p 5 راه برای استفاده از IGTV برای رشد تجارت خود در سال 2022
5 راه برای استفاده از IGTV برای رشد تجارت

5 راه برای استفاده از IGTV برای رشد تجارت

اینستاگرام
شنبه - ۲۱ خرداد ۰۱

در سال 2022، شما دلایل زیادی برای استفاده از IGTV برای رشد تجارت خود دارید و تقریباً هیچ دلیلی برای نادیده گرفتن آن ندارید.

IGTV می‌تواند دید شما را افزایش دهد، همچنین تعامل و تبدیل بیشتر ایجاد کند و به ایجاد جامعه شما کمک کند.

همچنین می‌تواند راه دیگری برای سرگرمی، آموزش و تعامل با مخاطبان به شما بدهد.

شما باید روش استفاده از این قابلیت را برای بازاریابی بیاموزید، اگر اطلاعات خاصی در این مورد ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب IGTV برای بازاریابی را حتماً مطالعه کنید که نکات بسیار مهمی در آن گفته شده است.

5 راه استفاده IGTV برای رشد تجارت

در این مقاله، ما این پنج راه مفید را بررسی خواهیم کرد که می‌توانید از IGTV برای رشد تجارت خود در سال 2022 استفاده کنید.

1. محتوا را بازنشر کنید و به آن جان تازه‌ای بدهید

شما یک ویدیو، عکس یا پست ایجاد کرده‌اید که موردتوجه قرار گرفته، و احتمالاً به تعدادی فالوور جدید یا لایک بیشتر منجر شده است.

این محتوا دارای ارزش است و شما می‌خواهید دوباره از آن بهره ببرید. چگونه این کار را انجام می‌دهید؟ ارسال مجدد راه عالی و قدرتمندی است که از محتوای قبلی برای دمیدن جان تازه‌ای به آن، استفاده می‌کند.

در استوری اینستاگرام، پست حدود بیست و چهار ساعت باقی می‌ماند. پس از آن به پاک می‌شود

از آنجایی که پست‌های اینستاگرام تقریباً بیست و چهار ساعت باقی می‌مانند، نمی‌خواهید فید خود را اسپم کنید و فالوورهای خود را از دست بدهید.

همچنین شاید شما نمی‌خواهید خیلی سریع دوباره پست کنید. این احتمال را بدهید که فالوورها از دیدن محتوای یکسان بیش از یک بار خسته شوند.

این ما را به این موضوع راهنمایی می‌کند، که چرا ارسال مجدد محتوا در IGTV ایده خوبی است. اما در قالبی کاملاً متفاوت.

شما یک عکس را بازنشر می‌کنید و اگر یک ویدیو است، می‌توانید از برچسب‌های مختلف برای جذب مخاطبان بیشتر استفاده کنید.

اگر یک صفحه YouTube دارید که اکثر فالوورها یا شرکت‌ها و یا افراد مالک آنها عضو آن هستند، می‌توانید محتوای خود را از آن منابع مختلف به IGTV ارسال کنید.

ویدیوهای یوتیوب خود را در زمان اختصاص داده‌شده به یک ویدیوی 10 دقیقه‌ای کوتاه کنید، یا حتی یک ویدیوی طولانی‌تر را به بخش‌هایی جدا کنید تا حداکثر محتوای ممکن را از آن دریافت کنید.

انگیزه ایجاد کردن برای دیدن IGTV یک معیار مهم هست. اگر نتوانید این کار را به‌درستی انجام دهید، هیچ فالووری نیازی به دیدن ویدیوهای شما ندارد. برای این منظور حتماً مطلب" استراتژی بازاریابی IGTV " را به دقت بخوانید.

استفاده IGTV برای رشد تجارت

2. یک آموزش ویدیویی سریالی ایجاد کنید

طبق یک نظرسنجی آنلاین، 27.2٪ از افراد مورد بررسی گفتند که بیش از 10 ساعت در هفته را صرف تماشای محتوای ویدیویی آنلاین می‌کنند.

20 درصد در روزگاری که سرعت بسیار مهم هست، عدد کمی نیست. با پیشرفت و محبوبیت روزافزون ویدیو، می‌توانیم در سرویس‌های استریم اطرافمان ببینیم، که تماشای آنلاین ویدیو در حال افزایش است.

یوتیوب هنوز یک وب‌سایت محبوب و پربازدید است. هم قصد دارید تا بتواند یک رقیب قدرتمند برای آن باشد.

این پلتفرم‌ها، به‌عنوان پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری محتوای ویدئویی هستند. دلیلی وجود ندارد که از این مزیت استفاده نکنید.

با ایجاد یک نمایش تکراری، چیزی را به مخاطب خود می‌دهید که منتظر آن باشد.

به‌طور مثال، روندی را در هر روز از هر هفته تعیین کنید، یا در تاریخ خاصی از هر ماه، محتوای جدیدی را ارائه دهید.

در نهایت سعی کنید که با تبدیل آن به یک زنجیره پیوسته، علاقه فالوورها را به محصول اصلی خود جلب کنید.

وقتی محتوای شما مخاطب جدیدی پیدا می‌کند و آنها از آنچه می‌بینند لذت می‌برند، اکنون دلیل بیشتری برای بازگشت به پست‌های گذشته و استفاده بهینه از محتوای قبلی وجود دارد.

اکثر مشاغل کوچک به خاطر نداشتن وقت و سرمایه کافی نیاز دارند تا بتوانند از روش سریالی یک محتوا استفاده کنند تا بتوانند فالوورهای خودشان را حفظ کنند. این یکی از موارد مهم IGTV برای کسب‌وکار هست که بهتر است مطلب آن را حتماً مطالعه کنید.

3. ارسال فیلم‌های آموزشی

اگر کسب‌وکار شما در حوزه‌ای خاص، تناسب‌اندام، خودسازی یا تقریباً در هر زمینه فنی بازاریابی شده است، ویدیوهای آموزشی می‌توانند راهی مفید برای ارائه محتوای باکیفیت بالا باشند.

چند نفر از متخصصان تناسب‌اندام و شخصیت‌های خودسازی را می‌بینیم که فیلم‌های آموزشی خود را می‌سازند و محبوبیت خود را افزایش می‌دهند؟ بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید این اتفاق دارد می‌افتد.

مردم می‌خواهند ببینند که چگونه کاری انجام می‌شود. فرآیند گام‌به‌گام، ساده‌ترین راه در دسترس و قابل درک برای ارائه این محتوا است.

IGTV  برای رشد کسب وکار

4. ویدئوهای پرسش و پاسخ را به اشتراک بگذارید

فالوورها، مشتریان یا مخاطبان شما مطمئناً سؤالاتی دارند. مردم همچنین دوست دارند احساس کنند، که می‌دانند چه کسی را دنبال می‌کنند.

اگر مردم نیاز زیادی به تعامل با یکدیگر نداشتند، رسانه‌های اجتماعی آن چیزی که امروز هستند، نبودند.

ویدئوی پرسش و پاسخ، یا مجموعه‌ای از ویدئوها، چیزی است که می‌تواند این بینش را به فالوورهای شما بدهد.

IGTV مکان مناسبی برای پست کردن در سال 2022 است. این ویدیوها بین کسب‌وکار شما و مشتریانش اعتماد ایجاد می‌کند.

ویدئوهای IGTV پرسش و پاسخ، به مخاطبان شما این امکان را می‌دهد که شما یا شرکت را ببینند و به سؤالات آنها پاسخ دهند.

این با بخش سؤالات متداول (FAQ) وب‌سایت متفاوت است. آنها محتوای واقعی و کاملاً ارزشمندی را برای رفع نیازهای خود از شما دریافت می‌کنند.

ویدئوهای پرسش و پاسخ نه تنها کسب‌وکار شما را انسانی می‌کند، بلکه می‌تواند راهی برای فروش محصول یا خدمات شما و بینش کسب‌وکار شما ارائه دهد.

5. نمایش کارکرد محصولات

هیچ راهی بهتر از نشان دادن بصری مزایای محصولات و خدمات به صورت عملی، برای نشان دادن ارزش سرمایه‌گذاری بر روی محصولات شما وجود ندارد.

وقتی مردم می‌توانند ببینند محصول چه کاری انجام می‌دهد، اینکه مطابق با هدف کار می‌کند؟! و یا اینکه آیا می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد، می‌توانند تمایل بیشتری به خرید داشته باشند.

اگر بتوانید به مشتریان یا فالوورهای خود کمک کنید، تصور کنید که دریافت محصول شما برای آنها چگونه خواهد بود، سرنخی برای آنها ایجاد می‌کنید، که محصول شما دارای ارزش است.

این نکته مهم هست که دلیلی در تبلیغات تلویزیونی وجود دارد که پرکاربردترین و موفق‌ترین کمپین‌های بازاریابی هستند و این تا به امروز صادق است.

به مخاطبان خود نشان دهید که محصول شما مناسب برای نیاز آنها است، ارزش سرمایه‌گذاری را دارد، میا ی تواند برای زندگی آنها مفید باشد و در نهایت آنها علاقه بیشتری به خرید محصول شما خواهند داشت. اگر این استراتژی بیهوده بود، تبلیغات وجود نداشت.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید