید از کاربران بخواهید که لایک کنند، نظر بدهند، از هشتگ خاصی استفاده کنند یا از دنبال کنندگان خود بخواهید که دوست خود را منشن کنند.
وقتی از کاربران میخواهید یک دوست را منشن کنند، نام تجاری و صفحه شمارا در معرض دید بیشتر کاربران آنلاین اینستاگرام قرار میدهد.
هر چند وقت یکبار مسابقاتی را در پیج اینستاگرام خود برگزار کنید. این یک روش مؤثر برای افزایش آگاهی از نام برند شما و یکی از بهترین راههای افزایش فالوور در اینستاگرام است.
فالوورهایی که محتوای پیج شمارا دوست داشته باشند، با اتمام مسابقه همچنان شمارا همراهی میکنند.
17- به آنچه رقبا انجام میدهند، نگاه کنید، ارزیابی کنید، تجزیهوتحلیل کنید.
یکی از بهترین راههای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام این است که نگاهی به آنچه رقبا انجام میدهند بیاندازید و از آنها بیاموزید.
تحقیق و تجزیهوتحلیل پیج رقبا به شما کمک میکند، هشتگ هایی را که فکر نکردهاید، تأثیرگذارانی که به آنها دسترسی نداشتهاید و یا راهکارهای دیگری که میتوانند برای شما نیز فایده داشته باشند را بشناسید.
همچنین، متوجه شوید که کدامیک از پستهای آنها بهترین عملکرد را داشته است که این میتواند بهعنوان سرنخ فعالیتهای شما در آینده باشد.
18- در اینستاگرام تعامل داشته باشید (دنبال کردن، لایک کردن و نظر در مورد سایر پستها)
با کاربرانی که بهطور بالقوه پیج شمارا دوست دارند بهطور استراتژیک تعامل داشته باشید.
این عملاً به معنای تعامل با مشتریان بالقوه و متحدان برند است که پستهای آنها را لایک میکنید و آنها را فالو کنید و برای آنها نظرات خود را مینویسید.
با هشتگ های خود شروع کنید: روی هشتگهای متداول و مرتبط خود کلیک کنید تا دیگران را که محتوای مشابه ارسال میکنند، کشف کنید.
همچنین میتوانید برای یافتن محتوای مرتبط، به قسمت سرچ برنامه اینستاگرام بروید.
عمل خوب دیگر تعامل با کسانی است که از قبل شمارا دنبال میکنند. آنها را دنبال کنید و محتوای آنها را نیز دوست داشته باشید.
هرچه بیشتر تعامل داشته باشید، در فیدهای دیگران بیشتر نشان داده میشوید و موردتوجه قرار میگیرید.
بهعلاوه، این کار نشان میدهد شما یک حساب واقعی و معتبر هستید که به تعامل و همراهی اعتقاد دارد!
19- از نوشتههای زیاد در عکسهای خود استفاده نکنید
افراد برای دریافت محتوای تصویری به اینستاگرام میروند. خارج از هنجار است که متن زیادی در یک عکس باشد.
یک نقلقول کوتاه یا مثبت کاملاً خوب است، اما سعی نکنید توضیح کامل محصول یا پیام طولانی را در تصویر واقعی جا دهید.
اگر به دنبال روشهایی برای افزودن متن به عکسها هستید، Canva ابزاری رایگان است که به کار شما میآید.
Canva با قالبها و الگوهای متنی که بهصورت حرفهای برای شبکههای اجتماعی مختلف (ازجمله اینستاگرام و موارد دیگر) ساخته است، میتواند به شما در ایجاد طرحهای تمیز برای زمانهایی که میخواهید متن به عکسهای خود اضافه کنید، کمک کند.
20- استفاده از هشتگ های مناسب به شما کمک میکند مخاطبان جدید را به دست بیاورید
استفاده از هشتگ، شمارا در مقابل مخاطبان جدید قرار میدهد که به دنبال نوع محتوای شما میگردند، خواه شمارا دنبال کنند یا نه.
بهعنوانمثال، اگر لوازم آشپزخانه میفروشید، در قسمت کپشن از هشتگ هایی مانند # لوازم آشپزخانه # آشپزی و هر چیزی که مربوط به محصولات شما باشد مانند # ظروف آشپزخانه و غیره استفاده کنید.
اگر مشاغل محلی دارید، حتماً از هشتگ های محلی استفاده کنید.
برای تحقیق در مورد هشتگ وقت بگذارید و بهترین هشتگ ها را برای محتوای خاص خود پیدا کنید. تشخیص اینکه هشتگها بیشترین جذابیت را دارند آسان است.
وقتی شروع به تایپ # و کلمه خود میکنید، اینستاگرام نشان میدهد که چه تعداد پست با آن کلمه وجود دارد.
Hashtagify.me ابزاری عالی برای یافتن هشتگ هایی است که موردتوجه بسیاری قرار میگیرند.
شما میتوانید هشتگ اصلی خود را تایپ کنید و میزان دسترسی آن و همچنین هشتگهای مرتبط و میزان دسترسی آنها و همه هشتگ های مربوط به آن هشتگ ها و غیره را به شما نشان میدهد.
در یک پست اینستاگرام از چند هشتگ استفاده کنیم؟
معمولاً 5 تا 7 هشتگ استفاده میشود. اما میتوانید حداکثر 30 هشتگ اضافه کنید.
در یک پست اینستاگرام، کجا هشتگ اضافه کنم؟
میتوانید در قسمت کپشن از هشتگ استفاده کنید یا بلافاصله پس از ارسال پست در کامنت اول از هشتگ ها استفاده کنید.
هرکدام را که انتخاب میکنید خوب است، اما آن را در بین پستها ثابت نگهدارید تا ظاهری حرفهای و ساده داشته باشید.
21- استفاده از تگهای جغرافیایی (لوکیشن) به شما کمک میکند تا به مخاطبان محلی دسترسی پیدا کنید
یکی دیگر از راههای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام، برچسبگذاری جغرافیایی محتوای شماست، اما نه لزوماً مکان فروشگاه شما.
سعی کنید از شهر خود یا یک بنای تاریخی نزدیک (مرتبط) استفاده کنید که جستجوهای زیادی را در پی دارد.
وقتی افراد در جستجوی آن مکان نزدیک هستند، اکنون میتوانند با محتوای شما روبرو شوند.
اگر محتوای شما خوب باشد، حتی میتواند در بالای جستجو قرار گیرد. استفاده از برچسبهای جغرافیایی راهی عالی برای تبلیغ مشاغل محلی در اینستاگرام است.
22- فقط لینکها را به بیوگرافی خود اضافه کنید (لینکهای موجود در پستها قابل کلیک نیستند)
هر لینکی که در یک پست اینستاگرام قرار دهید، به یک لینک قابل کلیک تبدیل نمیشود در عوض، به یک تجربه آزاردهنده و بد تبدیل میشود که مخاطب شما سعی میکند آن را باز کند و موفق نمیشود.
بهجای درج لینک غیرقابل کلیک، افراد را به کلیک روی لینک موجود در بیوگرافی خود راهنمایی کنید.
آنها میتوانند بهراحتی بر روی آن کلیک کرده و به سایت شما سر بزنند تا تمام پیشنهادهای شمارا بررسی کنند.
هنگام ویرایش بیوگرافی حتماً لینک خود را در بخش "لینک" قرار دهید و آن را در پست خود ذکر کنید. و به دلیل محدود بودن فضا، از یک کوتاه کننده پیوند استفاده کنید.
حتی میتوانید با شخصیسازی لینک، لینک را بیشتر بهینه کنید، بنابراین از یکرشته کاراکترهای تصادفی تشکیل نمیشود، بلکه یک یا دو کلمه معنیدار است.
23- برچسبگذاری محصولات در تصاویر و فیلمها به نرخ تبدیل کمک میکند
اگر محصولی را میفروشید، از ویژگی برچسبگذاری اینستاگرام بهرهمند شوید. مشاغل میتوانند عکسها یا فیلمها را با لینکهای محصول برچسبگذاری کنند.
برای استفاده از این ویژگی، شما باید یک صفحه کسبوکار در فیسبوک داشته باشید که دارای کاتالوگ محصولات باشد.
این یک تجربه کاربری عالی برای کاربران است و برای کسبوکارهایی که به دنبال یکپارچهسازی و افزایش نرخ تبدیل هستند، یک پیروزی بزرگ است.
24- برای رویدادهای خود یک هشتگ برند ایجاد کنید
برای رویداد بعدی خود یک هشتگ برند ایجاد کنید. این امر باعث گسترش نام تجاری شما میشود و به دیگران امکان میدهد در این رویداد با نام تجاری شما و افراد دیگر ارتباط برقرار کنند.
قبل از رویداد میتوانید با هشتگ برند، رویداد خود را تبلیغ کنید و پس از اتمام رویداد، میتوانید از آن در پستهای خود جهت دنبال کردن محتوا استفاده کنید.
25- نظرات مثبتی که شما در آن تگ شدهاید را پست مجدد کنید
هر زمان که فالوور شما، کسبوکار یا نام تجاری شمارا تگ میکند، با ارسال مجدد آن در فید خود، جذابیت بیشتری به آن بدهید.
نمایش نظرات و توصیههای مثبت برای برند شما بسیار مفید است و باعث جلب اعتماد کاربرانی میشود که پروفایل شمارا چک میکنند.
حتماً با آن فرد ارتباط برقرار کنید و از او برای پست خود، تشکر کنید.
26- لایوهایی با موضوعات مفید برگزار کنید
لایوهایی برگزار کنید و در آنها به سؤالات کاربران پاسخ دهید یا مطالب مفید و جالب به آنها آموزش دهید.
همه ما انسانها عاشق یادگیری و سؤال پرسیدن هستیم پس این لایوها میتوانند کمککننده باشند تا مخاطبان بیشتری جذب کنید.
البته بهتر است قبل از برگزاری لایو یک اطلاعرسانی درباره موضوع و ساعت لایو داشته باشید.
27- از تبلیغات آفلاین استفاده کنید
اگر دارای کسبوکار سنتی هستید و از اینستاگرام برای تبلیغ کسبوکار خود استفاده میکنید میتوانید از تبلیغات آفلاین برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید.
بهعنوانمثال میتوانید روی بروشورهای تبلیغاتی و یا تراکتها آدرس پیج اینستاگرام خود را درج کنید.
همچنین خیلی مهم است که در کارت ویزیت خود به آدرس اینستاگرام خود اشارهکنید.
این روزها خیلیها بهجای درج وبسایت روی کارت ویزیت خود، از آدرس اینستاگرام شان استفاده میکنند.
28- در پیج های مرتبط تبلیغ کنید
یکی از بهترین راههای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام این است که در پیج های مرتبط با حوزه کاریتان تبلیغ کنید.
در این روش ابتدا باید پیج های مرتبط با حوزه کاریتان را از طریق جستوجو بر اساس عنوان کاری یا هشتگ های مرتبط پیدا کنید و بعد از بررسی آنها و مناسب دیدن وضعیت، برای تبلیغات با آنها وارد مذاکره شوید.
سعی کنید در پیج های مرتبطی که تا الان تبلیغات زیادی انجام ندادهاند، تبلیغ کنید. در این صورت تبلیغات شما اثربخشتر خواهد بود.
29- از ربات اینستاگرام استفاده کنید
یکی از راههای افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. سایتهایی هستند که رباتهای اینستاگرامی تحت وب ارائه میکنند.
رباتهای اینستاگرامی بهترین ابزار برای تعامل با کاربران محسوب میشوند.
ممکن است این کار برای شما سخت باشد ولی ربات اینستاگرامی بهترین ابزار برای این است که بهجای شما در اینستاگرام فعالیت کند.
شما میتوانید اکانت خود را در ربات اینستاگرام فعال کنید که بهجای شما، عملیاتی مثل لایک کردن عکسها، فالو کردن افراد خاص، دایرکت فرستادن به افراد در اینستاگرام را بهصورت اتوماتیک انجام دهد.
همچنین شما میتوانید برنامهریزی دقیق داشته باشید تا ربات شما دقیقاً کاری که شما میخواهید را انجام دهد.
مثلاً لایک کردن عکسهایی با هشتگ های خاص، فالو کردن فالوور های یک پیج خاص، لایک کردن عکسهایی با نقشه خاص و … هر کاری که شما دوست داشته باشید ربات اینستاگرام برای شما انجام میدهد.
ربات اینستاگرام باعث میشود افرادی به پیج شما جذب شوند که علاقهمند به موضوع کاری شما هستند. افزایش فالوور واقعی اینستاگرام با رباتهای اینستاگرامی بهراحتی امکانپذیر است.
30- هر روز استوری بگذارید
یکی از ویژگیهای استوری این است که بهصورت خودکار به استوری های بعدی میرود.
به همین دلیل امکان اینکه استوری دیده شود بیشتر از پست است.
پس سعی کنید هر روز استوریهای جذاب بگذارید.
بخصوص از پشتصحنه کسبوکار خود زیرا کاربران علاقه دارند شما و کارگاهتان را ببینند این کار باعث میشود بیشتر به شما اعتماد کنند.
بهعلاوه سعی کنید پستهای جدید خود را استوری کنید.
حتی میتوانید در استوری پرسش و پاسخ بگذارید و با لحنی صمیمانه، مؤدبانه و اندکی شوخطبعی جواب کاربرانتان را بدهید و اینگونه تعامل خوبی با آنها ایجاد کنید
31- از الگوریتم اینستاگرام پیروی کنید
باید از الگوریتم اینستاگرام شناخت کافی داشته باشید. باید بدانید الگوریتم اینستاگرام دقیقاً چطور کار میکند.
مثلاً نباید بیشازحد از هشتگ های نامرتبط در پستهای خود استفاده کنید. یا مثلاً نباید کاری کنید که تعامل کاربران نسبت به پیج شما پایین بیاید.
دقیقاً همه مواردی که تا اینجا در موردش صحبت کردم رابطه مستقیم با الگوریتم اینستاگرام دارد.
بهطورکلی اگر میخواهید الگوریتم اینستاگرام را رعایت کنید نباید فعالیت غیرواقعی داشته باشید. نباید قوانین اینستاگرام را زیر پا بگذارید.
باید کاملاً طبیعی رفتار کنید و فقط برای اثرگذاری و جلب رضایت مخاطبانتان در اینستاگرام فعالیت خود را ادامه دهید.
32- فالوور واقعی اینستاگرام را خریداری کنید
سایت فالوور یک سایت مطمئن برای خرید فالوور واقعی است. پیشنهاد میشود همین حالا از خدمات سایت فالوور استفاده کنید.
اگر به دنبال افزایش فالوور واقعی اینستاگرام هستید و میخواهید سریعتر تعداد فالوورهای اولیه خود را افزایش دهید حتماً از خدمات سایت فالوور استفاده کنید.
برای ورود به قسمت فروشگاه این سایت روی “خرید فالوور اینستاگرام” کلیک کنید.
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید