10 راه برای به‌دست آوردن فالوور واقعی در اینستاگرام

10 راه برای به‌دست آوردن فالوور واقعی در اینستاگرام

اینستاگرام
شنبه - ۲۹ آبان ۰۰

اینستاگرام به‌عنوان اولین گزینه حضور بسیاری از برندها در رسانه‌های اجتماعی تبدیل‌شده است، بازدیدهای سودآور از صفحات فرود را افزایش می‌دهد، تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد و مخاطبان علاقه‌مند را در یک جا گرد هم می‌آورد.

اگر حضور شما در اینستاگرام آن‌طور که انتظار داشتید قوی نیست، ممکن است زمان آن فرارسیده باشد که یاد بگیرید چگونه استراتژی‌های خود را برای جمع‌آوری فالوورهای واقعی در این شبکه اجتماعی تغییر کنید.

هرچه مخاطبان شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای تعامل با کاربران و ارائه یک تجربه منحصربه‌فرد به آنها خواهید داشت.

مفهوم کاربر واقعی در اینستاگرام بسیار مهم است. گاهی اوقات برندها راه آسانی را برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام انتخاب می‌کنند.

فالوور واقعی اینستاگرام

اگر شما به‌درستی و با تکنیک خوبی از خرید لایک و خرید فالوور و دیگر موارد، استفاده نکنید، دچار مشکلات زیادی خواهید شد.

حتی به‌احتمال زیاد باید به فکر ساخت یک حساب تجاری اینستاگرام دیگر باشید.

شاید در ابتدا بگویید تعداد فالوورها در اینستاگرام، به طرفدارانی که از شما خرید می‌کنند، یا برند شما را برای دوستان و فالوورهای خود تبلیغ می‌کنند، اهمیتی ندارد.

اما با دنبال کردن این نکات برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، حضور خود را به روشی درست شروع کنید.

10 راه برای جذب فالوور اینستاگرام (سریع و کاربردی)

1. اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید

یکی از مهم‌ترین مراحل قبل از بررسی نحوه جذب فالوور در اینستاگرام، داشتن یک حساب تجاری کاربری کاملاً بهینه است.

به یو اینستاگرام برند خود را به‌عنوان "صفحه اصلی" حساب خود در نظر بگیرید.

بدون به یو، شرح عکس، نام کاربری مناسب یا عکس نمایه، چگونه مردم می‌توانند بدانند که یک حساب متعلق به برند شماست؟

ممکن است خیلی ساده به نظر برسد، اما در اینستاگرام، به یو و عکس پروفایل شما اساس هویت برند شما هستند.

لینک در بیو فرصت عالی شما برای هدایت ترافیک اینستاگرام به سایت شما است، بنابراین بهینه‌سازی حساب شما ضروری است.

فالوور واقعی اینستاگرام

اگر مطمئن نیستید که به کجا لینک دهید، سعی کنید یکسری استراتژی همانند: صفحات بازاریابی یا محصولات مرتبط با کلمات کلیدی، هشتگ ها یا کمپین‌های خاصی را در حساب اینستاگرام خود امتحان کنید.

شما می‌توانید به صفحه اصلی خود تغییر مسیر دهید، اما چرا با جابجایی از به یو اینستاگرام به سایت، تجربه جالبی را به کاربران خود نمی‌دهید؟

قرارگیری لینک در بخش بیو ینستاگرام، نشان‌دهنده اهمیت آن از دید سازندگان این شبکه اجتماعی هست.

زیرا آنها می‌دانند که چگونه باید با قرار دادن این المان، بتوانند کسب‌وکارهای تجاری را به سمت استفاده از اینستاگرام، هدایت کنند.

همچنین، یک نام کاربری را انتخاب کنید که تا حد امکان برای جستجو در اینستاگرام بهینه‌شده باشد، که معمولاً به معنای نزدیک بودن به نام تجاری واقعی خود است.

اگر نام کسب‌وکار شما خیلی طولانی است، آن را به چیزی کوتاه کنید که مخاطب شما آن را تشخیص دهد.

تا جایی که امکان دارد، اعداد یا کاراکترهای خاصی را به نام کاربری خود اضافه نکنید؛ و در صورت امکان آن را با نام کاربری دیگر شبکه‌های اجتماعی خود مطابقت دهید.

2. یک برنامه محتوای ثابت را دنبال کنید

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

بدترین کاری که می‌توانید برای جذب فالوور اینستاگرام انجام دهید، ارسال محتوا در زمان‌های تصادفی و به‌صورت اتفاقی است.

اگر به‌اندازه کافی فالوور دارید، انجام این کار برای شما اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

برای جلوگیری از این اتفاق، به یک برنامه منظم ارسال پست پایبند باشید.

به‌طور کلی، برندها نباید بیش از چند بار در روز پست ارسال کنند تا از هرزنامه جلوگیری شود، اما برنامه‌ریزی ارسال پست شما هر چه باشد، باید ثابت باشد.

هر روز حدود 200 میلیون کاربر اینستاگرام وارد آن می‌شوند، بنابراین برای افزایش فالوور واقعی، سعی کنید بیش از چند بار در طول روز پست نگذارید.

درواقع، تحقیقات در مورد بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام، در بسیاری از صنایع را بین ساعت 10 صبح تا 13 ظهر را نشان می‌دهد.

پایبندی به یک برنامه به شما کمک می‌کند تا یک تجربه ثابت برای دنبال کنندگان خود بسازید و آنها را در مورد برند خود به خوبی مطلع کنید.

3. پست‌های اینستاگرام خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید

تکنیک فالوور واقعی اینستاگرام

درحالی‌که الگوریتم اینستاگرام به سمت نشان دادن محتوای موردعلاقه کاربران تغییر کرده است، ارسال در زمان مناسب می‌تواند با افزایش تعامل کلی به دیده شدن پست‌های شما بیشتر کمک کند.

کارهای زیادی وجود دارد که برند شما می‌تواند برای افزایش فالوور واقعی انجام دهد. زمان‌بندی محتوای اینستاگرام یکی از این موارد است.

با برنامه‌ریزی و استراتژی محتوا از قبل، شما می‌توانید کمپین‌ها و تعامل کاربران را به‌طور مؤثرتری آنالیز کنید.

همیشه ایده خوبی است که محتوای خود را از قبل ایجاد کنید و با ابزارهای برنامه‌ریزی اینستاگرام، بتوانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و درعین‌حال جریان ارسال محتوا را ثابت نگه دارید.

4. شرکا و سفیران برند خود را تشویق کنید تا محتوای شما را منتشر کنند

روشهای بیشتر کردن فالوور اینستاگرام

هنگامی‌که یاد می‌گیرید چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به‌دست آورید، مهم است که ارزش مخاطبان خود را بدانید.

هرچه فالوورهای بیشتری (به‌صورت ارگانیک) داشته باشید، علاقه خریداران و مشتریان شما بیشتر خواهد شد.

بهترین راه برای اینکه مشتریان شما را دنبال کنند، خودنمایی و نشان دادن است. حضور در حساب اینستاگرام خود و دیگران ضروری است.

سعی کنید از محتوای تولیدشده توسط کاربر حمایت مالی کنید تا نام تجاری خود را در فیدهای مشتریان خود نشان دهید.

همچنین می‌توانید مسابقه‌هایی را در اینستاگرام اجرا کنید، تا برند خود را به مخاطبان بیشتری نشان دهید.

این نوع کمپین‌ها با نشان دادن اینکه طرفداران شما برای بازنشر محتوای شما یا ایجاد محتوای جدید برای خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اثبات اجتماعی در بین دیگر کاربران ایجاد می‌کنند.

راه های فالوور بیشتر واقعی اینستاگرام

راه دیگر این است که خود را به مخاطبان بسیار بیشتری معرفی کنید.

سعی کنید با بزرگ‌ترین اکانت های اینستاگرام در صنعت خود، مانند: اینفلوئنسرهای شناخته‌شده در صنعت خود کار کنید، تا محتوای خود را با مخاطبان آنها هم به اشتراک بگذارید.

فقط مطمئن شوید که چیزی باارزش به آنها می‌دهید. نکته مهم این است که پست تبلیغاتی شما، خیلی تجاری به نظر نرسد.

یک استراتژی بسیار جالب دیگر این هست که با همکاری‌های بازاریابی و برنامه‌های بازاریابی مشترک با شرکت‌های دیگر را برای ایجاد مخاطبان اینستاگرام خود بیابید.

5. از فالوورهای فیک در اینستاگرام خودداری کنید

تفاوت زیادی بین اکانت اینستاگرام با فالوورهای فیک و حسابی با فالوورهای واقعی وجود دارد.

خیلی از افراد در تفاوت  فالوور فعال و غیرفعال را نمی دانند.

در همین ابتدا باید بگوییم که خرید فالوور در کنار تعداد زیادی فالوور واقعی، در نگاه اول برای فالوورهای جدید مناسب خواهد بود.

خرید فالوور اینستاگرام می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد، اما جنبه‌های منفی آن در صورت استفاده نادرست می‌تواند اذیت کننده باشد.

اگر کاربران به یک اکانت غیرفعال اینستاگرام با ده‌ها هزار فالوور برسند، آنها متوجه فیک بودن فالوورهای شما خواهند شد. سعی کنید مردم را فریب ندهید تا شما را دنبال کنند.

ممکن است خرید فالوور آسان به نظر برسد، اما افراد زیادی هستند که بدون دانش، این کار را انجام می‌دهند.

مردم به دلایلی برندها را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. آنها آنچه را که پست می‌کنید و یا به‌طور کلی محصولات شما را دوست دارند.

آنها خریداران واقعی هستند که ارزش نقدی را برای کسب‌وکار شما به ارمغان می‌آورند.

اگر 10000 فالوور فیک داشتید، چند نفر برای محتوای شما نظر می‌دادند، لایک می‌کردند و یا به اشتراک می‌گذاشتند؟

افراد واقعی توانایی اشتراک‌گذاری، لایک، کامنت و تعامل با پست‌های شما در اینستاگرام را دارند.

به‌علاوه، کاربران آن حسابی را دوست دارند که بتواند پاسخ کامنتهای فالوورها را بدهد. این نشان‌دهنده فعال بودنان حساب هست.

برای پاسخ دادن به سؤالات مختلف در مورد محصولات خود وقت صرف کنید، که باعث می‌شود مشتریان تمایل به بازگشت، پیگیری و یا حتی به اشتراک‌گذاری پست تبلیغاتی با دیگران داشته باشند.

6. اکانت اینستاگرام خود را همه جا نشان دهید

اگر اینستاگرام خود را تبلیغ نکنید، مردم چگونه حساب شما را پیدا خواهند کرد؟

اطمینان حاصل کنید که حساب اینستاگرام شما در وب‌سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی لیست شده است.

ایجاد دید و شهرت یکی از بهترین راه‌ها برای کشف برند شما است.

اگر واقعاً می‌خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، به مردم اطلاع دهید که کجا می‌توانند شما را پیدا کنند.

می‌توانید دکمه‌های اجتماعی را به وب‌سایت خود اضافه کنید تا اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی را در سراسر شبکه‌های خود تشویق کنید و در عین حال به مردم نشان دهید، که کجا می‌توانند شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

یک ایده عالی دیگر این است که اینستاگرام خود را در تمام حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود تبلیغ کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن و دسترسی کاربران دیگر شبکه‌های اجتماعی، استفاده از اکانت توییتر می‌باشد.

شما به‌راحتی می‌توانید از دیگر شبکه‌های اجتماعی برای هدایت کاربران به پروفایل اینستاگرام خود بهره ببرید.

با این حال، فقط از آنها نخواهید که شما را دنبال کنند.

در عوض، باید سعی کنید محتوای منحصربه‌فرد را در اینستاگرام خود تبلیغ کنید تا کاربران دلیلی برای دنبال کردن شما داشته باشند.

خوشبختانه، با افزودن تعداد زیادی محتوا و ویژگی‌های ویدیویی جدید مانند Stories، IGTV و Reels در اینستاگرام، فرصتی عالی برای جذب فالوور با محتوای خلاقانه دارید.

7. محتوایی را ارسال کنید که به دنبال کنندگان شما علاقه دارد

انواع روش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

اگرچه گفتن این کار آسان‌تر از انجام آن است، اما خوب است بدانید دنبال کنندگان شما می‌خواهند چه محتوایی را ببینند.

به‌سرعت در اینستاگرام متوجه خواهید شد که برخی از محتواها بهتر از سایر محتواها عمل می‌کنند.

برای همین پیشنهاد می‌کنیم همیشه ارسال پست و عملکردهای بعد از آن را ارزیابی و تجزیه‌وتحلیل کنید.

چه فیلترها، کپشن ها، انواع محتوا یا زمان ارسال، حتی کوچک‌ترین جزئیات می‌توانند تفاوت را ایجاد کنند.

با ترندهای جدید در اینستاگرام به‌روز باشید تا ببینید آیا محتوای پرطرفدار پست می‌کنید یا خیر.

برای اینکه تجزیه‌وتحلیل خود را یک قدم جلوتر ببرید، باید برند خود را در ابزارهای تجزیه‌وتحلیل اینستاگرام بررسی کنید.

این ابزارها به شما کمک می‌کنند محتوای اینستاگرام را در چندین حساب ردیابی، تگ گذاری و تجزیه‌وتحلیل کنید.

با ارزیابی و تحلیل فیلترهای مختلف، کامنتها و موارد دیگر، به استراتژی محتوای خود اعتماد کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است.

اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، سعی کنید رقابت خود را تجزیه‌وتحلیل کنید.

شما نباید مستقیماً استراتژی‌های رقبای خود را کپی کنید، اما هوشمندانه است که در مورد کارهایی که انجام می‌دهند یا پست‌هایی که باعث ایجاد تعامل می‌شوند، نکاتی را یادداشت‌برداری کنید.

8. گفتگو را شروع کنید

انواع روش افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

مکالمه یکی از بهترین راه‌ها برای بازاریابی اکانت اینستاگرام برای کاربران است.

فالوورها با محتوای بصری مانند: عکس‌ها (68 درصد)، ویدیوها (50 درصد) و پس از آن 30 با پست‌های متنی تعامل دارند.

اینستاگرام برای این نوع مخاطب، بسیار مناسب است و تصاویری زیبا را ترکیب می‌کند که می‌تواند به همان اندازه باعث ایجاد یک گفتگوی عالی و کامنت گذاشتن توسط فالوورها شود.

مردم همچنان از رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان نقطه تماس خود برای تعامل با برندها استفاده می‌کنند.

خواه برای پرسیدن سؤال و شروع گفتگوهای زنده، نیاز به پشتیبانی سریع و آسان‌تر، یا معرفی و اشتراک‌گذاری محصولات و برندهای موردعلاقه خود.

سعی کنید تا حد امکان به سؤالات یا نظرات پاسخ دهید. زیرا این موضوع می‌تواند تفاوت بین جذب مشتری یا فالوور جدید یا بهبود رابطه شما با آنها باشد.

تحقیقات شاخص همچنین نشان می‌دهد که 89٪ از مشتریان پس از دنبال کردن یک برند در رسانه‌های اجتماعی، از آن خرید می‌کنند.

بنابراین مهم است که توجه و وفاداری لازم را برای تبدیل به یک بازدیدکننده را به فالوور داشته باشید.

هرچه مکالمه در اکانت شما بیشتر باشد، احتمال بیشتری برای جذب فالوور دارید. از دنبال کنندگان خود تشکر کنید و از پاسخ دادن نترسید.

9. هشتگ های قابل‌تبدیل را جستجو کنید

یکی از اثبات‌شده‌ترین راه‌ها برای جذب فالوور اینستاگرام از طریق هشتگ گذاری اینستاگرام است.

برای سال‌ها، هشتگ‌ها ابزاری ضروری برای کشف فرصت‌های جدید بوده‌اند و به ما این امکان را می‌دهند که دسترسی خود را در رسانه‌های اجتماعی گسترش دهیم.

به‌عنوان یک بازاریاب، شما می‌خواهید جامعه علاقه‌مند خود را با به‌دست آوردن فالوور بسازید و این دقیقاً همان کاری است که هشتگ ها انجام می‌دهند.

برای شروع، به دنبال هشتگ هایی باشید که بیش‌ازحد مورداستفاده قرار نگرفته‌اند.

تلاش برای نمایش محتوای اینستاگرام خود در دریایی از عکس‌ها و ویدیوها کار ساده‌ای نیست.

شما باید هشتگ هایی را پیدا کنید که فالوورهای هدف شما به‌احتمال زیاد آنها را می‌بینند.

اگر یک پست مرتبط با هشتگ سرچ شده کاربران پیدا شود، آنها به‌احتمال زیاد حساب شما را دنبال می‌کنند.

هشتگ های منحصربه‌فرد هر برند، راهی برای گروه‌بندی پست‌ها پیرامون محتوای مرتبط با برند و کمپین‌های شما هستند.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

به‌عنوان مثال، M&Ms با تمرکز روی هشتگ رویدادی که قرار هست در آن شرکت می‌کند، کار بسیار خوبی انجام داده است.

این برند با استفاده از هشتگ هایی مانند #mmspotlight، مخاطبان خود را مستقیماً در محل کنسرت هدف قرار می‌دهد و آگاهی را افزایش می‌دهد.

درک نحوه عملکرد هشتگ های اینستاگرام شما نیز به‌اندازه استفاده از آنها ضروری است.

با ابزارهای تجزیه‌وتحلیل هشتگ، می‌توانید دسترسی مستقیم به عملکرد و داده‌های استفاده از هشتگ داشته باشید تا ببینید چه استراتژی هشتگ گذاری، می‌تواند بهترین گزینه باشد.

10. فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال کنید

نکته آخر اینکه وقتی فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال می‌کنید، پاداش آن را با افزایش تعداد فالوورهای خود دریافت می‌کنید.

ما نکات زیادی را برای یافتن و زمان‌بندی محتوا به شما ارائه کرده‌ایم، تنها چیزی که برای شما باقی‌مانده، این است که آن را به‌گونه‌ای عملی کنید که ازنظر صدای برندتان معتبر باشد.

یا به‌عبارت‌دیگر، از ظاهر زشت و به هم ریخته، تجاری یا مکانیکی و عدم تعامل با فالوورها، به‌شدت خودداری کنید.

برای بسیاری از اکانتهای اینستاگرام، این موضوع به معنای ارائه پست‌هایی با طراحی مناسب برای خوشحال کردن فالوورها و تقویت روابط با مشتری است.

به یاد داشته باشید که برای فالوورهای خود یکسری محتوایی ارائه دهید، که گویی آنها همانند دوستان صمیمی شما هستند: این می‌تواند شامل پست کردن محتوای الهام‌بخش، یا به اشتراک‌گذاری مجدد عکس‌ها یا آثار هنری باشد که می‌تواند فالوورهای شما را در طول روز سرگرم کند.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید