
اینستاگرام با بیش از 2 میلیارد کاربر در حال رقابت برای تبدیلشدن به یک غول رسانههای اجتماعی است. بدون شک ترکیبی عالی از فرصتهای بازاریابی و الهامبخش است.
این یک واقعیت خوشحالکننده است که اینستاگرام از هر سازنده و برندی که نیاز به پلتفرمی برای تبلیغ خود دارد، صرفنظر از نوع پروژه، پشتیبانی میکند. و برای این کار، میتوانید روی ابزارهای برتر اینستاگرام حساب باز کنید.
ابزارهای زیادی در اینستاگرام وجود دارند که می توانید با کمک آنها اکثر کارهای اینستاگرام خود را انجام دهید.
استفاده از ابزارهای مختلف برای داشتن یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام بسیار ضروری خواهد بود.
دریافت گزارشات مختلف، بررسی آمار و ارقام رقبا، بررسی رفتار کاربران و موارد بسیار دیگری که میتوانید با کمک این ابزارها بهدست بیاورید.
اما امروز قصد داریم در مورد یکسری ابزارهای حرفهای برای ارسال و برنامه ریزی پست و زمانبندی ارسال پست، صحبت کنیم.
اکثر این برنامهها پولی هستند و شما باید برای استفاده از آنها بهصورت دلاری هر ماه حساب خودتان را شارژ کنید.
اگر شما یک سازمانی هستید که نیاز به کمک گرفتن از پلتفرمهای تجزیهوتحلیل و اشتراک گذاری پست هستید و چند نیرو برای مدیریت چندین اکانت دارید، پیشنهاد میکنیم حداقل از یکی از این ابزارها کمک بگیرید.
به همین دلیل است لیستی از 10 ابزار عالی ارائه کردیم که اطمینان حاصل میکند که پستهای برند شما در اینستاگرام بهصورت اتوماتیک ارسال میشود.
بهترین ابزارهای ارسال پست برنامه ریزی شده در اینستاگرام
1- SocialPilot
SocialPilot یکی از بهترین ابزارها است که دارای مجموعهای عالی از ویژگیهای مفید برای بازاریابی اینستاگرام است.
چندین حساب اینستاگرام را در آن قرار دهید و از قابلیت ارسال مستقیم لذت ببرید، تا پستهای خود را در بهترین زمان برنامهریزی کنید.
SocialPilot به شما امکان میدهد حتی کپشن را در پستهای اینستاگرام خود برنامهریزی کنید.
به لطف ادغام آن با Canva، شما میتوانید یکسری تغییرات را دران انجام دهید که برای بازرایابان اینستاگرام بسیار جذاب خواهد بود.
SocialPilot دارای تجزیهوتحلیل اینستاگرام است، که عملکرد واقعی شما را نشان میدهد.
این در ایجاد استراتژیها و کمپینهای مناسب برای جذب مخاطب، مفید هست.
جدا از آن، دارای گزارش کامل از پستهای ارسال شده و زمانبندی شده است تا روند گردش کار شما فوقالعاده روان شود.
مزایا
دارای لینکهای کوتاه و قابلیت زمانبندی انبوه است.
ادغام آن با Canva که بسیار جالب خواهد بود.
شما میتوانید محتوای نامحدود را سازماندهی کنید و چندین فید RSS را تنظیم کنید.
تأییدیهها و گردش کار را برای همکاری بهتر تنظیم کنید.
2- Iconosquare
Iconosquare به دلیل ویژگیهای برنامهریزی اینستاگرام در لیست گزینههای مناسب قرار دارد.
این برنامه ترکیبی عالی از ابزارهای انتشار و نظارت در یک مکان است. برای استراتژی استقرار بصری میتوانید با تیم خود در اینجا همکاری کنید.
رابط کاربری ساده با کنترل پنل قابل تنظیم، تجزیهوتحلیل اثربخشی کمپینهای بازاریابی شما را نشان میدهد.
این ابزار عمدتاً روی تجزیهوتحلیل با فیلترهای زیادی برای درک جمعیتشناسی و سطح تعامل آنها با پستهای شما متمرکز است.
با این حال، این ابزار تنها از 5 پلتفرم پشتیبانی میکند و 3 طرح پولی را با طرح Pro ارائه میدهد که از 59 دلار در ماه شروع میشود و تا 99 دلار برای نسخه پیشرفته افزایش مییابد. طرح سازمانی این برنامه کاملاً قابل تنظیم است.
مزایا
Iconosquare استوری، هشتگ و معیارهای مفیدی برای بازاریابی اینستاگرام به شما میدهد.
میتوانید گزارشها را برای تجزیهوتحلیل صادر کنید.
داشبورد جامعی با گزینههای زیادی برای فیلترها و سفارشیسازیها دارد.
منفی
راهاندازی اینستاگرام ناپایدار است و همچنان قطع میشود.
اندازه تصاویر برای ارسال باید تغییر اندازه داده شود.
فرآیند راهاندازی در ابتدا کمی دشوار است.
3- Tailwind
Tailwind به دلیل عملکرد هوشمندانه بازاریابی اینستاگرام خود گزینه خوبی برای این لیست خواهد بود.
مانند موارد بعدی، Tailwind نیز بیشتر بر اینستاگرام و پینترست تمرکز کرده است. جدا از آن، به شما امکان میدهد در فیسبوک پست کنید.
به همین دلیل است که اگر برند خود را در پلتفرمهای دیگر نیز تبلیغ میکنید، ممکن است مناسب نباشد.
تا جایی که به بازاریابی اینستاگرام مربوط میشود، این ابزار یک ابزار مناسب است.
دارای ویژگیهای مختلفی مانند رزومه هوشمند، هشتگ یاب، زمانبندی آسان و برنامهریز پست است.
Tailwind همچنین یک برنامه رایگان برای همیشه دارد که برای افراد خوب است. برای بازاریابان، آنها 3 طرح پولی دارند.
برنامه Pro از 19.99 دلار در ماه شروع میشود، در حالی که برنامه پیشرفته 49.99 دلار در ماه هزینه دارد. بالاترین قیمت 99.99 دلار در ماه هزینه دارد.
مزایا
تجزیهوتحلیل ایجادشده توسط Tailwind کاملاً بازی را تغییر میدهد.
یک بیوگرافی هوشمند ترافیک بیشتری را از اینستاگرام به سایت شما هدایت میکند.
پیشنمایشی از نحوه نمایش پست پس از زمانبندی ارائه میدهد.
منفی
اگرچه یک طرح رایگان وجود دارد، اما برای استفاده کامل از ابزار باید هزینه پرداخت کنید.
کاربران از دانلود کند شکایت داشتند.
4- Sendible
Sendible یکی از ابزارهای خوب پست است که به مشتریان خود برای مدیریت همزمان حسابهای رسانههای اجتماعی مختلف خدمت میکند.
این برنامه از تعدادی شبکه مانند فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، پینترست، توییتر پشتیبانی میکند.
تمرکز ساده Sendible انتشار محتوای مؤثر با گردش کار تعریفشده است. وقتی ایدههایتان برای ارسال محتوا در رسانههای اجتماعی تمام شد، محتوا را سازماندهی کنید و فیدهای RSS را تنظیم کنید. شما میتوانید گزارشهای سفارشی ایجاد کنید و تمام دادههای تجزیهوتحلیل را در آنها نمایش دهید.
مزایا
دارای ویژگیهای سازماندهی محتوا و همکاری گروهی است.
ویژگی گزارش دهی معیارهای موردنیاز برای بررسی را آسان میکند.
میتوانید اولین کپشن را در اینستاگرام برنامهریزی کنید و اکانت های فیس بوک، لینکدین، توییتر و غیره را تگ کنید.
منفی
برای تجربه کاربری بهتر، ناوبری را میتوان بهبود بخشید.
قابلیت ارسال مجدد در دسترس نیست.
گاهی اوقات لازم است دوباره بررسی شود که آیا پست برنامهریزیشده قبلاً در پلتفرم به اشتراک گذاشتهشده است یا خیر.
5- Agorapulse
Agorapulse یکی دیگر از ابزارهای بعدی است که رابط کاربری عالی دارد. مهمترین ویژگی آن صندوق ورودی هوشمند بصری آن است که به شما امکان میدهد تمام تعاملات خودتان را در کانالهای محبوب رسانههای اجتماعی پیگیری کنید. این شامل پاسخها، کپشن، اشارهها، نظرات، پیامها و موارد دیگر در یک مکان است.
همچنین دارای قابلیتهای شنیداری اجتماعی است که کلمات کلیدی، عبارات، مکانها و هشتگ ها را ردیابی میکند، بنابراین هرگز فرصتی را برای تعامل با مشتریان بالقوه از دست ندهید.
از آنجایی که Agorapulse یک ابزار زمانبندی پست است، بسیاری از عملکردهای مرتبط را برای اشتراکگذاری سریع پستها، در زمانهای موردنظر ارائه میدهد.
مزایا
این ابزار شامل ادغامهای مفید برای بینش بهتر است.
رابط کاربری شگفتانگیزی دارد و بهراحتی قابل پیمایش است.
تجزیهوتحلیل و ویژگیهای نظارت گنجاندهشده است.
منفی
بسیاری از ویژگیهای ویرایش پست را ندارد.
گزارشها قابل تنظیم نیستند.
شما مجاز به پیشنویس محتوا نیستید.
6- ContentCal
ContentCal یکی از جایگزینهای کمتر شناختهشده پس از فروش است که زندگی بازاریابان را آسانتر میکند.
ContentCal، متعلق به Adobe، یک ابزار بازاریابی محتوا است که به شما امکان میدهد پستهای برند خود را با یک کلیک در حسابهای رسانههای اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
فیلمهای آموزشی زیادی دارد. بنابراین حتی اگر داشبورد گیجکننده به نظر میرسد، میتوانید راهی برای کار کردن با آن پیدا کنید.
از قالببندی خاصی برای دستهبندی محتوا بر اساس وضعیت تأیید استفاده میکند. همچنین میتوانید یادداشتهایی برای اعضای تیم خود بگذارید تا زمینه بیشتری را ارائه دهند.
از 3 طرحی که ContentCal ارائه میدهد، تنها یکی دارای قیمت ثابت است. هزینه طرح اولیه 37 دلار در ماه است. طرحهای پیشرفته و تخصصی کاملاً قابل تنظیم هستند.
مزایا
رابط مستقیم با راهنماها و آموزشهای کافی.
ویژگیهای گردش کار شگفتانگیز و بسیار مفید هستند.
منفی
فقط از چند پلتفرم پشتیبانی میکند.
تجزیهوتحلیل محدود ارائه شده است.
پشتیبانی از مشتری سطحی دارد که میتواند ناامیدکننده باشد.
7- Sprout Social
Sprout Social در واقع یکی از جایگزینهای محبوب بعدی است که برای مدتی در دسترس بوده است. همچنین مجموعهای از ویژگیها مانند داشبورد سفارشی، ناشران مختلف، صندوق ورودی هوشمند و ابزارهای گوش دادن اجتماعی را ارائه میدهد.
میتوانید پستها را برنامهریزی کنید، به مکالمهای با همتیمیهای خود پاسخ دهید، حسابهای خود را پیوند دهید، و حتی اعضای جدید را از داشبورد خود دعوت کنید.
در قسمت انتشارات میتوانید تقویم هفتگی یا ماهانه را مشاهده کنید. همچنین یک کتابخانه دارایی وجود دارد، که تمام رسانههای شما را ذخیره میکند که در صورت نیاز میتوانید آنها را بازیابی کنید.
Sprout Social 3 طرح دارد. طرح استاندارد 99 دلار برای یک ماه است. هزینه حرفهای و پیشرفته 169 دلار و 279 دلار در ماه است، که در واقع بسیار گران است.
مزایا
میتوانید به انواع گزارشها دسترسی داشته باشید، تا بینش سریعتری داشته باشید.
کلیدواژهها را ردیابی میکند، تا بتوانید هنگام ذکر آنها هشدار دهید.
دارای صندوق ورودی هوشمند برای پاسخگویی سریع به مشتریان و دنبال کنندگان است.
منفی
شما نمیتوانید صف محتوای قدیمی را دوباره منتشر کنید.
TikTok هنوز پشتیبانی نمیشود.
این ابزار دارای یک منحنی یادگیری است.
8- SocialBee
SocialBee یکی از گزینهها که برای بهبود عملکرد شما در اینستاگرام و سایر پلتفرمها طراحی شده است. میتوانید هر پست را برای اشتراکگذاری در چندین شبکه بهراحتی سفارشی کنید.
SocialBee به شما اجازه میدهد تا با تنظیم قوانین اتوماسیون برای روزهایی که در دسترس نیستید، مسئولیت کامل پست را بر عهده بگیرید.
بهطور خودکار محتوای همیشهسبز، تبلیغاتی، کلیپ را بهراحتی برنامهریزی میکند.
SocialBee دارای 7 طرح پولی در دو دسته است. برنامههای استاندارد شامل Bootstrap، Saccelera و Pro با قیمتهای ماهانه به ترتیب 19، 39 و 79 دلار است.
مزایا
رابط کاربری این ابزار کاملاً عالی و آسان است.
رتبهبندی محتوا یکی از محبوبترین ویژگیهای SocialBee است.
همچنین کوتاه کنندههای لینک را در اختیار شما قرار میدهد.
منفی
کاربران باید مدتی را صرف عادت کردن به ابزار کنند.
هیچ عملکردی برای تحقیقات هشتگ ارائه نمیدهد.
هیچ ویژگی اختصاصی نظارت بر برند وجود ندارد.
9- Pallyy
Pallyy در بازاریابی رسانههای اجتماعی بسیار مؤثر است.
در واقع، این اولین ابزاری بود که صرفاً بر روی تجزیهوتحلیل اینستاگرام متمرکز شد. Pallyy هم اکنون میتواند شما را به 7 پلتفرم متصل کند.
ویژگیهای کلیدی Pallyy شامل ردیابی رقبا، تحقیق در مورد هشتگ و داشبورد قابل تنظیم است.
همچنین ابزار پیوند پویا را فراهم میکند، که مخاطبان اینستاگرام را به وبسایت برند شما هدایت میکند.
دارای قابلیت گزارش دهی خودکار، دستهبندی تحلیلهای مختلف است.
Pallyy از 15 دلار در ماه شروع میشود. همچنین دارای یک طرح آزمایشی محدود رایگان است.
با طرح پولی، به ویژگیهای ممتاز مانند زمانبندی انبوه، لینکهای پولی و ارسال نامحدود در پروفایلهای رسانههای اجتماعی بیشتری دسترسی خواهید داشت.
مزایا
ابزار نسبتاً ارزانقیمت است.
ابزار پیوند به یو آن را به یک انتخاب عالی برای بازاریابی اینستاگرام تبدیل میکند.
منفی
گزارشها را نمیتوان مستقیماً با مشتریان به اشتراک گذاشت.
اگر با چندین حساب سروکار دارید، طرح رایگان چندان جالب نیست.
10- Hootsuite
اگرچه این ابزار بسیار گران است، اما عمیقاً ریشهدار است و به خوبی با سرویس سازمانی خود کار میکند.
ماهیت ابزار در جریانها نهفته است. میتوانید هر پخش را از هر یک از شبکههای اجتماعی خود تنظیم کنید، تا آنچه را که در آنجا اتفاق میافتد پیگیری کنید.
اینجا جایی است که میتوانید خود را در به اشتراکگذاری و پاسخ دادن به پیامها، اشارهها و نظرات غرق کنید.
Hootsuite به کاربران خود 3 طرح و یک طرح سازمانی کاملاً قابل تنظیم ارائه میدهد. این سه طرح، طرحهای حرفهای، تیمی و تجاری هستند که ماهیانه ۴۹، ۱۲۹ و ۵۹۹ دلار هزینه دارند.
مزایا
میتوانید چندین حساب را با جریانها ردیابی کنید.
چندین ادغام در برنامه موجود است.
ویژگیهای همکاری تیمی و مدیریت حساب نیز موجود است.
منفی
این ابزار به دلیل ویژگیهایی که ارائه میدهد بسیار گران است.
بهترین خدمات مشتری در این ابزار است.
اپلیکیشن موبایل تا حدودی کمبود دارد.
جمعبندی
اگر به فکر استفاده از ابزارها و برنامههای عالی برای زمانبندی و ارسال پست هستید، به شما پیشنهاد میکنیم که حتماً از این ابزارها استفاده کنید و نتایجی را خواهید گرفت که نشاندهنده قدرت بالای این ابزارها خواهد بود.
حوزههای مختلفی از این ابزارها و سایتها برای مدیریت چندین حساب و کار کردن همزمان چند نفر در این پلتفرمها وجود دارد.
مخصوصاً برای اکانت هایی که نیروهای مختلفی برای کار در شبکههای اجتماعی دارند گزینه بسیار مناسبی خواهند بود.
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید