بهترین ایده‌های کپشن اینستاگرام برای انگیجمنت بالا

بهترین ایده‌های کپشن اینستاگرام برای انگیجمنت بالا

اینستاگرام
پنجشنبه - ۰۸ مهر ۰۰

اینستاگرام با پایگاه گسترده کاربران و طرح‌بندی غنی از تصویر، بستر مناسبی را برای تعامل بصری با مخاطبان به شما می‌دهد.

در واقع، شاهد بزرگ‌ترین مشارکت در بین تمام بسترهای رسانه‌های اجتماعی است.

مطالعه‌ای توسط Rival IQ نشان داد که میانگین مشارکت در تمام صنایع در اینستاگرام 1.60 است.

میانگین مشارکت فیس‌بوک و توییتر به ترتیب 0.09 و 0.048 درصد است. این تفاوت بزرگی است که ثابت می‌کند اینستاگرام چقدر جذاب است.

اما با یک پلتفرم بسیار متمرکز بر تصاویر، برای بازاریابان آسان است که عنصر کلیدی دیگری را برای جذب مخاطب خود - کپشن های اینستاگرام - نادیده بگیرند. آنها اغلب بدون فکر کردن دوباره فوراً به چیزی می‌رسند.

این یک فرصت ازدست‌رفته عالی است تا زمینه‌ای برای پست خود ایجاد کنید و گفتگویی بین شما و پیروان خود ایجاد کنید.

به‌علاوه، برنامه‌ریزی کپشن ها برای برنامه‌ریزی پست‌های شما آسانتر است و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند.

بنابراین اگر می‌خواهید استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را بهبود ببخشید، وقت آن است که تلاش بیشتری کنید تا ایده‌های جذاب کپشن اینستاگرام را الهام بخشید.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل هشتگ گذاری در اینستاگرام

 

نحوه نوشتن کپشن جذاب در اینستاگرام

ابتدا، با یادگیری نحوه نوشتن کپشن اینستاگرام که برای مخاطبان شما طنین‌انداز است، شروع کنید. بهترین شیوه‌هایی که به شما کمک می‌کند ایده‌های جذاب برای کپشن در اینستاگرام ایجاد کنید را بررسی کنید.

1. زمینه بیشتری به پست بدهید

با کپشن های اینستاگرام که به عکس یا ویدیوی شما زمینه‌ای می‌دهند، نمی‌توانید اشتباه کنید.

همه پست‌های شما قابل توضیح نیستند. به‌عنوان مثال، فرض کنید شما عکس غروب نفس‌گیر را ارسال کرده‌اید. فالوورهای شما لزوماً نمی‌دانند آن مکان کجاست و چه چیزی در ذهن شما بود که عکس را گرفتید.

با ارائه زمینه‌ای از طریق کپشن، می‌توانید دنبال کنندگان خود را به‌راحتی جذب کرده و آنها را مجبور کنید که با شما ارتباط برقرار کنند یا درک بهتری از شما داشته باشند.

به‌عنوان مثال، شرکت Brit + Co. تصویری از زنی که با هدفون روی دست خوابیده است.

درحالی‌که تصویر جذاب است، اطلاعات زیادی در مورد آنچه برند سعی در انتقال آن دارد به ما نمی‌گوید.

وی برای ارائه زمینه‌ای برای این پست، یک نظر اضافه کرد که از مردم می‌خواهد آیا برای تعطیلات بدون استرس تکنیک‌های خواب راحت می‌خواهند.

نحوه نوشتن کپشن جذاب در اینستاگرام

2. از لحن ثابت در کپشن اینستاگرام خود استفاده کنید

اگر قبلاً صدای نام تجاری را توسعه داده‌اید، احتمالاً می‌خواهید از آن در محتوای وب‌سایت، نسخه بازاریابی و ارتباطات نام تجاری خود استفاده کنید.

فراموش نکنید که از آن در کپشن های اینستاگرام خود نیز استفاده کنید تا صدای برند ثابت را در هر کانال حفظ کنید.

 

پیشنهاد عالی: 5 روش ساده دیده شدن پست در اینستاگرام

 

3. کپشن اینستاگرام را کوتاه و پردازش آسان نگه‌دارید

خواندن و پردازش کپشن طولانی اینستاگرام دشوار است. کاربران معمولاً دوست دارند به‌سرعت در فیدهای خود حرکت کنند و لزوماً وقت یا حوصله‌ای برای خواندن همه‌چیز ندارند.

بنابراین، اگر می‌خواهید ایده‌هایی برای کپشن اینستاگرام برای جذب افراد ارائه دهید، آن را کوتاه و مستقیم بیان کنید.

اگرچه این امر همیشه برای هر پست جداگانه امکان‌پذیر نیست، فقط در مواقع ضروری از کپشن های طولانی استفاده کنید.

حتی اگر این کار را انجام می‌دهید، مطمئن شوید که برای بهبود خوانایی، فاصله خط را اضافه کنید.

نحوه نوشتن کپشن در اینستاگرام

4. کمک‌کننده باشید

استفاده از حاشیه‌نویسی اینستاگرام برای ارائه اطلاعات مفید به دنبال کنندگان خود را در نظر بگیرید.

بسته به صنعت شما، این می‌تواند از دستورالعمل‌ها گرفته تا راه‌کارهای آموزشی در مورد خاصی باشد.

اگر از طریق کپشن های خود ارزش قائل شوید، این شانس خوب است که مخاطبان خود را درگیر کنید و آنها را بیش‌ازحد معمول درگیر نگه‌دارید.

به‌عنوان‌مثال، اگر پیج آشپزی اینستاگرام دارید به‌طور مرتب نکاتی را در مورد چگونگی ادویه‌جات ترشی جات با دستورالعمل‌های جدید از طریق کپشن های اینستاگرام خود به اشتراک  بگذارید.

5. از هشتگ ها، مخفف‌ها و ایموجی ها استفاده کنید (تا حدی)

هشتگ ها به کشف محتوای شما کمک می‌کنند، درحالی‌که ایموجی ها بلوک‌های بزرگی از متن را می‌شکنند و خواندن آنها را آسان‌تر می‌کنند.

میانبرها در شبکه‌های اجتماعی با صحبت کردن به زبان مخاطبان موردنظر شما را بیشتر ارتباط می‌دهد.

بیاموزید که چگونه حاشیه‌نویسی در اینستاگرام را با هشتگ ها، کلمات اختصاری و ایموجی های مناسب بنویسید که برای مخاطبان شما بسیار سرگرم کننده و تعاملی می‌شود.

درعین‌حال، از هشتگ ها و ایموجی ها بیش‌ازحد استفاده نکنید. زیرا کپشن می‌تواند کثیف به نظر برسد و خواندن آن سخت است.

در پست بعدی بدانید که چگونه HGTV می‌تواند یک ایموجی مرتبط با تنها پنج هشتگ اضافه کند.

تکنیکهای کپشن اینستا

این بدان معنا نیست که این مقدار بهینه هشتگ است.

توصیه می‌کنیم تراکم هشتگ های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب‌تر است.

 

حتما بخوانید: راهنمای کامل بازاریابی در اینستاگرام

 

6. برای تحریک مشارکت ، سوال بپرسید

بسیاری از فالوورهای شما ممکن است پست شما را "دوست داشته باشند"، اما لزوماً نظری نمی‌گذارند.

نرخ مشارکت خود را با پرسیدن سؤالی که افراد را مجبور می‌کند در مورد پست شما نظر دهند افزایش دهید.

می‌توانید از آنها بخواهید تا کپشن، تجربیات شخصی یا داستان‌های خود را به اشتراک بگذارند.

پرسیدن سؤال یا دعوت به عمل در انتهای کپشن در اینستاگرام، به آنها دلیلی برای اظهار نظر می‌دهد.

به‌عنوان‌مثال، Baron Fig عکسی از Confidant Planner خود را برای سال 2020 ارسال کرد.

در کپشن، از فالوورها پرسیده که آنها در سال آینده از چه چیزی خوشحال خواهند شد، بسیار مرتبط و بسیار جذاب.

روشهای درست کپشن در اینستاگرام

7. وقتی همه‌چیز با شکست مواجه شد، از نقل قول‌های مربوط مجدداً استفاده کنید

مهم نیست که چقدر تلاش می‌کنید، حقیقت تلخ این است که گاهی اوقات ایده‌های کپشن در اینستاگرام شما تمام می‌شود.

هنگامی‌که این اتفاق می‌افتد، همیشه می‌توانید به نقل قول‌های مرتبط و محبوب که قبلاً موفق بودن آنها ثابت‌شده است، مراجعه کنید.

ازآنجا که این نقل قول‌ها در حال حاضر محبوب هستند، نشان می‌دهد که مردم یا می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند یا از آنها الهام بگیرند.

دفعه بعد که ایده‌های خود در مورد نحوه نوشتن کپشن در اینستاگرام را از دست دادید، از این نقل قول‌ها نهایت استفاده را ببرید.

ایده‌های کپشن اینستاگرام برای هر مناسبت

در حالی که توصیه‌ها خوب است، بهترین راه برای یادگیری مثال است. بسته به انواع کپشن های اینستاگرام که می‌خواهید بنویسید،

برخی از بهترین روش‌ها همیشه اعمال نمی‌شوند. بنابراین به ایده‌های کامنت اینستاگرام برای اهداف مختلف نگاهی بیندازید.

1. برای رویدادها

جزئیات مربوط به رویداد مانند تاریخ، زمان، هدف و مکان را ارائه دهید.

اگر برای عموم آزاد است، جزئیات نحوه پیوستن افراد را به اشتراک بگذارید و با دعوت از آنها برای پیوستن آنها را به‌پایان برسانید.

برای [رویدادی] در [محل] در [تاریخ + زمان] به ما بپیوندید. لینک ثبت‌نام در به یو.
 
در [تاریخ] در [شهر] برای [رویداد] خواهیم بود. لینک ثبت‌نام در به یو.
    
* فقط یک روز* فروشگاه‌های پاپ آپ در سراسر شهر باز می‌کنیم. برای جزئیات تخفیف پیوند را در به یو دنبال کنید.

کپشن نویسی در اینستاگرام

2. برای مسابقات

برای جلب مخاطب فوراً با جایزه شروع کنید. سپس جزئیات مربوط به قوانین ورود و نحوه مشارکت را ارائه دهید.

این نوع کامنت های اینستاگرامی در عین ارائه جزئیات تا حد امکان هیجان را منتقل می‌کنند.

این [جایزه] می‌تواند متعلق به شما باشد! در [مسابقه] شرکت کنید. برای ورود: [جزئیات مسابقه]
    
شانس برنده شدن [جایزه] را کسب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در [مسابقه] شرکت کنید. توضیحات بیشتر در به یو.

آیا تابه‌حال خواسته‌اید برخی از [محصول ما] را امتحان کنید؟ خوب، این شانس شماست وارد [مسابقه] ما شوید و می‌توانید برنده [جایزه] شوید.

 

بیشتر بدانید: استراتژی موفق بازاریابی اینستاگرام

 

3. برای ترویج فروش

این نوع کپشن های اینستاگرام باید افراد را وادار به اقدام فوری کند. احساس فوریت ایجاد کنید و مردم را از فروش هیجان‌زده کنید.

جزئیاتی در مورد میزان فروش، نحوه دستیابی مردم به آن و زمان پایان آن ارائه دهید تا مردم بدانند این پیشنهاد عالی را نباید از دست بدهند.

فراموش نکنید که ایموجی های مربوطه را برای ابراز اشتیاق خود اضافه کنید.

10٪ تخفیف برای همه محصولات فقط برای امروز! لینک در به یو جهت خرید قبل از پایان فروش عجله کنید.

در [دسته فروش] در [فصل تعطیلات/رویداد] صرفه‌جویی کنید. برای دریافت 20٪ تخفیف از کد: [code] استفاده کنید. خرید خوبی داشته باشید!

ما می‌دانیم که چقدر تعطیلات را دوست دارید، بنابراین تصمیم گرفتیم کمی تفریح به شما ارائه دهیم. در اینجا 15 درصد تخفیف برای ما وجود دارد. از کد: [code] استفاده کنید. معتبر تا: [مهلت].

ایده های کپشن در اینستاگرام

4. برای راه‌اندازی محصول

برای کپشن های معرفی محصولات اینستاگرام، شما نیاز به کمی رمز و راز با کمی هیجان دارید.

کپشن های شما باید بتوانند مردم را وادار به انتظار محصول جدید شما کنند.

افشای برخی از جزئیات و ویژگی‌های جالب را که ممکن است به آنها علاقه داشته باشند در نظر بگیرید.

چیزی هیجان‌انگیز در راه شماست. این فضا را ببینید. (هنگامی‌که هنوز نمی‌توانید جزئیات زیادی در مورد راه‌اندازی ارائه دهید، آن را مختصر و مبهم نگه‌دارید.)

ما چیزی داریم آماده می‌کنیم ... راهنمایی: به [ویژگی جدید] فکر کنید. برای اطلاع‌رسانی هیجان‌انگیز در روزهای آینده آماده شوید.

پرسیدی؛ گوش کردیم. ما بسیار خوشحالیم که [محصول] آینده را که دارای [ویژگی + مزیت] است اعلام کنیم! در [ماه راه‌اندازی] سورپرایز خواهید شد.

 

همچنین بخوانید: انواع راه‌های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

 

5. برای قدردانی از کارکنان

از کپشن های اینستاگرام برای برجسته کردن کارکنان خود استفاده کنید.

داستان آنها را با توضیح اینکه کجا کار می‌کنند، چگونه کار می‌کنند، روی چه چیزی کار می‌کنند

و اخیراً در چه رویدادهایی شرکت کرده‌اند، بیان کنید.

این بهترین راه برای تعامل سازی احساسی با برند شما است درحالی‌که از کارکنان خود قدردانی می‌کنید.

در تعطیلات آخر هفته، تیم [شرکت] یک ماراتن را برای جمع‌آوری پول برای [هدف] اجرا کرد. در اینجا تصاویری از روز سرگرم‌کننده و وظیفه‌ی انسانی ما وجود دارد.

در اینجا در [شرکت]، ما به [ویژگی‌های مثبت] اهمیت می‌دهیم. [نام کارمند] در مدت [مدت] با ما بوده و این ویژگی‌ها را کاملاً نشان می‌دهد. از [نام کارمند] برای عضویت در تیم [شرکت] متشکریم!

برای تولید تنها یک قطعه [محصول ما] مهارت، زمان و صبر زیادی لازم است. ما می‌خواهیم در این لحظه از قدردانی خود از افرادی که همه‌چیز را ممکن کردند، استفاده کنیم. تیم تولیدی ما خستگی‌ناپذیر کار می‌کند تا کیفیت موردنیاز و انتظار شما را در [محصول ما] به شما ارائه دهد.

6. برای جشن گرفتن یک نقطه موفقیت‌آمیز

حتی با وجود این نوع کپشن های اینستاگرام، هیجان چیزی است که شما باید به دنبال آن باشید.

شما می‌خواهید مردم این موفقیت را با شما جشن بگیرند، بنابراین راهی برای تعامل با آنها پیدا کنید.

جشن گرفتن یک مرحله مهم زمانی، که اتفاقات جالبی نیز در آن وجود داشته باشد کمی بهتر است.

ما این کار را کردیم! [جزئیات دستاورد]

[شرکت] [سن] می‌شود! ممنون که در سفر ما همراه ما هستید.

ما خون، عرق و اشک خود را در آن ریختیم و سرانجام آن را انجام دادیم! [مشخصات معلم]

شروع به‌کار با کپشن های اینستاگرام کنید

شروع به‌کار با کپشن های اینستاگرام کنید

از دور، کپشن در اینستاگرام ممکن است چندان دشوار به نظر نرسد.

ممکن است فکر کنید که می‌توانید به‌آسانی یکی را بیابید یا فقط می‌توانید از یک ایموجی استفاده کنید.

اگرچه این امر برای حساب شخصی شما در اینستاگرام صادق است،

اما اگر از یک حساب تجاری استفاده می‌کنید عاقلانه نیست که از همان روش پیروی کنید.

ازآنجاکه شما نیاز به ارسال مداوم و رعایت یک برنامه ارسال دقیق دارید، همیشه باید از قبل برنامه‌ریزی کنید.

این نکات به شما ایده می‌دهد که چگونه کپشن های اینستاگرام را بنویسید که با مخاطبان موردنظر شما ارتباط برقرار کرده و آنها را درگیر خود کند.

حداکثر استفاده را از استراتژی محتوای اینستاگرام خود ببرید. اینستاگرام یکی از بهترین راه‌های ارتباطی و اعتمادسازی آنلاین بین شما و کاربران شما است.

کپشن اینستاگرام یکی از بهترین راه‌های شناخت کاربران پیج شما از شخصیت برند شما از طریق آن است.

سعی کنید در هر پیام و هر ایده کپشن نویسی اینستاگرام، شخصیت برند خودتان را به خوبی حفظ و نشان دهید.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید