p 13 تکنیک افزایش لایک اینستاگرام (عملی و کاربردی)
تکنیک‌های افزایش لایک اینستاگرام؛ چرا هنوز لایک مهم است

تکنیک‌های افزایش لایک اینستاگرام؛ چرا هنوز لایک مهم است

اینستاگرام
یکشنبه - ۲۵ مهر ۰۰

علیرغم اینکه لایک اینستاگرام یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد یک پست را نشان می‌دهد. 

افزایش لایک اینستاگرام هنوز برای بسیاری از برندها یک شاخص مهم است.

برای بیننده هزینه کمی دارد: تنها کاری که باید انجام دهد دوبار کلیک کردن است. و لایک های اینستاگرام در تعداد مشارکت عمومی جمع شده است.

حتی با ورود اینستاگرام به مراحل آزمایشی برای حذف تعداد لایک های عمومی از پست‌ها، این معیار به‌عنوان یک معیار داخلی باقی‌مانده است.

مخفی کردن لایک اینستاگرام قبلاً در چندین کشور ازجمله استرالیا و کانادا تست‌شده است و سپس بعدازآن، این آزمایش در آمریکا هم آزمایش شده است.

افزایش لایک اینستاگرام

در حال حاضر، ما دقیقاً نمی‌دانیم درنهایت با لایک های عمومی در اینستاگرام چه اتفاقی می‌افتد؟ 

اما مهمتر از همه برای برندها و اینفلوئنسرها، تجزیه‌وتحلیل لایک فالوورها، همچنان جزء مهم‌ترین فاکتورها هست.

در اینجا نکات مختلفی وجود دارد که برای افزایش تعداد لایک ها در اینستاگرام برای هر پست جمع‌آوری کرده‌ایم.

ما اصول اولیه مانند گرفتن عکس‌های خوب و سازگاری را بررسی کرده‌ایم و به نتایجی رسیده ایم که می تواند به شما کمک کند.

این بررسی‌ها و تجزیه و تحلیل‌های تجاری اینستاگرام پایه و اساس استراتژی بازاریابی اینستاگرامی شماست.

درحالی‌که این نکات تقویت‌کننده‌هایی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند از محتوای خود بیشترین بهره را ببرید.

تکنیک افزایش لایک اینستاگرام

9 روش برای افزایش لایک اینستاگرام

1. از برندها و رقبای خودتان الهام بگیرید

9 روش برای افزایش لایک اینستاگرام

از کجا کمک بگیریم؟ اگر صنعت یا رقبای خود را دنبال و بررسی نکنید، ایده‌های جدیدی پیدا نخواهید کرد.

وقت بگذارید و تحقیق کنید و حساب‌هایی که لایک و تعامل زیادی در آنها وجود دارد را دنبال کنید.

این کار را با کمک گرفتن از ایده‌های جذاب حوزه کاری خود، حوزه‌های مرتبط و پیج های غیر مرتبط که لایک زیاد دریافت می‌کنند دنبال کنید.

حتی اگر مشتری‌های شما مانند شما نباشند، به‌احتمال زیاد می‌توانید از استراتژی پست خاصی که لایک زیادی دریافت کرده است ، الهام بگیرید.

نشان دادن موضوع کسب‌وکار شما به دنبال کنندگان شما راهی عالی برای جلب رضایت آنها و دریافت لایک است.

بااین‌حال، نباید در اینجا متوقف شوید. گام بعدی در جمع‌آوری لایک بیشتر این است که با مخاطبان خود صحبت کنید.

پست‌هایی ایجاد کنید که سؤالات مربوط به تجارت یا صنعت شما را بپرسد.

ایجاد ارتباط با فالوورها را شروع کنید، سپس درگیر آن شوید تا پاسخ‌های بیشتری از فالوورهای خود دریافت کنید.

مردم دوست دارند صدایشان شنیده شود و با خوشحالی در یک گفتگوی آزاد شرکت خواهند کرد.

علاوه بر این، می‌توانید نظرسنجی درباره استوری های روزانه خود را شروع کنید. 

بسیاری از کاربران بدون توجه به سؤالاتی که باید به آنها پاسخ دهند همیشه حس تعامل و صحبت کردن را دارند . سعی کنید همیشه از آنها برای ایجاد یک تعامل جدید کمک بگیرید.

2. مسابقه‌ای را بر اساس لایک اجرا کنید

2. مسابقه‌ای را بر اساس لایک اجرا کنید

این را به یاد داشته باشید که مسابقات به خودی خود می تواند باعث افزایش لایک حساب شما شود. (اگر به صورت اصولی انجام دهید)

برخی از محتواهای جذاب در اینستاگرام در مورد فروش و هدایا هستند.

مردم دوست دارند در مسابقات شرکت کنند. دقت کنید که هرچه شرکت در آناین مسابقات راحت‌تر باشد، مشارکت بیشتری دریافت خواهید کرد.

فالوورها برای عضویت در مسابقه بر اساس لایک، به یکی از شرایطی نیاز دارند که در بخش زیر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

مهمترین تکنیکها برای این مورد، شامل دنبال کردن حساب و تگ کردن یک یا چند دوست است.

نکته مهم در مورد دوست داشتن یک پست توسط کاربران هست ،که دارای  یک پیچیدگی خاص و تکنیک‌های مهم دارد که باعث می‌شود شما مشارکت زیادی را دریافت کنید.

به‌عنوان مثال با مشارکت با یک نام تجاری دیگر و چندین فریلسنر تاثیرگذار در حوزه سلامتی و رفاه، یک کمپین جذاب را اجرا کنید.

در این مسابقه هم پیج اصلی و دیگر تأثیرگذاران اینستاگرام از قرار گرفتن نام تجاری خود در پیج های یکدیگر سود می‌برند و در اینستاگرام شما و آنها نیز لایک بیشتری می‌گیرد.

یکی دیگر از راه‌های عالی برای افزایش تعداد لایک هایی که برای پست‌های اینستاگرام خود دریافت می‌کنید، ایجاد مسابقه است.

فالوورهای شما از این فرصت برای برنده شدن در رقابتی که شما برگزار می‌کنید استفاده خواهند کرد.

تستهایی ایجاد کنید که در آن افراد باید به سؤالات ساده پاسخ دهند.

این جایزه می‌تواند یک هدیه رایگان برای یکی از محصولات شما یا قیمت تخفیفی برای یکی از خدمات شما باشد.

مسابقاتی مانند برنده شدن فوق‌العاده مؤثر هستند.

اکثر کاربران از دوستان خود دعوت می‌کنند تا پست‌های شما را نیز لایک کنند تا شانس برنده شدن جایزه بزرگ را داشته باشند.

3. روی استراتژی هشتگ کار کنید

روی استراتژی هشتگ کار کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جلب‌توجه به‌طور طبیعی استفاده از هشتگ ها به نفع برند شما است.

هشتگ در جذب فالوور و نهایت افزایش لایک اینستاگرام شما به صورت غیر مستقیم بسیار مهم هست.

البته به این معنی نیست که هر پست را با #تاپ، #شگفت‌انگیز یا مانند این نوع هشتگ ها به صورت هرزنامه ارسال کنید.

گرچه به این معنی هست که در هشتگ های خود، خواه برند یا حوزه فعالیت، بسیار باید دقت کنید.

وقتی هشتگ خاصی برای برند تجاری خودتان دارید، به‌راحتی می‌توانید محتوای مرتبط و تأثیرگذار را برای ان ایجاد کنید.

هشتگ های حوزه فعالیت به شما کمک می‌کند روندهای صنعت خود را ببینید و مطمئن شوید که از آنها عقب نیفتاده اید.

 برای یافتن بهترین استراتژی هشتگ گذاری اینستاگرام برای خود، با خواندن استراتژی‌های هشتگ گذاری شروع کنید.

همچنین می‌توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل استفاده کنید تا ببینید کدام هشتگ ها بیشترین پست را داشته‌اند.

یک استراتژی هشتگ به این شکل هست که می‌توانید از آنها در متن کپشن استفاده کنید تا در هنگام خواندن فالوور اذیت نشود.

اینستاگرام ایده هشتگ و اهمیت آن را در توسعه پست‌های ویروسی توسعه داد. 

اگر از آن به نفع خود استفاده نکنید، نمی‌توانید در اینستاگرام موفق باشید.

از نوار جستجوی هشتگ به خوبی استفاده کنید تا مشخص کنید کدام یک بیشتر به پست‌های شما مربوط می‌شوند.

هشتگ های محبوب در صنعت خود را بیابید و آنها را به همه پست‌های خود ضمیمه کنید.

همچنین، شما دارای مجموعه‌ای از 15-20 هشتگ هستید که همیشه از آنها استفاده می‌کنید،

که باید شامل برند تجاری، وب‌سایت و لوگوی شما در میان سایر ویژگی‌های تعیین‌کننده کسب‌وکار شما باشد.

4. حساب‌های مرتبط اینستاگرام را تگ کنید

حساب‌های مرتبط اینستاگرام را تگ کنید

شما می‌توانید در صورت لزوم، در پست و در عنوان، افرادی که با آنها کار می‌کنید را تگ کنید.

منظور ما مواردی هستند که قبلا توانسته اند لایک بالایی را از کاربران اینستاگرام دریافت کنند.

به‌عنوان مثال، اگر محصولات یا افراد برجسته‌ای در عکس خود دارید، آنها را در پست تگ کنید.

این تکنیک برای دریافت لایک بیشتر کمی طول می‌کشد و به سازندگان آن اعتبار می‌بخشد.

اغلب اوقات، این تگ ها باعث می‌شود برندهای دیگر و حتی افراد مهم و تاثیرگذار پست شما را دوست داشته، لایک کنند و نظر بدهند.

شما می‌توانید اغلب عکس‌های مشتریان خود را مجدداً منتشر کنید یا در مورد کسانی که در قسمتی از کسب وکار شما نقش دارند صحبت کنید.

برای این نوع پست خاص، بهتر است طراحان، محصولات پرفروش و خاص و مکان های خاصی را تگ گذاری کنید.

این نوع تکنیک تگ کردن، می تواند وفاداری مشتریان را افزایش داده و آنها کار شما را به رسمیت می‌شناسد. این یک رابطه برد-برد است.

در این مورد یک تکنیک خاصی هم وجود دارد. ممکن هست کاربران جدید شما از آن محصول یا مکان خاصی قبلی که پست کرده اید اطلاعی نداشته باشند.

در این صورت می توانید با ارسال مجدد آنها ، با طرح جذاب دیگری، لایک بالایی را از طریق فالوورهای جدیدتان دریافت کنید.

5. تگ کردن یک دوست یا حساب تجاری

تگ کردن یک دوست یا حساب تجاری

آیا تابه‌حال یک پست اینستاگرامی آن‌قدر جالب دیده‌اید که بلافاصله بخواهید به یکی از دوستان خود بگویید؟

هنگامی‌که این اتفاق می‌افتد، شما معمولاً چند گزینه دارید: لینک را کپی کرده و برای آنها ارسال کنید، یا از طریق تگ گذاری در پست ارسال کنید، یا آنها را در نظر و کامنتها تگ گذاری کنید.

اگر محتوای جالب یا طنزآمیزی دارید، درخواست از کاربران برای تگ گذاری یک دوست یک کار آسان ولی مؤثر برای دریافت و افزایش لایک اینستاگرام است.

6. محل و مکان پست خود را تگ کنید

محل پست خود را تگ کنید

تگ کردن مکان مخصوصاً برای برندهای مسافرتی و خرده‌فروشی مناسب است و اطمینان می‌دهد که وقتی افراد به یک مکان فکر می‌کنند، پست شما ظاهر می‌شود.

انجام این کار آسان است و نباید بیشتر از زمان ارسال شما طول بکشد.

بسیاری از علاقه‌مندان اینستاگرام نیز از آن برای جستجوی بهترین گزینه‌های غذا و نوشیدنی رستوران استفاده می‌کنند.

با باز کردن یک مکان ویژه، آنها به‌راحتی می‌توانند تصاویری از غذاهایی را که می‌خواهند امتحان کنند، پیدا کنند.

اگر پست شما خوب و مربوط به این موضوعات باشد، افزایش لایک اینستاگرام به‌صورت ارگانیک از طریق تگ گذاری مکان به‌دست می‌آید.

به‌عنوان مثال شما می‌توانید مکانی را تگ گذاری کنید. 

این کار برای کسانی که می‌خواهند از این مکان دیدن کنند یا درباره آن بیشتر بدانند، می‌توانند تمام پست‌های موجود در مکان را بررسی کنند.

همچنین ممکن است دیگران در هنگام سرچ این مکان به پست شما رسیده باشند. 

زیرا به آن شهر به‌طور مثال به‌عنوان مکانی برای تعطیلات احتمالی نگاه می‌کردند.

در نهایت باعث می شود تا بازدیدکنندگان لایک ها را به پست شما اضافه  کنند.

7. کپشن خود را به‌اندازه عکس‌های خود، بخوبی بیان کنید

کپشن خود را به‌اندازه عکس‌های خود خوب بیان کنید

همه ما می‌دانیم که رسانه‌هایی که مخاطبان بالایی دارند ، کلید ایجاد مخاطب وفادار هستند.

اما آیا تمام قسمت های یک شبکه اجتماعی که در معرض دید کاربران هستند ، اهمیت بالایی دارند؟

می توان گفت برخی موارد مانند کپشن اینستاگرام بسیار مهم هست.

قسمت کپشن را به‌عنوان یک بخش غیرضروری از دست ندهید و از کپی کردن خودکار با کلمات خاص و هشتگ های همیشگی استفاده نکنید.

با لحن و صدای مناسب، کپشن های شما می‌توانند به‌اندازه عکس‌های شما جذاب و ترغیب کننده برای لایک بیشتر باشند.

افزایش کپشن های خوب به‌عنوان اولویت به معنی ایجاد انتظارات با مخاطبان است.

در این صورت ، کاربران منتظر کپشن های پست بعدی شما هستند و زمان بیشتری را برای پست‌های شما صرف می‌کنند.

کپشن نویسی اینستاگرام ، مهارتی است که می‌تواند در طول زمان توسعه یابد. حتماً در مورد کپی رایتر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

8. با یک الگوی رفتاری یا ترند همراه شوید

با یک الگوی رفتاری یا ترند همراه شوید

وقتی از ترندهای روز استفاده می‌شود، الگوهای رفتاری و روندهایی که کاربران و تاثیرگذاران در پست‌ها به اشتراک می گذارند، می تواند به نتایج جالبی منجر شود.

تعداد زیادی حساب‌های طنز و سرگرمی در اینستاگرام وجود دارد که به موضوعات جالب و ترند در زمان خاصی اختصاص داده‌شده است.

برای واردکردن این نوع پست در حساب تجاری خود، ابتدا باید مطمئن شوید که مخاطبان مناسبی برای آن دارید.

این بدان معناست که آنها با فرهنگ طنز آشنا هستند و اغلب آنلاین هستند تا وقتی پست طنز را می‌بینند آن را تشخیص دهند.

برای برخی از برندهایی که این نوع طنز را در خود ندارند، این نوع پست می‌توانند بیشتر دافعه کننده باشند تا مفید.

بنابراین مطمئن شوید قبل از اینکه به موضوعی بپردازید، فقط به این دلیل که مد روز است یا ویروسی است، از آن استفاده نکنید.

بلکه موارد بالا را بررسی کنید تا همیشه با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.

افزایش لایک در اینستاگرام

در تصویر بالا شما شاهد یک نوع طنز خاص در مورد موضوعی هستد که به صورت طنز بیان شده است. به کپشن این پست دقت کنید.

9. انواع محتوای اینستاگرام را ترکیب کنید

با معرفی استوری، انواع مدلهای محتوای اینستاگرام افزایش یافته است. این در حالیست که ممکن است تعامل پست فید در همان زمان کاهش یافته باشد.

با تمام مدلهای مختلف پست گذاری و محتوا در اینستاگرام، تعامل به‌طور کلی در بین انواع محتوا مناسب‌تر است.

مهمترین انواع محتواگذاری در حال حاضر شامل بازدیدهای ویدئویی، لایک پست‌ها و استوری است.

این برای شما به این معناست که شما باید از استراتژی‌های تولید محتوای اینستاگرام استفاده کنید و هر زمان که بتوانید آنها را دوباره تبلیغ کنید.

انواع محتوای اینستاگرام را مخلوط کنید

در تصویر بالا می بینید کهاین حساب تجاری، یک استوری در مورد آخرین پست خود ارسال کرده است. این یک تاکتیک رایج است تا کسانی را که «استوری ها» را می‌بینند بیشتر به سمت خود کشانده و آنها را به سمت پست غذا هدایت کنند.

اگر کاربر علاقه‌مند باشد، روی پست شما کلیک کرده و آن را لایک می‌کند.

10. اطلاع‌رسانی به افراد

اگر می‌خواهید تعداد لایک های خود را افزایش دهید، باید پست‌های خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که گویی یک مجموعه و سریال تلویزیونی است.

مردم عاشق تماشای زیاد سریال هستند چه در تلویزیون باشند و چه در گوشی خود حتی با اینترنت غیر رایگان.

شما می‌توانید از این مزیت استفاده کنید، زیرا باعث می‌شود پست‌های شما یک داستان بی‌پایان به نظر برسد که "ادامه دارد".

هر عکس، استوری یا ویدیویی که بارگذاری می‌کنید باید بخشی از یک خط طولانی محتوا در مورد سریال محتوایی شما باشد.

هر "لینک" موجود در آن، در مورد توسعه یک پروژه، محصول یا خدمات را شامل می شود که باید ارائه دهید.

فرض کنید شما شرکتی دارید که آب میوه تولید می‌کند. شما شروع به ارسال تصاویر باغ‌هایی می‌کنید که میوه در آن رشد می‌کند.

در مرحله بعد، داستانی ارسال کنید که نحوه انتخاب کارگران را نشان می‌دهد.

در این مسیر شما باید ویدئوهایی که روند تولید در کارخانه را نشان می‌دهد و با محتوایی که محصول نهایی و بازخوردی را که از مصرف‌کنندگان دریافت می‌کنید را نشان دهید.

این نوع استراتژی ارسال در پشت‌صحنه، افراد را با محتوای زنده شما مرتبط نگه می‌دارد و تعداد لایک های شما را افزایش می‌دهد.

11. از برندهای دیگر الگو بگیرید

تعداد لایک های شما بستگی به کیفیت و ثبات پست‌های شما دارد. هرکسی که بیش از یک ماه از برنامه اینستاگرام استفاده می‌کند، آن را می‌داند.

شما باید محتوای کیفیت بالا را به‌طور مرتب بارگذاری کنید تا مخاطبی وفادار در لیست بعدی خود ایجاد کنید که در عکس‌ها و فیلم‌های شما نیز لایک ایجاد کند.

اگر برای پست‌های خلاقانه با مشکل روبرو شدید، همیشه می‌توانید برای الگو گرفتن از برندهای دیگر کمک بگیرید. 

به رقبای خود، کوچک یا بزرگ نگاه کنید و ببینید که چگونه آنها مسئله لایک بیشتر در اینستاگرام را حل می‌کنند.

آن حرکات بسیار خاص رقبا را تحلیل کنید که می‌تواند استراتژی‌های موفق بازاریابی را آشکار کند.

می‌توانید نوع پست‌هایی را از انها بررسی کنید که مخاطبان آنها را بیشتر لایک می‌کنند.

سپس، می‌توانید پست‌های خود را برای دنبال کردن در همان الگوها توسعه دهید، و شاید حتی برخی از فالوورهای آنها را به عکس‌ها، فیلم‌ها و استوری های خود جذب کنید.

12. خرید لایک اینستاگرام

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش محبوبیت خود در این پلتفرم، خرید لایک اینستاگرام است.

این روش مقرون‌به‌صرفه برای جلب‌توجه بیشتر به پست‌های شما بسیار موفق است.

شرکت‌های بزرگ از آن برای محتوایی که بارگذاری می‌کنند استفاده می‌کنند 

و اینفلوئنسرها به لطف آن با کمترین تلاش عملکردهای قابل قبولی را دریافت می‌کنند.

برای دریافت این خدمات و دیگر محصولات می توانید از قسمت فروشگاه اینستاگرام سایت فالوور کمک بگیرید.

13. از فالوورهای خود کمک بخواهید

وقتی همه‌چیز با شکست مواجه شد، همیشه می‌توانید از فالوورهای وفادار خود برای کمک درخواست کنید.

از آنها بخواهید مطالب شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

به‌این‌ترتیب، می‌توانید تعداد لایک هایی با لایک های جدید از افرادی که حتی در لیست فالوورهای شما نیستند دریافت کنید.

نحوه افزایش لایک اینستاگرام به‌طور طبیعی

راه‌های زیادی برای افزایش تعداد لایک اینستاگرام شما وجود دارد، حتی اگر این معیار اینستاگرام در آینده پنهان شود.

از افزودن تگ مکان تا تکنیک های دیگر در این پست برای دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام، تنها یک گام کوچک برای نشان دادن بیشتر نام تجاری شما بر روی اینستاگرام است.

نحوه افزایش لایک اینستاگرام به‌طور طبیعی

برای اطمینان از به حداکثر رساندن پتانسیل پست خود، برای پیدا کردن زمان درست برای پست گذاری می‌توانید از زمان‌های توصیه‌شده مانند نمودار زیر به‌عنوان نقطه شروع کار خود استفاده کنید.

روشهای افزایش لایک در اینستاگرام

با استفاده از این نکات تقویت‌کننده در اینستاگرام، در راه موفقیت بیشتر در تعامل با اینستاگرام هستید.

این نکات و همچنین دیگر آموزشات در سایت فالوور می‌تواند در افزایش لایک اینستاگرام بسیار تأثیرگذار باشد.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید

دسته بندی ها
جدیدترین مقالات