p 8 دلیل استفاده از اینستاگرام برای استارت اپ
چگونه می‌توان قدرت اینستاگرام را برای استارت اپ آشکار کرد؟

چگونه می‌توان قدرت اینستاگرام را برای استارت اپ آشکار کرد؟

اینستاگرام
چهارشنبه - ۱۷ شهریور ۰۰

آیا شما یک شرکت نوپا هستید؟ آیا می‌خواهید تجارت خود را با اینستاگرام به بازار عرضه کنید؟

اما نمی‌دانید چگونه؟ دریابید که چگونه اینستاگرام برای استارت اپ می‌تواند منجر به فروش زیادی شود.

چرا اینستاگرام؟ آیا کسب‌وکار من به حساب اینستاگرام نیاز دارد؟ آیا این یک برنامه بسیار معمولی نیست؟

اگر چنین سؤالاتی در ذهن شما ظاهر می‌شود، اهمیت اینستاگرام را برای استارتاپ ها نمی‌دانید.

اینستاگرام با سرعت 1.082 میلیارد کاربر و 500 میلیون کاربر فعال روزانه در سراسر جهان با سرعت بسیار زیادی محبوبیت پیدا می‌کند.

ازآنجاکه اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل‌شده است، پورتال‌هایی برای بازاریابی نیز باز کرده است.

بله، روند استفاده از اینستاگرام برای تجارت محبوبیت زیادی پیدا می‌کند و مردم با استفاده از این پلتفرم فروش زیادی انجام می‌دهند.

بدون نکات مناسب در اینستاگرام و ایده‌های تجاری اینستاگرام، این کار دشوار است.

برای ایجاد یک شرکت کوچک یا در حال رشد، روند عظیمی در اینستاگرام ایجاد کنید.

بنابراین در اینجا چند نکته کاربردی در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام برای استارت اپ آورده شده است.

در این وبلاگ خواهید آموخت که چرا اینستاگرام بهترین برنامه بازاریابی استارت اپ است.

8 دلیل برای استفاده از اینستاگرام برای استارت اپ و استارتاپ ها

8 دلیل برای استفاده از اینستاگرام برای استارت اپ

    1. به برند خود چهره دهید
    2. فروش را افزایش دهید
    3. ایجاد اتصالات
    4. صرفه‌جویی در وقت
    5. در حال حرکت با مردم تماس بگیرید
    6. برای فروش محصولات خود، Shopify را ادغام کنید
    7. اینستاگرام به فیس‌بوک لینک شده است
    8. میزان تعامل در اینستاگرام در مقایسه با سایر سیستم‌عامل‌ها بیشتر است.

 

بیشتر بخوانید: 12 روش استفاده از اینستاگرام برای مشاغل کوچک

 

در اینجا 8 دلیل وجود دارد که چرا اینستاگرام برای استارت اپ نیاز به ساعت دارد!

1. به برند خود چهره دهید

مشتریان تمایل دارند آنچه را که از نظر بصری می‌بینند باور کنند. و هیچ پلتفرمی بهتر از اینستاگرام وجود ندارد که بتواند منحصربه‌فرد بودن نام تجاری شما را با عکس، فیلم به تصویر بکشد.

ایجاد ارتباط شخصی با مشتریان برای حفظ تعامل آنها، که تنها از طریق یک بستر بصری مانند اینستاگرام امکان‌پذیر است.

استراتژی ایجاد کنید و یک خلاصه تصویری ارائه دهید که می‌تواند منحصربه‌فرد بودن شما، مشتریان خوشحال، تیم سخت‌کوش و غیره را نشان دهد تا به کاربر بگوید که برند شما چگونه است.

چگونه می‌توان قدرت اینستاگرام را برای استارت اپ آشکار کرد؟

2. فروش را افزایش دهید

اگر محصول جدید خود را در اینستاگرام معرفی یا به دنبال کنندگان خود معرفی کنید، می‌توانید بسیار سود ببرید.

در اینجا ایده کسب‌وکار اینستاگرام برای افزایش فروش آمده است: می‌توانید تبلیغات مختلفی را اجرا کنید، تخفیف‌های ویژه، تبلیغات ویژه و غیره را در اینستاگرام ارائه دهید تا افراد بیشتری را به صفحه خود جذب کنید.

از طریق این فعالیت‌ها، شما می‌توانید مرتباً پیروان خود را در مورد محصولات جدید به‌روز کنید و بازدید از وب‌سایت خود را افزایش دهید، که در مدت‌زمان کوتاهی افزایش چشمگیری در فروش شما ایجاد می‌کند.

3. ایجاد اتصالات

اینستاگرام یک بستر رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیس‌بوک است و بنابراین، می‌توانید از مهم‌ترین ویژگی‌های آن در ایجاد ارتباطات استفاده کنید.

شبکه‌سازی ابزاری قدرتمند است که می‌تواند تجارت شما را پیش ببرد و با اینستاگرام، می‌توانید با هزاران نفر از افراد همفکر که دارای علایق مشابهی هستند، ارتباط برقرار کنید.

وقتی با عوامل تأثیرگذار همکاری می‌کنید، از آنها در اینستاگرام حمایت می‌کنید، از آنها می‌خواهید محصولات شما را تبلیغ کنند و موارد دیگر، نام تجاری شما می‌تواند بیشتر دیده شود.

این کمک می‌کند تا در مدت‌زمان کوتاهی از پشتیبانی گسترده اجتماعی در اینستاگرام برخوردار شوید، که درنهایت منجر به فروش عظیمی می‌شود.

 

پیشنهاد ویژه: IGTV برای کسب و کار

 

4. صرفه‌جویی در وقت

اینستاگرام همه‌چیز درباره عکس و فیلم است و ایجاد و استفاده از این تصاویر بصری آسان است و همچنین برای افراد بسیار جذاب است.

هنگامی‌که استراتژی بازاریابی مناسب اینستاگرام را در پیش گرفته‌اید، مطمئناً بلافاصله به نتایج عالی خواهید رسید.

تنها در چند ساعت می‌توانید در مورد موفقیت یا شکست کمپین خود در مقایسه با سایر کانال‌های بازاریابی آنلاین وقت‌گیر قضاوت کنید.

کمپین‌های اینستاگرامی شما به‌عنوان یک بستر بصری، می‌توانند بسیار مؤثر بوده و مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند.

اهمیت پیچ اینستاگرام برای استرات اپ

5. در حال حرکت با مردم تماس بگیرید

در عصر امروز، نه تنها نسل جوان بلکه تقریباً همه صاحب یک تلفن هوشمند هستند و اکثر آنها حساب اینستاگرام خود را دارند.

بنابراین، بهترین راه برای رسیدن به مشتریان این است که از طریق اینستاگرام در تلفن هوشمند خود ظاهر شوید و محصولات خود را به نمایش بگذارید.

شما این شانس را دارید که در فید شخصی اینستاگرام آنها در فضای شخصی آنها ظاهر شوید تا محصولات خود را به رخ دیگران بکشید.

بهترین راه برای بازاریابی محصول چیست؟ اینستاگرام تنها پلتفرمی است که می‌تواند از توجه کاربران استفاده کرده و آن را به فروش تبدیل کند.

 

حتما بدانید: راهنمای کامل بازاریابی در اینستاگرام

 

6. برای فروش محصولات خود، Shopify را ادغام کنید

اگر مایل نیستید که مشکلات مربوط به لیست محصولات خود، مدیریت فروش و غیره را پشت سر بگذارید،

می‌توانید به‌راحتی و به‌سادگی با Shopify ادغام‌شده و درنتیجه محصولات خود را فوراً بفروشید.

ادغام Shopify با حساب اینستاگرام شما به‌هیچ‌وجه کار دلهره‌آور نیست. ادغام Shopify با حساب اینستاگرام شما بسیار آسان است.

با نظارت کامل بر همه‌چیز با این ادغام، خود را از وظایف فروش و مدیریت محصول نجات دهید.

اینستاگرام به فیس‌بوک لینک شده است

7. اینستاگرام به فیس‌بوک لینک شده است

شاید بدانید که اینستاگرام متعلق به غول رسانه‌های اجتماعی فیس‌بوک است. اما اینستاگرام و فیس‌بوک دو پلتفرم متفاوت با فرمت‌های مختلف هستند.

در حال حاضر، نکته مهم این است که اگرچه فیس‌بوک و اینستاگرام دو بستر رسانه‌های اجتماعی مختلف هستند، اما می‌توانید آنها را به هم پیوند دهید.

بنابراین، با تبلیغات در اینستاگرام، می‌توانید همراه با مخاطبان اینستاگرام خود به مخاطبان خود در فیس‌بوک نیز برسید.

اتصال هر دو حساب از جهات مختلف سودمند است. وقتی پستی را در اینستاگرام منتشر می‌کنید، گزینه‌ای برای به اشتراک گذاشتن مستقیم آن در فیس‌بوک نیز دریافت می‌کنید.

به همین ترتیب، هرگونه تبلیغاتی که در فیس‌بوک اجرا می‌شوند را می‌توان در حساب پیوندی اینستاگرام نیز پخش کرد.

بنابراین، در وقت خود صرفه‌جویی کرده و دسترسی خود را گسترش دهید.

 

حتما بدانید: استراتژی موفق بازاریابی اینستاگرام

 

8. میزان تعامل در اینستاگرام در مقایسه با سایر سیستم‌عامل‌ها بیشتر است.

یکی از دلایل مهم تأثیر کمپین و تبلیغات اینستاگرام، میزان مشارکت بیشتر در مقایسه با سایر سیستم‌عامل‌ها است.

ازآنجاکه یک پلت فرم بصری هستید، می‌توانید تعامل کمی بالاتر داشته باشید. زیرا تصاویر و فیلم‌ها می‌توانند سطح تعامل را تا حداکثر پتانسیل خود افزایش دهند.

وقتی هزینه تبلیغات در اینستاگرام را با سایر پلتفرم‌ها مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید که بیشتر از این است.

میزان مشارکت اینستاگرام 2.261٪ است که در مقایسه با 0.21٪ برای Facebook و Twitter 0.027٪ بیشتر است.

چگونه از اینستاگرام برای تجارت استفاده کنیم؟ نکات اینستاگرام برای استارتاپ ها برای شروع

نکات اینستاگرام برای استارتاپ ها برای شروع

در اینجا بهترین نکات کاربردی بازاریابی اینستاگرام برای استفاده از قدرت اینستاگرام برای استارت اپ و استارتاپ ها وجود دارد تا به سؤال متداول "چگونه از اینستاگرام برای تجارت استفاده می‌کنید؟"

1. به حساب تجاری بروید

اولین کاری که باید قبل از شروع کسب‌وکار در اینستاگرام انجام دهید تغییر حساب کاربری است.

مزایای اصلی انجام این کار شامل ایجاد و ارسال تبلیغات بدون استفاده از هیچ‌گونه ابزار تبلیغاتی فیس‌بوک است.

می‌توانید از طریق دکمه Connect در نمایه خود به دنبال کنندگان خود اجازه دهید مستقیماً با شما تماس بگیرند

و همچنین می‌توانید آمار پست خود را خودتان مدیریت کنید.

با یک حساب تجاری، به ابزارهای تجزیه‌وتحلیل اینستاگرام دسترسی پیدا می‌کنید

که به شما امکان می‌دهد اطلاعات آماری، آمار در هر پست و غیره را به‌دست آورید.

 بنابراین اکنون تغییر دهید و از مزایای آن استفاده کنید.

 

بیشتر: انواع راه‌های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

 

2. اینستاگرام، فیس‌بوک و Shopify را ادغام کرده و فوراً به دنبال کنندگان خود بفروشید.

برای تسهیل سفر بازاریابی در اینستاگرام، بهتر است از قبل اینستاگرام، فیس‌بوک و Shopify را ادغام کنید.

این می‌تواند روند فروش شما را بدون هیچ ابهام یا زحمتی تسهیل و تسریع کند.

با این ادغام، می‌توانید محصولات خود را مستقیماً از نشریات خود بفروشید.

شما می‌توانید کل کاتالوگ محصولات خود را از محصولات Shopify تا فیس‌بوک و اینستاگرام همگام‌سازی کنید

و به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی تبلیغات قابل‌خرید ایجاد و اجرا کنید.

از Shopify می‌توان به‌طور مؤثر برای ایجاد، ردیابی و مدیریت همه کمپین‌های تبلیغاتی، سفارشات و غیره از اینستاگرام و فیس‌بوک استفاده کرد.

تبلیغات عکس و فیلم

3. تبلیغات عکس و فیلم

وقتی به تبلیغات تصویری فکر می‌کنید، فرصتی عالی برای نشان دادن خلاقیت و بازی با ویژگی‌ها، فیلترها، جلوه‌ها و غیره که اینستاگرام ارائه می‌دهد دارید.

می‌توانید ایده‌ها را به اشتراک بگذارید، داستان خود را بگویید، عکس‌ها و فیلم‌های جذاب ارسال کنید، یا به‌سادگی محصولی را با این تبلیغات عکس و فیلم بفروشید.

شما در انتخاب مخاطبان آزاد هستید، این‌که آیا می‌خواهید محصول خود را برای مخاطبان زیادی به بازار عرضه کنید یا آن را محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص کنید، بستگی به شما دارد.

شما می‌توانید تا 60 ثانیه فیلم ارسال کنید تا در اینستاگرام ارسال کنید و می‌توانید در چنین مدت کوتاهی جلوی دید مشتریان خود قرار بگیرید.

تبلیغات تصویری در افزایش دسترسی مؤثرتر هستند، درحالی‌که تبلیغات ویدئویی به‌احتمال‌زیاد ویروسی می‌شوند.

 

یک مطلب کاربردی: معایب و مزایای ربات فالوورگیر اینستاگرام

 

4. تبلیغات استوری اینستاگرام

اگر تمرکز شما بر تولید قیف است، استوری اینستاگرام برای شما مناسب است.

استوری های اینستاگرام می‌توانند جنبه‌های زیادی از کسب‌وکار شما را به تصویر بکشند و لازم نیست زیاد نگران زیبایی‌شناسی باشید.

همچنین، شما می‌توانید گزینه‌های متنوعی را در ارسال استوری مانند عکس، فیلم کوتاه، قرقره، فیلم‌های آهسته، بازوها، فیلم IGTV، عقب بردن ویدیو و غیره دریافت کنید.

شما می‌توانید با فیلترها، جلوه‌ها، برچسب‌گذاری حساب‌های دیگر و غیره تا آنجا که می‌خواهید خلاق باشید.

افراد می‌توانند استوری های اینستاگرام را در پیام‌های مستقیم خود به اشتراک بگذارند که این امر آنها را دوست داشتنی‌تر می‌کند.

اگر به دنبال کمپینی هستید که بتواند اطلاعات مربوط به آگهی محصول را ارائه دهد، تبلیغات استوری بهترین گزینه است.

با استفاده از این تبلیغات، کاربر می‌تواند برای مشاهده تصاویر بیشتر محصولات، پیدا کردن اطلاعات اضافی، محصولات مشابه یا کشیدن CTA به وب‌سایت شما، صفحه را بالا بکشید.

به‌طور کلی، تمرکز اصلی که یک آگهی در استوری روی آن قرار می‌دهد، هنگامی هست که می‌تواند کاربر را به وب‌سایت شما هدایت کند.

بنابراین، هرچه تبلیغات استوری جذاب‌تر باشد، شانس بیشتری برای ورود مشتریان به وب‌سایت شما وجود دارد.

تبلیغات استوری اینستاگرام

5. از فیلترهای تقویت شده استفاده کنید

یکی از مزایای اصلی استفاده از فیلترهای تقویت‌کننده اینستاگرام برای استارت اپ، افزایش آگاهی از نام تجاری یا محصول است.

در میان نمونه‌های متعدد، فرض کنید شما می‌توانید به کاربران فرصت دهید محصول جدید مو، رژ لب یا لباس خود را امتحان کنند.

این می‌تواند کاربران را جذب کند، درنتیجه آگاهی از نام تجاری شما را افزایش می‌دهد و درنهایت ترافیک را افزایش می‌دهد.

با این نوع تبلیغات که دارای فیلترهای پیشرفته هستند و می‌توانند تعامل شما را افزایش دهند، از بین دیگران متمایز شوید.

 

حتما بخوانید: راهکارهای 100 درصد رایگان افزایش فالوور

 

6. با اینفلوئنسرها همکاری کنید

اگر به دنبال گسترش دامنه خود هستید، بهترین راه این است که با تأثیرگذارانی که از قبل مخاطبان زیادی دارند همکاری کنید.

صرف‌نظر از این‌که اینفلوئنسرها در پیج خود چه پست‌هایی دارند، مردم به‌احتمال زیاد این محصولات را خریداری می‌کنند یا حداقل نگاهی به آنها می‌اندازند.

بنابراین، اگر تأثیرگذارهای مناسب را در صنعت خود پیدا کنید، بدیهی است که می‌توانید به دامنه وسیع‌تری برسید.

شما باید اطمینان حاصل کنید که فقط با تأثیرگذارانی که دنبال کنندگان شما مخاطبان هدف شما هستند همکاری می‌کنید.

با ایجاد یک رابطه سالم با افراد تأثیرگذار، قطعاً دروازه‌ها را به سود طولانی‌مدت و افزایش آگاهی از نام تجاری باز می‌کنید.

بازاریابی وابسته در اینستاگرام

7. بازاریابی وابسته

صرف‌نظر از محصول یا خدمات شما، بازاریابی وابسته به‌عنوان یکی از بهترین ابزارها برای افزایش آگاهی از نام تجاری شما عمل می‌کند و باعث افزایش فروش شما می‌شود.

امروزه مشتریان بیشتر بر اعتبار اجتماعی یک برند تکیه می‌کنند و بازاریابی وابسته کلید دستیابی به اثبات اجتماعی کسب‌وکار شما است.

استارت اپ می‌توانند از بازاریابی وابسته برای جذب مخاطبان وابسته برای افزایش دسترسی خود استفاده کنند.

تمام اطلاعات مشتریان را دریافت و پیگیری کرده و پایگاه مشتریان خود را با بازاریابی وابسته تجزیه‌وتحلیل کنید.

اکنون‌که نکات کاربردی بازاریابی اینستاگرام را برای استفاده از قدرت اینستاگرام برای استارت اپ و استارتاپ ها به‌پایان رسانده‌اید،

در اینجا چند مثال خوب از کسب‌وکارهایی که کمپین بازاریابی اینستاگرام را درست معرفی کرده‌اند، آورده شده است.

مطالعات موردی اکانت های مشهور اینستاگرام

بیایید نگاهی داشته باشیم به چند غول تجاری که از اینستاگرام برای افزایش ارزش برند خود استفاده می‌کنند.

1. Sephora

Sephora، یک برند لوازم آرایشی و زیبایی، از اینستاگرام برای بالا بردن مشخصات برند خود با استفاده هوشمندانه از فضاهای سفید برای برجسته کردن رنگ‌ها برای جذب مشتری استفاده می‌کند.

2. استارباکس

استارباکس برای ارتباط بیشتر با مشتریان خود و تبلیغ محصولات، از اینستاگرام استفاده می‌کند.

به خوبی شناخته‌شده است که استوری ها و عکس‌های فالوورها به‌طور مرتب برای افزایش تعامل ارسال می‌شوند.

3. اینتل

غول فناوری اینتل حساب اینستاگرام خود را پر از عکس‌ها و فیلم‌هایی از فناوری‌هایی کرده است که در پشت‌صحنه کار می‌کنند تا مشتریان از نزدیک با برند خود آشنا شوند.

4. تاکو بل

Taco Bell به دلیل داشتن حساب اینستاگرام که نوید جذب کاربران را می‌دهد، اطمینان حاصل می‌کند که همه پست‌ها سرگرم‌کننده و رنگارنگ هستند.
تبلیغات برای محصولات آنها در عکاسی مجله از کیفیت بیشتری برخوردار است.

5. IKEA

Ikea، مارک معروف کالاها و مبلمان خانگی، با حضور جهانی از اینستاگرام استفاده می‌کند تا نشان دهد مشتریان چگونه می‌توانند از مبلمان خود در خانه خود استفاده کنند.

اینستاگرام - بهترین برنامه بازاریابی برای مشاغل کوچک

در حال حاضر، شما ممکن است کاملاً متوجه شده باشید که چرا اینستاگرام برای استارت اپ استفاده می‌شود و چگونه می‌توانید در مورد آن پیش بروید، درست است؟

اینستاگرام مجموعه عظیمی از مشتریان بالقوه است و شما قطعاً می‌توانید از آن به هر نحوی که می‌خواهید برای تبلیغ کسب‌وکار خود استفاده کرده و آن را به سطح دیگری برسانید.

می‌توانید از اینستاگرام برای تبلیغ محصول خود، نمایش خدمات خود و یا حتی به اشتراک گذاشتن تجربیات کاربران در زمان واقعی استفاده کنید.

امیدواریم اکنون بدانید چرا اینستاگرام بهترین برنامه بازاریابی برای استارت اپ است.
 

برچسب‌ها :
نظر خودتون رو برای ما ارسال کنید