p ساخت کاور هایلایت استوری اینستاگرام (راهنمای کامل + معرفی ابزار)
نحوه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

نحوه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

اینستاگرام
شنبه - ۰۷ خرداد ۰۱

کاور های هایلایت اینستاگرام دایره‌های کوچکی هستند که درست زیر قسمت به یو پروفایل شما قرار گرفته‌اند. استوری‌های اینستاگرام همچنان محبوب هستند و کاورهای برجسته یک موفقیت آسان برای هر کسب‌وکار بیزینسی نسبت به زیبایی‌شناسی هستند.

کاورهای هایلایت اینستاگرام به برند شما کمک می‌کند تا بهترین تأثیر اولیه را داشته باشد. آنها به استوری شما ظاهری زیبا می‌دهند و توجه بینندگان را به استوری اختصاصی اینستاگرام شما جلب می‌کنند.

با ایجاد کاورهای سفارشی برای هایلایت اینستاگرام، می‌توانید استوری های خود را دسته‌بندی کنید و برند خود را سازماندهی کنید.

کاورهای ممتاز و با ظاهری حرفه‌ای، به شما کمک می‌کند برند خود را به خوبی به نمایش بگذارید و فالوورهای اینستاگرام خود را برای تعامل با محتوای شما ترغیب کنید.

در این مقاله، شما را با روش‌هایی آشنا می‌کنیم که می‌توانید تنها با چند کلیک، هایلایت استوری اینستاگرام و کاورهای هایلایت اینستاگرام ایجاد کنید.

ما همچنین به شما کمک می‌کنیم بفهمید که چگونه می‌توانید هایلایت اینستاگرام را برای مخاطبان هدف خود جذاب‌تر کنید.

بیایید با فهمیدن اینکه هایلایت استوری اینستاگرام چیست، شروع کنیم.

برجسته‌ترین استوری ها در اینستاگرام کدامند؟

در حالی که یک استوری معمولی اینستاگرام فقط برای 24 ساعت در پروفایل شما ظاهر می‌شود، هایلایت استوری اینستاگرام به طور نامحدود ثابت می‌ماند.

این پست‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا فالوورهای بیشتری به‌دست آورید. زیرا دقیقاً زیر به یو شما قرار می‌گیرند و به‌راحتی برای بینندگان قابل مشاهده هستند.

هایلایت استوری اینستاگرام به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به راحتی محتوایی را که می‌خواهند کاربران ابتدا ببینند، نمایش دهند.

در بخش هایلایت، می‌توانید محصولات خود را به نمایش بگذارید، ترافیک وب‌سایت خود را جذب کنید و کسب‌وکار خود را تبلیغ کنید.

چرا برای استوری های اینستاگرام هایلایت ایجاد کنیم؟

در این مرحله، مکان‌یابی به قدری محبوب است که اگر کسب‌وکاری دارید و حسابی که استفاده می‌کنید یک حساب تجاری است، باید استوری‌های منظم اینستاگرام ایجاد کنید.

بسیاری از ابزارهای استوری اینستاگرام، به صورت آنلاین در دسترس هستند تا به شما در ایجاد استوری های جذاب اینستاگرام کمک کنند.

این استوری ها به مخاطبان شما کمک می‌کند تا بیشتر در مورد محصولات شما بیاموزند و با برند شما ارتباط بهتری برقرار کنند و با Socialbakers می‌توانید استوری های اینستاگرام را برنامه‌ریزی کنید تا به انتشار منظم آنها کمک کند.

چرا استوری های هایلایت اینستاگرام ایجاد کنیم؟

ایجاد هایلایت برای استوری اینستاگرام به شما کمک می‌کند استوری خود را جذاب‌تر کنید.

در اینجا برخی از دلایل اصلی برای ایجاد یک هایلایت استوری اینستاگرام برای حساب تجاری خود آورده شده است:

  •     محتوا/محصول خود را به نمایش بگذارید.
  •     ترافیک را به وب‌سایت، وبلاگ، صفحه فرود و غیره هدایت کنید.
  •     مخاطبان خود را درگیر نگه دارید.
  •     مخاطبان خود را افزایش دهید.

همچنین باید استوری های اینستاگرام خود را در استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود بگنجانید تا حساب کاربری خود را فعال نگه دارید و تعامل کاربر را حفظ کنید. حال بیایید نحوه ایجاد هایلایت اینستاگرام را بررسی کنیم.

