p 6 روش خلاقانه برای استفاده از ریلزهای اینستاگرام برای مشاغل کوچک
بهترین استفاده از ریلزهای اینستاگرام برای مشاغل کوچک

بهترین استفاده از ریلزهای اینستاگرام برای مشاغل کوچک

اینستاگرام
شنبه - ۲۱ خرداد ۰۱

اگر تاکنون از ریلز اینستاگرام برای مشاغل کوچک استفاده نکردید، امروز به مشاء خواهیم آموخت که چگونه بتوانید از این ابزار جدید اینستاگرام بهترین استفاده را ببرید. پس با ما باشید و تا انتهای این مقاله به نکاتی که گفته‌ایم، به خوبی دقت کنید.

با رشد تیک تاک (TikTok) و موفقیت بلندمدت اسنپ چت، پست ویدیویی کوتاه تبدیل به یک "باید" برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شده است.

اینستاگرام به‌تازگی قابلیت جدیدی به نام ریلز اینستاگرام منتشر کرده است. کاربران و مشاغل می‌توانند ویدیوهای کوتاه 15 یا 30 ثانیه‌ای با جلوه‌های سرگرم‌کننده و ویژگی‌های صوتی ایجاد کنند. گرچه هم‌اکنون با آپدیت جدید ریلز، شما می‌توانید تا 1 دقیقه یک ویدیو ضبط کنید.

اینستاگرام با این نسخه جدید با محبوبیت بی‌نظیر تیک تاک مبارزه می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا بیان خلاقانه‌تری را از طریق ویدیوهای کوتاه بیان کنند.

در حال حاضر، ریلز اینستاگرام در حال وایرال شدن در دنیای رسانه‌های اجتماعی است. اگر کسب‌وکارهای کوچک وارد این پلتفرم سرگرم‌کننده و خلاقانه شوند، این فرصتی بی‌نظیر برای کسب‌وکارها است تا توجه مخاطبان جدید را به خود جلب کنند.

6 ایده برای استفاده از ریلز اینستاگرام در مشاغل کوچک

ریلز برای کسب وکار کوچک

1. برای تعامل بیشتر، نمایه خود را در فید خود به اشتراک بگذارید

ریلزهای اینستاگرام فرصتی را برای کسب‌وکارهای کوچک فراهم می‌کنند تا به مخاطبان بیشتری دست یابند. هنگامی که یک ریلز ایجاد می‌کنید، به‌طور خودکار در اکسپلور ظاهر می‌شود.

در صورت دریافت پست عضویت، ویدیوی شما در صفحه اکسپلور رتبه بالاتری خواهد داشت.

ایده خوبی است که ویدیوی خود را در فید و استوری های خود به اشتراک بگذارید تا برای کسب رتبه بالاتر در اکسپلور، شتاب بیشتری کسب کنید.

اگر واقعاً خوب کار کنید و ایده‌های خوبی داشته باشید، اینستاگرام ممکن است ویدیوی شما را به‌عنوان ریلز هایلایت انتخاب کند و به شما اعتبار بیشتری بدهد.

2. فیلم‌های آموزشی آموزنده ایجاد کنید تا بینندگان را جذب کنید

شما فقط 15 یا 30 ثانیه فرصت دارید تا موضوع خود را به اشتراک بگذارید. با ابزارهای ویرایش حرفه‌ای شگفت‌انگیز Reels، می‌توانید یک آموزش ویدیویی سریع در مورد محصول یا خدمات خود قرار دهید.

از همان ثانیه اول توجه بیننده را جلب کنید. با عنوانی روشن شروع کنید که توضیح دهد ویدیوی شما در مورد چیست.

ویدیو را با نکات و ترفندهای مفید به صورت آموزشی تبدیل کنید. با یک فراخوان برای اقدام سریع پایان دهید: "برای دریافت آموزشات بیشتر مفید ما را دنبال کنید!"

3. از ریلزهای اینستاگرام استفاده کنید تا به مخاطبان خود احساس "همدلی" را بدهید

ریلزهای اینستاگرام غیررسمی و شخصی هستند. شما می‌توانید با دادن یک «گذر از پشت‌صحنه کسب‌وکار کوچک» خود، مخاطب را به تجارت کوچک خود متصل کنید.

یک عکس فوری از روز خود بگیرید یا اینکه چقدر همکارانتان در دفتر سرگرم کار و کمک به مشتریان هستند.

پرده را کنار بگذارید و عملکرد درونی شرکت خود را آشکار کنید. توجه آنها را با عنوانی مانند: "جادو اینجا اتفاق می‌افتد" یا "این‌گونه است که ما الهامات خلاقانه خود را پیدا می‌کنیم" جلب کنید.

ترفند پیمایش مؤثر در پشت‌صحنه این است که به بیننده نشان دهید، که چیزی واقعاً خاص و منحصربه‌فرد را تجربه می‌کند.

4. به سؤالات یا نظرات متداول در ریلز گفتگو پاسخ دهید

نمایش چهره خود در ریلز اینستاگرام، می‌تواند کار شما را انسانی‌تر کند. مردم دوست دارند از همنوعان خود برای راهنمای خرید کمک بگیرند.

یک ایده عالی برای تبلیغ مشاغل کوچک خود با ریلز اینستاگرام این است که، یک جلسه پرسش و پاسخ سریع برگزار کنید که در آن سؤالات متداول دریافتی را ذکر کنید و پاسخ مختصری بدهید.

این نه تنها به شما کمک می‌کند تا شخصاً با بیننده ارتباط برقرار کنید، بلکه تمایل شما را برای رسیدگی به مسائل درک شده و ارائه پاسخ‌های مفید نشان می‌دهد.
 
5. یک محصول جدید را معرفی کنید و نحوه عملکرد آن را توضیح دهید

ریلزها به شما فرصتی می‌دهند تا محصولات خود را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و خلاقانه به نمایش بگذارید. می‌توانید با یک محصول جدید و روبروی دوربین تعامل کنید، تا نحوه عملکرد آن را مشاهده کنند.

آن را سرگرم‌کننده و جذاب کنید. کاربران اینستاگرام عادت دارند تبلیغات پولی را در فید خود مشاهده کنند، اما این قابلیت جدید اینستاگرام، تعامل ارگانیک و بدون پرداخت هزینه با تبلیغات را با مخاطبان ارائه می‌دهد.

روی «فروش» محصول تمرکز نکنید. روی اشتیاق خود و اینکه چقدر با محصول عالی هستید، تمرکز کنید.

ریلزهای اینستاگرام به‌عنوان ابزاری برای آگاهی از نام تجاری و تعامل کاربر، نه برای تبدیل فروش، بهترین کار را دارد.

فراخوان شما باید حول تعامل بیشتر مشتری باشد، نه تشویق به فروش.

6. اجازه دهید شخصیت برند شما در ریلزها، تا حدی سرگرم‌کننده باشد

انسانی‌سازی برند شما در تلاش‌های بازاریابی بسیار مهم شده است. مشتریان می‌خواهند که شرکت احساسی زیبا و انسانی داشته باشد.

ریلزهای اینستاگرام بسیار دوستانه به نظر می‌رسند و این پلتفرم فرصتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به افراد و فالوورهای خودتان، پشت‌صحنه برند خود را نشان دهید.

ویدیوهای خنده‌دار بسازید. ویدیوهایی ایجاد کنید که احساسات و نشاط ایجاد می‌کند. با قلب مشتری خود ارتباط برقرار کنید. این بهترین و صادقانه‌ترین راه برای به دست آوردن وفاداری فالوورها به برند است.

رسانه‌های اجتماعی هنوز هم یکی از بهترین راه‌ها برای مشاغل و کار کوچک شما برای جلب مشارکت است.

اینستاگرام همیشه بر اساس روندهای صنعت در حال پیشرفت است. از قابلیت جدید ریلز اینستاگرام برای مشاغل کوچک برای ارتباط با مخاطبان گسترده‌تر در سطح عمیق‌تر استفاده کنید.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید