p تیک آبی و نحوه تأیید در اینستاگرام در 8 مرحله
تیک آبی و نحوه تأیید در اینستاگرام در 8 مرحله

تیک آبی و نحوه تأیید در اینستاگرام در 8 مرحله

اینستاگرام
سه شنبه - ۱۶ فروردین ۰۱

تأیید شدن در اینستاگرام برای هر کسی و هر تجارت و اکانتی بسیار شیرین خواهد بود. اما چرا هر شخصی نمی‌تواند تأیید در اینستاگرام را بگیرید؟!

آیا نیاز به کار خاصی دارد و یا باید یکسری مراحل را طی کرده باشیم تا بتوانیم تأیید اینستاگرام را دریافت کنیم؟!

امروز قصد داریم در مورد این موضوع با شما صحبت کنیم، و یک بار برای همیشه به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توانید تأییدیه اکانت تجاری را دریافت کنیم.

با ما باشید تا نکته به نکته و ریزبه‌ریز مراحل را ادامه دهیم.

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، انتخاب ارجح برای برندها و مشاغل است.

طبق گفته اینستاگرام، 90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک حساب تجاری را دنبال می‌کنند، از هر 3 نفر، 2 نفر اعتراف کرده‌اند که اینستاگرام به آنها کمک می‌کند تا با برندها تعامل داشته باشند، و 50 درصد از مردم اعتراف کردند که اینستاگرام با دیدن تبلیغات آن در یک برند، علاقه خود را به یک برند افزایش داده است.

در حال حاضر، فقط داشتن یک پروفایل تجاری در اینستاگرام دیگر برای ایجاد اعتبار در نزد فالوورها کافی نیست.

علاوه بر محتوا، تعامل، بررسی‌های خوب، تصاویر با کیفیت بالا، ویدیوها و شفافیت، یکی دیگر از عناصر مهمی که تعیین می‌کند آیا کاربران به برند شما اعتماد خواهند کرد یا خیر، نشان تأیید در اینستاگرام است.

داشتن تیک آبی در کنار نام آن یکی از اهداف بلندمدت هر اینفلوئنسر و پروفایل تجاری در اینستاگرام است.

از این گذشته، این تیک آبی کوچک نماد تأیید و اصالت است و ارزش بسیار زیادی دارد.

تایید شدن در اینستاگرام

تیک آبی و تأیید در اینستاگرام نشان می‌دهد که اگر تأثیرگذار هستید، افراد می‌توانند به برند، محصولات، خدمات یا توصیه‌های شما اعتماد کنند. دقیقاً به همین دلیل، تأیید یا دریافت نشان تأیید شده در اینستاگرام به همین سادگی نیست.

در این وبلاگ، نحوه اعتبارسنجی آن در اینستاگرام را توضیح خواهیم داد تا بتوانید اعتبار خود را افزایش دهید و مشتریان بیشتری برای برند خود به‌دست آورید.

تأیید اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک حساب تأیید شده را به‌عنوان حسابی تعریف می‌کند که نشان‌دهنده حضور واقعی یک شخصیت عمومی، سلبریتی یا برندی است که آن را نمایندگی می‌کند.

نشان تأیید به‌عنوان یک علامت تیک آبی ظاهر می‌شود. تیک آبی را می‌توان در اکانت هر اکانت اینستاگرام مشاهده کرد یا می‌تواند در جستجو ظاهر شود.

تأیید اینستاگرام چیست؟

با نشان تأییدشده، افراد می‌توانند حساب‌های واقعی برندها، اینفلوئنسرها، شخصیت‌های عمومی و افراد مشهور را کشف کنند.

نشان تأییدشده اعتبار را نشان می‌دهد، نه اقتدار یا تخصص در مورد موضوع را.

هنگامی‌که نشان تأیید خود را دارید، نمی‌توانید تأیید را به‌حساب دیگری منتقل کنید یا نام کاربری خود را تغییر دهید.

مزایای تأیید شدن چیست؟

برای جلوگیری از ایجاد اکانت جعلی با استفاده از نام تجاری شما، باید حساب خود را در بهترین زمان ممکن تأیید کنید.

بیایید نگاهی به مزایای داشتن علامت تیک آبی در کنار نام اکانت خود بیندازیم.

نشان تأیید، اکانت شما را از اکانت های جعلی که از نام شما استفاده می‌کنند متمایز می‌کند.

اگر شخصی پروفایل اینستاگرام شما را جستجو کند، در صورت مشاهده تیک آبی در کنار آن، فوراً حساب واقعی شما را تشخیص می‌دهد.

این موضوع در مورد از دست دادن فالوورهای بالقوه شما و کوچ به سمت حساب‌های جعلی یا مبتنی بر طرفداران زیاد را جلوگیری می‌کند.

اعتبار برند را افزایش می‌دهد

اعتبارسنجی در اینستاگرام باعث افزایش اعتبار برند شما می‌شود. گرفتن تیک آبی کلیدی برای رتبه‌بندی بالاتر از نتایج جستجوی اینستاگرام برای عبارات مرتبط با نام حساب شما است.

حساب‌های تأیید شده همیشه بالاتر از حساب‌های تأیید نشده در اسنستاگرام رتبه‌بندی می‌شوند. با تأیید کمتر از 1٪ از حساب‌های اینستاگرام، داشتن تیک آبی در اکانت شما ارزش و اعتبار برند شما را نشان می‌دهد.

مزایای تأیید در اینستاگرام با تیک آبی

    Insta-Verification تأیید می‌کند که ارزش دنبال کردن را دارید.

    اغلب اوقات، به اکانت های تأیید شده زودتر از سایر ویژگی‌ها اجازه دسترسی به ویژگی‌های جدید داده می‌شود.

    انحصار برند شما را گسترش می‌دهد. تأیید حساب شما آن را منحصربه‌فرد می‌کند. زیرا اینستاگرام همه حساب‌ها را تأیید نمی‌کند.

الزامات اساسی برای تأیید در اینستاگرام چیست؟

درخواست تأیید به‌طور کامل توسط اینستاگرام بررسی می‌شود. چندین عامل برای بررسی اینکه آیا حساب با معیارهای تأیید مطابقت دارد سنجیده می‌شود.

اینستاگرام رسماً لیستی از پیش‌نیازهایی را که حساب شما برای تأیید شدن باید رعایت کند، اعلام کرده است.

معتبر: حساب‌ها/پروفایل‌ها باید نماینده یک شخص حقیقی یا شرکت ثبت‌شده باشند.

منحصربه‌فرد: اکانت ها/حساب‌ها باید منعکس‌کننده حضور منحصربه‌فرد شخص یا شرکت باشد. حساب‌های عمومی تأیید نمی‌شوند.

اکانت کامل: حساب‌ها/پروفایل‌ها باید دارای رزومه، عکس و هنگام درخواست تأییدیه داشته باشند.

حساب عمومی: حساب‌ها/اکانت های عمومی می‌توانند در فرآیند تأیید شرکت کنند. نشان‌های تأیید شده را نمی‌توان به حساب‌های شخصی اعطا کرد.

اکانت ویژه: حساب‌ها/نمایه‌های یک شخص یا برند باید توسط چندین منبع خبری ذکر شود یا اغلب به‌صورت آنلاین جستجو شود. اگر در این کسب‌وکار جدید هستید و می‌خواهید یک نشان تأیید شده دریافت کنید، باید مطمئن شوید که شرکت شما در بسیاری از رسانه‌های آنلاین ذکر شده است، در نتایج گوگل رتبه بالایی دارد و دنبال کنندگان خوبی دارد.

از استفاده از هرگونه اطلاعاتی که نادرست یا فریبکارانه است برای تأیید صحت خودداری کنید.

اگر اینستاگرام هر یک از این ناهماهنگی‌ها را تشخیص دهد، این اختیار را دارد که نشان تأیید شده را حذف کند و حتی حساب شما را به حالت تعلیق درآورد.

نحوه تأیید اکانت اینستاگرام: دستورالعمل‌های گام‌به‌گام

اگر یک تیک آبی و تأیید در اینستاگرام را درخواست دهید، تضمینی برای دریافت پاسخ مثبت وجود ندارد.

اگر درخواست شما برای نشان تأیید شده رد شد، می‌توانید پس از 30 روز درخواست دیگری ارسال کنید.

در اینجا مراحل درخواست تیک تأیید در اینستاگرام آمده است:

مرحله 1: به حسابی که می‌خواهید تأیید کنید وارد شوید.

مرحله 2: به اکانت خود بروید.

مرحله 3: روی این علامت منوی اکانت کلیک کنید.

مرحله 4: سپس روی تنظیمات ضربه بزنید.

نحوه تأیید اکانت اینستاگرام

مرحله 5: روی گزینه Accounts کلیک کنید.

مرحله 6: در صفحه حساب‌ها، گزینه درخواست تأیید را خواهید یافت. روی درخواست تأیید کلیک کنید.

دریافت تایید در اینستاگرام

 این شما را به صفحه تأیید هدایت می‌کند، جایی که فرمی برای درخواست تأیید اینستاگرام پیدا خواهید کرد.

مرحله 8: اطلاعات موردنیاز مانند نام کاربری، نام کامل، دسته یا دامنه و پیوندهای برخی از آنها را پر کنید.

تایید اینستاگرام و تیک آبی

مرحله 9: روی ارسال کلیک کنید.

تیک آبی و تایید اینستاگرام

این اطلاعات توسط اینستاگرام، برای تعیین اینکه آیا حساب شما با معیارهای تأیید آن مطابقت دارد، استفاده می‌شود.

بعد از درخواست تأیید چه اتفاقی می‌افتد؟

شاید از خود بپرسید که پس از ارسال درخواست چقدر طول می‌کشد تا در اینستاگرام تأیید شود.

حساب شما بلافاصله پس از درخواست شما تأیید نمی‌شود. چند روز یا چند هفته طول می‌کشد تا حساب شما تأیید شود.

پس از ارسال درخواست، کارگزاران اکانت یا حساب شما را بررسی می‌کنند، تا ببینند آیا پیش‌نیازها را برآورده می‌کند یا خیر، و سپس تصمیم می‌گیرند که نشان تأیید را تأیید کنند یا خیر.

بررسی درخواست شما ممکن است هفته‌ها طول بکشد، بنابراین اگر ظرف چند روز پاسخی دریافت نکردید، ناامید نشوید.

با توجه به افزایش اکانت های جعلی و آگاهی از این موضوع، اینستاگرام هیچ نامه‌ای در مورد تأیید ارسال نمی‌کند و شخصاً با شما تماس نمی‌گیرد.

در عرض 30 روز، مقامات اینستاگرام از طریق یک اعلان در فعالیت شما به شما اطلاع می‌دهند که آیا حساب شما تأیید شده است یا خیر.

بخش Activity برنامه به شما امکان می‌دهد اعلان‌ها را ببینید. فقط روی نماد قلب ضربه بزنید تا اعلان را مشاهده کنید.

در صورت امتناع، درخواست جدید پس از 30 روز قابل ارسال است.

دلایل از دست دادن نشان تأییدشده

پس از تأیید تیک آبی، نشان تأییدشده برای همیشه متعلق به شماست. با این حال، شرایطی وجود دارد که در آن شما می‌توانید نشان آبی را از دست بدهید.

در زیر دلایلی وجود دارد که می‌تواند منجر به از دست دادن تأییدیه شما شود:

    هنگام ارسال اطلاعات خود برای تأیید، اطلاعات نادرست را به اینستاگرام ارائه دهید. شما بدون شک ریجکت خواهید شد و همچنین امکان تعلیق حساب شما وجود دارد.
    نشان تأییدشده خود را به حساب دیگری منتقل کنید.
    حساب خود را با استفاده از شخص ثالث تأیید کنید.
    خدمات دیگر را با استفاده از تصویر نمایه، رزومه یا بخش نام خود تبلیغ کنید.
    مرتباً حساب خود را از عمومی به خصوصی تغییر دهید.
    از روش‌هایی استفاده کنید که قوانین اینستاگرام یا دستورالعمل‌های انجمن را نقض می‌کند.

دریافت سریع نشان تأیید در اینستاگرام

دریافت سریع نشان تأیید در اینستاگرام

در اینجا چند روش برای اطمینان از اینکه نشان تأییدشده خود را بدون تأخیر دریافت می‌کنید، آورده شده است. حتماً این بخش را با دقت مطالعه کنید.

1. صداقت تا حد زیادی پیش می‌رود

برای دریافت علامت آبی، اطلاعات نادرست اینستاگرام را تغذیه نکنید. انجام این کار می‌تواند برای اکانت برند اینستاگرام شما بسیار خطرناک باشد.

هنگام تکمیل فرم تأیید، نام واقعی خود را همراه با اسناد دولتی اصلی و اطلاعات مربوط به کسب‌وکار خود، ارائه دهید.

2. خرید یک نشان تأیید شده ایده خوبی نیست

اینستاگرام به‌شدت با نشان‌های تأیید پولی مخالف است. به همین دلیل است که اینستاگرام برای تأیید از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و برای تأیید با شما تماس نمی‌گیرد.

بنابراین، اگر قصد خرید نشان‌ها یا دریافت آنها را از طریق برنامه‌های شخص ثالث دارید، باید مراقب آنها و کلاهی که احتمالاً سرتان خواهد رفت باشید.

همچنین از پیام‌های مستقیم یا ایمیل‌هایی که ادعا می‌کنند نشان‌های تأیید شده را در ازای پول به شما ارائه می‌دهند، خودداری کنید.

3. فعال بمانید

اکانت اینستاگرام خود را فعال نگه دارید و از آن نهایت استفاده را ببرید. به ارسال محتوای جذابی که در بین مخاطبان شما علاقه‌مند است ادامه دهید.
با درگیر کردن مخاطبان خود در پست‌های خود و استفاده از هشتگ‌های مرتبط، در تب Explore ظاهر می‌شوید و شانس خود را برای کشف شدن توسط افراد غیر دنبال کننده افزایش می‌دهید.

از طرح‌بندی‌های دایره‌ای، حلقه‌ها، استوری‌ها، هایلایت‌ها، IGTV ها، ریلز اینستاگرام و غیره استفاده کنید تا دنبال کنندگان خود را درگیر کنید.

باید به این نکته دقت کنید که مدیران IG ممکن است به دنبال پست‌های معمولی در اکانت شما باشند.

4. مراقب حساب‌های جعلی باشید

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که شخصیت‌ها یا مشاغل برجسته را نشان می‌دهند تحت سلطه پروفایل‌های جعلی هستند.

اگر شما برند یا شخص واقعی هستید، اینستاگرام خوشحال می‌شود حساب شما را تأیید کند.

در نهایت، هدف اعلام‌شده از تأیید، تمایز بین حساب‌های واقعی و جعلی است.

5. فالوورهای خوبی بسازید

قسمت بعدی مشکل است اگرچه اینستاگرام تعداد فالوور مشخصی را مشخص نمی‌کند، اما اکانتی که برای تأیید اقدام می‌کند، تعداد فالوورهای آن بسیار مهم است.

در حالی که برخی از حساب‌ها تنها با 8000 دنبال کننده می‌توانند نشان تأییدشده را دریافت کنند، برخی دیگر حتی با 200 هزار دنبال کننده این نشان را ندارند.

با این حال، داشتن تعداد مناسب فالوور به حساب شما اعتبار می‌بخشد. بر ایجاد محتوای باکیفیت، جذب فالوورهای خود و به‌دست آوردن تعاملات بیشتر تمرکز کنید.

اگر شما در برنامه خود از خرید فالوور استفاده می‌کند، سعی کنید مراقب این قضیه باشید. زیرا پیشنهاد می‌کنیم در صورت برنامه نداشتن برای این کار، از انجام آن حتماً خودداری کنید.

6. سایر لینک‌های رسانه‌های اجتماعی را در رزومه خود وارد نکنید

آخرین کاری که می‌خواهید برای تأیید حساب اینستاگرام خود انجام دهید، نگه‌داشتن لینک‌ها به سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود در بیو است.

اینستاگرام آن را دوست ندارد. لینک‌های وب‌سایت شما را می‌توان به اشتراک گذاشت، اما نه با سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی.

7. در اطراف برند خود سروصدا ایجاد کنید

طبق گفته اینستاگرام، برای دریافت نشان تأیید باید یک برند یا فرد مشهور باشید.

اگرچه ممکن است مشهور بودن برای استارت آپ ها و اینفلوئنسرها ناامیدکننده به نظر برسد، مطمئن شوید که به‌اندازه کافی سروصدا ایجاد می‌کنید تا بتوانید در اینترنت به خوبی تحقیق کنید.

به خاطر داشته باشید که بازی‌های روابط عمومی با اینستاگرام کار نمی‌کنند.

اینستاگرام تحقیقات خود را انجام می‌دهد و بر اساس آن، شما نشان را دریافت می‌کنید.

8. مطمئن شوید که پروفایل شما کامل است

قبل از درخواست تأیید، اکانت خود را تکمیل کنید. این یکی از اولین کارهایی است که باید انجام دهید.

اکانت شما باید دارای رزومه و عکس باشد. به‌طور منظم در پلتفرم پست کنید و فعال بمانید.

9. تسلیم نشوید

اگر اولین تلاش شما برای راستی‌آزمایی و دریافت تیک آبی رد شد، می‌توانید پس از 30 روز دوباره برای تأیید درخواست دهید.

اگر روی این نکات کار کنید، همه‌چیز برای شما درست خواهد شد. فقط تلاش خود را دو برابر کنید.

10. دستورالعمل‌های اینستاگرام را زیر پا نگذارید.

انجام این یک کار بیهوده است. اگر می‌خواهید توسط اینستاگرام تأیید شوید، نمی‌توانید شرایط و ضوابط یا دستورالعمل‌های انجمن آن را نقض کنید.

ویژگی تیک آبی و تایید در اینستاگرام

تیک آبی، اعتبار بیشتری به حساب اینستاگرام شما اضافه می‌کند و کاربران بیشتری را جذب می‌کند، تا حساب شما را دنبال کنند.

علاوه بر دریافت نشان تأیید، مهم است که استراتژی محتوای خود را برنامه‌ریزی کنید و پست‌ها را به‌طور مداوم منتشر کنید تا به‌طور مؤثر مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید.

یکی از راه‌های رسیدن به این هدف استفاده از تقویم محتوا برای برنامه‌ریزی استراتژی محتوای خود است.

تقویم محتوا تصویر وسیع‌تری از جدول زمانی آینده اینستاگرام شما ارائه می‌کند و به شما کمک می‌کند پست‌ها را برای حفظ تعامل مداوم با فالوورهایتان برنامه‌ریزی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تقویم محتوا و ابزارهای زمان‌بندی، مطلب زمان‌بندی پست گذاری در اینستاگرام را مطالعه کنید و بیاموزید که چگونه با کمک این آموزش، می‌توانید به عملیات بازاریابی برتری بخشید.

آیا امکان ارسال چندین درخواست تأیید وجود دارد؟

اگر درخواست تأیید قبلی رد شد، اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد پس از 30 روز دوباره درخواست را ارسال کنید.

این امکان وجود دارد که بارها و بارها درخواست تأیید کنید، اما تضمین نمی‌کند که حساب شما تأیید شود، مگر اینکه اینستاگرام تصمیم به این کار بگیرد.

علاوه بر این، ارسال درخواست‌های تأیید مکرر ممکن است منجر به تعلیق حساب شما شود.

آیا اینستاگرام امکان تأیید بدون شناسه دولتی را می‌دهد؟

متأسفانه، این امکان‌پذیر نیست. هنگام پر کردن فرم تأیید، کارت شناسایی دولتی موردنیاز است. فقط حساب‌ها و برندهای واقعی واجد شرایط نشان تأیید اینستاگرام هستند.

آیا می‌توان بدون مشهور بودن در اینستاگرام اعتبار سنجی کرد؟

اگرچه اینستاگرام نیاز دارد که یک شخص واقعی یا یک برند معروف باشد، اما هنوز هم می‌توان آن را بدون معروف بودن تأیید کرد.

اگر برند شما به خوبی تحقیق‌شده باشد و اگر یک اکانت کامل ایجاد کرده باشید و فعال باقی بمانید، قابل تأیید است.

اینها موارد بسیار مهمی بود که باید در مورد تأیید در اینستاگرام و دریافت تیک آبی، مطلع باشید. حتماً نظرات خودتان را در این بخش برای ما ارسال کنید.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید