استراتژی تولید محتوای اینستاگرام ؛ تکنیکهای طرح محتوای اینستاگرام برای کسب و کار

استراتژی تولید محتوای اینستاگرام ؛ تکنیکهای طرح محتوای اینستاگرام برای کسب و کار

اینستاگرام
سه شنبه - ۲۹ تیر ۰۰

آیا می خواهید استراتژی تولید محتوای اینستاگرام خود را بهبود ببخشید؟ آیا به دنبال یک راهنمای بازاریابی محتوای اینستاگرام هستید که دنبال کنید؟ آیا در مورد محتوای کاربرپسند در اینستاگرام اطلاعاتی دارید؟

در این مقاله با نحوه برنامه ریزی ، ایجاد و بهینه سازی و تولید محتوای اینستاگرام برای مشاغل خود آشنا خواهید شد.

1: نحوه ایجاد یک تم محتوا برای پروفایل اینستاگرام خود

اولین قدم برای اجرای موفقیت آمیز اکانت اینستاگرام ، برنامه ریزی محتوای خود است.

از آنجا که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است ، با ظاهر و احساس نمایه کسب و کار خود شروع کنید.

هنگام ایجاد موضوع برای اینستاگرام ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  •     رنگهای استفاده شده
  •     فیلترهایی که برای عکسهای شما اعمال می شود
  •     چه نوع محتوایی برای ارسال (فقط یک ایده خلاصه در این مرحله)

 

یک مطلب کاربردی: آموزش تولید محتوای اینستاگرام

 

نگاهی به حساب کاربری اینستاگرام Canva بیندازید. آنها انواع مختلفی از مطالب را ارسال می کنند.

اما در مورد رنگهایی که استفاده می کنند سختگیرند.
طرح محتوایی برند کانوا

همانطور که عکس های آنها را نگاه می کنید ، رنگ ها به صورت ارگانیک تغییر می کنند ، از بنفش به قرمز یا تقریباً هر رنگ دیگری که فکر می کنید.
طرح محتوایی اینستاگرام

شرکتهای دیگری مانند لاکوست رویکرد دیگری دارند.

لاکوست عمدتا از رنگهای تجاری خود - سفید و سبز - استفاده می کند و معمولاً هر خط در شبکه خود دارای پستهای بصری مشابه است.
طرح محتوایی برند لاکوست

نمونه دیگری از مشخصات تجاری جذاب اینستاگرام از خرده فروش لباس Madewell ناشی می شود.

هنگام مرور در میان پست های آنها ، جو خاصی بوجود می آید: سرد ، آفتابی ، آرامش بخش.

بیشتر این تأثیر از طریق استفاده از رنگهای گرم و تصاویری که دارای آسمانی آبی روشن هستند حاصل می شود.
طرح محتوایی  خرده فروش لباس Madewell

اگر واقعاً می خواهید فالوورهای اینستاگرام خود را تحت تأثیر قرار دهید ،

می توانید شبکه اینستاگرام خود را به مجموعه ای پیچیده و بهم پیوسته از عکس ها و فیلم ها تبدیل کنید.

سبک محتوای بصری شما در اینستاگرام باید نشان دهنده برند شما باشد.

برای کمک به ایجاد سبک مناسب برای تجارت خود ، به سوالات زیر پاسخ دهید:

  1.     می خواهید مردم چه رنگ هایی را با برند شما مرتبط کنند؟ استفاده از این رنگها را بیشتر در پستهای اینستاگرامی خود در نظر بگیرید.
  2.     می خواهید چه نوع محتوایی ارسال کنید؟ عکس و فیلم با افراد ، نماهای نزدیک از چهره ، محصولات شما ، یک صحنه؟ مطمئناً لازم نیست به یک نوع عکاسی محدود شوید ، اما داشتن یک ایده کلی در مورد انواع محتوایی که می خواهید پست کنید کمک می کند.
  3.     از چه فیلترهایی استفاده خواهید کرد؟ یکی از راه های ایجاد یک تم قابل شناسایی اینستاگرام استفاده از فیلتر خاص برای تمام مطالب خود است. این یکی از ساده ترین راه ها برای توسعه سبک امضای اینستاگرام است.

سبک محتوای بصری

2: چگونه می توان محتوای اینستاگرام خود را برنامه ریزی کرد

وقتی دانستید که می خواهید نمایه اینستاگرام شما به صورت تصویری چه چیزی را بیان کند ، آماده شروع برنامه ریزی برای محتوای خود هستید.

قبل از در نظر گرفتن انواع مختلف محتوا ، به آنچه می خواهید با بازاریابی اینستاگرام خود بدست آورید فکر کنید.

آیا فروش بیشتری می خواهید؟ اشتراک بیشتر؟ دنبال کننده های بیشتری دارید؟

تعیین اهداف از آنجا مهم است که به شما اطلاع می دهد چه محتوایی را در اینستاگرام ارسال می کنید.

همچنین در نظر بگیرید که چقدر باید به اینستاگرام زمان اختصاص دهید.

اگر مشاغل کوچکی دارید ، ممکن است شخصی برای مدیریت تمام وقت شبکه های اجتماعی خود نداشته باشید.

به همین ترتیب ، احتمالاً وقت زیادی برای اختصاص دادن به اینستاگرام نخواهید داشت (به همین دلیل همه آن برنامه ریزی های اولیه بسیار مهم است).

با خود در مورد اینکه چقدر می توانید به اینستاگرام وقت اختصاص دهید صادق باشید تا بدانید که روزانه چه تعداد پست را می توانید اداره کنید.

علاوه بر این ، منابعی را که برای بازاریابی اینستاگرام خود دارید در نظر بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل بازاریابی در اینستاگرام

 

چقدر می توانید در محتوای اینستاگرام خود سرمایه گذاری کنید؟

قصد ارسال در اینستاگرام را دارید

اکنون به ترکیبی از محتوایی که هر روز منتشر می کنید ، فکر کنید (عکس های تبلیغاتی ، فیلم ها ، استوری ها ، عکس ها و ...).

با ارسال مطالب متنوع ، و نه فقط یک نوع از مطالب ، همه کاربران  را سرگرم کنید.
سبک ارسال محتوا در اینستاگرام

چه یک تجارت کوچک باشید و چه یک برند تجاری بزرگ ، استفاده از تقویم محتوا برای برنامه ریزی محتوای خود به شما در دستیابی به اهداف کمک می کند.

همچنین در درازمدت در وقت شما صرفه جویی کرده و نتایج بهتری را به همراه خواهد داشت.

بیایید اکنون برخی از انواع مختلف محتوایی را که می توانید برای اینستاگرام ایجاد کنید ، بررسی می کنیم.

به اشتراک گذاشتن آمار و حقایق در پست های شما برای تعامل و علاقه کاربران بسیار مناسب است.

در اینجا ، HubSpot یک اینفوگرافیک را با تصاویر مرتبط با تحقیقات خود به اشتراک می گذارد.
سبک اینفوگرافیک در محتوای اینستاگرام

ارسال تصاویر همراه با حیوانات خانگی ، تصاویر خنده دار و موارد مشابه نیز در جلب توجه مخاطب شما موثر است.
ارسال تصاویر همراه با حیوانات خانگی در محتوای اینستاگرام

تعطیلات ملی و رویداد می توانند خلاقیت در محتوای اینستاگرام شما باشند.

مانند این پست از بافر برای بزرگداشت ماه خاص ، محتوای مربوط به تعطیلات و رویدادها را ایجاد کنید.
تعطیلات ملی در محتوای اینستاگرام

آموزش ها ، نکات و سایر مطالب می توانند به اعتماد سازی مخاطبان کمک کنند.

این پست HubSpot دلیل اهمیت هشتگ ها در اینستاگرام را توضیح می دهد.
سبک آموزشی در محتوای اینستاگرام

نقل قول های انگیزشی و موفقیت مانند این جمله از Dove در شبکه های اجتماعی محبوب است ، اما به ویژه برای اینستاگرام مناسب است.

به علاوه ، ساخت آن آسان و ارزان است.
نقل قول های انگیزشی در محتوای اینستاگرام

همانطور که GoPro اغلب در حساب اینستاگرام خود انجام می دهد ، می توانید محصول خود را در عمل نشان دهید.
نشان دادن عملی کار با محصول در محتوای اینستاگرام

می توانید به سادگی یکی از محصولات خود را برجسته کنید ، همانطور که Asos در اینجا انجام می دهد.
برجسته کردن محصوصلات

ابزارهای موردنیاز برای برنامه ریزی محتوای اینستاگرام

یکی از راه های برنامه ریزی محتوای اینستاگرام شما استفاده از صفحه گسترده ساده یا حتی بهتر از آن ، یک Google Sheet است تا بتوانید به راحتی با دیگران همکاری کنید.

راه دیگر استفاده از مدیریت پروژه و ابزار همکاری تیمی مانند Trello است.

عبارت "تقویم رسانه های اجتماعی trello" را جستجو کنید و برخی از الگوهای آماده را برای هدف خود پیدا خواهید کرد.

گرچه نمی توانید پست های اینستاگرامی خود را با استفاده از Trello برنامه ریزی کنید ، اما این یک ابزار مفید برای مراحل اولیه برنامه ریزی است.

تصمیم گیری در مورد انواع محتوا برای ارسال ، تصمیم گیری در مورد زمان انتشار آنها ، ثبت ایده های پست تیم خود و غیره.
تصمیم گیری در مورد انواع محتوا برای ارسال

3: نحوه ایجاد محتوای بازاریابی اینستاگرام خود

اگر نماینده یک برند بزرگ هستید ، ممکن است یک آژانس برای شما محتوا ایجاد کند.

به احتمال زیاد ، شما کارمندان تمام وقت خود را دارید که فقط بر روی شبکه های اجتماعی تمرکز می کنند ، خواه این استراتژی ، ایجاد ، انتشار ، تعامل یا اندازه گیری باشد.

اگر یک تجارت کوچک هستید ، همه این منابع را در اختیار ندارید.

به همین دلیل ، مشاغل کوچک معمولاً یکی از دو رویکرد ایجاد محتوا را در پیش می گیرند:

  •     آنها وقتی الهام می گیرند محتوای جدید ارسال می کنند.
  •     آنها مطالب خود را از قبل تهیه می کنند و مطمئن می شوند که محتوای جدید همیشه منتشر می شود.

به عنوان یک تجارت کوچک ، تهیه و انتشار محتوای جدید در هر روز آسان نیست.

 

پیشنهاد ویژه: استراتژی موفق بازاریابی اینستاگرام

 

اگر بیشتر به در دسترس بودن و زمان خود وابستگی دارید ، به دلایل زیر احتمالاً نتایج شگفت انگیزی از اینستاگرام نخواهید گرفت:

  1.     شما محتوای کافی ارسال نمی کنید.
  2.     شما محتوای طراحی شده برای کمک به خودتان در رسیدن به اهداف را در اینستاگرام ارسال نمی کنید.
  3.     شما به اندازه کافی به افراد دسترسی ندارید و به اندازه کافی درگیر نمی شوید.

اگر در ابتدا می خواهید دنبال کنندگان بیشتری بگیرید ، ممکن است تمرکز خود را روی ارسال محتوای جذاب مانند نقل قول های الهام بخش و انگیزشی ، تصاویر حیوانات خانگی زیبا و انواع مشابه محتوایی که مردم در اینستاگرام دوست دارند ، داشته باشید.
انواع محتوایی که مردم در اینستاگرام دوست دارند

اگر قبلاً مخاطبان مناسبی در اینستاگرام داشته اید و می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، به روشی متفاوت احتیاج دارید ، تبلیغ محصولات ، خدمات و تجارت خود به طور کلی.

به یاد داشته باشید: اگر می خواهید از اینستاگرام نتایج خوبی بگیرید و مطمئن شوید که همه کارها را برای رسیدن به اهداف خود انجام می دهید ،

در اینجا توصیه ما این است: مرتباً وقت خود را صرف ارائه ایده های جدید ، قرار دادن آنها در تقویم شبکه های اجتماعی خود و ایجاد محتوا کنید.

 

حتما بدانید: بهترین و جذاب ترین موضوعات برای پیج اینستاگرام

 

در اینجا چند روش بسیار هم مهم وجود دارد که باید هنگام ایجاد محتوای اینستاگرام به خاطر بسپارید:

  1.     اهداف خود را همیشه در ذهن داشته باشید. وقتی به یک ایده محتوا رسیدید ، از خود بپرسید چه ایده ای به شما در دستیابی کمک می کند.
  2.     از عکس ها ، فیلم و صدا با کیفیت بالا استفاده کنید. خواه عکسهایی را بخرید یا خودتان آنها را بسازید (حتی اگر از تلفن هوشمند خود استفاده می کنید) ، محتوای شما باید با کیفیت بالا به نظر برسد. اگر اینگونه نیست ، آن را نادیده بگیرید و دوباره امتحان کنید.
  3.     اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای پلتفرم اندازه بهینه است ، به خصوص اگر آن را با ابزار دیگری ایجاد یا اصلاح می کنید. بیشتر ابزارهای عکس گزینه های تغییر اندازه ، از جمله انواع مختلف پست های اینستاگرام را ارائه می دهند.

ابزارهای عکس گزینه های تغییر اندازه در محتوای اینستاگرام

اگر می خواهید فیلم های خود را بسازید ، سرمایه گذاری در چند قطعه مختلف تجهیزات ویدئویی (هر کدام که مربوط باشد) را در نظر بگیرید: سه پایه دوربین (تلفن هوشمند) ، کیت روشنایی و میکروفون.

ابزاری برای کمک به ایجاد محتوای اینستاگرام

منابع آنلاین رایگان و پولی زیادی وجود دارد که می توانید عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا را برای استفاده در پست های اینستاگرام خود دریافت کنید.

در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید امتحان کنید:

  1.     تصاویر رایگان: Unsplash ، Pexels و Pixabay
  2.     عکس ها و فیلم های پرداخت پول: Shutterstock و Getty Images

ابزاری برای کمک به ایجاد محتوای اینستاگرام

وقتی نوبت به ایجاد تصاویر شبکه های اجتماعی می رسد ، Canva یکی از محبوب ترین ابزارها است.

این طرح رایگان ویژگی های مفیدی را ارائه می دهد و به شما امکان دسترسی به تعداد زیادی الگو را می دهد.

استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن آسان است و مستقیماً در ویرایشگر می توان به تصاویر رایگان و پرداختنی دسترسی داشت.

Canva برای ایجاد تصاویر الهام بخش و انگیزشی ، افزودن علامت های آبی به پست های شما ، افزودن تماس های عملی (CTA) به تصاویر و متن های دیگر و ایجاد جلوه بهتر در ارسال ها با انواع فیلترها و ویژگی های ویرایش مفید است.
نشان دادن ساده بودن محصول در محتوای اینستاگرام

4: نحوه برنامه ریزی محتوای بازاریابی اینستاگرام خود

هنگامی که محتوای خود را ایجاد کردید ، برای اطمینان از ارسال منظم مطالب جدید ، پست های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید.

شما می توانید بسیاری از مطالعات را در مورد بهترین زمان ارسال در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام پیدا کنید. 

اما حقیقت این است که زمان بهینه برای ارسال به مخاطبان شما بستگی دارد.

بهترین راه برای اینکه بفهمید چه زمان هایی در اینستاگرام بهتر کار می کنند ، شروع به ارسال و نظارت دقیق بر نتایج خود است. روزها و زمانهایی را که بهترین نتیجه را می گیرید پیدا کنید.

خوشبختانه ، اینستاگرام اکنون به برنامه های شخص ثالث اجازه می دهد تا محتوا - عکس ، فیلم و GIF را برنامه ریزی کنند. 

اگر از چندین شبکه اجتماعی مهم استفاده می کنید ،  ابزاری مانند SocialPilot را پیشنهاد می کنبم ، که به شما امکان می دهد همه حساب های خود را از یک مکان مدیریت کنید.

برای مشاغل کوچک ، بسیار مفید و مقرون به صرفه است.

زیرا شما مجبور به پرداخت هزینه چندین ابزار نخواهید بود.

لذا وقت خود را برای تبدیل یک ابزار به ابزار دیگر و بازگشت دوباره آن صرف نمی کنید.

این برنامه امکانی را به شما می دهد تا پست های رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید و برخی از ویژگی های اضافی را ارائه می دهد که می تواند برای کاربران اینستاگرام مفید باشد:

  1.     عکس های رایگان را از کتابخانه داخلی آنها برای به اشتراک گذاشتن در حساب اینستاگرام خود پیدا کنید.
  2.     پست های اینستاگرام خود را با فیلترها ، جلوه ها ، متن و سایر گزینه های ویرایش سفارشی کنید.
  3.     روی عکس های خود علامت گذاری کنید.
  4.     برای برنامه ریزی و اجرای استراتژی محتوای خود با اعضای تیم همکاری کنید.

نحوه برنامه ریزی محتوای بازاریابی اینستاگرام خود

5: نحوه بهبود محتوای بازاریابی اینستاگرام 

هنگامی که شما یک برنامه خوب و محتوای عالی برای ارسال دارید ، چگونه می توانید نتایج خود را در اینستاگرام بهبود ببخشید؟

در اینجا چند روش برای افزایش دسترسی ، بهبود تعامل و افزایش فالوور  وجود دارد.

هشتگ های مربوطه را اضافه کنید

هشتگ ها قسمت بسیار مهمی از اینستاگرام هستند.

هشتگ های مناسب و تعداد مناسب هشتگ می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان بیشتری داشته باشید و دنبال کنندگان بیشتری جذب کنید.

اگر شما یک برند تجاری بزرگ هستید و شناخت زیادی دارید ، ممکن است نیازی به استفاده مداوم از هشتگ نداشته باشید. 

اما اگر مشاغل کوچک یا متوسطی هستید ، توجه داشته باشید که به هشتگ ها توجه زیادی داشته باشید و حداقل در همه پست های خود از یک هشتگ استفاده کنید. 

در غیر این صورت ، فرصت دسترسی به افراد بیشتری را از دست خواهید داد.

 

پیشنهاد ویژه: راهکارهای 100 درصد رایگان افزایش فالوور

 

قبل از اینکه بهترین روش های استفاده از هشتگ را در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم ، بیایید نگاهی به انواع مختلف هشتگ اینستاگرام بیندازیم.

هشتگ های برند دار: 

اینها هشتگ هایی هست که مختص برند شما خواهد بود. می توانید از آنها برای ساختن نام تجاری خود و تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید. 

اگر هشتگی با برند تجاری ایجاد کردید ، اطمینان حاصل کنید که مختصر ، نوشتن آن آسان و به خاطر سپاری آن راحت باشد. 
هشتگ های مربوطه را اضافه کنید

هشتگ های خاص صنعت:

این هشتگ های خاص صنعت مانند photographer# هستند.

این نوع هشتگ معمولاً بسیار محبوب است و ده ها میلیون پست دارد.

نیچ هشتگ های:

اگر photographer#  یک هشتگ صنعت است ، هشتگی مانند foodphotographer#  یک نیچ هشتگ خواهد بود.

نیچ هشتگ در محتوای اینستاگرام

هشتگ مکان:

این هشتگ ها می توانند برای شرکت هایی که در مکان های خاص فعالیت می کنند بسیار کاربردی باشند.

با استفاده از هشتگهای خاص مکان مانند # تهران یا # شهر جدید ، یا استفاده از هشتگ های خاص محله ها و جامعه خاص می توانید مخاطبان گسترده تری را جستجو کنید.

حتی می توانید ترکیبی از مکان ها و مراکز فروش مانند northlondonfoodie# را امتحان کنید.

هشتگ های رویداد:

هر زمان که یک رویداد به اندازه کافی بزرگ باشد ، معمولاً هشتگی در پشت آن وجود دارد ، مانند fifawwc# برای جام جهانی زنان.

هشتگ های تعطیلات:

بیشتر تعطیلات هشتگ های خاص خود را دارند. از تعطیلات ملی مانند کریسمس ، تا جشن های جدید مانند nacionalcupcakeday#.
هشتگ های تعطیلات

در حالت ایده آل ، شما باید تا حد امکان از انواع مختلف هشتگ استفاده کنید.

همچنین ، به طور مداوم با هشتگ های مختلف آزمایش کنید تا ببینید که چگونه آنها بر نتایج شما تأثیر می گذارند.

اکنون که انواع هشتگ های قابل استفاده را شناختید ، در اینجا بهترین روش های استفاده از هشتگ در اینستاگرام وجود دارد:

  •     همیشه از هشتگ استفاده کنید. در حالی که می توانید حداکثر 30 هشتگ استفاده کنید ، این بدان معنا نیست که این یک روش خوب است. مطالعات نشان می دهد که داده های متناقضی در مورد استفاده و تعامل هشتگ وجود دارد ، بنابراین تعداد مختلف هشتگ را امتحان کنید و ببینید که آنها چگونه بر نتایج شما تأثیر می گذارند.
  •     قبل از استفاده از هشتگ ها ، تحقیق کنید. با جستجوی سریع هشتگ ها می توانید تعداد و نوع پست ها را ببینید. داشتن پست های زیاد می تواند به معنای از بین رفتن محتوای شما در دریایی از به روزرسانی ها باشد.
  •     برای دسترسی آسان هشتگ های مربوطه را در یک سند ذخیره کنید. سپس هنگام ایجاد یک پست ، بهترین هشتگ های مربوط به آن محتوا را کپی کنید.
  •     از هشتگ های محبوب و تک کلمه ای عبور کنید. استفاده از هشتگ های فوق العاده معروف بسیار وسوسه انگیز است. اما واقعیت این است که محتوای بسیار زیادی وجود دارد تا محتوای شما در بین آنها گم شود. از ترکیبی از انواع مختلف هشتگ استفاده کنید: هشتگ های محبوب ، هشتگ های ویژه ، هشتگ های خاص مکان و غیره

ابزاری برای کمک به یافتن و استفاده از هشتگ های اینستاگرام

All Hashtag ابزاری برای شناسایی ، ایجاد و تجزیه و تحلیل هشتگ ها است.

برای شروع رایگان آن ، یک هشتگ / کلمه کلیدی را تایپ کنید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید هشتگ های برتر (فقط محبوب ترین هشتگ های مرتبط) ، هشتگ های تصادفی یا زنده را جستجو کنید.
ابزاری برای کمک به یافتن و استفاده از هشتگ های اینستاگرام

نتایج جستجوی شما شامل ده ها (حتی صدها مورد ، در بعضی موارد) هشتگ ، از جمله هشتگ های مشابهی که باید در نظر بگیرید.

می توانید این ترکیب های هشتگ را با یک کلیک کپی کنید تا برای استفاده بعدی ذخیره شود (یا مستقیماً به یکی از به پست های خود اضافه کنید).
استفاده از هشتگ مناسب در سبک محتوای اینستاگرام

Keyhole  یک ابزار رتبه بندی ، نظارت و تجزیه و تحلیل آنلاین است که با بسیاری از سیستم عامل های اجتماعی از جمله برای اینستاگرام کار می کند.

یک ویژگی به شما امکان می دهد هشتگ را در زمان واقعی ردیابی کنید.

علاوه بر نمایش پست های برتر با این هشتگ ها ، به مرور زمان استفاده از این هشتگ ها را تجزیه و تحلیل می کند ، تأثیرگذاران برتر با استفاده از آن هشتگ ها و سایر موضوعات پرطرفدار را نشان می دهد.

استفاده از هشتگ پرطرفدار در سبک محتای اینستاگرام

به عنوان یک پاداش ، می توانید رقبا را رصد کنید تا ببینید که استراتژی های هشتگ آنها چگونه پیشرفت می کند و چه چیزهایی می توانید از آنها یاد بگیرید.

برای محتوای خود از طول کپشن بهینه استفاده کنید.

طول کپشن اینستاگرام شما تا حدی به نوع محتوایی که ارسال می کنید بستگی خواهد داشت.

اگر می خواهید لینکی را در رزومه خود نشان دهید و بازدید از آن را به سمت پیج اینستاگرام سوق دهید ، بهتر است کپشن خود را کوتاه و ساده نگه دارید تا افراد بتوانند CTA شما را بدون نیاز به خواندن چندین پاراگراف ببینند.

از طرف دیگر ، اگر می خواهید یک استوری را آموزش دهید یا مطلب آموزنده بگویید ، از نظر طولانی تر همانند سخنرانی های TED در این پست استفاده کنید.

آموزش در استوری اینستاگرام

برای برخی از پست ها نیازی به فراخوان نیست ، مانند عکس لابرادودل که شخصی فقط برای سرگرمی و به اشتراک گذاری آورده است.

اما به طور کلی ، شما باید CTA ها را هر زمان ممکن اضافه کنید.

در غیر این صورت افراد را وادار به اقدامی نمی کنید که می خواهید انجام دهند.

مکان های زیادی وجود دارد که می توانید CTA به آنها اضافه کنید: کپشن ، عکس و بیوگرافی. هر اقدامی که می خواهید مردم انجام دهند ( از یک صفحه وب بازدید کنید ، چیزی بخرید ، نظر بگذارید و غیره ) این را در کپشن و مطالب توضیح دهید ، همانطور که GoPro در اینجا انجام می دهد.

استفاده از دکمه های تبدیل در سبک محتوای اینستاگرام

نتیجه

وقتی برند بزرگی ندارید و یک کسب و کار کوچک هستید ، گرفتن نتیجه از شبکه های اجتماعی دشوار است. این موضوع در مورد اینستاگرام هم صدق می کند.

بسیاری از مواردی که در این راهنما آورده ایم به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که به جذب فالوور و تعامل بیشتر اینستاگرام کمک کند ، از جمله:

  •     از یک برنامه ثابت برای انتشار استفاده کنید.
  •     انواع مختلف مطالب را هر روز ارسال کنید.
  •     از ترکیب مناسب هشتگ استفاده کنید.

در حالی که اینستاگرام قطعاً می تواند هرزنامه باشد (با سهم خود از فالوورهای جعلی ، حساب های جعلی و موارد مشابه) ، تعداد زیادی از کاربران واقعی هستند که هر روز برای دیدن محتوای جدید از دوستان ، تأثیرگذاران ، حتی از برندها وارد سیستم می شوند. 

گرچه ممکن است توجه برخی از آنها را با محتوای عالی و هشتگ های مناسب به خود جلب کنید ، راه دیگری برای ادامه افزایش دنبال کنندگان و تعامل با شما تعامل با کاربران است.

در اینجا بهترین روش ها برای به اشتراک گذاری اینستاگرام وجود دارد:

  1.     برای تشویق افراد به تعامل با محتوای شما و نظر دادن ، از تماس های عملی برای ارسال و نظرات خود استفاده کنید.
     
  2.     هر روز وقت خود را صرف لایک پست ها ، تماشای استوری ها و فیلم ه

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید

Cary