p تغییرات الگوریتم اینستاگرام برای کسب وکارهای کوچک
تغییرات الگوریتم اینستاگرام برای کسب وکارهای کوچک

تغییرات الگوریتم اینستاگرام برای کسب وکارهای کوچک

اینستاگرام
شنبه - ۱۰ اردیبهشت ۰۱

اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارهای کوچک است. با محتوای مناسب، تبلیغات و همکاری با شرکت‌های دیگر، می‌توانید طرفداران زیادی ایجاد کنید.

با این حال، به‌روزرسانی‌ها و ویرایش‌های مداوم اینستاگرام می‌تواند برای شما به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار کوچک بسیار ناامیدکننده باشد.

تغییرات الگوریتم اینستاگرام همیشه در حال تغییر روش‌های تعامل مشتریان با کسب و کار شما است، یک روز ممکن است صدها لایک و کامنت در یک پست دریافت کنید و روز بعد فقط 10 درصد از فالوورهای شما پست شما را مشاهده می‌کنند.

بنابراین چگونه می‌توانید در بالای این الگوریتم همیشه در حال تغییر باقی بمانید؟ در اینجا، ما برخی از ویژگی‌های اصلی اینستاگرام را بررسی می‌کنیم، اینکه چگونه می‌توان آنها را در زمان تغییر پیدا کرد و از آنها استفاده کرد.

شما باید نسبت به تغییرات الگوریتم اینستاگرام هوشیار باشید. باید بدانید که تغییرات در چه الگوریتمی رخ‌داده و نسبت به کدام بخش از اینستاگرام بوده است.

شناخت این نوع تغییرات و چیدن یک استراتژی بر اساس تغییرات الگوریتم، می‌تواند باعث افزایش فالوورهای واقعی اینستاگرام شما شود.

همچنین در هر بخشی ما لینک‌های مرتبطی را در مورد هر بخش قرار داده‌ایم تا برای اطلاعات بیشتر بتوانید از آنها کمک بگیرید.

امروز قصد داریم در مورد قسمت‌های بسیار مهمی در اینستاگرام که مهم‌ترین تغییرات الگوریتم است، صحبت کنیم.

بررسی تغییرات الگوریتم اینستاگرام

لایک اینستاگرام

این بخش قبلاً مهم‌ترین بخش اینستاگرام بود. لایک کردن پست شما نشانگر محبوبیت و موفقیت شما به‌عنوان یک تجارت کوچک بود. متأسفانه دیگر این‌طور نیست.

در حالی که لایک های اینستاگرام هنوز یک ویژگی عالی و روشی خوب برای نشان دادن حمایت از یک شرکت است، برای دستیابی به مشتریان جدید و جلب توجه در برنامه کار چندانی انجام نمی‌دهد.

البته اگر در کنار تغییرات دیگر و بهبودهای دیگر اکانت شما رخ دهد، مطمئناً باعث تعامل بیشتر فالوورهای شما نسبت به رقبا می‌شود.

نظرات

مطمئناً، یک نظر هنوز هم بیشتر از لایک کردن مفیدتر خواهد بود، اما این را هم باید بدانید که کامنت طولانی‌تر از یک کامنت کوتاه‌تر تأثیر بیشتری دارد.

وقتی کاربر روی یک ایموجی یا یک یا دو کلمه نظر می‌دهد، احتمالاً جز نظر دادن روی یک جمله و قصد تبلیغ پست خاصی نیست.

با وجود این، تگ کردن کاربران دیگر در نظرات همچنان مهم است. یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف، اجرای یک هدیه و مسابقه اینستاگرامی است.

اگر می‌توانید محصولی را به صورت رایگان ارائه دهید، از کاربران بخواهید که برخی از دوستان خود را در نظرات تگ کنند و مطمئن شوند که شما را دنبال می‌کنند تا برنده شوید.

با درخواست از شرکت‌کنندگان برای ارسال مجدد پست هدیه به استوری های خود و تگ کردن حساب شما، تعامل بیشتری ایجاد کنید!

بررسی تغییرات الگوریتم اینستاگرام

ذخیره و اشتراک‌گذاری

در هفته‌های اخیر، ذخیره و اشتراک‌گذاری محتوا به لایک و نظر جدید تبدیل شده است.

تشویق مشتریان خود به اشتراک‌گذاری پست‌های شما با فالوورهای خودشان، راهی مطمئن برای به‌دست آوردن فالوورهای جدید است.

اما اینستاگرام همچنین آن را به‌عنوان راهی برای بازگشت شما به بالای الگوریتم ترجیح می‌دهد.

اگر متوجه شدید که افراد کمتری پست‌های شما را مشاهده می‌کنند و با آن‌ها تعامل دارند، درخواست از مشتریان وفادار خود برای ارسال و ذخیره پست‌ها، کلید رهایی از این مخمصه است.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که از انجام این کار خجالت نکشید. مشتریان شما همیشه شما را دنبال می‌کنند.

زیرا می‌خواهند از شرکت شما حمایت کنند و احتمالاً درک می‌کنند که الگوریتم اینستاگرام می‌تواند برای مشاغل کوچک سخت باشد.

ریلزها

محبوبیت باورنکردنی TikTok باعث الهام گرفتن اینستاگرام برای ایجاد ویژگی ویدیوی کوتاه خود شد: Reels.

این اساساً نسخه‌ای زنده از TikTok است که در آن کاربران می‌توانند قطعه‌های کوتاهی ایجاد کنند که موسیقی و متن را به نمایش می‌گذارد و آنها را به محتوای سرگرم‌کننده ویرایش می‌کند.

به‌عنوان یک ویژگی جدیدتر، ریلز اینستاگرام یک راه عالی برای هدایت ترافیک به پروفایل شما است.

ایجاد یک ویدیو احتمال ظاهر شدن شما در صفحه For You را افزایش می‌دهد و در نتیجه احتمال دستیابی به مشتریان جدید را افزایش می‌دهد.

البته ریلز در تمام اکانت های در دسترس نیست. اما بهتر است قبل از اینکه همگانی شود، شما اطلاعات بیشتری در مورد انواع استراتژی برای ریلز اینستاگرام بدانید.

چگونگی تغییرات الگوریتم اینستاگرام

IGTV

مشابه Reels، IGTV اینستاگرام هم برگرفته و رقیبی برای یوتیوب است. اینها ویدیوهای طولانی‌تری هستند که اغلب به‌عنوان فرصتی برای صاحبان حساب استفاده می‌شود تا با دنبال کنندگان خود چت کنند و درباره کسب‌وکار خود اطلاعات بیشتری به آنها بدهند.

IGTV یک راه عالی برای نشان دادن به مشتریان خود است، از طریق محصول خود با آنها صحبت کنید و به آنها بینشی در مورد چگونگی ایجاد کسب‌وکار خود بدهید.

کافی است نگاهی به محبوبیت مداوم وبلاگ‌های ویدئویی سبک زندگی در یوتیوب بیندازید، تا متوجه شوید که مردم مجذوب تماشای نحوه زندگی دیگران هستند.

مردم عموماً کنجکاو هستند و دوست دارند به زندگی و کار دیگران نگاه کنند. این موضوع مخصوصاً در کشور ما با توجه به فرهنگ بدی که در فضای مجازی شکل‌گرفته استف بیشتر نمود پیدا می‌کند.

اما شما می‌توانید از این موضوع به نحوی استفاده کنید که جنبه‌های مثبت شما را به فالوورها نشان دهد.

لایو اینستاگرام

لایو روی هر پلتفرمی می‌تواند کمی دلهره‌آور به نظر برسد: شما باید قبل از یک لایو زنده یک برداشت اولیه موفق داشته باشید تا از هرگونه مشکل فنی در خلال لایو اصلی پیشگیری کنید.

در غیر اینصورت فرصتی برای ویرایش یا برنامه‌ریزی در لایو ویدیویی خود به سختی خواهید داشت.

اما حقیقت این است که لایو اینستاگرام یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان از طریق تعامل در زمان واقعی است، در حالی که جنبه بدون فیلتر و انسانی‌تر از برند شما را نشان می‌دهد.

هنگام ایجاد لایو در اینستاگرام به راحتی می‌توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. دنبال کنندگانی که برنامه خود را هنگام لایو باز می‌کنند، اعلانی دریافت می‌کنند که شما در حال پخش هستید.

هشتگ گذاری در اینستاگرام

چقدر زمان برای فکر کردن به استفاده از هشتگ های خود در اینستاگرام اختصاص می‌دهید؟

اگر تمام برنامه‌های خود را برای استفاده زیاد از هشتگ بکار بگیرید، ممکن است احساس بهتری داشته باشید، اما همیشه این‌طور نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه استفاده از هشتگ در اینستاگرام می‌تواند به نفع نام تجاری شما باشد و نحوه اجرای این استراتژی‌ها را بخوانید.

جمع‌بندی نهایی

تغییرات الگوریتم اینستاگرام چیزی نیست که شما بخواهید به‌سادگی از آن رد بشوید. پیشنهاد می‌کنیم که حتماً اکانت هایی که در مورد الگوریتم‌های اینستاگرام و به‌روزرسانی های اینستاگرام اطلاع‌رسانی می‌کنند را دنبال کنید.

به خوبی از این فرصتها برای بهبود اکانت خودتان و تعامل بیشتر با فالوورها استفاده کنید. شاید خیلی از رقبای شما اطلاعات دقیقی در مورد این تغییرات ندناشته باشند و کار خاصی انجام ندهند.

اما شما با استفاده صحیح از الگوریتم‌های اینستاگرام می‌توانید از آنها چند قدم جلوتر بیفتید.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید

دسته بندی ها
جدیدترین مقالات