p 10 ابزار برتر اینستاگرام برای بازاریابان در سال 2021
بهترین ابزارهای اینستاگرام برای بازاریابان

بهترین ابزارهای اینستاگرام برای بازاریابان

اینستاگرام
یکشنبه - ۱۷ مرداد ۰۰

برای برندهایی که به دنبال نمایش محصولات ، دستیابی به حضور بصری قوی یا افزایش آگاهی از نام تجاری هستند ، اینستاگرام یکی از بهترین ابزارها است. 

با توجه به اینکه 71 درصد از مشاغل از اینستاگرام استفاده می کنند ، دلیلی وجود ندارد که برند خود را در برنامه محبوب عکس تبلیغ نکنید. 

این پلتفرم محبوب در سبک زندگی ، طبیعت و سفر تبدیل شده است ، ناگفته نماند که میلیون ها نفر از آن به طور گسترده استفاده می کنند.

خیلی از افراد علاقه دارند که از طریق یکسری از برنامه های حرفه ای بتوانند برای طراحی پست و ویدیو و کلیپ های تبلیغاتی از ابزارهای معروفی که امکانات زیادی دارند استفاده کنند.

اگر شما ادمین یک پیج اینستاگرام هستید ، باید با این برنامه ها آشنایی داشته باشید. زیرا بسیار به آنها نیاز خواهید داشت.

البته نیاز نیست که با تمام این ابزارها آشنایی کامل داشته باشید. اما کار کردن با چند ابزار می تواند شما را در زمینه ساخت یک ویدیو و پست جذاب اینستاگرامی حرفه ای نشان دهد.

این که آیا به دنبال افزایش فالوورها ، افزایش مشارکت یا افزایش تبدیل ها هستید ، ما لیستی سریع از بهترین ابزارهای اینستاگرام برای بازاریابان در سال 2021 تهیه کرده ایم.

 

بیشتر: معرفی بهترین برنامه‌ها برای دانلود از اینستاگرام

 

Canva

این ابزار بسیار معروف و رایگان به کاربران اجازه می دهد تا عکس های با کیفیت حرفه ای با ویژگی های بی شمار ایجاد کنند. 

می توانید فیلترها ، پس زمینه ها ، متن و روکش های گرافیکی و موارد دیگر را اضافه کنید.

 کانوا می داند که هر بازاریابی طراح نیست ، بنابراین الگوهای بی شماری برای انتخاب وجود دارد که از قبل اندازه گیری شده اند تا نیازهای حجم رسانه های اجتماعی شما را برآورده کنند.

نکته ای برای بازاریابان: برای اینکه کانوا برای تجارت شما کار کند ، مطمئن شوید که از فونت ها ، رنگ ها و نمادهای ثابت برای متمایز کردن نام تجاری خود استفاده می کنید. 

دارایی های نام تجاری خود را وارد کنید و طرح بندی را تغییر دهید تا منحصر به فرد برای کسب و کار شما باشد.

 Canva یک ابزار فوق العاده خلاق است ، اما شما نیاز نیست در تصاویر و گرافیک بی پایان که کانوا ارائه می دهد گم شوید.

با توجه به اینکه خیلی از کسب وکارهای اینستاگرامی سعی می کنند از یکسری قالبهای اختصاصی برای ویدیوهای خود استفاده کنند ، شما هم نیاز نیست که تمام قابلیتهای کانوا و دیگر برنامه ها را یاد بگیرید.

نیاز هست با یکسری المانهای این برنامه ها کار کنید و در صورتی که نیاز به امکانات بیشتری داشتید به سراغ المان های جدیدتر آنها بروید.

VSCO
ابزارهای مارکتینگ برای اینستاگرام
با تبلیغات ، VSCO یک ابزار قابل حمل رایگان است که فیلترهای اینستاگرام شما را به سطح دیگری می برد. 

در حالی که اینستاگرام فیلترها و قابلیت ویرایش خاص خود را دارد ، این ابزار فیلترهای منحصر به فردی را ارائه می دهد که به برند ها کمک می کند تا حال و هوای عکس های اینستاگرام خود را تنظیم کنند. 

علاوه بر این ، می توانید روشنایی ، اشباع ، وضوح و موارد دیگر را برای انتخاب عکس های خود تنظیم کنید.

برای ویژگی های حرفه ای دیگر ، کاربران می توانند با 19.99 دلار در سال مشترک VSCO X شوند.

نکته برای بازاریابان: چیزهای بیشتری در VSCO وجود دارد تا فیلترها. همه گزینه های بی پایان ویرایش عکس که برنامه ارائه می دهد را کاوش کنید. 
می توانید محتوای بصری حرفه ای و جذاب ایجاد کنید که فراتر از ویژگی های سنتی اینستاگرام است. اما باز هم ابزارهای رایگان کانوا کمی راحت تر هستند.

 

پیشنهاد ویژه: اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

 

Easil

استوری های اینستاگرام راهی سریع و آسان برای تبلیغ محتوا هستند ، 

اما ارائه آن به شیوه ای فریبنده با فیلترهای بی پایان ، ویژگی های متن و نمادهای در دسترس شما دشوار است. 

خوشبختانه Easil به کاربران اجازه می دهد از قالب های از پیش ایجاد شده ، استوری های حرفه ای و جذاب اینستاگرام ایجاد کنند.

Easil یک برنامه اولیه رایگان به کاربران ارائه می دهد و قیمت ها از آنجا ماهانه افزایش می یابد که به صورت پرداخت درون برنامه ای هست.

توصیه برای بازاریابان: Easil با Canva قابل مقایسه است ، اما برای استوریها، طرح های خود را در برند خود متمرکز کنید.

Over

Over یکی دیگر از برنامه های تلفن همراه ویرایش عکس با کیفیت بالا است که کاربران می توانند طرح های حرفه ای برای انتشارات ، هدایا یا تبلیغات گروه محصول ایجاد کنند.
 
بیش از 15 فونت منحصر به فرد وجود دارد و امکانات بی پایان برای ایجاد یک طرح عالی وجود دارد. بهترین بخش در مورد Over - رایگان است!

نکته بازاریابی: باز هم مانند Easil و Canva در دریای بی پایان الگوها و فونت ها گم نشوید. از برند و سبکی استفاده کنید که برای شرکت شما منطقی باشد و ثابت قدم باشید.

 

یک مطلب کاربردی: معایب و مزایای ربات فالوورگیر اینستاگرام

 

Adobe Photoshop Express
بهترین ابزارهای مفید برای اینستاگرام
Adobe Photoshop Express برای غیر طراحانی که نیاز به زیباسازی حرفه ای عکس های اینستاگرام خود دارند.
 
اما ممکن است زمان یا منابع لازم را نداشته باشند مفید است. 

این برنامه به کاربران امکان می دهد فیلترها و متن را اعمال کنند ، چشم انداز و جهت را تنظیم کنند ، تصاویر را اصلاح کنند ، 

حاشیه ها را اضافه کنند و موارد دیگر. علاوه بر این ، یک ویژگی تصحیح خودکار با یک لمس وجود دارد.

نکته بازاریابی: فتوشاپ اکسپرس برای مبتدیان و ویرایش سریع عکس مناسب است. اگر به دنبال ظاهر حرفه ای اما با تجربه کاربری برای مبتدیان در فتوشاپ هستید ، از فتوشاپ اکسپرس استفاده کنید.

Shoppable Instagram  (Shopify)

اینستاگرام ، مانند بسیاری از سیستم عامل های اجتماعی ، مکانی برای کشف محصولات است. 

خرده فروشانی که از اینستاگرام استفاده می کنند ، ابزار Shopify برای فروش در اینستاگرام را بسیار سودآور می دانند.

 Shopify با پیاده سازی تجربیات تجارت اجتماعی به خرده فروشان کمک می کند تا فروش خود را در اینستاگرام افزایش دهند. 

کاربرانی که از Shopify و اینستاگرام استفاده می کنند می توانند محصولات خود را مستقیماً در پست های خود نشان کنند تا فروش را از مشاهده کاربر به سمت خرید کاربر افزایش دهند.

نکته برای بازاریابان: خریداران را با محتوایی که محصولات مورد استفاده را به نمایش می گذارد جذب کنید. اینستاگرام یک کانال بصری و مکانی است که کاربران برای الهام گرفتن از آن می آیند. این را برای پست های خود هدف قرار دهید تا علاقه کاربران را برای افزایش فروش جلب کنید.

Tailwind

بسیاری از سایت های شبکه ویژگی های زمان بندی درون برنامه ای را ارائه می دهند ، اما اینستاگرام هنوز زمانبندی اصلی خود را منتشر نکرده است.

 Tailwind یک آزمایش رایگان عالی را برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام ارائه می دهد و همچنین بهترین زمان ارسال را توصیه می کند. 

علاوه بر این ، Tailwind ویژگی های گوش دادن اجتماعی را ارائه می دهد تا به درک موضوعات اصلی و پرطرفدار در صنعت شما کمک کند.

یک نکته برای بازاریابان: از آنجا که بازاریابان مشغول هستند ، برنامه ریزی پست های اینستاگرام شما بسیار مفید است. اما شما هرگز نمی خواهید "تنظیم و سپس فراموش" کنید. همیشه تقویم خود را زیر نظر داشته باشید و مطمئن شوید محتوای از پیش تعیین شده همچنان با نزدیک شدن به تاریخ مرتبط است.

instagram Analytics
ابزار اینستاگرام آنالیتیک
instagram Native Insights به اندازه بسیاری از ابزارهای تجزیه و تحلیل شخص ثالث قدرتمند است. 

تجزیه و تحلیلهای ارائه شده از طریق اینستاگرام به شما امکان می دهد اطلاعات جمعیتی ، رفتار و معیارهای مشارکت را مشاهده کنید. 

می توانید بینش ها را برای پست های جداگانه یا برای کل حساب خود مشاهده کنید. 

همچنین می توانید داده های استوری اینستاگرام خود را رتبه بندی کنید.

نکته برای بازاریابان: instagram  Analytics یک ابزار بومی قدرتمند است که به شما کمک می کند تا مخاطبین خود و نحوه تعامل آنها با محتوای شما را بهتر بشناسید. 

برای استفاده بیشتر از این بینش ها ، KPI های خود را برای سنجش میزان موفقیت در اینستاگرام شناسایی کرده و از داده ها برای ایجاد یک استراتژی محتوای قدرتمند استفاده کنید.

AutoHash

ایجاد هشتگ های مرتبط می تواند مشکل باشد ، اما این ابزار رایگان به شما امکان می دهد بهترین هشتگ ها را برای محتوای اینستاگرام خود پیدا کنید. 

AutoHash از الگوریتم های رایانه هوشمند استفاده می کند تا با تشخیص اشیاء موجود در عکس شما ، بهترین هشتگ های اینستاگرام را بدست آورد. 

همچنین محبوب ترین هشتگ ها را بر اساس دسته بندی لیست می کند. استفاده از هشتگ های مرتبط ، معیارهای تعامل و پیرو را بهبود می بخشد.

نکته برای بازاریابان: اگر محدود به ایده های هشتگ هستید باید از AutoHash استفاده کنید. این برنامه از تشخیص تصویر برای انتخاب بهترین هشتگ ها برای پست اینستاگرام شما استفاده می کند ، اما همه پیشنهادات را نباید در نظر گرفت. شما باید فقط به چند هشتگ مربوطه پایبند باشید که برای مخاطبان شما بسیار محبوب هست.

Linktree

از آنجایی که اینستاگرام فقط یک لینک در بیوگرافی شما اجازه می دهد و دارای لینک های پیوندی به نشانی اینترنتی در پست ها نیست ، رساندن افراد به صفحه فرود یک چالش است. 

اینجاست که Linktree وارد می شود. 

این یک ابزار رایگان است که یک پیوند واحد را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید مجموعه ای از پیوندها را برای هدایت کاربران به چندین سایت سفارشی کنید. 

این ممکن است شامل یک وبلاگ ، صفحه محصول یا نمایه اجتماعی باشد. 

با این کار هر زمان که می خواهید کاربران را به یک صفحه فرود جدید هدایت کنید ، از تغییر لینک در این سایت می توانید استفاده کنید.

توصیه برای بازاریابان: بیش از حد لینک ندهید. فقط لینک های مهمی را نشان دهید که بین کاربران برای تبدیل یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند شما حرکت می کند.

این موارد و ابزارها د کنار برنامه های بسیار زیادی که در اپ استورها وجود دارد ، برای کمک به شما در طراحی حرفه ای پست های خودتان مناسب هستند.

پس سعی کنید حتما با این برنامه ها آشنا باشید تا بتوانید کاربران علاقمند بیشتری را در پیج اینستاگرام خود جذب کنید.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید