p چگونه چندین اکانت اینستاگرام را برای یک برند مدیریت کنیم
چگونه چندین اکانت اینستاگرام را برای یک برند مدیریت کنیم

چگونه چندین اکانت اینستاگرام را برای یک برند مدیریت کنیم

اینستاگرام
شنبه - ۳۰ بهمن ۰۰

مدیریت چندین حساب اسنیتاگرام امروزه برای هر فردی چه حساب شخصی دارد و چه حساب بیزینسی، بسیار مهم شده است.

امروزه اکثر افراد در اینستاگرام چند حساب دارند و با هر کدام از اکانتها، کارهای مختلفی را انجام می‌دهند.

در این مقاله ما قصد داریم در مورد اکانتهایی صحبت کنیم که حساب‌های تجاری دارند و قصد دارند که با مدیریت چند حساب اینستاگرام، درآمد خودشان را از این شبکه اجتماعی، افزایش دهند.

همچنین به نکات مهمی خواهیم پرداخت که می‌تواند در روند ایجاد چند حساب اینستاگرام و نحوه چیدن یک برنامه محتوایی و استراتژی برای هر کدام از به نردها به شما کمک بسیار زیاد کند.

حتماً تا انتهابی مقاله را بخوانید و نکات گفته‌شده را با دقت بررسی کنید، که آیا از این برنامه‌ها و نکاتی که گفته‌شده در روند بازاریابی اینستاگرام خود استفاده می‌کنید یا نه؟

با کمک این نکات مطمئناً ذهن شما در مورد مدیریت چندین حساب اینستاگرام تغییر خواهد کرد.

اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که اکنون مترادف با محتوای بصری و داستان‌سرایی شده است. اما هر داستانی که برند شما می‌خواهد بگوید با یک چتر مناسب نیست.

برای برندهایی با داشتن چند حساب مختلف، مخاطبان هدف متنوع یا مکان‌های متعدد، ایجاد چندین حساب اینستاگرام راهی برای بازاریابی موثرتر برای مخاطبان منحصربه‌فرد است.

اگرچه اینستاگرام اخیراً مدیریت چندین حساب کاربری را آسان‌تر کرده است، اما جنبه‌های فنی مدیریت چند اکانت تنها بخش کوچکی از این پروسه است.

این را باید بدانید، استفاده از چندین اکانت اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا رابطه خود را با مخاطبان خاص تقویت کنید، فالوورهای خود را افزایش دهید، بازارهای جدید ایجاد کنید و روایت‌های متعددی برای برند خود ایجاد کنید، که همه به شما کمک می‌کند به‌دست آورید.

از مدیریت فنی چند اکانت گرفته تا ایجاد استراتژی اینستاگرام برای هر پروفایل، بیایید روش‌های استراتژیک مدیریت چندین اکانت اینستاگرام برای یک برند واحد را مرور کنیم.

دلایلی که چرا برند شما باید به فکر ایجاد چندین حساب در اینستاگرام باشد

تلاش‌های برندسازی کارفرمای خود را از تلاش‌های بازاریابی خود جدا کنید.

مزیت داشتن چندین اکانت اینستاگرام برای یک برند این است که پیام‌های بازاریابی خود را برای مخاطبان مختلف سفارشی می‌کنید.

اگر قصد دارید چندین اکانت بسازید، مطمئن باشید که این نیاز وجود دارد.

حساب‌ها باید به‌اندازه کافی متفاوت باشند، تا بتوانید محتوای منحصربه‌فردی ایجاد کنید، که علایق هر مخاطب خاصی را برآورده کند.

اکانت زیر، فرصت‌های شغلی، پشتیبانی تحصیلی، انتقال کار سربازان بازنشسته و گواهینامه‌های کارمندان را هایلایت می‌کند.

 ایجاد چندین حساب در اینستاگرام

ساخت برند برای استراتژی مختلف یا علایق مختلف

علاوه بر داشتن مخاطبین در کشورهای مختلف، برخی از برندها با ایجاد حساب‌هایی که برای مخاطبانی که علایق مشترک دارند، توانمند شده‌اند.

نایک بر هنر ایجاد محتوای منحصربه‌فرد برای هر گروه از افرادی که از محصولات آنها لذت می‌برند، استفاده کرده است.

آنها نمایه‌هایی برای Nike Women، Nike Basketball، Nike Running و ده‌ها حساب فرعی دیگر دارند.

ساخت برند برای استراتژی مختلف یا علایق مختلف

زمانی که حساب شما در بین مخاطبان شما جا افتاده است، ایجاد محتوایی که نیازهای آنها را برآورده می‌کند بسیار مهم است.

اشتراک‌گذاری محتوا از صفحه اصلی یک برند کافی نیست. شما باید محتوای اصلی ایجاد کنید که مستقیماً با این گروه از علایق صحبت کند.

حضور خود را برای مخاطبان مختلف منطقه‌ای سفارشی کنید

یکی از دلایلی که برندهای بزرگ چندین اکانت در اینستاگرام ایجاد می‌کنند، این است که به مکان‌های جغرافیایی مختلف پاسخ دهند.

مخاطبان ممکن است مکان‌های مختلف، نظرات مختلف و ترجیحات محتوای متفاوتی داشته باشند.

همچنین امکان برقراری ارتباط با مناطق مختلف و زبان آنها، برای دستیابی به تفاوت‌های ظریف با پیام‌ها مفید است.

Airbnb دارای حساب‌های اینستاگرام برای کشورهای مختلف است و از استراتژی‌های بازاریابی استفاده می‌کند، که مستقیماً با مخاطبان خود در آن کشور صحبت می‌کند.

حضور خود را برای مخاطبان مختلف منطقه‌ای سفارشی کنید

برای هر پروفایل اهداف تعیین کنید

رایج‌ترین هدف در میان بازاریابان رسانه‌های اجتماعی، افزایش آگاهی از برند است.

برای هر پروفایل اهداف تعیین کنید

علاوه بر مدیریت چندین اکانت اینستاگرام، باید برای هر پروفایل اهدافی تعیین کنید.

Nike Running به‌طور خاص برای دوندگان جذاب است. بنابراین آنها از این مشخصات برای تبلیغ کفش‌های جدید خود ف در حالی که به زبان مربوط به دوندگان صحبت می‌کنند، استفاده می‌کنند.

مدیریت چندین اکانت اینستاگرام

نماهایی که بیشتر به محصول متکی هستند ممکن است اهدافی مرتبط با فروش، کلیک‌های وب‌سایت یا صفحه فرود داشته باشند.

حساب‌های برندی که برای سرگرمی یا ایجاد جامعه در نظر گرفته شده‌اند، ممکن است اهداف تعامل یا آگاهی از برند داشته باشند.

Nike Los Angeles یکی دیگر از حساب‌های فرعی نایک است، اما توصیه‌های تبلیغاتی موجود در آن صفحه را تمدید نخواهید کرد.

در عوض، آنها محتوای مربوط به جامعه خود را در لس آنجلس پست می‌کنند و به‌جای پرداخت هزینه برای فروش محصولات، استوری هایی را به اشتراک می‌گذارند.

این دو نمایه، در حالی که از یک نام تجاری پشتیبانی می‌کنند، ممکن است اهداف متفاوتی داشته باشند، که ما برای سنجش موفقیت آن‌ها را یافته‌ایم.

با گزارش‌گیری پروفایل‌های اینستاگرام، نام تجاری شما می‌تواند عمیق‌تر به تجزیه‌وتحلیل اینستاگرام شما برای هر پروفایل بپردازد.

ابزارهای گزارش دهی می‌توانند به شما کمک کنند تا با ردیابی نتایج خود در طول زمان، پیشرفت خود را به سمت اهداف رسانه‌های اجتماعی مشاهده کنید.

برای هر حساب یک استراتژی محتوا ایجاد کنید

مدیریت چندین اکانت تجاری در اینستاگرام، همچنین به معنای حفظ استراتژی محتوای فردی برای هر پروفایل است.

این شامل تشخیص نوع پست‌ها برای هر مخاطب و زمان‌هایی از روز است، که پست‌های شما بیشتر دیده می‌شوند.

در تصویر اکانتی هست که از حساب‌های مختلف برای ایجاد محتوا برای مخاطبان در سراسر جهان استفاده می‌کند.

اگر به حساب‌های مختلف آنها نگاه کنید، متوجه می‌شوید که آنها تا حد زیادی با تاکید بر سبک محلی، نیازهای مشتریان را در انتخاب شده برآورده می‌کنند.

برای هر حساب یک استراتژی محتوا ایجاد کنید

برای ایجاد یک استراتژی منحصربه‌فرد برای هر حساب، باید مخاطبان خود را تا حد زیادی درک کنید.

طبق تحقیقات شاخص‌های اجتماعی، نشان داد که دومین چالش بزرگ برای بازاریابان اجتماعی، درک مخاطبان هدف آنهاست.

خوشبختانه، می‌توانید از ابزارهای شنیداری اجتماعی، برای شناخت مخاطبان خود در سطح عمیق‌تری استفاده کنید.

با ابزارهای بررسی رفتار اجتماعی کاربران، می‌توانید با ردیابی گفتگوها در مورد موضوعات مرتبط، بینش بیشتری در مورد آنچه مخاطبانتان می‌خواهند ببینند به‌دست آورید.

همچنین می‌توانید از گزارش پروفایل اینستاگرام این سایت‌ها و ابزارها، برای یافتن پست‌های با عملکرد برتر، تفکیک محتوا بر اساس ژانر، عملکرد هشتگ و موارد دیگر استفاده کنید.

این همچنین به شما کمک می‌کند رفتار مصرف‌کننده مرتبط با موضوع صفحه اینستاگرام خود را پیگیری کنید.

می‌توانید از راه‌حل‌های شنیداری اجتماعی این ابزارها، برای دریافت اطلاعات به‌روز درباره

جمعیت‌شناسی، موقعیت جغرافیایی، استفاده از دستگاه و موارد دیگر مخاطبان خود استفاده کنید.

همه این اطلاعات را می‌توان برای ایجاد یک تجربه شخصی برای مخاطبان استفاده کرد.

اگر چه اگر یک پست در یک نمایه در حال دستیابی به دسترسی زیادی باشد، اشکالی ندارد که در یکی دیگر از حساب‌های برند خود ارسال مجدد کنید.

بله، شما باید برای هر مخاطب خاص، محتوای اصیل و مورد علاقه او ایجاد کنید.

اما اگر چیزی افراد زیادی را جذب کند و مرتبط باشد، اشتراک‌گذاری آن در بین حساب‌ها ضرری ندارد.

نحوه جابجایی بین حساب‌های اینستاگرام را بیاموزید

مدیریت چندین اکانت تجاری اینستاگرام اکنون بسیار ساده‌تر است. زیرا این پلتفرم به شما امکان می‌دهد همه حساب‌ها را از یک دستگاه مدیریت کنید.

با کلیک بر روی نماد تنظیمات در سمت چپ بالای برنامه، به‌راحتی می‌توانید بین حساب‌ها جابجا شوید.

سپس به پایین این قسمت رفته و روی Add Account کلیک کنید.

نحوه جابجایی بین حساب‌های اینستاگرام را بیاموزید

این فرآیند را برای هر حسابی که می‌خواهید بتوانید در دستگاه مدیریت کنید، تکرار کنید.

هنگامی که همه حساب‌های شما ثبت شد، می‌توانید مستقیماً از نمایه خود به جلو و عقب بروید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که اکثر نرم‌افزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی قبل از اینکه بتوانند از طرف شما پست کنند، از شما می‌خواهند که یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام داشته باشید و همگام‌سازی را انجام دهید.

هنگامی که یک حساب تجاری اینستاگرام دارید، می‌توانید از ابزارها و سایت‌های مدیریت چند حساب اینستاگرام، برای مدیریت تمام فیدهای اینستاگرام خود از یک مکان استفاده کنید.

به کمک این سایت‌ها، می‌توانید به‌راحتی چندین حساب اینستاگرام را با تیم خود از طریق داشبورد هوشمند خود، مدیریت کنید.

در ایجاد یا تخصیص کارها همکاری کنید، پیام‌ها را به‌عنوان کامل علامت‌گذاری کنید و زمانی که شخص دیگری پیامی را مشاهده می‌کند یا به آن پاسخ می‌دهد، با اعلان‌های هم‌زمان به سایر کاربران هشدار دهید.

این ویژگی می‌تواند برای برندهایی که افراد مختلفی پروفایل برندهای مختلف را مدیریت می‌کنند، بسیار مفید باشد.

چندین اکانت اینستاگرام را برای یک هدف مدیریت کنید

چندین اکانت اینستاگرام را برای یک هدف مدیریت کنید

برندهایی که چندین حساب اینستاگرام دارند، از این پلتفرم‌ها برای بیان داستان‌های خاص از طریق محتوای بصری استفاده می‌کنند.

با حساب‌های متعددی که مخاطبان مختلف را هدف قرار می‌دهند، این فرصت را دارید که داستان‌هایی بگویید که برای افراد بیشتری طنین‌انداز می‌شود.

مدیریت چند اکانت نباید پیچیده باشد. هنگامی که از ابزارهای مناسب استفاده می‌کنید، می‌توانید استراتژی ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند از این حساب‌ها برای دستیابی به اهداف کلی کسب‌وکار خود استفاده کنید.

با داشتن ویژگی زیاد این ابزارها، ممکن است در ابتدا کمی کار سختی به نظر برسد.

اما استفاده از ابزارهایی، برای سازماندهی و مدیریت این حساب‌ها به آن‌ها کمک می‌کند تا بیشترین سود استراتژیک و داستان‌گویی را از این پروفایل‌های مجزا ببرند.

داشتن چندین اکانت اینستاگرام به برندهایی مانند این اجازه می‌دهد تا تفاوت‌های منحصربه‌فرد بین مخاطبان هدف برای هر پروفایل را شناسایی کنند، خواه بر اساس علایق خاص، موقعیت مکانی یا قطارهای دیگری باشد که می‌تواند به برند کمک کند تا با آن مخاطب ارتباط دقیق‌تر و مستقیم‌تری داشته باشد.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید