نکات مهم برای افزایش جامعه علاقمندان در اینستاگرام

نکات مهم برای افزایش جامعه علاقمندان در اینستاگرام

اینستاگرام
چهارشنبه - ۱۳ مرداد ۰۰

اینستاگرام، برنامه محبوب اشتراک‌گذاری عکس و فیلم، همچنان بر رسانه‌های اجتماعی تسلط دارد.

تنها در چند سال تعداد کاربران خود را دو برابر کرد و در آخرین تعداد نزدیک به 1 میلیارد کاربر فعال را ثبت کرد. با این حال، از همان اول اینستاگرام این همه جذاب و پر از مطالب گوناگون نبود.

هنگامی که شرکت چند سال بعد الگوریتم جدیدی را معرفی کرد، بازاریابان و صاحبان مشاغل به‌طور فزاینده‌ای ناامید شدند.

این الگوریتم به این معنی است که اینستاگرام دیگر یک جریان زمانی محتوا را نمایش نمی‌دهد.

در عوض، شما تصمیم خواهید گرفت که با در نظر گرفتن علایق و تعاملات اجتماعی هر شخص، چه چیزی را به کاربران خود نشان دهید.

در حالی که اینستاگرام ادعا می‌کرد این کار تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد، همه ما دلیل واقعی آن را می‌دانیم. برندها و شرکت‌ها اکنون باید هزینه‌ای را برای مشاهده آن پرداخت کنند.

مگر اینکه شما بلد باشید چگونه بر سیستم غلبه کنید.

تکنیک های اصلی افزایش جامعه علاقمندان به پیچ اینستاگرام شما

با استفاده از این 9 نکته ساده، در مسیر رشد جامعه اینستاگرام خود قرار خواهید گرفت.

"اجتماعی" را در "رسانه‌های اجتماعی" نگه دارید.

اجتماعی بودن در اینستاگرام

کلمه کلیدی در "رسانه‌های اجتماعی" "اجتماعی" است، به این معنی که نمی‌توانید با حساب اینستاگرام خود مانند یک شیپور رفتار کنید.

اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان با نظر دادن به عکس‌های کاربران دیگر، لایک کردن کار آنها و دنبال کردن افرادی که در مشخصات جمعیتی بازار قرار دارند، تا حد ممکن مطالب خود را ارائه دهید.

ما می‌دانیم، این کار ممکن است مدت‌زمان زیادی طول بکشد، اما این بهترین راه برای رشد ارگانیک جامعه شما است.

اگر از نحوه یافتن کاربران در پیچ خود مطمئن نیستید، هشتگ های محبوب را بررسی کنید، ببینید که چه کسانی و چه کسانی دنبال می‌کنند.

نام‌های بزرگ کسب‌وکار شما آنها را دنبال می‌کنند و زمان خود را صرف کاوش در این پلتفرم کنید. مطمئناً به نکات جالبی دست پیدا خواهید کرد.

 

بیشتر بخوانید: 5 روش ساده دیده شدن پست در اینستاگرام

 

عکس‌های جالب متناسب با موضوع خودتان را به اشتراک بگذارید.

عکس‌های جالب متناسب با موضوع خودتان را به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام یک پلت فرم بصری است، بنابراین هزاران دنبال کننده نخواهید داشت مگر اینکه محتوای شما در حد مطلوب باشد.

روی یک دوربین خوب سرمایه‌گذاری کنید، فردی را در تیم خود پیدا کنید که چشم هنرمندانه‌ای دارد و این نکات اساسی را برای گرفتن عکس‌های باکیفیت پیاده کنید:

بر محتوا و ترکیب تمرکز کنید: به زوایایی که عکس از آن گرفته می‌شود، موقعیت خود در رابطه با دوربین، نور و ترکیب‌بندی فکر کنید.

تا آنجا که می‌توانید عکس بگیرید: ترکیب، عکس با فاصله از دوربین، ژست بگیرید، از نزدیک عکس بگیرید، زاویه محل عکس گیری خود را تغییر دهید. همه این تغییرات ظریف به این معنی است که تنوع خوبی از عکس‌ها به‌دست می‌آورید.

ویرایش: زیبایی اینستاگرام خود را پیدا کنید و به آن پایبند باشید. داشتن یک نگاه ثابت برای کمک به مخاطبان در مورد برند و پیام‌های کلی شما مهم است.

پس از گرفتن دسته‌ای از عکس‌های جالب، مطمئن شوید که با هم همخوانی دارند. به حساب اینستاگرام خود در طرح شبکه نگاه کنید و ببینید آیا همه‌چیز در جریان است.

استفاده از چند فیلتر برای ثبات و برند تجاری بسیار مفید است. اگر چندین نفر پست می‌گذارند، مطمئن شوید که آنها از راهنمای سبک محتوایی پیروی می‌کنند. 

 

یک مطلب کاربردی: 5 دلیل نتیجه ندادن تبلیغات در اینستاگرام

 

هشتگ در اینستاگرام

اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر 30 هشتگ را در هر عکس قرار دهند و استفاده از همه آنها به نفع شماست.

شامل ترکیبی از هشتگ ها شوید، مطمئن شوید که از چند مورد خاص و دیگران رایج‌تر و عمومی‌تر استفاده می‌کنید.

این به پست‌های شما کمک می‌کند تا به افراد زیادی برسد و تعامل را افزایش دهد و در عین حال کاربران بسیار خاصی را که به تجارت یا برند شما علاقه‌مند هستند، هدف قرار دهد.

موضوعات پرطرفدار را فراموش نکنید

موضوعات پرطرفدار را فراموش نکنید.

انسان‌ها موجوداتی عادی هستند، به همین دلیل هشتگ ها و موضوعات خاصی هفته به هفته ظاهر می‌شوند. POPSUGAR دارای خلاصه‌ای از هشتگ های محبوب روزانه در سراسر سیستم‌عامل‌ها است.

اگر صاحب یک کسب‌وکار یا نام تجاری هستید، بهترین چیزی که می‌تواند شامل شود  این هست که برای روزهای مختلف هفته یک هشتگ خاص را انتخاب کنید و کمپین‌های خود را از آنها الگو بگیرید.

که عبارت است از:

    #شروع-شنبه (ایده آل برای شروع هفته خوب)
    #شادی-یکشنبه (ایده آل برای انگیزه داشتن در کار و زندگی)
    #انگیزه-دوشنبه (ایده آل برای کارآفرینان)
    # سفرهای-سه-شنبه (ایده آل برای املاک و گردشگری)
    #سلامتی-در-چهارشنبه (تمرینات پزشکی، مراقب باشید!)
    #خانواده-پنجشنبه (از تخیل خود استفاده کنید!)
    #تفریح-جمعه (به یکی از دنبال کنندگان خود فریاد بزنید، آنها از عشق قدردانی خواهند کرد!)

این تم ها مانند هشتگ ها کار می‌کنند - هنگامی‌که کاربران روی آنها کلیک می‌کنند. آنها پست‌ها و شخصیت شما را خواهند دید.

 

پیشنهاد عالی: راهنمای کامل بازاریابی در اینستاگرام

 

هرچه پست‌های شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود، احتمال نمایش آنها در الگوریتم اینستاگرام بیشتر است.

بنابراین، با پرسیدن یک سؤال مستقیم، به چالش کشیدن آنها برای اظهارنظر در مورد یک تصویر خنده‌دار، گفتن آنها برای برچسب زدن به دوستان خود، یا تشویق آنها برای کلیک روی "پسندیدن" در صورت موافقت با نقل‌قولی که ارسال کرده‌اید، دنبال کنندگان خود را تشویق کنید تا با شما همکاری کنند.

فراموش نکنید که به پاسخ‌های آنها پاسخ دهید! این نشان می‌دهد که شما فعال و درگیر هستید و راهی عالی برای ایجاد ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه است.

از ویژگی موقعیت جغرافیایی استفاده کنید

از ویژگی موقعیت جغرافیایی استفاده کنید

اینستاگرام دارای ویژگی موقعیت مکانی است که به شما امکان می‌دهد عکس خود را با مکانی که گرفته‌شده علامت‌گذاری کنید.

نتایج؟ هنگامی که کاربر در این سایت جستجو می‌کند، تصویر شما ظاهر می‌شود و دسترسی بالقوه شما را افزایش می‌دهد.

این ویژگی به‌ویژه برای رستوران‌ها و بازارهای املاک عالی است، اما می‌تواند یک ابزار ارزشمند برای هر کسب‌وکار یا نام تجاری باشد.

اگر فروشگاهی با آدرس فیزیکی دارید، می‌توانید وب‌سایت تجاری خود را برچسب‌گذاری کنید.

اگر می‌خواهید به جامعه وسیع خود برسید، عکس خود را با شهر خود تگ کنید.

در نهایت، اگر شما یک تجارت محلی هستید، جستجوی سایت شما راهی عالی برای یافتن کاربران فعال در منطقه شما برای دنبال کردن و احتمالاً دریافت سرنخ یا فروش جدید است.

لینک بیو خود را تغییر دهید

در حالی که اینستاگرام به روز رسانی های زیادی انجام داده است، آنها به روز رسانی را که همه ما منتظر آن بودیم ارائه نکرده‌اند.

لینک بیو اینستاگرام به عنوان قابل کلیک در داخل پست‌ها. تنها مکان برای پیوند مستقیم در بیوگرافی شماست، بنابراین با تغییر آن حداکثر استفاده را ببرید. یکی از اقدامات جالب برای داشتن بهترین بیوگرافی اینستاگرام ، داشتن لینک مناسب در بیوگافی هست. که با کمک ابزارهای لینک بیو اینستاگرام می توانید یک استراتژی جالبی را طراحی کنید.

اگر به تازگی محصول جدیدی را منتشر کرده‌اید، یک پست جدید در وبلاگ ارسال کرده‌اید یا یک وب‌سایت جدید راه‌اندازی کرده‌اید، از این آدرس اینترنتی به عنوان یک لینک موقت استفاده کنید.

سپس، هنگامی که تصویری فوق العاده از دستاوردهای خود ارسال می‌کنید، می‌توانید به کاربران بگویید برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک موجود در بیوگرافی خود کلیک کنند.

این یک راه عالی برای هدایت ترافیک به یک وب‌سایت یا صفحه وب خاص و یک اقدام عالی برای اینستاگرام است.

از محتوای ویدئویی برای افزایش تعامل استفاده کنید

از محتوای ویدئویی برای افزایش تعامل استفاده کنید.

اگر چیزی در چند سال گذشته به ما آموخته است، این ویدیو است که پادشاه است. و اکنون که می‌توانید ویدئوهای کوتاه را در اینستاگرام ارسال کنید، ویدیو حتی قوی‌تر است.

روش‌های زیادی وجود دارد که شرکت‌ها و برندها می‌توانند از فیلم‌ها در فیدهای اینستاگرام خود استفاده کنند.

فیلم‌های کوتاهی را با کارمندان یا مشتریان ضبط کنید یا فیلم‌های پشت‌صحنه خروجی‌های شرکت را به اشتراک بگذارید. اما آن را حرفه‌ای کنید.

برای صحبت با دوربین خیلی خجالتی هستید؟

ویژگی بومرنگ اینستاگرام به شما امکان می‌دهد GIF های تکراری ایجاد کنید که طنزآمیز و اعتیادآور هستند.

طول و شکل‌های مختلف را آزمایش کنید و ببینید مخاطبان شما بیشتر چه چیزی را دوست دارند.

استوری های اینستاگرام را فراموش نکنید.

استوری های اینستاگرام را فراموش نکنید.

سرقت آشکار از اسنپ چت کاری که اینستاگرام برای این قابلیت انجام داده است. استوری اینستاگرام عکس‌ها و فیلم‌هایی هستند که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند.

به‌جای زندگی در خوراک شما، آنها در بالای آن، در حلقه‌های کوچک یافت می‌شوند. این بسیار راحت است.

زیرا اگر اخیراً استوری خود را به‌روز کرده‌اید، حساب شما دارای محتوای جدید به نظر می‌رسد و افراد کنجکاو برای مشاهده آنچه شما به اشتراک می‌گذارید کلیک می‌کنند.

از آنجا که استوری ها بسیار بصری هستند، مطمئن شوید که استوری شما به‌اندازه بقیه محتوا خوب است.

همیشه دلیلی برای به اشتراک گذاشتن محتوای غیراستاندارد نیست.

این مکان عالی برای به اشتراک گذاشتن پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها است. 

مخصوصاً به این دلیل که آنها به‌طور خودکار پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند و شما نیاز نیست در فید خوب پست‌های زیادی را به اشتراک بگذارید، زیرا محتوا برای همیشه ماندگار است.

Reels، یکی دیگر از ایده‌های سرقت شده، به شما امکان می‌دهد فیلم‌های 15-30 ثانیه‌ای را ضبط کرده و آنها را با صدای سفارشی، فیلترها و جلوه‌ها ویرایش کنید.

با کمک آن، شخصیت‌های مشهور، تولیدکنندگان محتوا و برندها به سمت ایجاد محتوای خود حرکت کردند.

اگر Reels در برنامه تجاری شما گنجانده نشده است، باید روی استراتژی بازاریابی خود کار کنید.

در دنیای دیجیتالی امروز، که همه‌چیز به‌سرعت تغییر می‌کند و شما یک شبه روندها را کشف می‌کنید، برآورده ساختن انتظارات مشتری برای نام تجاری شما بسیار مهم است.

امیدواریم این نکات به شما در غلبه بر الگوریتم، توسعه جامعه اینستاگرام و ایجاد کسب و کار و نام تجاری شما کمک کند. اگر برای عملی کردن هر یک از این پیشنهادات به کمک نیاز دارید، با خیال راحت به ما اطلاع دهید.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید

Dannielle
Mari