ابزارهای لینک بیو اینستاگرام و تاثیر آن در برندسازی

ابزارهای لینک بیو اینستاگرام و تاثیر آن در برندسازی

اینستاگرام
یکشنبه - ۱۵ خرداد ۰۱

به‌عنوان یک بازاریاب، احتمالاً حداقل یک بار «کلیک لینک در بیو» را شنیده، خوانده‌اید یا نوشته‌اید. این مترادف با اینستاگرام شده است - و به خاطر سپردن آن نیز آسان است.

اما پیوند حیاتی شما نیز یک ابرقدرت مخفی است. و با پیوندی در ابزار بیو اینستاگرام (مانند SproutLink یا Linktree)، اینفلوئنسرها و برندها به طور یکسان می‌توانند اهداف اکانت خود را به یک تجربه تمام صفحه در دید فالوور تبدیل کنند.

یکی از نکات مهم در داشتن بهترین بیوگرافی اینستاگرام، داشتن لینک در بیو اکانت تجاری هست که می‌تواند در تعامل و دیگر شدن فالوور با اکانت شما و همچنین برند سازی کمک شایانی کند.

امروزه برنامه‌های زیادی هستند که می‌توانید با کمک آنها صفحات سفارشی برای قیف تبدیل و قرار دادن یکسری لینک و فرم‌ها  در بیو اینستاگرام طراحی کرد. در ادامه در مورد این مکانیزم تبلیغاتی و تعامل بیشتر فالوورها با اهداف شما صحبت خواهیم کرد.

قدرت اینستاگرام در جذب، آموزش و فروش مشتریان را نمی‌توان دست‌کم گرفت.

اینستاگرام با بیش از 2 میلیارد کاربر ماهانه و 90 درصد افرادی که یک برند را در پلتفرم دنبال می‌کنند، کلید هر استراتژی اجتماعی است.

اما واقعاً لینک بیوگرافی شما چقدر مهم است؟ و آیا می‌تواند بر اهداف اجتماعی بزرگ‌تر شما تأثیر بگذارد؟ یک تیم توانسته بیش از 47000 نمایه عمومی اینستاگرام و بیش از 320000 پست SproutLink را تجزیه‌وتحلیل کرده تا متوجه این موارد شود.

چرا به یک لینک در ویجت بیو اینستاگرام نیاز دارید؟

هنگامی که یک فروش، یک خبرنامه ایمیل و یک پست وبلاگ جدید برای تبلیغ دارید، چه پیوندی را در بیو اینستاگرام خود قرار می‌دهید در صورتی که بتوانید یکی را انتخاب کنید؟

این معمایی است که هر مدیر شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام با آن مواجه است. علاوه بر این، مردم انتظار دارند و می‌خواهند سفارشی‌سازی بیشتری از برندها داشته باشند، چیزی که یک لینک از آن پشتیبانی نمی‌کند.

استفاده از یک لینک در ابزار بیو اینستاگرام شما را قادر می‌سازد چندین لینک را اضافه کنید و به مخاطبان خود گزینه‌های محتوای بیشتری و راه‌هایی برای کشف برندتان ارائه دهید.

با توجه به اینکه 70 درصد از خریداران برای خرید بعدی خود به اینستاگرام مراجعه می‌کنند، تبدیل‌شدن پروفایل شما به یک گام واضح در مسیر خرید مفید است.

وقتی روی این نوع لینک‌ها در بیو اینستاگرام یک کسب‌وکار کلیک می‌کنید، پست‌های محصول را از فید اصلی آن خواهید دید.

توجه داشته باشید که هر لینک پست اینستاگرام در بیو منعکس نمی‌شود، فقط آن پست‌هایی مهم هستند که به محصول لینک می‌دهند و از فروش اجتماعی کارآمد پشتیبانی می‌کنند.

ابزارهای لینک بیو اینستاگرام

در تصویر بالا یک اکانت اینستاگرام، از یک کاتالوگ آنلاین قابل خرید استفاده می‌کند که منجر به عکس‌های جسورانه و خیره‌کننده، قبل از بازتاب شبکه اینستاگرام خود برای یک تجربه آسان برای پیمایش می‌شود.

ابزارهای لینک بیو اینستاگرام

داشتن چندین لینک در بیو اینستاگرام خود برای ایجاد تجربه شخصی و کاربرپسندتر می‌تواند برای مشاغل در صنایع و اندازه‌ها مفید باشد. حتی می‌تواند کانال شما را رشد دهد.

اکانت هایی که از لینک در بیو خود استفاده می‌کنند، شاهد افزایش تعامل هستند

جاسازی و بهینه‌سازی لینک پویا بهترین روش است. اما ما همچنین دریافتیم که می‌تواند در تعامل کلی شما نقش داشته باشد.

بر اساس تجزیه‌وتحلیل کارشناسان شبکه‌های اجتماعی، مشتریانی که از لینک بیو استفاده می‌کنند به‌طور متوسط 17٪ تعاملات روزانه بالاتری را در نمایه خود در مقایسه با افرادی که از لینک بیو استفاده نمی‌کنند، تجربه کردند.

این رابطه با درگیر شدن در واکنش‌ها به پست‌های فردی نیز ادامه داشت. برندهایی که از لینک بیو استفاده می‌کردند به‌طور متوسط 17٪ پاسخ‌های بالاتر در روز را تجربه کردند.

تعامل یک شاخص کلیدی موفقیت برای شما و پلتفرم است.

تعداد لایک‌ها و سابقه افرادی که با یک حساب ارتباط برقرار می‌کنند، سیگنال‌هایی هستند که اینستاگرام برای رتبه‌بندی پست‌ها در فیدها، استوری‌ها و کشف استفاده می‌کند.

ناگفته نماند، 41 درصد از بازاریابان می‌گویند مشارکت در جامعه، اولویت اصلی آنهاست.

 لینک در بیو در تعامل در اینستاگرام

استفاده از لینک در ابزار بیو اینستاگرام برای تعامل بهتر، آموزنده‌تر و فراگیرتر کردن تجربه مشتری، تلاشی کم است که برای کل کانال شما هزینه بالایی ندارد.

رسانه‌های اجتماعی همه‌چیز در مورد بی‌واسطه بودن و سادگی است. داشتن یک پیوند در بیو، کاوش در کسب‌وکار و محصولات شما را برای بازدیدکنندگان آسان‌تر می‌کند، به‌خصوص زمانی که برای اولین بار محصول را در یک پست مشاهده می‌کنند.

در واقع، 40 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که با دیدن محصولات عالی در پست‌های برند ارگانیک، آن‌ها را پیدا می‌کنند.

محبوب‌ترین محتوای مورداستفاده با لینک در بیو اینستاگرام

پیوندی در ابزار بیو اینستاگرام مانند SproutLink با جذب سریع‌تر خریداران مستقیماً به سمت محصولی که در فید شما دیده‌اند، این کار را آسان می‌کند.

محبوب‌ترین محتوای مورداستفاده با لینک در بیو اینستاگرام

حتی با وجود پیوندهای اسنوری اینستاگرام که اکنون در دسترس همه کاربران است، پست‌ها در فید برای کشف محصول ضروری هستند.

ما دریافتیم که 58 درصد از محتوای استفاده شده با لینک بیو تصاویر است. با توجه به اینکه 75 درصد پست‌های برندها تک تصویر هستند، این منطقی است.

تعامل در فالوور با لینک بیو

لازم به ذکر است که 24 درصد از این چرخ و فلک‌ها هستند که ویدئو را در اقلیت باقی می‌گذارد. چرخ فلک‌ها، که در آن می‌توانید چندین محصول یا اطلاعات را مشاهده کنید، ممکن است از پیوند در یک ابزار حیاتی نهایت استفاده را ببرند.

اگر ترکیبی از چندین محصول یا پست وبلاگ را نمایش می‌دهید، پیوند دادن خریداران به یک صفحه واحد که تمام این محتوا را نشان می‌دهد، آنها را از جستجوی وب‌سایت شما نجات می‌دهد.

و شایان ذکر است، حتی با دو برابر شدن ویدیو در اینستاگرام، لینک در استوری اینستاگرام و بیو بالاترین میزان تعامل را در هر میزان نمایش دارند.

آسان‌تر کردن این پست‌های واقعاً جذاب برای خرید و کاوش، کار ساده‌ای نیست و نیاز به برنامه‌ریزی و طراحی قیف تبدیل هست.

چگونه یک لینک در بیو اینستاگرام شما می‌تواند برند شما را رشد دهد

تأثیر در صنعت و حجم تجارت

نحوه استفاده از اینستاگرام و لینک موجود در بیو در صنایع و استراتژی‌ها متفاوت است.

اما تجزیه‌وتحلیل ما نشان داد که طیف وسیعی از صنایع از بهبود تعامل رزومه سود می‌برند.

چگونه یک لینک در بیو اینستاگرام شما می‌تواند برند شما را رشد دهد

محصولات و خدمات مصرفی

به طور کلی، برندهای محصولات مصرفی که از لینک در بیو استفاده می‌کردند، افزایش قابل‌توجهی را تجربه کردند و 41% میانگین دنبال‌کنندگان بیشتری در روز و 29% میانگین برداشت‌های منحصربه‌فرد در روز به دست آوردند.

اگر این تخصص شماست، استفاده از ابزار بیو اینستاگرام می‌تواند پیوند شما را در بیو به یک "خرید کاتالوگ" مؤثر برای پیشنهادات شما تبدیل کند.

خدمات مالی

اکانت های مربوط به صنعت خدمات مالی همچنین با استفاده از این قابلیت، میانگین روزانه افزایش قابل‌توجهی در نمایش‌ها (40%) داشته‌اند.

برخلاف تصور عمومی، اینستاگرام یک کانال قدرتمند برای برندهای خدمات مالی است.

این می‌تواند روابط و اعتماد را با مشتریان افزایش دهد، به ظاهر شدن در مقابل مشتریان بالقوه و حتی جذب جویندگان کار کمک کند.

خرده‌فروشی و سرگرمی

صنایع خرده‌فروشی و سرگرمی (شامل ورزش، تفریح، مسافرت و گردشگری) با کمک این قابلیت تعامل آنها هم افزایش یافت.

این صنایع یک چیز مشترک دارند: آنها تعداد زیادی محصول، تبلیغات یا رویدادهای مختلف را به‌طور همزمان ارائه می‌دهند.

استفاده از یک لینک در ابزار بیو اینستاگرام که در آن می‌توانید چندین لینک ارائه دهید، به افراد این امکان را می‌دهد تا فوراً آنچه را که می‌خواهند بخرند، بیابند تا تجربه کارآمدتری داشته باشند.

بهترین ابزارهای لینک بیو اینستاگرام

کسب‌وکار کوچک، تأثیر بزرگ

به طور مشابه، ما دریافتیم که مشاغل کوچک از تعامل بیشتر در ابزارهای حیاتی لذت می‌برند.

نمایه‌های کسب‌وکار کوچک که از لینک بیوگرافی استفاده می‌کنند، به طور متوسط ۲۳ درصد تعاملات بیشتری را در روز نسبت به آنهایی که این کار را انجام نمی‌دهند، تجربه می‌کنند.

این افزایش حتی در مقایسه با برندهای تجاری (13 درصد) و برندهای متوسط بازار (22 درصد) است.

افزایش تعامل با ابزارهای لینک در بیوگرافی اینستاگرام

کسب‌وکارهای کوچک بیشترین سود را از بهبود ارتباط آنها در رزومه می‌برند.

وقتی یک میلیون فالوور یا یک نام تجاری بزرگ ندارید، فروش اجتماعی در اینستاگرام ممکن است دشوار باشد. مهم است که تأثیر خود را هر کجا که می‌توانید تقویت کنید.

همه این صنایع ممکن است بسیار متفاوت باشند. با این حال، همه آنها نتایج حاصل از ایجاد یک پیوند بیوگرافی شخصی‌تر را به همراه دارند.

اگر برند شما در یکی از این دسته‌بندی‌ها قرار می‌گیرد، در نظر بگیرید که چگونه بر اهداف رسانه‌های اجتماعی، تجربه مشتری و نتایج نهایی شما تأثیر می‌گذارد.

وقت آن است که از یک لینک در بیو اینستاگرام کسب‌وکار خود استفاده کنید

یک لینک در رزومه شما چیزی بیش از یک لینک در رزومه شماست. این می‌تواند کانال‌های اجتماعی و کسب‌وکار شما را به طور کلی رشد دهد و تأثیر شما را به عنوان یک بازاریاب رسانه‌های اجتماعی افزایش دهد.

لینک اینستاگرام در ابزار بیو می‌تواند کار را برای شما سریع‌تر کند. همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌های لینک بیو خود را در حین برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام خود برنامه‌ریزی کنید.

و شما می‌توانید تجزیه‌وتحلیل را از لینک خود در بیو استخراج کنید تا تأثیر خود را بیشتر نشان دهید.

وقت آن است که برنامه خودتان را برای قرارگیری لینک بیوگرافی اینستاگرام خود را ارتقا دهید. تنها چیزی که نیاز دارید ابزار مناسب است.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید