IGTV برای کسب و کار: اصول و بهترین شیوه ها برای بازاریابان

IGTV برای کسب و کار: اصول و بهترین شیوه ها برای بازاریابان

اینستاگرام
چهارشنبه - ۱۰ شهریور ۰۰

IGTV از اینستاگرام محتوای طولانی را به پلت فرم می‌آورد. از بهترین شیوه‌های IGTV برای تجارت خود استفاده کنید.

اینستاگرام ویژگی جدیدی از برنامه خود به نام IGTV را قبلاً منتشر کرد. آنها آن را "نسل بعدی ویدئو" نامیدند.

هدف اصلی اینستاگرام برای این ابزار رقابت با یوتیوب برای کشانده کاربران یوتیوب به سمت اینستاگرام بوده هست.

که تا حدی ایسنتاگرام توانسته این کار را به خوبی انجام دهد و موفقیت خوبی هم داشته است.

همانطور که قبلاً می‌دانید، اینستاگرام به فیلم‌ها در فید و استوری های خود اجازه می‌دهد، اما کاربران فقط به گرفتن و مشاهده فیلم‌های کوتاه محدود می‌شوند.

IGTV برای کسب و کار

با معرفی IGTV، کاربران می‌توانند ویدئوهای بین 15 ثانیه تا 10 دقیقه را بارگذاری کنند.

حساب‌های بزرگ و حساب‌های تأییدشده ممکن است فیلم‌ها را تا 60 دقیقه بارگذاری کنند، اما این کار باید از طریق رایانه انجام شود.

زمان نشان می‌دهد که آیا پلتفرم تصمیم دارد ارتفاع را برای همه کاربران افزایش دهد یا خیر. در حال حاضر، تمرکز او بر افزایش تعامل است.

از آنجایی که IGTV در حال حاضر در مراحل اولیه خود است، باید از این ویژگی ویدیویی طولانی در استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

نحوه شروع کار با IGTV

یادگیری نحوه استفاده از IGTV for Business بسیار ساده است.

همچنین در این بخش ما برای شما یکسری آموزش برای کار با بخش IGTV را قرار داده‌ایم:

1- بهترین و جذاب ترین موضوعات برای پیج

2- چطور از IGTV به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنیم؟


در زیر یک فرایند گام‌به‌گام برای راه‌اندازی و اجرای کانال خود مانند یک شخص حرفه‌ای آمده است.

راه‌اندازی کانال IGTV 

تنها چند مرحله اساسی برای راه‌اندازی کانال IGTV خود دارید. برای شروع، باید برنامه را در دستگاه تلفن همراه خود بارگیری کنید.

از آنجا، می‌توانید با کلیک روی نماد IGTV در گوشه سمت راست بالای فید خود، یک کانال را در برنامه IGTV یا در اینستاگرام راه‌اندازی کنید.

روی نماد چرخ‌دنده کلیک کرده و Create Channel را انتخاب کنید.

راه‌اندازی کانال IGTV 

توجه: همچنین می‌توانید کانال خود را از طریق دسکتاپ تنظیم کنید.

مشخصات ویدئویی IGTV  اینستاگرام روی نمای عمودی تلفن همراه متمرکز است،

بنابراین مهم‌ترین نکته مهم‌تر از همه فیلم‌برداری و بارگذاری ویدئوهای عمودی (نه افقی) است.

طبق مرکز راهنمای اینستاگرام:

حداقل ابعاد فریم فیلم‌ها باید 30 فریم در ثانیه (فریم در ثانیه) و حداقل رزولوشن 720 پیکسل باشد.

حداکثر حجم فیلم‌های 10 دقیقه یا کمتر 650 مگابایت است. حداکثر حجم فیلم‌ها تا 60 دقیقه 3.6 گیگابایت است.

انواع فایل باید MP4 باشد. ویدئوها هرگز نباید دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام را نقض کنند.

بارگذاری اولین ویدیوی IGTV خود می‌توانید ویدئوها را مستقیماً در برنامه اینستاگرام یا با استفاده از برنامه IGTV بارگذاری کنید.

با کلیک بر روی عکس نمایه خود می‌توانید کانال خود را مشاهده کنید.

برای افزودن ویدئو، روی نماد "+" کلیک کنید و از بین دوربین خود انتخاب کنید. طول فیلم‌ها باید بین 15 ثانیه تا 10 دقیقه باشد.

برای حساب‌های تأییدشده یا کسانی که دنبال کننده بیشتری دارند، می‌توانید ویدیوهای 60 دقیقه‌ای را از دسکتاپ خود بارگذاری کنید.

مطمئن شوید که یک عنوان و توضیحات مناسب برای ویدئوی خود ذکر کرده‌اید، که می‌تواند در مرحله بارگذاری انجام شود.

بهترین شیوه‌های IGTV برای تجارت شما

بهترین شیوه‌های IGTV برای تجارت شما

مانند همه ویژگی‌ها و بسترهای جدید رسانه‌های اجتماعی، روش‌هایی وجود دارد که باید دنبال کنید. در اینجا برخی از مهم‌ترین آنها هنگام شروع کار آورده شده است:

از بین 1-3 موضوع برای کانال خود انتخاب کنید. 

در حالی که IGTV شما به اینستاگرام شما متصل است، ارزش این را دارد که برای محتوای طولانی‌مدت بر چه نوع محتوایی تمرکز کنید.

شاید شما نحوه ارسال ویدیوها، فیلم‌های محصول یا محتوای پشت‌صحنه را ارسال کنید.

در هر صورت، تمرکز خاصی از بینندگان را درگیر خود می‌کنید و این تعامل با پیج شما را افزایش می‌دهد.

هر از گاهی IGTV قرار ندهید. 

در عوض، سعی کنید مرتباً محتوا بارگذاری کنید تا یک پیچ تازه و جالب باشد.

مانند پست‌های اینستاگرام خود، باید برنامه بارگذاری ثابتی را حفظ کنید تا بینندگان را مجذوب پیج خود کند.

ویدیوهای خود را ویرایش کنید. 

زیبایی IGTV این است که می‌توانید ویدئویی را مستقیماً بر روی تلفن خود ضبط کرده و فوراً ارسال کنید.

اما از آنچه ویدیوها را بسیار جذاب می‌کند غافل نشوید: ویرایش.

می‌توانید فیلم‌های عمودی را در صورت نیاز ضبط کنید، آنها را بر روی دسکتاپ (یا شاید یک برنامه ویرایش ویدیو برای تلفن همراه) ویرایش کنید و سپس آنها را بارگذاری کنید.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل بازاریابی در اینستاگرام

 

تصویر بک‌گراند خوبی را انتخاب کنید

تصویر بک‌گراند خوبی را انتخاب کنید

 IGTV به شما امکان می‌دهد عکس پیش‌فرض را از ویدیو انتخاب کنید یا عکس عمودی را مستقیماً از Camera Roll بارگذاری کنید.

یک عکس روی جلد جذاب بگیرید و در صورت لزوم از یک متن همپوشانی استفاده کنید.

عکس‌های جلد منحصربه‌فرد توجه کاربر را بیش از یک تصویر پیش‌فرض مبهم از یک ویدیو جلب می‌کند.

چگونه می‌توان IGTV را با نام تجاری خود کار کرد

در حال حاضر، IGTV تبلیغات را نمایش نمی‌دهد، بنابراین اجرای تبلیغات در کنار محتوای ارگانیک شما یک گزینه مناسب نیست.

با این حال، IGTV هنوز یکی از ویژگی‌های مهم استراتژی برند تجاری شما است.

شاید برای شما این سؤال پیش‌آمده باشد که چگونه یک ویدیوی طولانی با استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما سازگار است.

درواقع دلایل زیادی برای بررسی این پلتفرم وجود دارد تا بتواند برای تجارت شما مفید واقع شود.

تبلیغ محتوا به زبان ساده، IGTV ارتقاء استوری ها و فیلم‌های 15 ثانیه‌ای در فید شما است.

قبل از IGTV، بارگذاری آموزش، بحث، مصاحبه و موارد دیگر در اینستاگرام دشوارتر بود.

IGTV راه را برای سازندگان و برندها برای شروع ارسال محتوای منحصربه‌فرد طولانی‌مدت باز کرده است.

ارتقاء از طریق IGTV یک سطح کاملاً جدید از فرصت برای تبلیغات متقابل ویدئو را اضافه می‌کند.

به‌عنوان مثال، اگر ویدیوی جدیدی در YouTube دارید، این کار را با یک فیلم عمودی در IGTV انجام دهید.

یا شاید بتوانید بارگذاری IGTV جدید خود را در فید اینستاگرام یا صفحه فیس‌بوک خود قرار دهید.

همچنان فرصت‌ها برای تبلیغات مشترک ویدئوهای بلند افزایش می‌یابد.

آگاهی از برند نکته آخر اینکه IGTV قرار است عامل اصلی آگاهی از نام تجاری باشد.

این برنامه هنوز عملکرد جستجو ندارد، بدین معنی که فیلم‌ها بر اساس علایق، حساب‌های دنبال کننده و محبوب‌ترین ویدئوها تقسیم‌بندی شده و نمایش داده می‌شوند.

این بدان معناست که این احتمال وجود دارد که ویدیوهای برند دار IGTV شما به خوراک دیگران برسد.

5 راه برای استفاده از IGTV برای توسعه تجارت خود در سال 2021

5 راه برای استفاده از IGTV برای توسعه تجارت خود در سال 2021

در سال 2021 ، شما به هر دلیلی نیاز به استفاده از IGTV برای توسعه کسب و کار خود دارید و تقریباً هیچ دلیلی برای نادیده گرفتن آن وجود ندارد.

IGTV می تواند دید شما را افزایش دهد ، تعامل و تبدیل بیشتری ایجاد کند و به ایجاد جامعه شما کمک کند.

همچنین می تواند راه دیگری را برای سرگرمی ، آموزش و تعامل با مخاطبان به شما ارائه دهد.

در این مقاله ، این پنج روش مفید را که می توانید از IGTV برای توسعه تجارت خود در سال 2021 استفاده کنید ، بررسی می کنیم.

1. مطالب را مجدداً ارسال و مجدداً مورد استفاده قرار دهید تا به آن زندگی تازه ای ببخشید

شما یک ویدیو ، عکس یا پست ایجاد کردید که مورد توجه قرار گرفت و احتمالاً منجر به دنبال کنندگان جدید یا لایک بیشتر شد.

این محتوا ارزش دارد و می خواهید دوباره از آن استفاده کنید. چگونه این کار را انجام می دهید؟

بازنشر یک ابزار قدرتمند است که با استفاده از مطالب قبلی به آن روح تازه ای می بخشد.

در اینستاگرام ، پست حدود بیست و چهار ساعت باقی می ماند. پس از آن ، پست به پایین خواهد رفت.

از آنجایی که پست‌های اینستاگرام تمایل دارند حدود بیست و چهار ساعت باقی بمانند، شما نمی‌خواهید فید خود را اسپم کنید و فالوورهای خود را از دست دهید.

همچنین نمی‌خواهید خیلی سریع پست مجدد ارسال کنید. دنبال کنندگان می‌توانند از مشاهده یک محتوا بیش از یک بار خسته شوند.

این ما را به این دلیل می‌رساند که چرا ارسال مجدد محتوا در IGTV ایده خوبی است. زیرا در قالب دیگری است.

شما در حال ارسال مجدد یک عکس هستید و اگر ویدیویی باشد، می‌توانید از برچسب‌های مختلف برای جذب مخاطب بیشتر استفاده کنید.

اگر فیس‌بوکی دارید که اکثر شرکت‌ها و افراد متعلق به آن هستند یا یک صفحه یوتیوب دارید، می‌توانید مطالب خود را از آن منابع به IGTV ارسال کنید.

ویدیوهای یوتیوب یا فیس‌بوک خود را در زمان اختصاص داده‌شده به یک ویدیوی 10 دقیقه‌ای IGTV کوتاه کنید. 

یا حتی یک ویدیوی طولانی‌تر را به بخش‌هایی تقسیم کنید تا بیشترین محتوای ممکن را از آن دریافت کنید.

یک نمای تکراری ایدر IGTV جاد کنید

2. یک نمای تکراری ایجاد کنید

طبق یک نظرسنجی آنلاین توسط Statista، 27.2 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که بیش از 10 ساعت در هفته به تماشای محتوای ویدئویی آنلاین اختصاص می‌دهند.

بیست درصد عدد کمی نیست. با پیشرفت و افزایش محبوبیت، می‌توانیم سرویس‌های پخش جریانی را در اطراف خود ببینیم، می‌دانیم که تماشای ویدیو به‌صورت آنلاین در حال افزایش است.

یوتیوب هنوز یک وب‌سایت محبوب و مورد بازدید است. تیک‌تاک هم در عرصه رسانه‌های اجتماعی به‌صورت ویروسی برند محبوبی شده است.

این پلتفرم‌ها بسترهای اشتراک‌گذاری محتوا به‌شدت مرتبط با ویدئو هستند. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما از این مزیت استفاده نکنید.

با ایجاد یک نمایش مکرر، به مخاطبان خود چیزی می‌دهید که منتظر آن باشند.

این روند در هر روز از هر هفته، یا در این تاریخ از هر ماه، مطالب جدیدی از شما ارائه می‌شود.

و با تبدیل آن به یک زنجیره پیوسته، علاقه را به کل محصول جلب می‌کند.

وقتی محتوای شما مخاطبان جدیدی پیدا می‌کند و از آنچه می‌بینند لذت می‌برند، دیگر دلیل بیشتری برای بازگشت و مصرف محتوای قبلی وجود دارد.

ارسال فیلم‌های آموزشی

3. ارسال فیلم‌های آموزشی

اگر کسب‌وکار شما در یک منطقه تخصصی، تناسب‌اندام، خودسازی یا تقریباً در هر زمینه فنی به بازار عرضه‌شده است، فیلم‌های آموزشی می‌تواند راه مفیدی برای ارائه محتوای باکیفیت باشد.

چگونه بسیاری از متخصصان تناسب‌اندام و شخصیت‌های خودسازی را می‌بینیم که فیلم‌های آموزشی خود را می‌سازند و محبوبیت آنها افزایش می‌یابد؟ این موضوع بیشتر از آنچه فکر می‌کنید در کسب‌وکار تأثیر دارد.

مردم می‌خواهند ببینند که چگونه کاری انجام می‌شود. فرآیند گام‌به‌گام ساده‌ترین راه در دسترس و قابل‌درک برای ارائه این محتوا است.

4. فیلم های پرسش و پاسخ را به اشتراک بگذارید

پیروان، مشتریان یا مخاطبان شما مطمئناً سؤالاتی دارند. مردم همچنین دوست دارند احساس کنند که می‌دانند چه کسانی را دنبال می‌کنند.

اگر مردم نیاز زیادی به ارتباط و تعامل با یکدیگر نداشتند، رسانه‌های اجتماعی امروزی وجود نداشتند.

ویدئوی پرسش و پاسخ یا مجموعه‌ای از فیلم‌ها چیزی است که می‌تواند این بینش را به دنبال کنندگان شما بدهد.

IGTV مکان مناسبی برای ارسال محتوا در سال‌های پیش رو است. این فیلم‌ها بین شرکت شما و مشتریان آن اعتماد ایجاد می‌کند.

ویدئوهای پرسش و پاسخ به مخاطبان شما این امکان را می‌دهد که شما یا شرکت را ببینند و به سؤالات آنها پاسخ دهند.

با بخش سؤالات متداول وب‌سایت متفاوت است. آنها محتوای واقعی را از شما دریافت می‌کنند.

ویدئوهای پرسش و پاسخ نه تنها کسب‌وکار شما را انسانی می‌کند، بلکه می‌تواند راهی برای فروش محصول یا خدمات شما و ارائه بینش به کسب‌وکار شما ارائه دهد.

نمایش محصولات

5. نمایش محصولات

هیچ راهی بهتر از نشان دادن بصری مزایای خود در عمل وجود ندارد که نشان دهید ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

هنگامی‌که مردم می‌توانند محصول را ببینند، آنچه انجام می‌دهد، آن‌طور که در نظر گرفته‌شده کار می‌کند و به‌راحتی قابل‌استفاده است، می‌توانند تمایل بیشتری به خرید داشته باشند.

اگر می‌توانید به مشتریان خود یا پیروان خود کمک کنید، تصور کنید دریافت محصول شما برای آنها چگونه خواهد بود، شما روی آنها ردپایی ایجاد می‌کنید که محصول شما دارای ارزش است.

دلیلی وجود دارد که تبلیغات تلویزیونی پرکاربردترین و موفق‌ترین کمپین‌های بازاریابی هستند و این تا به امروز صادق است.

به مخاطبان خود نشان دهید که محصول شما مقرون‌به‌صرفه است، ارزش سرمایه‌گذاری دارد. 

می‌تواند برای زندگی آنها مفید باشد و آنها علاقه بیشتری به خرید محصول شما خواهند داشت. اگر این استراتژی بیهوده بود، تبلیغات وجود نداشت.

اگر شما مطالب آموزشی و نکات مهمی در مورداستفاده از محصول یا معرفی محصول و یا خدمتی جدید هستید، این قابلیت اینستاگرام یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار هست.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید