p 10 دلیل عدم رشد صفحه اینستاگرام
10 دلیل عدم رشد صفحه اینستاگرام

10 دلیل عدم رشد صفحه اینستاگرام

اینستاگرام
سه شنبه - ۲۸ تیر ۰۱

چرا صفحه اینستاگرام رشد نمی‌کند؟

رسیدن به هر جایی در اینستاگرام می‌تواند یک روند دردناک آهسته باشد. گاهی اوقات، ممکن است به نظر برسد که تعداد فالوورهای شما متوقف شده و دچار عدم رشد صفحه اینستاگرام شده‌اید. در نتیجه شما به یک پلاتو رسیده‌اید.

اغلب اوقات، این رشد کند نتیجه رویکرد شما به اینستاگرام است. شما ممکن است کاری انجام دهید که فالوورهای جدید را دلسرد کند.

اگر اینطور است، پس نگران نباشید. پیمایش در حوزه رسانه‌های اجتماعی برای بسیاری از ما یک فرآیند آزمون و خطا است. شما همیشه این قدرت را دارید که آن را برگردانید.

در این مطلب 10 دلیل برای عدم رشد صفحه اینستاگرام آورده شده است که شما را با آنها آشنا می‌کنیم.

دلایل عدم رشد صفحه اینستاگرام

  1. فرکانس پست گذاری شما مناسب نیست.

برخی از افراد خیلی کم پست می‌گذارند، به این معنی که به ندرت توسط دیگران دیده یا به خاطر آورده می‌شوند. برعکس، برخی افراد بیش از حد پست می‌گذارند که می‌تواند به سرعت آزار دهنده و طاقت فرسا شود. هر دو اشتباه می‌توانند افراد را از دنبال کردن شما منصرف کنند. حتی ممکن است تعدادی از فالوورهایی را که از پیش داشتید، از دست بدهید. یافتن یک تعادل معقول بین این دو می‌تواند یک فرآیند دشوار باشد.

  1. شما به اندازه کافی اجتماعی نیستید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است. اگر در حال ارسال عکس هستید و هرگز با کسی صحبت نمی‌کنید، پس فقط نیمی از کار را انجام می‌دهید. اجتماعی شدن برای به دست آوردن هر گونه جذابیت در فضای مجازی ضروری است.

روی پست‌های دیگران نظر بدهید، به نظرات مربوط به محتوای خود پاسخ دهید و هر زمان که با دیگران تعامل دارید، متفکر و خوش بیان باشید تا دچار عدم رشد صفحه اینستاگرام نشوید.

  1. ممکن است شما Shadowband شده باشید.

Shadowband به این معناست که شما برای جامعه اطرافتان نامرئی می‌شوید. هیچ یک از پست‌های شما در فیدهای دیگران ظاهر نمی‌شود و هیچ یک از تصاویر شما در جستجوهای هشتگ نشان داده نمی‌شود.

Shadowban با ممنوعیت معمولی متفاوت است، زیرا ممکن است هرگز متوجه نشوید که ممنوع شده‌اید، مگر اینکه شخص دیگری آن را برای شما تأیید کند.

  1. شما در ابتدا تأثیر بدی ایجاد می‌کنید.

مانند زندگی واقعی، ایجاد یک تأثیر اولیه خوب در اینستاگرام بسیار مهم است. یک کاربر معمولاً در عرض چند لحظه پس از مشاهده پروفایل شما تصمیم می‌گیرد که آیا می‌خواهد حساب شما را دنبال کند یا نه. اگر چیزی را ببینند که دوست ندارند، خیلی سریع به راه خود ادامه خواهند داد. آن‌ها هیچ اجباری ندارند که به شما بچسبند و فرصتی دوباره به شما بدهند.

به اولین چیزهایی که شخص هنگام بازدید از صفحه شما می‌بیند فکر کنید: نام، تصویر پروفایل و شرح بیو. همه این عناصر درست در بالای صفحه قرار دارند. اگر چیزی در مورد هر یک از آنها وجود داشته باشد، بیننده بلافاصله متوجه آن خواهد شد. در غیر اینصورت دچار عدم رشد صفحه اینستاگرام می‌شوید.

  1. شما برای کپشن‌های خود تلاش نمی‌کنید.

برخی از صفحات کپشن‌ها را جدی نمی‌گیرند. شاید به این دلیل که به هر حال تصویر جذابیت اصلی یک پست است. این موضوع فقط تا حدی درست است و بهانه‌ای ضعیف برای نادیده گرفتن کپشن‌های شماست. یک کپشن مناسب ممکن است کافی باشد تا تعدادی فالوور جدید برای شما به ارمغان بیاورد و دچار عدم رشد صفحه اینستاگرام نشوید.

کپشن باید یا سرگرم کننده باشد یا اطلاعات متنی ارائه دهد. ترجیحاً هر دو را انجام دهید. گاهی اوقات این کار شامل گفتن یک داستان الهام بخش، یا ساختن یک جوک خنده دار است. هدف این است که بیننده را در سطحی عمیق‌تر درگیر کنید.

  1. شما معتبر به نظر نمی‌رسید.

اصالت یک فضیلت در هر شبکه اجتماعی است. در عصری که اینترنت پر از چیزهای جعلی و گمراه کننده است، مردم به آنچه واقعی به نظر می‌رسد، چسبیده‌اند. به همین دلیل است که اینفلوئنسرها این روزها بسیار محبوب هستند، زیرا بسیاری از آنها فقط مردم عادی می‌باشند.

یک قدم به عقب بردارید و مواردی را که ممکن است جعلی به نظر بیایید، ارزیابی کنید. آیا عکس‌های شما بیش از حد پردازش شده و ظاهری مصنوعی دارند؟ آیا کپشن‌های شما روباتیک و بی‌جان به نظر می‌رسند، یا بیش از حد شبیه یک طرح بازاریابی هستند؟ آیا اکثر فالوورهای شما از حساب‌های رباتی تشکیل شده است که برای آنها پول پرداخت کرده‌اید؟

اگر به هر یک از موارد بالا "بله" پاسخ دادید و دچار عدم رشد صفحه اینستاگرام شدید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که تغییراتی ایجاد کنید. تلاش برای اصالت به شما کمک می‌کند که برای هر دنبال کننده بالقوه قابل اعتمادتر ظاهر شوید.

  1. از هشتگ ها سوء استفاده می‌کنید.

اگر به هیچ وجه از هشتگ استفاده نمی‌کنید، ممکن است دلیل اصلی رشد نکردن صفحه اینستاگرام شما این باشد. هشتگ‌ها بخشی ضروری برای جلب توجه در پلتفرم هستند. اگر از آنها استفاده نمی‌کنید، محتوای شما هرگز در هیچ یک از نتایج جستجو ظاهر نمی‌شود.

البته این بدان معنا نیست که باید کپشن‌های خود را با تعداد زیادی هشتگ بارگذاری کنید. شما باید از آنها در یک راه استراتژیک استفاده نمایید.

  1. کیفیت محتوای شما به اندازه کافی خوب نیست.

همه چیز باعث ایجاد محتوای جذاب در اینستاگرام نمی‌شود. بنابراین هر چیزی را که به صورت اتفاقی در لنز دوربین گوشی شما وجود دارد، پست نکنید تا دچار عدم رشد صفحه اینستاگرام خود نشوید. موضوع اهمیت کیفیت بر کمیّت است.

  1. شما ناسازگار هستید و در همه جا حضور دارید.

اینستاگرام فقط به ارزش هر پست اختصاصی نیست. شما باید از ظاهر کلی فید خود آگاه باشید.

از نحوه ورود هر پست به پست بعدی آگاه باشید. اگر به نظر می‌رسد فید شما بیش از حد بدون هیچ گونه حس انسجامی عمل می‌کند، ممکن است بینندگان را از خود دور نمایید. ناهماهنگی بیش از حد ممکن است در حین مرور به صفحه شما ضربه بزند.

  1. شما بیش از حد تبلیغ می‌کنید.

هیچ کس برای بازاریابی ارزش زیادی قائل نیست. در واقع، اکثر کاربران اینترنت سعی می‌کنند مانند طاعون از آن اجتناب کنند و باعث شوند شما دچار عدم رشد صفحه اینستاگرام خود شوید. به همین دلیل است که افزونه‌های مسدودکننده تبلیغات روز به روز محبوب‌تر می‌شوند.

اگر برای بازاریابی در اینستاگرام خیلی تلاش کنید، احتمالاً توسط جوامع آن طرد خواهید شد. شما همیشه به عنوان یک عنصر مزاحم دیده می‌شوید که مرور محتوای آنها را مختل می‌کند. به همین دلیل جا افتادن بهتر از برجسته شدن است.

اکنون که دلایل عدم رشد صفحه اینستاگرام را متوجه شدید، در ادامه روش‌هایی را به شما آموزش می‌دهیم که بتوانید با استفاده از آنها تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.

10 نکته افزایش مخاطبان واقعی و فالوورهای اینستاگرام

اینستاگرام به سنگ بنای حضور اجتماعی بسیاری از برندها تبدیل شده است، ترافیک سودآور را به صفحات فرود هدایت می‌کند و باعث ایجاد مشتریان بالقوه می‌شود.

اگر حضور شما در اینستاگرام آنطور که انتظار دارید قوی نیست و دچار عدم رشد صفحه اینستاگرام شده‌اید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یاد بگیرید چگونه استراتژی‌های خود را برای به دست آوردن فالوورهای واقعی و ارگانیک در اینستاگرام تقویت کنید. هرچه تعداد مخاطبان شما بیشتر شود، فرصت‌های بیشتری برای تعامل با کاربران و ایجاد تجربیات منحصر به فرد برای آنها دارید.

تمایز ارگانیک مهم است. گاهی اوقات برندها هنگام تلاش برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، راه آسانی را انتخاب می‌کنند. پرداخت برای لایک‌ها و سایت‌های فالوور همه جا وجود دارد، اما این میانبرها هرگز ارزشش را ندارند، زیرا الگوریتم اینستاگرام به طور مرتب به روز می‌شود تا حساب‌های پولی و با کیفیت پایین و تعاملات را حذف نماید.

عدم رشد صفحه اینستاگرام ناراحت کننده است، اما ناگفته نماند اگر تعداد فالوورهای شما نشان دهنده یک طرفدار متعهد نباشد که خرید می‌کند، از صفحات فرود شما بازدید می‌کرده و از برندهای شما حمایت می‌کند، معنا و ارزشی نخواهد داشت. با این نکات در مورد افزایش فالوور اینستاگرام، حضور خود در فضای مجازی را به شکلی صحیح شروع نمایید.

  1. اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید

قبل از اینکه در مورد نحوه به دست آوردن فالوور در اینستاگرام تصمیم بگیرید، یکی از مهم‌ترین مراحل این است که حساب خود را به طور کامل بهینه نمایید. بیو اینستاگرام برند خود را به عنوان "صفحه اصلی" حساب خود در نظر بگیرید.

بدون بیو، شرح تصویر، نام کاربری یا تصویر پروفایل مناسب، مردم چگونه متوجه خواهند شد که حساب متعلق به برند شماست؟ ممکن است واضح به نظر برسد، اما در اینستاگرام بیوگرافی و تصویر به شکل گیری پایه‌های هویت برند شما کمک می‌کند. لینک موجود در بیو یک نقطه برای هدایت ترافیک اینستاگرام به سایت شما است، بنابراین بهینه سازی حساب ضروری خواهد بود تا از شرایط عدم رشد صفحه اینستاگرام خود خارج شوید.

اگر مطمئن نیستید که به چه سایتی لینک دهید، صفحات بازاریابی یا محصولات مرتبط با کلمات کلیدی، هشتگ‌ها یا کمپین‌های خاصی را در حساب اینستاگرام خود امتحان کنید. لینک دادن به صفحه اصلی شما مشکلی ندارد، اما چرا هنگام انتقال از بیو به سایت، تجربه‌ای منسجم به کاربران ارائه ندهید؟ این امر منجر به محبوبیت صفحات فرود لینک IG شده است که لینک‌های مرتبط به چند قطعه اخیر از محتوای ذکر شده در فید یک برند را میزبانی کرده و پست‌های "لینک در بیو" به هدایت مخاطبان به آن لینک‌ها کمک می‌نمایند.

علاوه بر این، نام کاربری خود را تا حد امکان جستجو پسند نگه دارید، که معمولاً باید نزدیک به نام تجاری واقعی شما باشد. اگر نام کسب‌وکارتان طولانی است، آن را به چیزی کوتاه کنید که برای مخاطب قابل تشخیص باشد. اعداد یا کاراکترهای خاص را به نام کاربری خود اضافه نکنید و در صورت امکان آن را با سایر ابزارهای رسانه اجتماعی که قبلاً داشتید، حفظ کنید.

  1. یک تقویم محتوای ثابت داشته باشید

بدترین کاری که هنگام تلاش برای جذب فالوور در اینستاگرام می‌توانید انجام دهید این است که محتوا را در زمان‌های تصادفی و اتفاقی پست کنید. نتیجه این عملکرد عدم رشد صفحه اینستاگرام خواهد بود. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که کاربران در ابتدا شما را دنبال می‌کنند، نباید کاری کنید که آنها را از دست بدهید.

برای مبارزه با این شکست، یک برنامه منظم برای پست گذاری رعایت کنید. به طور معمول، برندها نباید بیش از چند بار در روز پست بگذارند تا از هرزنامه جلوگیری نمایند، اما هر آهنگی که دارید، آن را ثابت نگه دارید. تقریباً 200 میلیون کاربر اینستاگرام روزانه وارد سیستم می‌شوند، بنابراین برای اینکه شبکه خود را گسترده‌تر کنید، سعی کنید چند بار در طول روز پست منتشر کنید.

  1. پست‌های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی کنید

در حالی که الگوریتم اینستاگرام برای نشان دادن محتوای بیشتری به کاربران تغییر کرده است، ارسال پست در زمان‌های مناسب همچنان می‌تواند با افزایش تعامل کلی که دریافت می‌کند، به پست‌های شما کمک نماید بیشتر دیده شوند.

با زمان‌بندی محتوا از قبل، کل تیم شما می‌تواند کمپین‌ها و زمان‌بندی‌ها را کارآمدتر ببیند. تولید محتوا از قبل همیشه هوشمندانه است، بنابراین با ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام می‌توانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کرده و در همان زمان جریان ثابتی از محتوا را حفظ کنید.

  1. از شرکا و حامیان برند برای ارسال محتوای خود استفاده کنید

وقتی یاد می‌گیرید چگونه فالوورهای بیشتری داشته باشید و از شرایط عدم رشد صفحه اینستاگرام خارج شوید، مهم است که ارزش مخاطبان خود را بدانید. هرچه تعداد فالوورهای ارگانیک شما بیشتر شود، خریداران و مشتریان علاقه مند بیشتری خواهید داشت.

بهترین راه برای اینکه مشتریان شما را دنبال کنند، این است که در مقابل چشمان آنها قرار بگیرید و حضور داشته باشید. حضور در صفحه اینستاگرام خود و دیگران بسیار مهم است. سعی کنید از محتوای تولید شده توسط کاربر حمایت مالی کنید تا نام تجاری خود را در فیدهای مشتریان قرار دهید.

همچنین می‌توانید مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید تا برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی نمایید. این نوع کمپین‌ها با نشان دادن اینکه طرفداران شما به اندازه کافی برای انتشار مجدد محتوای شما یا ایجاد UGC خود سرمایه گذاری کرده‌اند، اثبات اجتماعی را ایجاد می‌کنند.

راه دیگر این است که کنترل خود را در مقابل مخاطبان بسیار بیشتری قرار دهید. سعی کنید با حساب‌های اینستاگرام بزرگ‌تر در صنعت خود، مانند اینفلوئنسرهای قابل توجه در این فضا کار کنید تا محتوای خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

فقط مطمئن شوید که چیزی با ارزش ارائه می‌دهید. آخرین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که خیلی پرفروش به نظر برسید. همکاری‌های بازاریابی و برنامه‌های بازاریابی مشترک با سایر مشاغل را برای ایجاد مخاطبان اینستاگرام خود پیدا کنید.

  1. از فالوورهای جعلی اینستاگرام خودداری کنید.

تفاوت زیادی بین داشتن فالوورهای جعلی و قانونی یک حساب کاربری اینستاگرام وجود دارد. ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسد که صرفاً دنبال کننده‌های اینستاگرام را بخرید، اما واکنش‌های منفی آن بیشتر از مزایای رشد فالوور ارگانیک خواهد بود و حتماً دچار عدم رشد صفحه اینستاگرام می‌شوید.

فالوورهای فیک اینستاگرام تمایل دارند:

  • فالوورهای جدید را فریب دهند: اگر کاربران به فید غیرفعال اینستاگرام با ده‌ها هزار فالوور بیایند، اعتبار حساب را کاهش می‌دهد. مردم را فریب ندهید تا شما را دنبال کنند. برای تعامل بهتر، اعتماد و روابط طولانی مدت ایجاد کنید.
  • ROI نداشته باشند: ممکن است خرید فالوور آسان‌تر به نظر برسد، اما ربات خریداری‌شده یا دنبال‌کنندگان جدید فیک شما چیزی نمی‌خرند. مردم به دلایلی برندها را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. یا آنچه را که پست می‌کنید یا به طور کلی شرکت شما دوست دارند. این‌ها خریداران واقعی هستند و ارزش پولی برای کسب و کار شما به ارمغان می‌آورند.
  • ایجاد سر و صدای کم: اگر 10000 دنبال کننده جعلی دارید، قرار است چند نفر به محتوای شما نظر بدهند، آن را لایک و یا به اشتراک بگذارند؟ به احتمال زیاد، این ربات‌ها یا حساب‌های جعلی توسط اینستاگرام پاک می‌شوند، حذف می‌شوند و پست‌های شما مانند قبرستان به نظر می‌رسند.

افراد واقعی توانایی اشتراک گذاری، لایک، کامنت و تعامل با پست‌های اینستاگرام شما را دارند. علاوه بر این، این کاربران از زمانی که شخصی در طرف مقابل پاسخ می‌دهد لذت می‌برند. در این صورت است که دچار عدم رشد صفحه اینستاگرام نمی‌شوید.

به عنوان مثال، Lush Cosmetics برای پاسخ دادن به سؤالات مختلف محصول وقت می‌گذارد، که منجر به بازگشت کاربران، دنبال کردن یا احتمالاً اشتراک گذاری با دیگران می‌شود. این تعاملات همیشه ارزش بیشتری نسبت به مجموعه‌ای از دنبال کنندگان غیر فعال دارند.

  1. اینستاگرام خود را در همه جا به نمایش بگذارید

مردم چگونه می‌توانند یک حساب کاربری پیدا کنند؟ باید حساب اینستاگرام خود را تبلیغ کنید. اطمینان حاصل کنید که اکانت اینستاگرام شما با وب سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی شما لینک شده است.

ایجاد دید و آگاهی یکی از بهترین راه‌ها برای کشف شدن و خروج از حالت عدم رشد صفحه اینستاگرام است. اگر واقعاً می‌خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، به مردم اطلاع دهید که کجا شما را پیدا کنند. می‌توانید دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی را به وب‌سایت و وبلاگ خود اضافه کنید تا به ترویج اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی در تمام شبکه‌های خود کمک کرده و همچنین به مردم نشان دهید کجا شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

ایده عالی دیگر این است که در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود تبلیغ کنید. موزه هنرهای مدرن به طور مرتب از طریق توییتر آگاهی خود را در مورد اینستاگرام خود منتشر می‌کند. شما به راحتی می‌توانید از دیگر شبکه‌های اجتماعی خود برای هدایت کاربران به اینستاگرام استفاده نمایید.

با این حال، مطمئن شوید که فقط دنبال فالوور نیستید. در عوض باید سعی کنید محتوای منحصر به فرد را در اینستاگرام خود تبلیغ کنید تا کاربران دلیلی برای دنبال کردن شما در آنجا داشته باشند. خوشبختانه، با افزودن تعداد زیادی محتوا و ویژگی‌های ویدیویی جدید مانند Stories، IGTV و Reels، اینستاگرام، فرصتی عالی برای ایجاد فالوور از طریق محتوای خلاقانه خواهد بود.

  1. محتوایی پست کنید که فاللورها به آن نیاز دارند.

اگرچه گفتن این کار آسان‌تر از انجام آن است، اما هوشمندانه است که بدانید دنبال کنندگان شما چه محتوایی را می‌خواهند ببینند. به سرعت در اینستاگرام متوجه خواهید شد که برخی از محتواها بهتر از سایرین عمل می‌کنند. به همین دلیل است که آزمایش بسیار مهم خواهد بود.

فیلترها، کپشن‌ها، انواع محتوا یا زمان ارسال، کوچک‌ترین جزئیات می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد نماید و شرایط عدم رشد صفحه اینستاگرام را از بین ببرد. با ترندهای جدید اینستاگرام آشنا شوید تا مطمئن باشید محتوای محبوبی را منتشر می‌کنید.

برای اینکه تحلیل خود را یک قدم جلوتر ببرید، برند شما باید روی ابزارهای تحلیل اینستاگرام سرمایه گذاری کند. این کار ردیابی، محک و تجزیه و تحلیل محتوای اینستاگرام را در سراسر حساب‌ها آسان‌تر می‌سازد.

با تجزیه و تحلیل فیلترهای مختلف، کپشن‌ها و موارد دیگر، به استراتژی محتوای خود اطمینان داشته باشید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، سعی کنید رقبای خود را تجزیه و تحلیل نمایید.

  1. مکالمه را شروع کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای آگاه کردن کاربران از اینستاگرام، گفتگو است. طبق شاخص اجتماعی Sprout 2020، حدود 68% مصرف‌کنندگان می‌خواهند با محتوای بصری مانند عکس و 50% با ویدئو درگیر شوند و پس از آن 30٪ کسانی هستند که می‌خواهند با پست‌های متنی تعامل داشته باشند. اینستاگرام برای این پروفایل مخاطب مناسب است. تصاویری چشم نواز را با کپشن‌ها ترکیب می‌کند که وقتی مهارت‌های کپی‌نویسی اینستاگرام خود را کامل کنید، می‌تواند به همان اندازه جذاب باشد.

مردم همچنان از رسانه‌های اجتماعی به عنوان مرجع تماس خود با برندها استفاده می‌کنند، خواه برای پرسش‌ها و چت‌های بدون سر و صدا، پرس و جوهای جدی خدمات مشتری، یا تمجید از برندها و محصولات مورد علاقه‌شان. برای بهبود کسب و کار خود و خروج از شرایط عدم رشد صفحه اینستاگرام، باید در این بسترحامی باشید و با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

سعی کنید تا حد امکان به سؤالات یا نظرات پاسخ دهید، زیرا این می‌تواند به معنای تفاوت بین جذب مشتری، فالوور جدید یا بهبود رابطه شما با مخاطبان باشد. تحقیقات شاخص ما همچنین نشان داد که 89% از مصرف‌کنندگان پس از دنبال کردن یک برند در شبکه‌های اجتماعی از آن خرید می‌کنند. بنابراین مهم است که توجه و وفاداری مورد نیاز برای تبدیل بازدیدکننده پروفایل به دنبال‌کننده را تضمین کنید.

  1. هشتگ هایی که منجر به فالوور می‌شوند را پیدا کنید

یکی از راه‌های امتحان شده و واقعی برای جذب فالوور و برطرف کردن شرایط عدم رشد صفحه اینستاگرام، از طریق هشتگ است. برای سال‌ها هشتگ‌ها به‌عنوان یک ابزار ضروری برای کشف خدمت کرده‌اند و به ما اجازه می‌دهند تا دسترسی اجتماعی خود را گسترش دهیم. به عنوان یک بازاریاب، باید جامعه خود را با به دست آوردن فالوور بسازید و هشتگ ها دقیقاً همین محیط را فراهم می‌کنند.

برای شروع، هشتگ هایی را پیدا کنید که خیلی پر جمعیت نیستند. Social Media Examiner با توضیح اینکه چگونه هشتگ #love دارای بیش از 184 میلیون عکس متصل است، به این نظریه اشاره می‌کند. تلاش برای برجسته کردن محتوای اینستاگرام خود در دریایی از میلیون‌ها عکس و ویدیو کار ساده‌ای نخواهد بود.

شما باید هشتگ هایی را پیدا کنید که افراد در مخاطبان هدف شما بیشتر آنها را بررسی می‌کنند. اگر یک اتصال مرتبط برقرار شود، بیشتر احتمال دارد این کاربران حساب شما را دنبال کنند و از شرایط عدم رشد صفحه اینستاگرام خارج شوید. هشتگ‌های منحصربه‌فرد و مارک‌دار یکی از راه‌های گروه‌بندی پست‌ها پیرامون محتوای بیش از حد مرتبط با برند و کمپین‌های شما هستند.

به عنوان مثال، M&Ms در تمرکز هشتگ‌ها روی رویدادی که در آن شرکت می‌کنند، کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. با استفاده از هشتگ‌هایی مانند #mmspotlight، مخاطبان خود را مستقیم‌تر در جایی که رویداد کنسرت اتفاق می‌افتد هدف قرار می‌دهد و آگاهی ایجاد می‌کند.

درک نحوه عملکرد هشتگ‌های شما در اینستاگرام نیز برای استفاده از آنها بسیار مهم است.

  1. فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال کنید

نکته آخر اینکه وقتی فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال می‌کنید، نتیجه را در رشد مخاطب و رفع عدم رشد صفحه اینستاگرام می‌بینید. ما نکات زیادی را برای طوفان فکری و زمان‌بندی محتوا به شما ارائه کرده‌ایم، بنابراین آنها را به گونه‌ای عملی کنید که برای صدای برند شما واقعی باشد. به عبارت دیگر، از نیازمند، فروش محور یا روباتیک به نظر برسید، خودداری نمایید.

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید

دسته بندی ها
جدیدترین مقالات