نحوه ایجاد هایلایت استوری اینستاگرام

اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا کلیپ‌های ویژه ایجاد کنید، تا محتوای استوری اینستاگرام خود را در بالای پروفایل اینستاگرام خود نگه دارید.

می‌توانید استوری های جدید را به یکی از هایلایت در حین ایجاد آن اضافه کنید یا از استوری‌های قدیمی که قبلاً منتشر کرده‌اید، یک هایلایت ایجاد کنید.

برای ایجاد یا اضافه کردن هایلایت، کافی است به یک استوری بروید و روی دکمه Highlight در پایین کلیک کنید.

با این کار لیستی از تگ‌های فعلی شما (در صورت داشتن هر کدام) و همچنین یک دکمه بعلاوه برای ایجاد یک تگ جدید ظاهر می‌شود.

هنگامی که یک Highlight ایجاد کردید، می‌توانید به استوری های قدیمی بازگردید تا به آن اضافه کنید، یا اگر چیزهای جدیدی است که روی آن تمرکز می‌کنید، کافی است استوری مربوطه را پس از انتشار به بخش ویژه اضافه کنید.

ایده خوبی است که چندین هایلایت متفاوت داشته باشید، که جنبه‌های مختلف شرکت شما را برجسته می‌کند.

سعی کنید چیزهای مختلفی نیز ارائه دهید، مانند یکی برای نسخه‌های جدید، یکی برای چیزهای پشت‌صحنه در شرکت، یکی برای سگ‌های اداری و غیره.

نحوه ایجاد هایلایت استوری اینستاگرام

با خیال راحت خلاق باشید و چیزهای مختلفی را که شرکت شما را جالب یا منحصربه‌فرد می‌کند به نمایش بگذارید.

اکنون که هایلایت استوری اینستاگرام خود را دارید، بیایید نگاهی به ایجاد یک کاور هایلایت در اینستاگرام بیندازیم.

نحوه ایجاد کاور هایلایت اینستاگرام

برای ایجاد یک کاور هایلایت برای اینستاگرام، یافتن یک نرم‌افزار طراحی گرافیکی محبوب که به‌صورت آنلاین موجود است مفید است.

برخی از برنامه‌ها مانند Highlight Cover Maker برای Instagram Story و Highlight Cover & Logo Maker برای Instagram وجود دارند که به‌طور خاص برای این کار طراحی شده‌اند.

با این حال، نرم‌افزارهای طراحی خوب دیگری نیز وجود دارد، زیرا به خلاقیت بیشتر اجازه می‌دهد و همچنین می‌تواند به شما در انجام بسیاری از وظایف طراحی رسانه‌های اجتماعی کمک کند. اینها عبارت‌اند از Canva، Adobe Spark و Appy Pie Design.

اینها به شما این امکان را می‌دهند که تصاویر شگفت‌انگیز، آرم‌ها، بنرها، برچسب‌ها و سایر گرافیک‌ها را به صورت رایگان ایجاد کنید.

همه آنها گزینه‌های خوبی هستند، اما در این مثال به فرآیند Appy Pie Design نگاه خواهیم کرد.

با این نرم‌افزار می‌توانید کاورهای منحصربه‌فرد خود را تنها با چند کلیک ایجاد کنید. همراه با گالری عظیمی از تصاویر ذخیره‌شده است که می‌توانید در نقاشی‌های خود استفاده کنید تا آنها را گویاتر نشان دهید.

همچنین قالب‌های قابل تنظیمی را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آنها برای ایجاد کاورهای ویژه جذاب برای استوری اینستاگرام خود استفاده کنید.

ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

حالا بیایید جلو برویم و یاد بگیریم که چگونه با استفاده از Appy Pie Design کاورهای برتر برای اینستاگرام ایجاد کنیم:

اگر کاربر فعلی هستید، وارد صفحه اصلی Appy Pie Design شوید. یا می‌توانید ثبت‌نام کنید و حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

  •     در صفحه بعد روی دکمه "داشبورد" کلیک کرده و در منوی کشویی گزینه "Blank Canvas" را انتخاب کنید.
  •     در پنجره پاپ آپ در صفحه بعدی، می‌توانید ابعاد پانل خالی را وارد کنید تا طبق اولویت خود یک جلد برجسته ایجاد کنید. اندازه توصیه‌شده برای کاورها 1080 x 1920 پیکسل خواهد بود. پس از اتمام، روی Create کلیک کنید
  •     سپس به صفحه‌ای می‌روید که می‌توانید تصویر موردنظر خود را انتخاب کرده و به کاور هایلایت خود اضافه کنید. در سمت چپ این صفحه، چندین گزینه برای سفارشی کردن کاور خود مشاهده خواهید کرد. این گزینه‌ها عبارت‌اند از: متن، فونت، پس‌زمینه، رنگ و غیره.

اگر از یک حساب تجاری استفاده می‌کنید، می‌توانید از این گزینه‌ها برای تشبیه ظاهر جلد ویژه خود به موضوع برندتان نیز استفاده کنید.

    پوشش سایه اکنون آماده است! برای دانلود و اشتراک‌گذاری روی دکمه دانلود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

اکنون که با موفقیت کاور ویژه خود را ایجاد کرده‌اید، قبل از آپلود یک استوری جدید در اینستاگرام مطمئن شوید که گزینه "Story Archive" را در حساب اینستاگرام خود فعال کرده‌اید.

این به شما کمک می‌کند تا داستان‌های قدیمی خود را ذخیره کنید تا بتوانید هر زمان که خواستید آنها را مشاهده کنید.

نحوه ویرایش هایلایت استوری برای افزودن یک کاور هایلایت جدید

هنگامی که یک کاور هایلایت دارید، لازم نیست هر بار یک عکس به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید. برای افزودن یک استوری، فقط می‌توانید هایلایت را مستقیماً ویرایش کنید.

در اینجا مراحل تغییر کاور هایلایت استوری آمده است.

  •     روی هایلایت که می‌خواهید کاور آن را تغییر دهید، کلیک کنید
  •     روی دکمه More در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید
  •     در مرحله بعد، روی "Modify Highlight" کلیک کنید.
  •     روی Edit Cover کلیک کنید.
  •     برای انتخاب تصویر از گالری گوشی خود، روی نماد تصویر کلیک کنید
  •     کاور موردنظر خود را انتخاب کنید
  •     روی Done کلیک کنید (ممکن است لازم باشد سه بار روی آن ضربه بزنید)

این است! کاور هایلایت اینستاگرام به پروفایل شما اضافه شد.

چه چیزی باعث می‌شود یک کاور عالی برای هایلایت کردن استوری اینستاگرام شما باشد؟

نحوه ویرایش هایلایت استوری برای افزودن یک کاور هایلایت جدید

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند بدانید چگونه می‌توانید استوری های اینستاگرام خود را جذاب‌تر کنید:

مهم‌ترین استوری ها را انتخاب کنید:

مخاطبان خود را بشناسید و از خود بپرسید چه چیزی برای آنها مهم است. اینجا چی می‌خوان ببینن؟ چه چیز مشترکی؟ سرگرمی می‌خوان؟ یا چیزی مفید در درازمدت برای محتوای مفید.

تصاویر بصری برند خود را نشان دهید:

مطمئن شوید که زیبایی‌شناسی برند خود را در هایلایت استوری اینستاگرام خود به نمایش بگذارید. فونت، رنگ، حروف بزرگ و حتی متداول‌ترین شکلک‌های مورد استفاده برند خود را اضافه کنید.

کاور استوری اینستاگرام بهترین مکان برای نمایش عکس‌های برند شماست. این به مخاطبان شما کمک می‌کند تا برند شما را به خاطر بسپارند.

از آزمایش نترسید:

هایلایت کردن استوری اینستاگرام باید منحصربه‌فرد باشد. زیرا به شما کمک می‌کند پیامی را که می‌خواهید به مخاطبان هدف خود منتقل کنید هایلایت کنید.

حتماً سعی کنید آن را به روش‌های مختلف ایجاد کنید. می‌توانید عکس‌های جذاب، ویدیوهای زیبا، GIF و موارد دیگر را به استوری‌های خود اضافه کنید.

مخاطبان خود را به مشتری تبدیل کنید:

می‌توانید با امتحان چیزهای جدید، هایلایت استوری خود را جالب‌تر کنید.

اگر در حال تبلیغ یک تجارت الکترونیک هستید و بیش از 10000 دنبال کننده دارید، می‌توانید نماد سبد خرید را به استوری خود اضافه کنید.

با به روز رسانی منظم استوری اینستاگرام، می‌توانید به‌راحتی حضور اینستاگرام خود را مدیریت کنید و فالوورهای خود را به برند خود متصل نگه دارید.

کاور های هایلایت انحصاری اینستاگرام، استوری های شما را کمی روشن می‌کند و آن را برای مخاطبان سرگرم‌کننده می‌کند.

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید