لایک های اینستاگرام همه خوب هستند، اما کامنت ها، ارزش واقعی بازار اینفلوئنسر اینستاگرام هستند
تلاش کاربر برای فکر کردن و تایپ نظر بسیار بیشتر از ضربه زدن روی نماد "قلب" است. الگوریتم اینستاگرام این را درک می کند، بنابراین به طور خودکار پست هایی را با نظرات بیشتر رتبه بندی می کند. این برای بازدیدهای اینستاگرام نیز یکسان است.
.
از زمان راه اندازی اینستاگرام در سال 2010، ویژگی های بسیاری در این برنامه گنجانده شده است تا
استفاده از آن لذت بخش تر
شود. از بارگذاریهای چندگانه عکس گرفته تا ویژگی استوری، همه این موارد در جهت جذب افراد
بیشتری برای دنبال کردن یک حساب
کاربری است. این بدان معناست که داشتن فالوور زیاد باید اثربخشی زیادی داشته باشد.
این افزایش دیده شدن، دلیل اصلی این است که کسب و کارها و اینفلوئنسرها خود را از طریق کامنت های پولی اینستاگرام تبلیغ می کنند. در واقع، در بیشتر موارد، هرچه نظرات بیشتری خریداری کنند، نظرات ارگانیک بیشتری دریافت خواهند کرد. تعداد کامنت بیشتر زیر پست ها، باعث می شود که الگوریتم اینستاگرام به طور مداوم به پستهای شما رتبه های بهتر و بهتر بدهد.
در واقع همه چیز برای دیده شدن بیشتر در اینستاگرام است. اگر دیده نمیشوید، مهم نیست که چقدر سخت کار میکنید یا پستهایتان چقدر عالی هستند. اما اگر بتوانید راههایی برای دریافت نظرات در مورد پستهای خود (ارگانیک یا پولی) بیابید، میتوانید فالوورهای بالقوه بیشتری را در معرض نام تجاری نوپا خود قرار دهید.
در دنیای مدرن امروزی، ممکن است زمان نامحدودی نداشته باشیم. ممکن است جریان خلاقانه و بی پایان ایده های جدیدی که به آن نیاز داریم، نداشته باشیم. ممکن است دانش تخصصی برای دستیابی به نتایجی که میخواهیم نداشته باشیم و به اندازهای که آرزو داریم برای پستهای خود در اینستاگرام کامنت دریافت نکنیم.
فاطمه ولیزاده